|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 347/88, איוון דמיאניוק נגד מדינת ישראל. השופטים מאיר שמגר, מנחם אלון, אהרן ברק, אליעזר גולדברג, יעקב מלץ. 29 ביולי 1993
פרויקט הולילנד בירושלים [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
דרור אידר
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר    הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה"    חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
דן מרגלית
דן מרגלית
ברמה המעשית לשנים הקרובות יכלה ישראל להגיע ליעדה האסטרטגי גם במהלך המלחמה הרעה הזאת אילו הסכים ביבי להעביר את השליטה ברצועת עזה למנהלה פלשתינית הכוללת גם את הרשות הפלשתינית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הקרבן של המודיעין
מאת: אריה אבנרי  |  15/10/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
"המתריעים והמתעלמים"
  י.ש   15/10/14 12:44
העם היהודי לא זכה לכך,שאיש מהמנהיגות הביטחונית (פוליטיקאים אנשי המטבחון או קצינים בכירים) ערב מלחמת יום הכיפורים יניח את המפתחות על השולחן.....וזה כולל את יואל בן פורת...
כתוב תגובה ל- י.ש
2
פולנים חסרי מוסר...זה הסיפור
  אנשי רוע וגזל   15/10/14 13:12
כתוב תגובה ל- אנשי רוע וגזל
3
ברק הכין כבר אז את ההתנפלות
  סמך   15/10/14 13:38
על כס ראש הממשלה כמו מאפיונר מאומן מלידה. יש לנו עסק עם 3 סוגים של מנהלים. מושחתים, נמושות ונמושות מושחתות
כתוב תגובה ל- סמך
4
מי נתן את ההוראה
  איפכא מסתברא   15/10/14 17:02
צריך לבדוק מי נתן את ההוראה לאשפז בכפיה את בן פורת והאם הוא באמת חולה
כתוב תגובה ל- איפכא מסתברא
מאת מי אפשר לאשפז בכפיה?
  מידע   15/10/14 19:41
ישנם שני סוגים של מקרים בהם ניתן לאשפז אדם בכפיה ובמחלקה סגורה: 1. כאשר אדם מסוכן לעצמו 2. כאשר אדם מסוכן לסביבה ככל הנראה האיש היה במשבר קשה וניסה להתאבד. (סתם השערתי).
כתוב תגובה ל- מידע
פשוט! דרך מצוינת להשתיק אדם
  חזקי שנאן   16/10/14 06:46
הערכה שהבאת היא מעשה מכוער. מדובר באדם עתיר זכויות שאתה מנסה להדביק לו דבר שאין לך מושג לגביו.
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
קשקוש של הדיוט
  עלה תאנה   17/10/14 17:23
מעשי הנבלה מהסוג שתואר לעיל לא התחילו עם פורת ולא הסתיימו איתו. תגובתך הזויה לגמרי: או שאתה תמים או שסתם אחד שמשרת את המערכת הבזויה הזאת. ישנם עוד עשרות מקרים של קרבנות שאושפזו בכפייה ביזמת אמ״ן והשוושו במטרה לסכור את פיהם שמא יחשפו ״סודות מדינה״ שבסיסם בעבירות פליליות חמורות. כדאי שתתעורר ותבין היכן אתה חי.
כתוב תגובה ל- עלה תאנה
כך עשו למיה קוך חושפת שחיתות ב
  חזקי שנאן   16/10/14 06:51
מיה קוך חושפת השחיתות בתנובה אושפזה בכפיה, לאחר שהתחוור למעסיקיה כי היא פועלת לחשיפת השחיתות. מיה הייתה מאושפזת ונתונה באונס של נטילת תרופות פסיכיאטריות וכבולה. היא שוחררה בעקבות פנייה לבית משפט. זאת מעדות אישית ששמעתי ממיה עצמה.
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
5
מאמר מצויין על האיש היקר יואל
  רפי אשכנזי   15/10/14 17:29
מאמר מצוין של אבנרי על האיש היקר יואל בן פורת.
לא רבים שמו לב, אך בן פורת יליד 1931, חווה כילד את מבצע ברברוסה הגרמני נגד הרוסים .
לפי זכרוני מאחד הראיונות שלו, בן פורת נשבע אז, כי אם יזכה לעבור את המלחמה ההיא בשלום, ידאג שלעולם לא תחזור הונאה כזאת.
לצערו ולצערנו כולנו, בן פורת לא הצליח למנוע את הונאת יום כיפור 1973, רק 32 שנה אחר ברברוסה.- אף שהיו בידיו כל הכלים לעשות כך: גם המודיעיניים וגם הקשרים האשיים לצמרת הפוליטית. על כך נשבר ובצער רב סיים את חייו.
כתוב תגובה ל- רפי אשכנזי
6
פשוט נורא
  נינה - עמליה   15/10/14 17:57
איזה עוול נורא עשו לאיש היקר הזה. איך עובדת, ובוודאי גם היום, מערכת משומנת היטב להגן על עצמה ועל מי שמחליט החלטות שמישהו אחר יושב אחר כך שבעה. לא הם.
כתוב תגובה ל- נינה - עמליה
7
מיקום פגישת גולדה - חוסיין
  ירון מ.   15/10/14 18:35
הפגישה נעררכה בבית ההארחה של המוסד בישראל ולא בסוויטה של חוסיין בלונדון.
 המרכז למורשת המודיעין
כתוב תגובה ל- ירון מ.
8
תיקון קטן
  משה מ   15/10/14 18:43
המפגש של גולדה עם המלך חוסין לא היה בלונדון,אלא בארץ. הוא נערך "בבית ההארחה" של המוסד במרכז הארץ. לשיחה האזין בצורה מוסתרת ראש ענף ירדן באמ"ן/מחקר, וכמובן שהגיע דיווח מיידי לאלי זעירא.
כתוב תגובה ל- משה מ
9
טרגדיה אישית
  קורא   15/10/14 22:33
מלחמת יום הכיפורים צפופה עד מחנק בטרגדיות אישיות. אם להתייחס לכל אחת מהן אפילו חיים שלמים לא יספיקו. אבל מול רהראיונות של אלוף המודיעין מאז החוזר ושוב ושוב למרק את כשלונו, חייב היה מישהו לצאת כנגדו ולהשתמש בטרגדיה האישית של יואל בן-פורת שחשף לפחות מזוויתו את גודל הכישלון המהדהר של האלוף. אבנרי עשה נכון ברשימה הכואבת והרגישה הזאת.
כתוב תגובה ל- קורא
10
שטויות, בכל מלחמה יש הפתעות
  דש   15/10/14 22:37
זו לא הייתה הבעיה העיקרית של צהל במלחמה אלא הקונספציה המוטעית לגבי יכולותיו של צהל, דרך הפעלתו ויעדי המלחמה שלא שונו לאחר מלחמת ששת הימים למרות השינוי הדרמטי בגבולות המדינה. המיקוד בנושא המודיעין שנועד לצרכים פוליטיים של המערך מאז ועד היום וחוסר הרצון לבחון את המלחמה בכלים מקצועים זה הכישלון הגדול ביותר של המלחמה. וכל המוסיף גורע!
כתוב תגובה ל- דש
11
בן פורת יואל
  אהרון שחר   15/10/14 23:15
יש חוק, יש דמוקרטיה, יש כלכלה, ו... יש שחיתות. והשחיתות מחירה יקר, לא רק בדמים אלא גם בדם. כמו יואל בשעתו אני פונה אליך: בוא נאחד כוחות במאבק נגד השחיתות. אינני יודע אם יש טעם שניפגש אם אתה חזק בלבקר אחרים אך בעצמך גם אתה מנפנף יפה מאוד את מי שאתה "יודע" שהוא מדבר שטויות. למה שלא תקדיש קצת מאמץ גם לחקור את תרבות השלטון? האם יש תרבות שחיתות בשלטון הישראלי? מהו היקפה? מהו מחירה? שאלות שמשום מה כל העולם ורעייתו החורגת כולל אתה מסרבים בתוקף, בעקשנות, באדיקות ובדבקות ראויה להערצה להתייחס אליו. למה? השאלה היא האם אתה רוצה להמשיך להתפרנס מחשיפת שחיתויות (מובטחת פרנסה אינסופית בשפע), או שאתה רוצה גם להשפיע, לשנות ולהותיר את חותמך?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
12
ההתמקדות במודיעין לא מסבירה מ
  סיריוס   16/10/14 01:58
מענין 42 שנים אחרי המלחמה ושוב מנסים למכור לנו ,שההפתעה או אי ניצחון מקורו במודיעין . האמת שונה לחלוטין ,כל הצבא לא היה מוכן או ערוך לקראת המלחמה הקרבה ,שכולם ידעו שתפרוץ בזמן הקרוב . כל החילות מלבד חיל הים ,לא התכוננו נכון למלחמה ,חיל האוויר הופתע מההגנה האווירית המצרית ,חיל השריון הופתע מכמות הסאגרים ,התותחנים מעוצמת האש המצרית .היחידות בסיני היו במב של שאננות ומחסור באימונים ופריסה נכונה בשטח .תפיסת ההגנה של המעוזים והתעוזים נכשלה כליל שדה הקרב לא הוכן במקום הנוח לצה׳ל . העיקשות לצלוח את התעלה היה מיותר ,עלה במאות חללים בלי שנתן לנו שום יתרון צבאי .אנא הפסיקו לראות במחדל המודיעין חזות הכל ,זה לא משרת נכונה את הצבא .שעדיף שיתרכז בהכנת המלחמה הבאה ולא המלחמה הקודמת .
כתוב תגובה ל- סיריוס
הנקודה: הממשלה נותרה גיס חמישי
  זו רפובליקת בננות   16/10/14 10:12
הסיבה לעיסוק האינטנסיבי לאחרונה באירועי ספטמבר-אוקטובר 1973 היא להעיר את הציבור לנוכח העובדה שמאז גולדה ממשלות ישראל עוסקות בגרימת חורבן סוציואקונומי ובטחוני כללי מבית ומחוץ. בועת הנדלן הממשלתית הינה חום-גבוהה של גסיסה, הרל"פ הופכת צינור מימון לאיזיס ואירן הופכת למטריה גרעינית לג'יהאד על פני כל יוראסיה (חזונו-תוכניתו של בז'ז'ינסקי מ1997 בשם The Grand Chessboard). ממשלה של CIA, מטכ"ל של MI6 ובתי משפט של האילומינטי. מטרת התחקירים ופרסומם והדיש הציבורי בהם היא להוציא את הציבור מהתרדמה הפטאלית, מהנאיביות העמוקה, כדי שיבחין בכשל המבני-מערכתי המתמשך מזה דורות. אחרת אין עתיד.
כתוב תגובה ל- זו רפובליקת בננות
גם המוסד כשל
  בר ברע   16/10/14 14:47
בענין קו ברלב, הוא לא הופעל על פי התכנון, ונראה שעל כך גורודיש סולק בבושת פנים. מעולם לא היתה תכנית שחיילים ילחמו על קו המים. השאלר שנותרה מבחינת גורודיש, האם שרון העביר לגורודיש את התכניות הרלוונטיות? האם הדומיננטיות של שרון בסיני ועשה בפועל מה שרצה ולא מה שהיה צריך לעשות. באשר לצליחה, מסכים, ונראה שקשור למה שכתבתי לעיל.
כתוב תגובה ל- בר ברע
גם המוסד כשל
  בר ברע   16/10/14 14:47
בענין קו ברלב, הוא לא הופעל על פי התכנון, ונראה שעל כך גורודיש סולק בבושת פנים. מעולם לא היתה תכנית שחיילים ילחמו על קו המים. השאלר שנותרה מבחינת גורודיש, האם שרון העביר לגורודיש את התכניות הרלוונטיות? האם הדומיננטיות של שרון בסיני ועשה בפועל מה שרצה ולא מה שהיה צריך לעשות. באשר לצליחה, מסכים, ונראה שקשור למה שכתבתי לעיל.
כתוב תגובה ל- בר ברע
13
נידיעה של חוסיים היתה צריכה
  שבץ חלובה   16/10/14 11:03
להספיק לגולדה ודיין כי לתת פקודת גיוס כללי אבל מכיוון שמכל מיני סיבות הם לא רצו לגייס אז פנו לאדם היחיד שיכול היה לפטור אותם מצרת הגיוס וזה זעירא שכל הצמרת ידעה מה דעתו על מלחמה קרובה ועל סיסמת הסבירות הנמוכה בה החזיק. זעירא סיפק את הסחורה שלה הם ציפו וככה היה להם כסת"ח לא לגייס. אחרי המלחמה כמתוכנן הפילו את התיק על זעירא וככה הצילו את עצמם. נכון גולדה ודיין הודחו מהממשלה ע"י הציבור אבל לא ע"י ועדת אגרנט. העקשנות של זעירא היתה מצנח החילוץ של גולדה ודיין שגם טיפחו את עקשנותו כל השנים בחוזם את העתיד.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
14
בן פורת היה כלב צייתן של זעירא
  שבץ חלובה   16/10/14 12:32
למה הוא לא הפעיל על דעת עצמו את האמצעים המיוחדים כדי לאשש את הנחתו שמלמה בפתח? כשהחיים והמוות על הכף מה זה להמשיך לציית למטורף הזה זעירא? מי זאת המדינה נגד זעירא? אין לבן פורת מה להלין אלא רק על עצמו. גם הוא היה חלק מהמחדל הנורא. שבשמים יסלחו לו כי בסך הכל היה שוטה תמים.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
ועם שם כמו שלך אתה גם טיפש?
  אצל מי המפתח?   17/10/14 09:43
כתוב תגובה ל- אצל מי המפתח?
באבה חלובה אתה איש מכוער ונבער
  הגועש   23/01/15 16:39
כתוב תגובה ל- הגועש
15
איש יקר
  דורוש   16/10/14 13:20
האיש לקח קשה מאד את העובדה שלא הקשיבו לא ולא הצליח להתגבר על כך. זה אכן הביא לצורך באשפוזם וזה לא נעשה כלאחר יד ובתאום עם משפחתו, חבל שהאיש שהבין את המצב לאמיתו לא זכה להקשבה והיה צריך לשאת על נפשו את התוצאות , הוא היה ראוי לסליחה ועדיף היה לו לאלי זעירה להודות בכך
כתוב תגובה ל- דורוש
16
מלחמת יום כיפור=תיבת פנדורה
  כל פעם נחש חדש   16/10/14 16:27
זה כנראה הפצע הכי עמוק של המדינה. כל פעם המורסה נפתחת ויוצא מידע נוראי חדש.
כתוב תגובה ל- כל פעם נחש חדש
17
זעירא העביר מידע לארהב ולמצרים
  לשעבר מודיעין דרו   15/01/15 07:30
מפות הקוד, ההצפנות, מערך הכוחות הכל היה בידי המצרים והאמריקאים.
כתוב תגובה ל- לשעבר מודיעין דרו
18
לא ביוזמת האוייבים המוסלמים..
  יוסף אגמון   18/01/15 17:40
מלחמת יום-הכיפורים, לא-קרתה ביוזמת האוייבים המוסלמים...?! facebook.com
כתוב תגובה ל- יוסף אגמון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il