|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
לא לתמונת ניצחון לסינוואר
מיכאל דבורין
זה לא לעניין להאשים את הרמטכ"ל. נתניהו הוא ראש הממשלה והוא מוביל את זה. צריך להפסיק את המשחקים בעניין הזה    הייתכן שסינוואר מביס את נתניהו פעם אחר פעם מאז עסקת שליט? לדמיין את סינו...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
רוצח אחד, ראש הנחש במינהרה, מתעתע במנהיג העולם החופשי בבית הלבן    לאיזו רמה עלובה ירדו האוניברסיטאות בארה"ב    טרור הוא לא רק פיגועים, רצחנות. טרור הוא לא פחות מזה - הפצת שקרים ותעמ...
יצחק בריק
יצחק בריק
כניסה לרפיח תביא להרס מוחלט של יחסינו עם מדינות העולם ועם מדינות ערביות שאיתן יש לנו יחסי שלום, ויהיו לכך השלכות קשות מאוד. כניסה לרפיח גם לא תשאיר אף לא חטוף אחד בחיים, ויהיו הרבה...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
גודריאן מלמד את היטלר ורומל את תורת לוחמת השריון בחזית; גודריאן מפר פקודה אסטרטגית; הפולנים לא ניצלו הזדמנות אסטרטגית; "התגברות על מכשול מים בלתי עביר"; חידוש הלחימה הגרמנית; שיתוף...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ישראל בנבכי חזון נתניהו
מאת: רפי לאופרט  |  31/10/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בלשון עדינה הייתי אומר בבל"ת
  י.ש   31/10/14 22:22
כתוב תגובה ל- י.ש
2
בלשון עדינה הייתי אומר בבל"ת..
  י.ש   31/10/14 22:44
לו אנו רוסיה,ארה"ב,אנגליה,צרפת ואפילו מיקרונזיה היינו פותרים את כל הבעיות שאתה מעלה במהירות הבזק...מה שמותר לכל אומה אסור על ישראל.....אסור בתכלית האיסור להתפתות לחזיונות שוא נוסח "הסכמי אוסלו"...למזלנו הגדול המוסלמים,באים לעזרתנו.... המרחפים אומרים "הזמן פועל לרעתנו"...ואני אומר "שהזמן פועל לטובתנו" ובתנאי שלא נעלה לדרך המובילה לקורלס...
כתוב תגובה ל- י.ש
3
מזימות אובמה לכופף אותו
  נתניהו ניצח בגדול   31/10/14 22:45
ואז מה המסקנה של מר רפי לאופרט היא: " מדיניותו מולידה אי-שביעות רצון מצד כולם" יכול להסביר מר לאופרט: אם לכולם אי שביעות רצון ממדיניות נתניהו,כיצד הוא מועדף על ידי הרוב להמשיך ולכהן כראש ממשלה ? בקיצור מאמר ארוך ומבולבל, מבוסס על מסקנה אישית שקרית !
כתוב תגובה ל- נתניהו ניצח בגדול
ליצניהו הפעיל את רודנותו
  סימי   1/11/14 07:59
בעבר ליצניהו מנע מפייגלין להתמודד מולו. סימן שחשש ממנו ובצדק! כך נוהגים ב"דמוקרטיה אמיתית" כלשונו? בפעם הראשונה כאשר פייגלין כן התמודד מול ליצנהו הוא קיבל די הרבה קולות, ומנין לך שבפעם הבאה לא יזכה? לתשומת לב - אם ליצניהו יזכה ויעמוד בראש הליכוד, הליכוד לא יהיה בשלטןן! על כן ולו רק בשל כך, יש להורידו מראשות הליכוד. בהחלפת העומדים בראש אפילו מפלגת העבודה בעיניים התחילה ללמוד, לא כל שכן מפלגת הליכוד שהיא במהותה מפלגה דמוקרטית בהרבה, צריכה לעשות!
כתוב תגובה ל- סימי
סימן בדוק
  בדוק   1/11/14 08:22
מי שממחזר מילים כמו "פחדניהו", "שפניהו", "נהנתניהו" - ניזון מתועמלנים הפועלים בהשראת שטיפות מוח מבית מדרשו של סטאלין. עוד הוכחה לכך ש"מנהיגות יהודית" היא סוס טרויאני שנועד להרוס את הליכוד מבפנים, בשליחות השמאל.
כתוב תגובה ל- בדוק
לחליפין זה מעיד על כעס
  סימי   1/11/14 12:51
הצבעתי עבורו כל הפעמים גם כשניצח גם כאשר הפסיד והוא מתאכזר אל כל עם ישראל ואני בתוכם.
כתוב תגובה ל- סימי
לא כעס ולא בטיח - רק שטיפת מוח
  לא   1/11/14 20:06
כתוב תגובה ל- לא
4
לאן לטרנספר מיליון יהודים ?
  לאופרט יודע   1/11/14 02:41
לאופרט לא מזכיר עובדות הדמוגרפיות שישנן בשטח יהודה/שומרון וירושלים המזרחית: גרים ומתרבים שם 750.000 יהודים, בעלי הריבוי הטבעי הגבוה ביותר באזור: 6 ילדים למשפחה לעומת 2.8 ילדים למשפחה ערבית, כך שקיים כיום לראשונה, מספר שווה של יהודים וערבים במזרח ירושלים, כ- 330.000 לכל מגזר, אם לקחת בחשבון את ההגירה הערבית והירידה המתמדת בפריון הערבי, תוך זמן קצר יהיו שם 1.000.000 יהודים, אז אפשר לשאול את רפי לאופרט והמגיבים : מי יגרש יהודים אלה ממקום מגוריהם ? לאן הוא יוציא אותם? מי יבצע וישלם עשרות מיליארדי דולר, עבור טרנספר זה, ומי יבנה את העשרות אלפים המבנים הדרושים לכך ? כמה שנים תיקח בנייה זו ? כמה חברי כנסת יתמכו בטרנספר יהודי ענק כזה ? אם לרפי לאופרט או למגיב כל שהוא אין תשובה לאמור לעיל מוטב שיפסיקו לדבר שטויות !
כתוב תגובה ל- לאופרט יודע
5
הם לא לומדים, השמאלנים
  פלוני   1/11/14 03:52
שלש פעמים ביצענו את תורת השמאל: הנסיגה של תהליך אוסלו שהביאה עלינו 1200 הרוגים ועד אלפי פצועים - דמם על ידיכם, שמאלנים . הנסיגה מדרום לבנון שהביאה חטיפות קטיושות ומלחמת לבנון השניה - דמם של ההרוגים על ידיכם, שמאלנים. הנסיגה מעזה שהביאה אלפי רקטות ושלושה מבצעים צבאיים עם הרוגים ופצועים לכוחותינו - דמם על ידיכם שמאלנים.
אבל השמאלנים לא לומדים שהרי הם הוזים אטומים, ובמקום זאת הם באים ומקשקשים בפנינו את השטויות שלהם, וכל מה שנשאר זה פקה-פקה-פקה...
כתוב תגובה ל- פלוני
מעל 1500 קרוב ל 2000 קורבנות
  סימי   1/11/14 08:30
היו מעל 1500 קרוב ל 2000 קורבנות שלום, שלא לדבר על הבריחה מלבנון שהביאה עלנו את מלחמת לבנון השניה ובו זמנית גם מלחמה בדרום. שלא לדבר על ההנתקות מחבל עזה שהביאה גם את הנאמר ב"מלחמת לבנון השניה" שהיתה גם מלחמת דרום. אחר כך את עופרת יצוקה, עמוד ענן, צוק איתן. כיון שכך, ה0מולנים צועקים שנמאס להם ממלחמות... וההזויים ביותר צורחים "הסדר מדיני" כדי לנלך לגמרי לעזזל.
כתוב תגובה ל- סימי
6
לאן לטרנספר מיליון יהודים א"י
  לאופרט יודע 100%   1/11/14 08:08
לאופרט לא מזכיר עובדות הדמוגרפיות שישנן בשטח יהודה/שומרון וירושלים המזרחית: גרים ומתרבים שם 750.000 יהודים, בעלי הריבוי הטבעי הגבוה ביותר באזור: 6 ילדים למשפחה לעומת 2.8 ילדים למשפחה ערבית, כך שקיים כיום לראשונה, מספר שווה של יהודים וערבים במזרח ירושלים, כ- 330.000 לכל מגזר, אם לקחת בחשבון את ההגירה הערבית והירידה המתמדת בפריון הערבי, תוך זמן קצר יהיו שם 1.000.000 יהודים, אז אפשר לשאול את רפי לאופרט והמגיבים : מי יגרש יהודים אלה ממקום מגוריהם ? לאן הוא יוציא אותם? מי יבצע וישלם עשרות מיליארדי דולר, עבור טרנספר זה, ומי יבנה את העשרות אלפים המבנים הדרושים לכך ? כמה שנים תיקח בנייה זו ? כמה חברי כנסת יתמכו בטרנספר יהודי ענק כזה ? אם לרפי לאופרט או למגיב כל שהוא אין תשובה לאמור לעיל מוטב שיפסיקו לדבר שטויות !
כתוב תגובה ל- לאופרט יודע 100%
7
תתבוננו על החיוך המעוות שלו
  פסיכולוג קליני   1/11/14 08:12
פרצוף של מוכר רהיטי רים סוג ב' שהפך ראש ממשלה סוג ג'.
כתוב תגובה ל- פסיכולוג קליני
ואתה פסיכולוג קליני סוג ז'
  פלוני   2/11/14 15:39
כתוב תגובה ל- פלוני
8
בבל"ת
  מוטי מ.   1/11/14 08:28
בשפה המדוברת בלבול ב... בלי תכלית.. איך לדעת המחבר המלומד אפשר לבנות בנין על בסיס של מים ובוץ טובעני ? המזרח התיכון נמצא בתהליך זרימה מתמיד ...עם מי אפשר לבנות עתיד כעת ? ועל מי אפשר לאיים ? לכן נתניהו מבין טוב מאד איפה הוא עומד ומנסה להתמקד בנתון היציב והברור....שלום לא יהיה פה..אבל אפשרות לחיות בכבוד ...
כתוב תגובה ל- מוטי מ.
9
ביביריון ביביזיון
  אובד מדינה   1/11/14 08:31
עומד בראש ממשלה שמעבירה החלטות לא-חוקיות ומזיל דמעות תנין....
כתוב תגובה ל- אובד מדינה
10
צ'יקן שיט ומיס פיגי צריכם ללכת
  מדינת עבדות   1/11/14 08:34
כתוב תגובה ל- מדינת עבדות
11
לכותב יש את הנתונים שאין לאף
  אזרח וכך שופט   1/11/14 08:49
את ראש הממשלה. נתונים שלא ראה ולא קרא, אלא כותב מתוך מאוויי ליבו. הוא הכותב "מקבל" כל יום את הדו"ח ממשרד הביטחון ושאר הגופים הממונים על ביטחון מדינת ישראל. הפרופיל הנמוך של ראש הממשלה הנוכחי נובע גם מהרכב הממשלה, ובעלי הזיכרון הטוב, זוכרים מה אמר מיד!: אתם בחרתם אותי לראש ממשלה ואת העניין החברתי והכלכלי נתתם לאחרים. אז האזרחים "אוכלים" את זה עכשיו, אבל נוח להם וגם לכותב לבוא בטענות לראש הממשלה במקום לתוצאות הבחירות שהם נטלו בו חלק. אני מניח שגם אתה הכותב הצבעת לאחד מ"המוצלחים" החדשים.
כתוב תגובה ל- אזרח וכך שופט
ראש ממשלה הוא ראש ממשלה
  רפי לאופרט   1/11/14 13:14
השאלה כמה מנדטים בדיוק קיבל נתניהו היא שאלת תמים או מתחזה?!
ראש הממשלה קיבל אמון שהתבסס על ביצועיו בעבר ועל הערכת יכולותיו לעתיד מול מתחריו במערכת הבחירות האחרונה. גם ביצועיו בעבר לא היו מרשימים בתחומים הכלכליים-חברתיים, וגם עתה לא השתנו בהרבה.
אינני מקבל את הניסיון של המגיב לעצב לנתניהו "אליבי" בדמות מספר המנדטים שקיבל. כראש ממשלה הוא אחראי, לפחות מיניסטריאלית, לביצועי הממשלה שבראשה הוא עומד. יש לו מספיק כלים לנווט מה יהיו נושאי הדיון, מתי יעלו לדיון מה תהיינה ההחלטות או לפחות עיקרן, ומה לא תהיינה... ובעיקר, יש באפשרותו לעצב מדיניות ממשלתית כוללת ולדאוג שתתבצע, למרות הקשיים האוביקטיביים שבממשלת קואליציה מפוצלת, ויש גם כאלה.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
רה"מ=הרמוניה מלאה עםיעלון&לפיד
  ע_הראל   2/11/14 20:55
די להתבכיין מר לאופרט! כל ענייני הביטחון של ישראל מתנהלים ברמת מעולה 1000% ע"י הצוות ביבי-יעלון; כנ"ל גם הכלכלה מעולה 1000% בזכות הצוות ביבי-לפיד! §¤§¤§ כל השאר חינוך, בריאות, שיכון וכו' מתנהל לא רע (במגבלות הבירוקרטיה); אז למה מתבכיין מר לאופרט? §¤§¤§ שימו לב שבכל המאמרים הארוכים כאורך הגלות של מר לאופרט - אין ולו הצעת שיפור או ייעול אחת (למעט ההצעה האווילית של כיבוש עזה, רק כדי להמליך את אבו מאזן סוף סוף על ארץ פלסטין השלמה מירדן עד ים - וזאת במחיר מאות חללים ואלפי פצועים חלילה שלנו).
כתוב תגובה ל- ע_הראל
12
חשיבה דלה, שפה דלה והתיחסות
  רפי לאופרט   1/11/14 09:07
שטחית של המגיבים עד 5 ועד בכלל.

נראה לי שאף אחד מהמגבים הנכבדים לא קרא את המאמר למעט הפסקה הראשונה שהקפיצה לו את הפיוז וגרמה לו להגיב לא לעניין או בשולי העיקר.
להלן התייחסויות פרטניות:
למגיב 1-2: אני כופר בהנחה שישראל שונה מכל מדינה ריבונית אחרת. אבל אם היא שונה ובמה שהיא שונה הדבר תלוי במנהיגותה.
שאר דברי התשובה הם כמו מעשי נתניהו - לא קוהרנטיים.

למגיב 3: נתניהו אישית (ועובדתית) נחשב כבוגר, מנוסה ובשל יותר מיריביו. אין זה אומר בהכרח שמרוצים ממנו; גם עובדה זו משתקפת בסקרים. ואגב, מעמד של "הרע במיעוטו" איננו תעודת ציון לשבח...

למגיב 4: ראשית, צריך להגיע לאותו מיליון שעליו אתה מדבר, ואיש אינו מתכוון לחכות שד שהדבר יקרה. שנית, מי מדבר על לטרנספר יהודים?! שלישית, הבעיה אינה ההזזה אלא הצורך לאפשר להם לחיות חיים נורמליים ולא להימצא במרכזה של מלחמת התשה של מיני-אינתיפאדה מתמשכת.

למגיב 5: השמאל לא בא בשביל ללמוד. אין לו מה ללמוד מהימין "המפגר". השמאל בא בשביל ללמד את "הפרימיטיביים" של הימין מה טוב, מה נכון ומה צודק.
בכל מקרה, מה הקשר בין דברים אלה לתוכן המאמר...?!?!
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
כולםמרוצים מנתניהו&יעלון&לפיד!
  ע_הראל   2/11/14 22:22
רק מר לאופרט (ואשתו אולי) לא מרוצים מתפקוד השלישיה הנ"ל, וכל שאר המאמר לא שווה … … (אוי לי כמעט ניבלתי את הפה)!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
13
רפי לאופרט....
  י.ש   1/11/14 10:34
אנשים טורחים לקרוא את אשר אתה כותב,להגיב עליהם,מה התגובה האינטילגנטית בשפה עשירה? "חשיבה דלה ושפה דלה".זה באשר לנימוסים והליכות.....אותי אישית מפחידים אנשים,הבטוחים שבכיסם מצוי הפתרון לבעיות העולם....מעט יותר סימני שאלה ופחות סימני קריאה...על מנת להקל עליך להבין תגובתי,אתן דוגמא מחייך האישיים..... האם אתה מסוגל להתחרות בצעיר,חתיך,משכיל ועשיר?.אקרענק... האם אתה מסוגל(לדוגמא) לקבל אותו צדק אותה רפואה?.... זה באשר לתשובתך המוחצת "מנהיגות"... קבל עצה ידידותית,מאמר ארוך מעיד על חוסר יכולת להתמקד בעיקר.
כתוב תגובה ל- י.ש
מה בדיוק רצית לומר על הדברים
  רפי לאופרט   1/11/14 13:41
שכתבתי?
אני לא מכיר אנשים שבכיסם הפתרון לכל בעיות העולם. אבל אינני מעריך במיוחד אנשים, שאינם מסוגלים לעצב דעה ועמדה לגבי מה שהם רואים ויודעים.
אני מסוגל להתחרות בכל אחד, אבל לא אבחר להתמודד מעמדת נחיתות מובהקת, שאינה בשליטתי כבדוגמאות שהבאת. אף פעם לא הייתי כליל השלימות, ועל חסרונות בתחום אחד ברוב המקרים מכסים יתרונות בתחום אחר. ככלל אני בוחר לכתוב על נושאים שבהם יכולתי וניסיוני מאפשרים תוצאות טובות או לפחות סבירות.
מתוך הסיפא של דבריך לגבי מאמר ארוך, למדתי שלדעתך כל נושא וכל צרוף של נושאים אפשר לבטא באותו מספר של שורות או מילים. ולכן ספרים, בעיקר העבים שבהם, עפ"י המבחן הכמותי, הם גיבובי שטויות - יפה, הבנתי.
מה בכל זאת רצית להגיד על תוכן הדברים שכתבתי?!
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
אתה מכיר
  אהרון שחר   1/11/14 14:59
אתה מכיר. לי יש פתרון לכל בעיות העולם: העלאת נושא תרבות השלטון לתודעה.
 המדריך המלא כאן
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
רפי לאופרט....
  י.ש   1/11/14 18:07
היה ברור לי שלא תבין אותי וחוסר ההבנה יוביל ל"אני ואפסי עוד"....על מנת להקל עליך,קרא תגובתי מס' 2 ולאחריה תגובתי מס'13..."לא אבחר להתמודד מעמדת נחיתות",דבר רפי לאופרט. מה לעשות והחיים מזמנים התמודדיות שאינן נוחות לך/לי/לנו... כנ"ל למדינת ישראל והפתרון האולטמטיבי שלך "מנהיגות" לא תמיד עובד....באשר לחוסר הערכה שלך "לעיצוב דעה ועמדה לגבי מה שהם רואים ויודעים"...נו... דוסטויבסקי עדיין אינך וכתיבתך אינה רומן... בתור אדם שמעביר ביקורת,ראוי שתלמד להקשיב לדברי ביקורת ללא חלוקת ציונים....כנראה שמימך לא הגשת נייר עמדה ואם הגשת היא מעולם לא נקראה...ארוך ומסורבל
כתוב תגובה ל- י.ש
14
יפה מאוד
  אהרון שחר   1/11/14 11:00
היטבת לתאר את אימפוטנטיותו של ראש ממשלתנו הנערץ מאז ולתמיד, הגם שהיית אופטימי מדי בנוגע למלחמה הבאה. אינני מבין מדוע כל כך קשה לאנשים אינטליגנטים לקלוט שבמלחמה הבאה לא יהיו מאות טילים ביום אלא בדקה! והם כבר לא ישוגרו לעורף אלא ישמידו תשתיות אסטרטגיות וישתקו את המדינה תוך 5 דקות. את העורף הם ישאירו כקינוח לנחילים של מיליוני החפים מפשע שישטפו את המדינה ברגע שצה"ל יהיה משותק. במקרה הכנתי פתרון. התפיסה המקובלת שיש להתכונן למלחמה הקודמת נקראת בלעז "קונספציה".
 המדריך למלחמה הבאה
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
15
אין לנתניהו כרגע חזון ברור.
  דודי30   1/11/14 17:58
נתניהו בחודשים האחרונים פעל במידיניות שגויה שפגעה בביטחון ישראל (ניהול כושל של המערכה בעזה) וביחסי החוץ של ישראל מול ארה"ב שמספקת לנו מלבד למערכות כיפת ברזל סיוע בלתי פוסק בזירה הדיפלומטית וכמובן סיוע תקציבי של מילארדי דולרים כל שנה. חייבים להחליף את נתניהו בדחיפות.כל ראש ממשלה אחר שיש לו קצת ותק פוליטי עדיף על נתניהו שאימץ את עקרונות מפלגת הבית היהודי שמייצגת בקושי 10% מאזרחי ישראל.המצע שלהם קיצוני מבחינה מדינית ודיפלומטית. המפלגות האחרות בכנסת:יש עתיד,העבודה,התנועה וכמובן ליברמן צריכות להקדים את הבחירות לתחילת 2015.אין ברירה.
כתוב תגובה ל- דודי30
החזון שלו ברור: שרידות התפתלות
  אהרון שחר   1/11/14 18:10
זה גם לא מעט במכבש הלחצים העולמי בתקופתנו. התחליף שאתה מצפה לו הוא התרפסות עוד יותר מוחלטת, כניעה, נסיגה לגבולות 67 והשמדתנו. תחליף לא מי יודע מלהיב. בנט לא ימין, עוצמה לישראל הייתה ימין אבל העם החליט שהיום אין מקום לימין בכנסת.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
כולםמרוצים מנתניהו&יעלון&לפיד!
  ע_הראל   2/11/14 22:29
כלבי הסמול small של יחימוביץ' נובחים, והשיירה של המלך ביבי והנסיכה שרה יצ"ו עוברת! §¤§¤§ וחבל שכלבים לא אוכלים גלידה פיסטוק, זה היה עשוי לרפא אותם ממחלת הכלבת של שנאת נתניהו.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il