s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אחד מסווה, השני ממציא
מאת: איתמר לוין  |  05/12/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
צודק ב1000 אחוז
  אזרח פשוט   5/12/14 11:03
כתוב תגובה ל- אזרח פשוט
2
פיטורי לפיד ולבני שיבש את דעתם
  יעקב יעקב   5/12/14 11:35
עוד לא היה עם ולאום על פני כדור הארץ ,שמנהיגו מותקף כל כך קשה על ידי התיקשורת הכתובה ערוצי הטלוויזיה והרדיו כמו ראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו, אנשים יתלשו את שערם ויגידו ריבונו של עולם איך קרה דבר כזה להפוך את השינאה לייצור המוני כזה שעומד לקבור את כולם,, האם מאלוהים נגזר כל זה ,ההתקפות לא מפסיקות והם הולכות וגוברות ומקצינות מיום ליום, ידיעות אחרונות של מוזס ועיתון הארץ של שוקן שעושים את שליחותם כנרצעים לאדונם,ביחד עם בריוני המיקרופון מנהלים מלחמת חורמה בראש הממשלה ובמשפחתו במשך כל ימי השנה ללא הפסקה, מתנהגים כמי שבחרו בברירת שמשון,,אם איננו מובילים כמו פעם שתישרף הארץ ובכל אשר בה,, שיידעו אזרחי ישראל ויידע כל צופה וקורא,, שאין בסיפורי העלילות האלה שלהם נגד ראש הממשלה ומשפחתו,, לא ראש ולא זנב לא רגש ולא תוכן לא היגיון ולא מצפון כי הם לא באים מן הלב ולא חודרים ללב, סוחרים בנפשות מעלים ומורידים לקול תשואות השמאל יוצרי השלום והסכם אוסלו,,מעולם לא היינו עדים לגלי שינאה שגובלים ממש בהיסטריה פרצו פיתאום כולם כמו לועו של הר געש אחרי פיטוריהם של לפיד וליבני, בפקודה כמו נגנים בתזמורת הפכו את המת לטהור ואת הטהור למת תוהו ובהו וריק בעתה ופחד,, והכל בגלל הפיטורים , כי אסור היה לסטות מן התפוס הרוחני והמוסרי שלהם שהתחנכו עליו כל סטיה כזאת תחשב בעיניהם למום כמו רגל תותבת כמו כיסח ועיוור,אנחנו רפי השכל בעינם הפכנו גם לפושעים שצריך להכחידם מן הארץ, והעם העקשן הזה החכם מכל אומות העולם מתנהג בדיוק ההפך ממה שציוו עליו לנהוג, הוא רואה ומבחין בין גשם לבין יריקות בין מציאות לשרב במדבר ,וגם הפעם בבחירות הקרובות האמת תיראה פעם נוספת לבנה וזכה כשלג,, מי הריבון האמיתי על הארץ הזאת
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
נתניהו, כתופעה מדכדכת
  עזרא מנצור   6/12/14 09:49
עוד לא קרה במדינה דמוקרטית... בישראל קרה גם קרה! שאדם יכהן כראש ממשלה 8 שנים, וסך כול הישגיו יתקרב לאפס המוחלט. זה נתניהו! זה האיש שהעם בישראל נתן לו אפשרות לשפר את מצב האזרחים והמדינה - והוא הנחיל לכולנו כשלון חרוץ. ישראל היא אלופת העוני במערב ומצבה המדיני לא היה גרוע יותר. תודה לך, ביבי!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
3
לא יעזור לנוני העם לא טיפש.
  1 העם   5/12/14 14:59
כתוב תגובה ל- 1 העם
4
ראה זה פלא
  באום   5/12/14 15:43
התקשורת כבר שנים ארוכות מכפישה את נתניהו נון סטופ ועוד בסיוע של גורמי חוץ ומעולם זה לא נפסק.וראה זה פלא,גוש הימין רק הולך וגדל מיום ליום והשמאל לא מצליח להגיע לשלטון.רסיסים ממנו מצליחים מדי פעם להתברג פנימה אבל מהר מאד הם נפלטים כמו שראינו רק עכשיו. אז איפה הטעות של התקשורת?התקשורת מסתכלת על המערכת,על הפוליטיקאים,על הקומבינות,הם יודעים לנתח מי אמר למי ולמה וכמובן ניתוחי אופי של מנהיגים ושפת גוף וכולם מומחים מהמעלה הראשונה.זו כמובן ראייה צרה של אנשים ששקועים בביצה שלהם ולא מסוגלים לראות מה קורה אצל העם.העם למעשה לא קיים אצלם והם לא לוקחים אותו בחשבון ולא סופרים אותו.וכך קורא ,שפעם אחר פעם הם טועים,פעם אחר פעם הם מפקששים,את נתניהו הם כבר הספיקו לקבור עשרות פעמים והעם מעמיד אותם שוב ושוב על טעותם והם לא לומדים.לא פלא.כשאין דרך,כשאין שום אידיאולוגיה,שהנהנתנות היא האלוהים החדש,לא נשאר אלא לעלות לשלטון באמצעות שקרים,מניפולציות ואחיזת עיניים. והרצוג?מה, הוא לא שמע את דברי הרהב של לפיד שהוא הוא יהיה ראש ממשלה ואיפה הוא עכשיו,כשהוא מתחיל גם הוא להתרברב וללכת כמו טווס בחוצות העיר?לא כדאי שהוא ישב אולי על תוכנית מדינית וחברתית מפורטת שנדע מה הוא בכלל רוצה מאתנו?ברור,הרי הרבה יותר קל לשלוח תמונות לפייסבוק מאשר לשבת על תוכנית מדינית.הנה אני,בוז'י הרצוג, נוסע לכנס סבן, חבר'ה,תצביעו בעדי.
כתוב תגובה ל- באום
יש לתעב את נתניהו מסיבות אחרות
  .   5/12/14 16:16

אני מסכים לחלוטין עם דבריך בעניין התקשורת וסבור כי רוב ככול אמצעי התקשורת בישראל הנם אנטי-ציוניים, משרתים את האויב וכן תוקפים את נתניהו בכל הזדמנות - אפילו כשאין שום הצדקה לכך.

כתבת את המשפט: "כשאין דרך, כשאין שום אידיאולוגיה, כשהנהנתנות היא האלו-הים החדש - לא נשאר אלא לעלות לשלטון באמצעות שקרים, מניפולציות ואחיזת עיניים".

אף שכיוונת את דבריך כלפי השמאל (ובצדק), הדברים נכונים לא-פחות ביחס לבנימין נתניהו! זהו תיאור מדויק של בנימין נתניהו ושל אישיותו המחפירה: איש "ימין", לכאורה, שפועל בצורה הפוכה לחלוטין לעמדות הנחרצות שהוא משמיע לפני הבחירות, חסר דרך ואידיאולוגיה מוצדקה, מניפולטיבי ושקרן. ולראיה: בנימין נתניהו נמצא כעת בתקופת הכהונה השלישית (!) שלו כראש הממשלה, ועדיין אין שום שינוי או שיפור בעניינים הגורליים ביותר עבורנו, לדוגמה:

מדינת ישראל עדיין נשלטת בפועל ע"י מע' המשפט (היועמ"ש לממשלה, בג"צ וכדו') והיא הריבון בפועל, כאשר היא מורכבת ברובה ככולה מאנשי שמאל קיצוניים, שמדיניותם פוגעת אנושות ביכולתה של ישראל להתגונן מפני אויביה מבפנים ומבחוץ. עד עתה, נתניהו לא פעל כדי לרסן את מע' המשפט העוינת ולהחזיר את הריבונות לבית הנבחרים!

עשרות ארגונים אנטישמיים ואנטי-ציוניים (ובראשם "הקרן החדשה לישראל") עדיין פועלים כמו מכונה משומנת בתוך ישראל, ופעולתם ניכרת כמעט בכל תחום; נתניהו לא עשה דבר כדי להוציא את הארגונים הללו מחוץ לחוק ולחסל את פעילותם המסוכנת אחת ולתמיד!

ומה לגבי המסתננים מאפריקה וחייהם האומללים של תושבי דרום ת"א? נתניהו הפקיר אותם לחלוטין, התעלם מהזעקות הנואשות שלהם לעזרה והשאיר אותם לחיות במציאות קטסטרופאלית של פחד מתמיד להסתובב ברחובות!

ערבים ישראליים וערביי יו"ש מפעילים יום-יום אלימות נוראה כלפי יהודים, מיידים אבנים ובקבוקי תבערה, מציתים עשרות בתי כנסת (כדברי השר הבזוי אהרונוביץ' עצמו), מחללים ומתפרעים כמו בהמות במקום הקדוש ביותר לעם היהודי - הר הבית, מניפים דגלי ארגוני טרור בכל רחבי הארץ ללא כל חשש ממעצר משטרתי, ועוד ועוד; האירועים הללו לא זכו לשום התייחסות מצד נתניהו, וביטחונם של תושבי ישראל פשוט הופקר לחלוטין על-ידו! זוהי עובדה! והיכן מפעיל נתניהו יד קשה ומשקיע משאבים אדירים? בטיפול באירועי "תג מחיר", שכמותם ושחומרתם בטלות בשישים לעומת אירועי אלימות של ערבים כלפי יהודים.

כל זה היה "על קצה המזלג", ולאור זאת, נתניהו הוא אדם בזוי שמצליח לעבוד פעם אחר פעם על הציבור הטיפש במדינה הזו בעזרת היכולת הרטורית שלו.
כתוב תגובה ל- .
נתניהו פשוט מנמנם
  באום   5/12/14 20:28
אני מסכים איתך בהרבה דברים.ציינתי לא פעם בעבר שנתניהו נרדם על המשמרת ולא ממש מתייחס לבעיות בישראל פנימה.אין זה קשור עם אורח החיים שלו אלא ישנן סיבות אחרות באישיות שלו המפוצלת בין ישראליות לאמריקניות אבל לא זה המקום לדון בכך.הפרדוכס של נתניהו הוא שמצד אחד קשה לו לפעול שהמפלגה שלו קטנה וסביבות ה20- מנדטים זה לא ה-40 של מפא"י או בגין.אבל מצד שני הוא זה שגרם למספר הקטן הזה משום שהוא זנח את החברה הישראלית.כמו שמפלגת העבודה זנחה את הבטחון ולכן היא כמעט נעלמה,כך נתניהו זנח את החברה והצטמק למינימום.אבל בכל זאת הבטחון יותר חשוב כי את בעיות החברה נוכל לפתור בעתיד,אבל חס וחלילה פאשלות ביטחוניות או ויתור על שטחים,זה כבר בלתי הפיך.לכן יש לעשות הכל שגוש הימין יגדל ויתעצם וכרגע אין אחר מלבד נתניהו ורק לקוות שהוא יתעורר יום אחד ויחזור אלינו.
כתוב תגובה ל- באום
ואתה מרוצה מנתניהו בביטחון?!
  .   7/12/14 00:37

אני מסכים עם דבריך לגבי מה שקראת "האישיות המפוצלת" של נתניהו בין הישראליות לאמריקניות - דבר שמעיד כאלף עדים על מידת ה"ציונות" שעוד נותרה בו, אם אי פעם הייתה, והעובדה הזו אמורה להיות קריטי בעיני כל אזרח ציוני שחי במדינה הזו.

בעניין הירידה במס' המנדטים של 'הליכוד' ואחריותה, כביכול, להגבלת כוחו של נתניהו - סליחה, אך אני ממש לא מקבל את זה; בכנסת הקודמת 'הליכוד' זכה ל-27 מנדטים והקואליציה הורכבה (בין השאר) מסיעות 'ישראל ביתנו', ש"ס, 'הבית היהודי' ו'יהדות התורה' - כולן סיעות ימין ברמה כזו או אחרת. ובכל זאת - נתניהו כשל בכל הדברים שציינתי בהודעה הקודמת, ולכן זה לא קשור למס' המנדטים שקיבלה מפלגתו אלא לאדם עצמו, שהנו חסר ערכים, חסר עמוד שדרה, שקרן ותחמן שאין כדוגמתו.

ומאין לך הביטחון שנתניהו לא ימסור שטחים? האדם הזה הכיר בפתרון שתי המדינות בניגוד גמור להצהרותיו הקודמות, לא מוטט את חמא"ס בניגוד גמור להבטחותיו, מאפשר התפרעות חסרת-רסן של פורעים ג'יהדו-פשיסטים ותקיפת יהודים על-ידם על בסיס יומי, ועוד ועוד ועוד... תקצר היריעה מלפרט. אז ידידי היקר, אתה באמת מאמין לכך שהאיש הזה יביא "ביטחון"?! אם כן, לצערי, אני חושש שגם אתה נפלת בפח של המניפולטור הזה, שמצליח לעוור את כל המדינה בעזרת היכולת הרטורית שלו. זה פשוט בלתי נתפס!

ולסיום, כתבת ש"אין אחר מלבד נתניהו". שוב - זו תוצאה של כושר המניפולציה של האדם הזה מחד גיסא, ושל ייאוש כללי של העם מאידך גיסא; יש גם יש תחליפים לנתניהו, וצריך לצאת מן ההנחה המוטעית הזו! אולם, אני מסכים לכך שהתחליפים אינם נמצאים ב"הישג יד", כלומר, אף אחד מראשי הסיעות הקיימות בכנסת אינו מתאים לכהן כראש ממשלה (ולטעמי גם לא כחבר כנסת בלבד), אבל יש בהחלט מועמד ראוי מאין כמותו ושמו משה פייגלין, שנתניהו גס הרוח עושה הכול כדי לדחוק את רגליו מהמפלגה ומהשלטון. אז נכון - פייגלין לא נמצא ב"הישג יד", כי הוא עדיין לא ראש מפלגה, אך אם אנו מאמינים בו וביכולתו להנהיג את המדינה - צריך להתגייס ולתמוך בו, ולהבין ש*אנחנו* אלו שמחליטים מי ינהיג אותנו! לא התקשורת, לא הסקרים, לא נתניהו - אלא אנחנו בלבד! ואם נבין את זה, נוכל לסייע לאדם ישר והגון כמו משה פייגלין לטפס במעלה הסולם, נפסיק לגחך כמו דבילים בכל פעם שעולה האפשרות שהוא יהיה ראש הממשלה ביום מן הימים, נאמין בזה ונפעל בשטח, וכך נשיג את מבוקשנו.

שבוע טוב
כתוב תגובה ל- .
הכל יכול לקרות
  באום   7/12/14 20:58
בסך הכל השנים של נתניהו מבחינה בטחונית היו סבירים.זה לא אומר שהוא לא עשה טעויות ולא עושה טעויות אבל שום דבר לא מושלם.צריך להבין שמעמדת ראש הממשלה הכל נראה קצת אחרת.הוא גם לא החזיר שטחים ועמד יפה בלחץ העולם למרות שהוא עצמו הזמין את הלחץ הזה באותו נאום אומלל בבר אילן.גם לדעתי יש לטפל בפורעים של היום ביד יותר קשה אבל כל אחד עם הסגנון שלו.בנוגע לפייגלין,אם יגיע הזמן שלו לראשות הממשלה הוא יהיה ראש ממשלה ואם לא אז לא.אין לדעת.עדיף ראשי ממשלה שמתבשלים במשך הרבה זמן ולא ראשי ממשלה אינסטנט כמו לבני הרצוג לפיד שלא אפויים ולא מבושלים לחלוטין.
כתוב תגובה ל- באום
5
מר לוין: אתה נוהג בדיוק כמוהם
  אורח לרגע   5/12/14 16:50
הקטע הרצ"ב לא היה צריך להופיע הכתבה נייטרלית. הוא נכתב על ידך על מנת להשפיע עלינו וזה בדיוק מה שידיעות אחרונות ומעריב עושים עם קוראיהם. "לא משנה שמדובר במי שהחלה בליכוד, לקחה את המנדט שלה לקדימה, ואת המנדט מקדימה לקחה אל התנועה (שם יצרה מפלגה דיקטטורית במלוא מובן המילה), ועכשיו מפלרטטת עם העבודה - ועוד יוצרת לעצמה תדמית של Mrs. Clean. ולא אמרנו כלום על הכשלונות הסדרתיים שלה בכל משרד בו החזיקה, ועל הפארסה בה לא הצליחה להרכיב ממשלה גם כאשר ניצחה בבחירות".
כתוב תגובה ל- אורח לרגע
צודק. לבני לא ניצחה בבחירות.
  אהוד פרלסמן   6/12/14 14:25
ברגע שהתבררו תוצאות הבחירות של 2009 הבינו כולם שהימין ניצח ושנתניהו יהיה ראש הממשלה. לכתוב שלבני ניצחה בבחירות ההן זה פשוט לחזור על הבדיחה של לבני, שמיד אחרי שנודעו התוצאות החלה לצרוח ככרוכיה "אני ניצחתי ואני ארכיב את הממשלה", ולא הפסיקה לצרוח ולייבב עוד ימים רבים לאחר מכן.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
6
מה לבני ספרה לאמריקאים
  הסכסכנית   5/12/14 19:12
לבני להערכתי היא זו שסכסכה בין מדינת ישראל לאמריקה של אובמה. לבניהדמוקרטית עובדת אצל נוני מוזס,המציאה את האנטי חוק ישראל היום ונסעה לארה"ב לקחת את הכספים שהכינו לה בממשל האמריקאי . עוד היא תשב בבית סוהר בדיוק כמו שנעשה לבוס הקודם אולמרט
כתוב תגובה ל- הסכסכנית
7
הייצוג בתיקשורת
  אידאית   7/12/14 09:08
ראיתי את תכניתה של רינה מצליח בטלביזיה ביום שבת האחרון במשך שעתיים . בתכנית נתנו לאיש הליכוד השר שטיינמיץ ארבע דקות להסביר את הדרך של מפלגתו .לגוש השמאל מרכז נתנו בסך הכל שבעים דקות - כך התקשורת העוינת את ראש הממשלה מתנהגת מתוך מטרה ברורה "רק לא ביבי". אין איזון בתקשורת ..
כתוב תגובה ל- אידאית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il