s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לבני, המדינה זו את?
מאת: דרור אידר  |  24/11/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל ״הנוסחים״ לחוק הלאום,
  אתה צודק   24/11/14 10:20
הם ורסיות לאותו הדבר, וההבדלים ביניהם הם רק אגו פוליטי של מנסחיהם. האמת היא, שמדינת לאום יהודית היא אתנוקרטיה גזענית, שבינה לבין דמוקרטיה אין כלום, בנוסח כזה או בנוסח אחר. ״מדינת לאום יהודית״ היא מדינה שבה יש ליהודים פריבילגיה בהגדרת המדינה על לא יהודים ולכן הטענה כאילו היא יכולה להתבסס על ״שוויון זכויות אישי לכל אזרחיה״ היא זריית חול בעיניים. אין אזרחות שווה ליהודים ולא יהודים במדינה שהיא בהגדרה ״יהודית״, והתוספת ״אישי״ היא כביסת מילים של ציונים גזענים שמנסים לרבע את המעגל. אין בנמצא אתנוקרטיה שיש בה שוויון לכל האזרחים, גם אלה, שאינם חלק מה״אתנוס״ המגדיר את המדינה. רק במדינת כל אזרחיה, היינו מדינה המוגדרת על בסיס אזרחי ( כמו רוב מדינות ארופה, לא כולל הבלקן), יכול להיות שוויון אישי כזה, שהוא הבסיס היחיד לדמוקרטיה. באשר ל״השפעות ערביות״, מי שרוצה להיות משוחרר מכאלה, שלא יקים מדינה במזרח התיכון, כשהוא מוקף מדינות ערביות, אלא ליד ניו זילנד, או באמריקה.
כתוב תגובה ל- אתה צודק
הוא יודע שב״מדינה יהודית״
  אידר אכן מיתמם   24/11/14 11:28
לא יכול להיות באמת שוויון, אז הוא מוסיף את המילה ״אישי״. יעני- לא לאומי. זה לא פותר את הבעיה, שהרי במדינת לאום יהודית כל מי שאיננו יהודי אינו חלק מההגדרה ולכן שווה פחות. שוויון ״אישי״ כזה בין האזרחים, שהוא בסיס הכרחי לדמוקרטיה, יכול להיות רק במדינה שהיא אזרחית (מדינת כל אזרחיה), שהיא אינה מוגדרת באמצעות לאום דתי, או אם תרצה, שהלאום שלה הוא אזרחי, היינו- ישראלי.  
כתוב תגובה ל- אידר אכן מיתמם
תגובה לאתה צודק
  באום   24/11/14 12:37
אם אתה מחפש אבסולוטיות,לא תמצא אותה.הדבר האבסולוטי היחידי הוא ,אלוהים.אין דמוקרטיה אבסולוטית,אין חופש אבסולוטי,אין שיוויון אבסולוטי,הכל נזיל ומשתנה בהתאם לתקופה ולמצב.בשביל זה קיימת חברה נושמת,חיה,מחדשת וממציאה נורמות וחוקים חדשים.אם אתה רוצה קיבעון מחשבתי ודוגמות,צפון קוריאה מחכה לך.מדינת כל אזרחיה יכולה להיות רק כאשר כל האזרחים משלימים עם אותם נורמות וחוקים ורוצים לחיות זה בצד זה כמו באמריקה למשל.לא כך המצב פה.הערבים לא רוצים אותנו פה כך שלא יכולה לקום פה מדינת כל אזרחיה.זו מתמטיקה מאד פשוטה ולא צריך להתעקש על דברים שלא יכולים לקרות.אם אתה רוצה להתעלם משאיפות הערבים להעיף אותנו מכאן,זו זכותך,רק שתדע שהמציאות אוכלת את אלה שמתעלמים ממנה.לעולם על תשווה את מדינת ישראל למדינות אחרות,כי אי אפשר להשוות את העם היהודי לעמים אחרים.המדינה של העם היהודי לא יכולה להיות כמו שאר המדינות וזו עובדה והיסטוריה של 4000 שנה,כולל רדיפות,פרעות,נדודים וששה מיליון,אפילו אתה,עם כל הצער, לא תוכל לשנות.העמים,שתיזזו אותנו במשך אלפיים שנה רוצים לתזז אותנו גם אחרי שיש לנו כבר מדינה.נניח שאפשר להבין את זה.אבל זה שאנשים מתוכנו רוצים להמשיך להיות מתוזזים,זה ממש לא ברור.
כתוב תגובה ל- באום
אני לא מחפש כלום,
  מר באום הנכבד   24/11/14 14:34
מלבד להיפטר מהקלישאה ״יהודית ודמוקרטית״, שמטמטמת את הציבור האומלל כבר עשרות שנים. תבנה איזו מדינה שאתה רוצה. לבריאות. כל עוד אתה בונה ״מדינה יהודית״, היא לא תהייה דמוקרטיה ולכן אידר, כמו כל מי שכותב על ״הדמוקרטיה היהודית״, הם לא יותר משרלטנים ומאחזי עיניים.
כתוב תגובה ל- מר באום הנכבד
ידידי
  באום   24/11/14 17:30
יש דבר כזה "יהודית דמוקרטית",אבל צריך אינטלקט על מנת להבין,לראות ולבצע את זה.זה מה שעשו אלה שהקימו את המדינה.היה להם אינטלקט.הבעיה שמישהו איבד אותו לאורך הדרך.נכון,הבנים שלהם.כדי לחיות בעולם מורכב צריך אינטלקט,ולא פלסביזציה שהיא אגב מאחזת עיניים. והכל בא לשרת את ההישרדות שלנו פה.הישרדות,לא ההיא מהטלויזיה.לא לישכוח את זה לרגע.שכחת,הלך עליך.
כתוב תגובה ל- באום
עיניים להם ולא יראו.
  ידידי היקר   24/11/14 17:59
אלה ש"הקימו את המדינה" הקימו בה גם שני סוגי משטר. אחד אזרחי בשביל האזרחים היהודים, ואחד צבאי בשביל האזרחים הערבים. החרפה הזו בוטלה רק בשנת 66. אם לזה אתה קורא דמוקרטיה, אתה יכול לקרוא גם למזרח גרמניה "הרפובליקה הדמוקרטית הגרמנית", שהרי זה היה שמה הרשמי. לטעמי, כדי לנהוג כך לא צריך "אינטלקט", אלא מידה גדושה של הונאה עצמית.
כתוב תגובה ל- ידידי היקר
ידידי היותר יקר
  באום   24/11/14 19:24
אלה שהקימו את המדינה רצו לשרוד.אני רוצה להזכיר לך שהערבים עוד רגע היו שוחטים אותנו אם אלה שהקימו את המדינה לא היו נוהגים כפי שנהגו.הם הבינו שהצוואר שלהם חשוב יותר ממילים יפות כמו דמוקרטיה ושיוויון זכויות.ולגבי הערבים?אי אפשר גם לרצות לשחוט וגם לרצות שיוויון זכויות. זה לא הולך ביחד.לא היתה שום הונאה עצמית,היה רצון לשרוד.אחר כך דברים השתנו אבל הערבים עדיין רוצים לשחוט אותך.מה בדיוק אתה מציע? פעם הייתי רועה כבשים ואני מעדיף להשאר בסטטוס הזה ולא להפוך לצאן ועוד ללכת לטבח."מדינה יהודית דמוקרטית" זו הברירה היחידה.אין ברירה אחרת."מדינת כל אזרחיה" לא באה בחשבון."מדינה יהודית ולא דמוקרטית" גם לא באה בחשבון,מה נשאר,תחשוב לבד.צריך להשלים עם המציאות.לחלום חלומות,בבקשה,בלילה.
כתוב תגובה ל- באום
מהיכן שלפת את המשפט המוזר
  בני בנקר   24/11/14 17:31
שאלוהים הוא אבסולוטי ? יש הרבה אנשים בעולם, שחושבים שאלוהים ודתות הם המצאות של בני אדם.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
בני
  באום   24/11/14 18:39
בוא לא ניכנס עכשיו לדיונים תאולוגים.מעבר לזה,אז מה אם יש אנשים שחושבים מה שחושבים.אנשים גם חשבו שהעולם הוא שטוח ושהבעל והאשתורת יביאו להם גשם.אז חשבו.אגב,סתם כדי לרענן את הערב,אם בעולם אין שום דבר אבסולוטי אבל חייב להיות משהו אבסולוטי משום שהמילה אבסולוטי קיימת ומילים לא נוצרות סתם.אז מהו אותו דבר אבסולוטי?
כתוב תגובה ל- באום
אולי מהירות האור ?
  בני בנקר   25/11/14 00:29
כתוב תגובה ל- בני בנקר
סליחה,אין בנמצא אתנוקרטיה שיש
  נתין מדמנת ישראל   24/11/14 20:48
בה שוויון לכל אחד? מה לגבי הארצות המוסלמיות? אז באמת, במקום לניו זילנד, לך אתה לדמוקרטיות המוסלמיות.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
2
ציפיטפוט הבהמה הפולנייה
  צופה מהצד   24/11/14 10:48
כתוב תגובה ל- צופה מהצד
אל תעליב את הפולנים!!! הציפורע
  מניפולטיבית ורעה   24/11/14 16:57

1) עזבה את הליכוד אחרי שאריאל שרון הבטיח לה תפקיד שרה בממפלגתו החדשה "קדימה".

2) הופיעה בתקשורת ולא פסקה לאיים על תושבי גוש קטיף שיעזבו בעצמם את הישובים הפורחים לטובת "השלום" כי גורל הגוש נחרץ להריסה על ידי הבוס שלה הבולדוזר הגנרל שרון.

3) רוה"מ הבולדוזר נתקע בבית החולים לבלי יכולת למשול, והצדיק אהוד אולמרט (מס. 38 ברשימת הח"כים...) זכה בכתר המשילות. הגברת ציפורע שרת החוץ שלו מילאה את כל הציפיות (האמריקניות) וחתמה על כל המסמכים שהגישה לה קונדליסה רייס.

4) המדינאית המהוללה עשתה פוטש לאולמרט והודות לאהוד ברק הלך אולמרט למדבר. המוני חסידי התשקורת נפלו בפח היקוש של היחצ"נים והעניקו לחכמה הזאת 29 מנדטים !!! כך הפכה ציפורע ליו"ר המפלגה הגדולה. מסתבר שחוכמתה המניפולטיבית לא סייעה לה והיא לא הצליחה להרכיב ממשלה.

כך זכה נתניהו להעביר אותה לאופוזיציה, שם הצליחה באופן מופלא להרוס את 'קדימה' וליורשה שאול מופז לא נותר אלא להשלים את הפירוק. היה זה אולמרט (לפני ששולה זקן פתחה את פיה) שעשה נפשות מאחורי הקלעים כדי שמפלגת 'קדימה לא תיעלם לגמרי כי תכנן בבוא היום לקפוץ מחדש על העגלה. כתוצאה מכך שאול מופז זכה בשני מנדטים ויש לאיש הזה עוד חוצפה להמשיך ולהכפיש את נתניהו.

ועל יהיר לפיד כבר לא נותרו מלים. הוא חושב שעדיין יעמוד לו הקסם האישי שלו כפי שניבט בשעתו מחדשות ערוץ 2.
ובכן: אתה לפיד כשלת בכל מה שעשית ובכל מה שהבטחת עד כה. מוטב שתסיק את המסקנות האישיות שלך לפני שאתה מלמד את נתניהו את תורת ז'בוטינסקי.
כתוב תגובה ל- מניפולטיבית ורעה
3
כל הדמוקרטורים למיניהם
  אליעם   24/11/14 11:16
הדמוקרטורים יאיר לפיד וציפי לבני מתנגדים לחוק הלאום, בטענה שהחוק הוא אנטי דמוקטי, לכאורה.
רוממות הדמוקרטיה בגרונם, ובשם הדמוקרטיה הצביעו ותמכו ב"חוק ישראל היום"
חוק לסתימת פיות, לשלילת חופש הביטוי ממי שאינו חושב כמוהם, ובשרות אינטרסים כספיים של בעלי עיתון מתחרה.
דמוקרטיה למופת.
ובשרות בולשביק תימני אחוז אמוק.
השרלטן הרדוד, הגורנישט, יאיר לפיד שנשא בנטל, בצורה שוויונית למופת בשרות הצבאי הקשה והמפרך שלו תוך שהוא מסכן את חייו יום יום למען המדינה, באומץ והגבורה ככתב בעיתון "במחנה". הוא בחכמתו המופלגת יודע על מה בן גוריון, בגין וז'בוטינסקי היו חותמים או לא חותמים.
יאמרו לי הדמוקרטורים, אבירי חופש הביטוי רק לעצמם, אילו זכויות דמוקרטיות של בני הניעוטים הלא יהודים ייםגעו מחוק הלאום? האם זכותם לבחור ולהיבחר לכנסת, לקבל ביטוח לאומי, לעבוד בכל עבודה בכל מקום בארץ, לשאת במשרה אקדמית, לעבוד בבתי חולים, להתראיין בתקשורת, להפגין, לשרוף צמיגים וליידות אבנים?
יסבירו לנו זאת השרים הכושלים לבני ולפיד, שאינם מקבלים החלטה דמוקרטית שנתקבלה בממשלה בה הם חברים, והם דוחפים לטלטלת בחירות, וכמובן בכוונה להאשים בכך את נתניהו. הם גם דוחפים להתרסקותם הפוליטית שלהם עצמם.
אך כמיטב מסורת השמאל: אם אני לא בשלטון - שתלך המדינה לעזאזל.
כתוב תגובה ל- אליעם
4
הבורות של נתניהו,ליבני ולפיד
  בני בנקר   24/11/14 11:30
מדהימה. כולם לא טרחו לקרוא את מגילת העצמאות שהם מנפנפים בה ! אם שפנתניהו היה טורח לעשות זאת,הוא היה מציע לאשר את מגילת העצמאות כחוק יסוד וחושף את ערוותם הפוליטית והציונית של ליבני ולפיד. גם בזכוכית מגדלת לא ניתן למצוא את המילה "דמוקרטית" במגילת העצמאות ולא בכדי ! המגילה מדגישה פעם אחר פעם כי מדינת ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי. מעצם הגדרה זאת ברור שהיא איננה יכולה להיות "דמוקרטית" במובן זכויות לאום,אלא אך ורק במובן של זכויות יסוד אישיות. בנוסף יש לעגן בחוק יסוד את חוק השבות לפני שיהודים רופסים כמו ליבני ולפיד יתמכו בביטולו כי הוא סותר את "הדמוקרטיה". ומה זה בכלל דמוקרטיה ? האם חוק שרוצה להפקיע מאנשים את הזכות לעשות ברכושם(דירה נוספת למשל) כרצונם,להשכיר למי שהם רוצים,לאיזה תקופה שהם רוצים ובאיזה מחיר שהם רוצים,זה חוק "דמוקרטי" ? מישהו חושב כמו ציפיטפוט ליבני, שסגירה בחוק של עיתון ציוני בגלל שהוד מעלתה חושבת שהדעות הפוליטיות שלו "מסוכנות למדינה" זה דמוקרטיה ? איך נאמר ע"י חכמנו: היזהרו מהצבועים העושים מעשה זמרי ורוצים שכר פנחס...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
מדינה יהודית אכן לא יכולה
  צודק וטועה   24/11/14 11:58
להיות דמוקרטית. לכן הכרזת העצמאות, כפי שכתבת, לא מדברת על דמוקרטיה. עם זאת, גם בדמוקרטיה יש חוקים ואיסורים ומגבלות. מדינה לוקחת מאזרחיה מיסים, ובכך פוגעת בקניינם, קובעת חוקי תנועה, ובכך פוגעת בחופש התנועה שלהם, שולחת אותם לצבא, ופוגעת בחופש העיסוק שלהם (ובזכויות נוספות רבות) ועוד.
כתוב תגובה ל- צודק וטועה
אני לא מוצא שום סתירה בין מה
  בני בנקר   24/11/14 12:28
שכתבתי ותגובתך. אנחנו מסכימים שמגילת העצמאות נותנת שוויון זכויות אישיות לכל אזרחי המדינה כפרטים,אבל זכויות לאומיות רק ללאום היהודי והביטוי הברור לכך הוא חוק השבות. בהקשר למסים,חובת שירות צבאי ועוד שציינת,הכל נכון,אבל שים לב שמדובר ב"גזרות" על כלל הציבור לטובת כלל הציבור,לא חוקים "פרסונליים" שמיועדים לפגוע בחלק מסוים של הציבור לטובת חלק אחר,כמו סגירת עיתון מתחרה או הלאמה חלקית של דירה שפנסיונר רכש מחסכונותיו, כדי להבטיח באמצעותה את רווחתו הכלכלית. אם המדינה רוצה לשפר את מצב רוכשי הדירות,שתעשה זאת בדרך היחידה הנכונה מבחינה כלכלית,תגדיל את הצע הדירות ע"י הוזלת מחירי הקרקע ומסים רבים שמנפחים את מחירי הדירות.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
אני מסכים לכל מה שכתבת.
  אין בינינו סתירה.   24/11/14 13:26
הבעיה שלי היא עם אלה, שטוענים ל"יהודית ודמוקרטית". גם אידר מנסה לטעון כך. כפי שכתבת, אין דבר כזה.
כתוב תגובה ל- אין בינינו סתירה.
5
אם היא נגד..סימן שהחוק טוב
  מרק_טווין   24/11/14 12:05
ההגיון הבריא
כתוב תגובה ל- מרק_טווין
6
מהן משמעויותיו ומטרותיו החוק?
  נצר יואב   24/11/14 15:21
מהן משמעויותיו ומטרותיו של חוק הלאום? ========================== תהיות לגבי מונחי היסוד: ------------------------------ 1. מהי המשמעות של מדינה ללא ריבונות וללא עצמאות? 2. האם ביבי משלה עצמו שהדרוזים והערבים לא יחשבו יותר ללאומים? השערות לגבי המטרות: ---------------------------- 3. למנוע שטחי הגדרה-עצמית ערבית בגבולות המדינה: א. גבולות המדינה לא הוגדרו, לכן: ב. לא נמנע שבשטח ישראלי כיום, כדי שתוגדר טריטוריה ערבית, תוצא טריטוריה זו משטחה של מדינת ישראל. 4. לעשות את המוות ליהודים בחו"ל, ע"י ניסיון לבדלם בגדר לאום נפרד: א. או שיהגרו לגולאג של בג"ץ, ב. או שיתנצרו. 5. האם ביבי מקווה שמנכ"ל ג'נרל-אלקטריק ילמד מתי חל י"ז בכסליו? מבחן בג"ץ ------------- 6. האם בג"ץ יאשר את חוק זה שאינו ברור [כל המפורט לעיל] ומפלה? סיכום: ====== לצערנו המסקנה המתבקשת היא שהחוק הזה הוא תרגיל בחירות עלוב, שהועלה ע"י 3 ח"כים מהספסל האחורי. הנה * הקישור * לחוק.
כתוב תגובה ל- נצר יואב
7
ההתלהמות מיותרת מר איידר
  מסעודה משדרות   24/11/14 15:21
ליבי ליבי על כל המצדדים באישורו של חוק הלאום הצודק, הנכון, והחשוב כל כך ואולם, קצרה עד למאוד תהיה שמחתכם שהלא החוק יפסל בבג"צ, או שהצלופח נתניהו יעקרו מתכונו, או סתם יכשילו בכנסת בקונויקטורה כזו או אחרת.

אתם לא מבינים עם איזה אדם יש לכם עסק, ראש הממשלה הנ"ל אינו דובר אמת כבר לפחות 4 שנים, מרבית החלטות הבניה שהעביר רובן אושרו לפניו, ואת אלה שהוא יזם ואישר לעולם לא יבצע.

נמאס לי כאן לחזור באתר הזה על המונח סדר עולמי חדש, אך כשיתברר ב 2015 איזה קטסטרופה כלכלית וחברתית מכין אובמה לאזרחי ארה"ב, וכשיתברר שנתניהו שיתף עמו פעולה בכול התקופה מ - 2012, או אז תבינו איך מתנהל עולמנו.
כתוב תגובה ל- מסעודה משדרות
8
ציפי צודקת גנבנו את המדינה
  אבי כהן   24/11/14 15:27
הציונים הקימו מדינה ליהודים אולי על מנת שיוכלו לחיות במדינה ליהודים בלי יהדות ובלי אנטישמיות (פתרון הבעיה היהודית). באו הדוסים למדינה והם הולכים להיות רוב באמצעות הרחם הדוסית וכך לגנוב לציונים את המדינה, וזה פשע בל יכופר. לכן מותר להתחבר לאוייבי ישראל למיניהם ולנסות כל טריק מלוכלך (זוכרים את השתיין ההוא ששילם במיצובישי תמורת הסכם הבגידה הקרוי אוסלו לתפארת הדמוקרטיה המושחתת). אבל ציפי בחברה טובה של ידידה אובאמה שבוגד בארה"ב על ידי שינוי חוקי הגירה ועל ידי כך להנציח רוב דמוקראטי. לתפארת מדינת ישמעל.
כתוב תגובה ל- אבי כהן
9
בבקשה לפטר את ליבני מייד
  דן ה   24/11/14 17:23
היא כבר פרשה פעם אחת ברוך שפטרנו - ראתה שבאזרחות לא צריכים אותה וחזרה למנעמי השלטון
כתוב תגובה ל- דן ה
10
חידוש מרענן:ישראל היא דמוקרטיה
  רותי איזיקוביץ   24/11/14 20:43
איך? שומרת את זכויות המיעוט. למשל, על זכויות האדם של המיעוט שהיה בגוש קטיף. שומרת על זכויות האויב הערבי (מיעוט!)להכריע בענייני יהודים- אוסלו כמשל; על "זכות" הבדואים לבנייה בלתי חוקית; על "זכות" מפלגות ערביות לערער על עצם קיום המדינה, במוצהר ובמעשה. על זכויות היהודים בהר הבית. מדרור אידר לא הייתי מצפה שיתבטא כאחד הפוליטיקאים, מדקלמי השורות היצוקות על דמוקרטיה.אם שלטון המיעוט הוא דמוקרטיה, ומיעוט אויב בפרט, אז תודה. לא צריך דמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- רותי איזיקוביץ
11
המהות ולא השיטה
  יעקב יעקב   24/11/14 22:06
לא שבנו למדינה אחרי אלפיים שנות גלות ושוואה בכדי לבנות מדינה דימוקרטית זאת לא הייתה המטרה אחרת היינו עולים לאמריקה או לכל מדינה מערבית אחרת ורק לא ישראל יש הרבה שעשו זאת אבל אלה שבאו לכאן רצו במדינה יהודית , ובחרנו בשיטה של ממשל דימוקרטי ,חבל שלא בחרנו בשיטה של "מלך ימלוך כמו דוד המלך" להעמיד באותו מישור את "המהות" ואת "השיטה" של ממשל שבחרנו באותו קו של שוויון זו היא תעלולי השמאל שרוצה מדינה של כל אזרחיה עם דגל הימנון ושפה שונים,המילה דימוקרטיה איננה מופיעה כלל במגילת העצמאות הסיבה היא לכך שהדימוקרטיה אינה המטרה אלא שיטה של משטר שהעם בחר, אבל כאן באה לנו הגברת בלבוש הגבר ליבני וזועקת כי גנבו לה את המדינה החוק שאושר בא בכדי להתנקם בה היא אומרת ולא בא בכדי לחיזוק זהות היהודית של המדינה,,מניין לקחה האישה הזאת את הרוע שחייה בתוכנו כמו צמח בר ,,ברור שהכלום הזה לא יכול להחזיק להרבה זמן כי מאחורי המילים שלה לא עומד כלום,,
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il