s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שוחד על חשבוננו
מאת: איתמר לוין  |  26/12/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איזו כותרת מטומטמת!
  משתומם   26/12/14 09:32
בסקטור הציבורי/ממשלתי-יש שוחד שאינו על חשבוננו? זוהי כותרת הראויה לילד בכיתה ב'. תיקון: גם זה לא. ילד בכיתה א'. תיקון: ילד בגן חובה. תיקון-ילד בפעוטון, אולי...
כתוב תגובה ל- משתומם
2
בדיוק כמו מדינות הנחשלות ביותר
  ייחודי   26/12/14 10:05
מנסיון . כאחד ששהה מספר שנים באחת ממדינות העולם השלישי הגרועות ביותר . ועכשו לא נותר אלא לבדוק למה צמחו כ"כ התקציבים לבניית נהב"ג 2000 , הרכבת הקלה בירושלים ועוד פרוייקטים רבים ויקרים בארץ . אין ספק שחלק מהתקציבים העודפים חזרו בתנועה סיבובית לאלה שאישרו אותם . מיהם/ן ?
כתוב תגובה ל- ייחודי
3
השוחד הסמוי שא"א להוכיחו הוא:
  מינוי למשרה   26/12/14 10:28
ממנים אדם למשרה לא בגלל כישוריו אלא ביודעין שהוא יעשה את מה שהממנה רוצה. לא מדברים על כך - לא בטלפון ולא בפארקים ובתי קפה ומלון. הכול ידוע וברור.
השאלה הנשאלת איפה הוועדות הממנות נמצאות אצלנו - איפה נציב שירות המדינה - אז דעו לכם שגם במינויים אלה יש מינוי כנ"ל. לכן אל תתפלאו שתשמעו נציב שירות מדינה שאומר בחקירה למשטרה דבר אחד ובחקירה בבית משפט דבר שני - וכולם חושבים - הרי הוא היה נציב שירות המדינה - עלאק.
או
הממונה על 90 אחוז מקרקעות המדינה הוא עושה דברו של מי שמינהו. איש לא מדבר מראש על מה יהיה - אלא הצדדים שהשחיתות היא מובנית אצלם מכירים איש את רעהו, ויודע "צדיק" נפש בהמתו, וחמור יודע מי מאביסו, ולכן אתם תראו ש"עושי צרות" כביכול אנשים שהם ישרי דרך לא מגיעים לכלום - להיפך עושים להם מראש "רצח אופי" הוא כזה וכזה - תיזהרו ממנו. המושחתים המושלים בנו יודעים היטב את העבודה - ולכן אל תתפלאו שמיטב הנוער שלנו שמסתכל בעיניו - נקעה נפשו מההתנהלות הזאת, ובשנים הבאות לא תמצאו אותו כאן בארץ - כי אף רעיון ויהיה הנעלה ביותר, כמו הציונות - לא יכול להתגבר על השחיתות שפשתה בעם הזה ובעיקר במשחיתים הגדולים המנהיגים.
אפילו לפרקליטות ניסו ומנסים לעשות "רצח אופי" ולהשחיר פניהם (כנופיית שומרי החוק - זוכרים וגם מי נופף בכך - כבר חזר לפוליטיקה ובגדול) - אז מה נגיד אנחנו אזובי הקיר?!

גם נפשי נקעה ממה שקורה כאן - הלוא האויב בשער - ככה מתנהגים מנהיגי העם?!!!!!!!!!!!!

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- מינוי למשרה
תגובה
  moris   27/12/14 09:15
מיכל שבת שלום . תמצות נכון והכי מדויק . הורסים את מדינתנו, המושחתים האלה, וגורמים לטובים לעזוב, כיוון שאין תקווה , יש חזירות , ודקטטורה סמויה, או לא סמויה, אחרת כיצד ניתן לתאר זאת אחרת, הכל ידוע, וזה ממשיך מקום המדינה. זאת עובדה.
כתוב תגובה ל- moris
זוכרת את הטרור המחשבתי שהנהיגה
  מפא"י בקום המדינה   27/12/14 10:16
כבר אז תועלו כספים ממשלתיים לתועלתן של "יקיריהם". בעלי פנקס אדום נהנו מ"פינוקי יתר" על פני שאר האזרחים שקצה נפשם בצבע האדום של מפא"י שאף ניכסה לעצמה את הקמת המדינה על דמם של כל האזרחים שהקריבו חייהם על מזבחה.

אבל - לכיסים הפרטיים - בצורה בוטה כפי שזה נעשה ע"י האחרים - זה לא היה. תיעול הכספים היה יותר ממלכתי-מפא"י.

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- מפא"י בקום המדינה
לידיעתך - הפרקליטות
  צדק לכל   27/12/14 09:41
בין שאר מטלות הפרקליטות: הגנה וחיפוי על עובדי ציבור שסרחו ועל מעשיהם, תוך קיפוח אלה שנפגעו מהתנהלותם הנלוזה ותוך מתן חסינות לעבריינים, תוך הולכת שולל של בתי המשפט ותוך ניצול החסינות שיש לפרקליטי המדינה המופיעים בבתי המשפט. עם התנהלות כזו - אין זה פלא שהפרקליטות זוכה ליחס אותו היא מקבלת מהציבור.
כתוב תגובה ל- צדק לכל
לא זאת אף זאת
  הרועץ המשפטי   27/12/14 10:14
נציבות התלונות על הפרקליטות שהוקמה לאחרונה בקול ששון ובקול שמחה אינה מבררת תלונות נגד פרקליטים בתביעות שעדיין תלויות ועומדות בבתי המשפט. במילים אחרות, הפרקליטות מקבלת אור ירוק לבצע מעשים לא חוקיים במשפטים בהם היא מופיעה, ולכל היותר יעשו לה "נו נו נו" בדיעבד והתנהלותה הנלןזה תישאר לעד.
כתוב תגובה ל- הרועץ המשפטי
ואשיבה שופטייך כבראשונה
  מיכל מירושלים   27/12/14 10:32
מה עם מערכת המשפט - כזו "בוקית" שהפרקליטים מוליכים אותה שולל?!
לא מסכימה - הם חלק ממערכות הצדק עליהם אתה מדבר. מצד אחד כורעים הם תחת עומס התיקים שאינם יודעים איך לנהל ומשפטים מתנהלים לאין סוף - ולכן מצד שני כפיתרון - עושים קיצורי דרך כגון: רצח אופי למי שנוח להם לעשות - מתעסקים ברכילות שאין לה שייכות למשפט - שאותם מקבלים השד יודע מאיפה (הרי אסור להם להיפגש רק עם צד אחד). הם אינם נותנים לעצמם דין וחשבון שרצח אופי הוא שפיכות דמים לכל דבר - יום יום שעה שעה.

כל זמן שלא יתקיים הפסוק הנ"ל - "...ואשיבה שופטייך כבראשונה..." מדינת ישראל לא תיקרא מדינת הצדק.

כל זמן שלא יקום מאן דהוא (לא כולם חלילה) מקרב השופטים ויכה על חטא של "...במרמה ודעת" לא תיכון כאן מדינה שמתאימה לאנשים שומרי חוק, כי הרי שומרי החוק הם הם שמבלבלים למערכת המשפטית את המוח ומבזבזים את זמנה לריק.

נקעה נפשי ממערכות המדינה האלה ומי יודע אם לא יבוא היום שילדינו יגידו - נקעה נפשנו מהמדינה: הכול כאן סגור בפנינו - אפילו דיור נורמלי במחירים נורמלים פרנסה נורמלית וכו'.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
4
שאלה טובה!
  שמ   26/12/14 10:53
איך מונעים את הפרשיות הבאות?1)משנים את המשטר לדמוקרטי נשיאותי,כמו בארה"ב ברית של אמריקה.הנשיא מביא לממשל את אנשי אמונו,הקבינט הוא שלו,אין קוא/גוע/ליצייה.כך נופלת כל האחריות עליו ורק עליו.מעילה באמון של אחד מנאמניו,היא אשמתו,כי הביא איש לא ראוי למקום הכי חשוב במדינה.זה יתבטא לו בבחירות.בית הנבחרים הוא מכשול שעל הנשיא לחלות את פניו מדי יום,וגם הוא מהווה תמרור אזהרה לנשיא, אם יביא אנשים לא ראויים,כי הם חייבים לעבור את משוכת בית הנבחרים,כדי להיות מאושרים על ידו,לפני שהם נכנסים בכלל לבית הממשל.2)מגביהים את רף הענישה למינימום גבוה מאוד בעינינים שנוגעים לטוהר המידות של עובדי הממשל,מהנשיא ומטה.3)משנים את מבנה המשטר הדמוקרטי - 4 - רשויות, במקום - 3 - מבנה שאבד עליו הכלח.הממשלים בימינו עסוקים בעשרות אלפי סעיפים של השליטה והניהול של חיי המדינה.די אם תשווה את סעיפי ספר התקציב של שנת 1960, דרך משל,לסעיפי ספר התקציב של שנת 2015.אין שומר דרך על הממשל כיום, שיכול לבקר אותו כראוי.לכן הגיע זמן הוספת רשות רביעית - היא הרשות המבקרת.ראש הרשות מתמנה על ידי בית הנבחרים,ממנה מבקרי הרשות המבקרת לכל המקומות במדינה שעליו לבקר,ומבטל לחלוטין את משרת מבקר הפנים,שלמרבה הבזיון,כפוף לראש הגוף המבוקר,ממנו הוא מקבל את שכרו.ראש הגוף המבוקר רשאי לפטרו,ואין לו שומר ראש בדמות ראש הרשות המבקרת.ההכשרה של מבקרי הרשות המבקרת מבוצעת באחריות ראש הראשות המבקרת.הוא מפקח על עבודתם,ועל דו"חותיהם.שכרם משולם מתקציב הרשות המבקרת.פיטוריהם,בהוראת ראש הרשות המבקרת.לרשות המבקרת בלבד יש חובה להעביר עוולות שעשו אנשי הממשל לבדיקת המשטרה,במקום לפרקליט המדינה.העמדה לדין של חוטאי הממשל המבוקרים,לאחר שהמשטרה קבעה שעליהם לעמוד לדין, היא באחריות ראש הרשות המבקרת יחד עם פרקליט המדינה.קוראים לזה - שיניים שכל כך חסרות היום למבקר המדיה.משרד מבקר המדינה מתבטל,כמובן מאליו.כמה פשוט.
כתוב תגובה ל- שמ
5
אין חדש תחת השמש
  אופיר   26/12/14 11:28
בקרוב. כנראה לאחר הבחירות הקרובות, ש"ס תיכנס לגואליציה ודרעי כמובן יבקש את משרד הפנים. והוא כרגיל לא הפנים ולא יפנים את עברו הקלוקל. ויחזור לסורו..... כך שאין חדש תחת השמש. דרעי הלך באה מישהי אחרת. היא תלך. יחזור דרעי.
כתוב תגובה ל- אופיר
6
או שבגלל כל היועמשים והחשבים
  ח   26/12/14 12:03
או שבגלל כל היועצים והחשבים והוועדות שתוקעים את כל התהליכים כולם יודעים שכלום לא יזוז בלי לשמן מישהו
כתוב תגובה ל- ח
7
בשביל מה הם מקבלים כסף
  מח"ל=מחלה   26/12/14 12:51
יאיר שמיר, שר החקלאות, לא יודע מה נעשה במשרדו ומה עושה מנכ"ל המשרד שלו? בשביל מה הוא מקבל משכורת כשר? ליברמן, ראש ישראל חרבוננו, לא יודע מה נעשה במפלגתו ומה עושה עוזרתו המסורה? איזה מין ראש מפלגה הוא?
כתוב תגובה ל- מח"ל=מחלה
8
להקטין את הז'לובית הזאת
  טקסטיל שמפו   26/12/14 14:03
מאקסטרה לארג' למינוס סמול.
כתוב תגובה ל- טקסטיל שמפו
יפה כתבת
  אומרטה מפיוזית   27/12/14 12:38
להחזיר אותה ואת דומיה לפרופורציות הרגילות והאמיתיות שלהם. אינני רוצה שח"ו ייקרא כאו גוון של גזענות , אבל מאז הגיעה הארץ העלייה של ברה"מ -לשעבר , השכילו אותם עולים לתפוס במשרות ובעמדות בכל תחומי הפוליטיקה הישראלית. דווקא חבר'ה ילידי הארץ שנמצאים בה דורות, הוריהם שבנו את המדינה ודורות ההמשך שהגנו עליה - נדחפו החוצה מתחומים המדיניות. פוטינקה השתלט על כל חלקה טובה במדינת ישראל.
לרבים מאיתנו נמאס להבין חדשות לבקרים עד כמה עלתה רמת הפשיעה והשחיתות. חישבו מאיפה זה בא.....כי כל רמז או איזכור יזכו למנת גידופים מפי אותם גורמים.
את ההעדפות שלי כבר עשיתי.
כתוב תגובה ל- אומרטה מפיוזית
9
כשלי הניהול והבקרה.
  א.ל. רמת-גן   26/12/14 15:26
האחריות המלאה לכשלי הניהול והבקרה במשרד בפנים (אם יוכח שהיו)שהביאו לחשדות החמורים המיוחסים לסגנית השר - היא של שר הפנים.אמנם חלפו יומיים מאז התפוצצה הפרשה ברבים, טרם השמיע גדעון סער התייחסות לנושא.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
10
טול קורה וכתוב גם על בנט
  טולקורה   26/12/14 16:16
משום מה הכותב מתמקד במפלגות שאינן "הבית היהודי", ונמנע מלעסוק במינויים הפוליטיים של נפתלי בנט: הוא ניסה למנות את אביו של ראש מטה הבית היהודי (שלום שלמה, אבא של אבנר שלמה) למועצת הלול, הוא מינה עשרות אנשים של הבית היהודי למועצות הדתיות בערים השונות, מינה מנכ"ל בשכר למשרד לענייני ירושלים - בפעם הראשונה בהיסטוריה, ובלם את מינויו של משה כחלון ליו"ר מינהל מקרקעי ישראל. ועוד ועוד.
כתוב תגובה ל- טולקורה
11
פרשת השוחד שנגלתה בישראל בתינו
  א.ש.   26/12/14 18:57
פרשה חמורה זו, חושפת ש ו ב ביתר שאת, את "הרעה החולה" של "אובדן הערכים" הבסיסיים במדינת ישראל בכלל, ובשירות הציבורי/פוליטי בפרט !
בהעדר הערכים "כל ממזר - מלך" !, השחיתות הפכה להיות "נורמה הכרחית" וכאחד ה"כישורים החשובים ביותר" לכל פוליטיקאי/איש ציבור/בעל תפקיד/מחליטן/בעל סמכות וכיוצא באלה, בבואו להציג את מועמדותו ו/או את כישוריו לתפקיד מפתח.
אם היותך "מושחת סידרתי בנשמה" אינו בין "כישוריך" המוכחים, אתה "נפסל על הסף".. מלהתקבל/מלכהן באחד התפקידים הנ"ל !
העדר כמעט מוחלט של בקרה/פיקוח יעילים הם הבעיה העיקרית של שלטון החוק ומינהל ציבורי תקינים, וביעור "הרעה החולה" הנ"ל מהמציאות היום יומית ברחובותינו.
אין לי ספק, שחופש המידע, שקיפות המידע, ואכיפה קפדנית של החוק הם הכלים החשובים למניעה עתידית והפחתה משמעותית של מיקרים שכאלה.
חשוב לדעת, שה"שחיתות הציבורית" כנ"ל, קיימת ברוב רובם של מוסדות המימשל המפלגות בישראל, וכיוון שהפכה להיות "נורמה מקובלת".. עד "הכרחית" לעצם קיומם, נראה לי כי אותם הפוליטיקאים היושבים בכנסת ובממשלה, כלל אינם מעוניינים לתקן מצב מעוות זה, היות והוא משרת את האינטרסים שלהם עצמם, ומאפשר להם לשרוד, ולהמשיך במעשיהם הנלוזים.
אנו הציבור חייבים להיות "כלב השמירה" למיגור תופעה מכוערת זו, שמהווה איום רציני ביותר על המשך קיומנו כמדינה מתוקנת, משגשגת, ועצמאית.
אבי. ש. אזרח וותיק ומודאג !
כתוב תגובה ל- א.ש.
12
ראש בעיתי וחבריו כנראה לא פחות
  גורליק   26/12/14 18:59
אם אביגדור "הזכאי" (הוא זכאי הוא זכאי הוא זכאי)הוא ראש המפלגה אז לאיזה מנהיגים אתם מצפים מתוכה, אין ספק שיש שם גם אנשים הגונים אך לדעתי מספרם נמוך ואלה טוב יעשו אם יפרשו לפני שיתלכלכו,
הוא כנראה טוען "שכסף מטהר ממזרים"
כתוב תגובה ל- גורליק
13
שאלות קשות ותשובה קלה
  אהרון שחר   26/12/14 20:18
התשובה היא שעלינו להעלות את נושא תרבות השלטון לתודעה. למשל לאמוד את מימדי השחיתות.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
14
גדעון סער לא שמע
  הרדטה   26/12/14 21:47
הבוס של פניה היה גדעון סער. לא ראה , לא שמע, לא ידע.
הסוס הטרויאני של השמאל בליכוד במקום לעמוד על המשמר
חפש את האור של האבן. הוא התקוה הלבנה הגדולה לכן אמצעי התקשורת השמאלנית לא שואלים את השאלה המתבקשת. גדעון הוא השותף של פניה ,גם אם ידו לא הייתה במעל, כי לא עשה פיקוח
כנדרש.
כתוב תגובה ל- הרדטה
15
חייבים בקרה על כ ל משרדי הממש
  מאמר נכון ולעניין   26/12/14 23:09
כתוב תגובה ל- מאמר נכון ולעניין
16
יש שוחד ויש שוחד
  אובד מדינה   27/12/14 08:23
לאחר שהוחל לשלם במשרד ממשלתי מסויים תוספת כוננות לא-חוקית לגימלאים בשנת 1981, התאספו מספר עובדים בכירים באותו משרד ממשלתי בשנת 1988 והחליטו על נוהלי התשלומים הלא-חוקיים הנ"ל כדי לעשות סדר בשחיתות. לפגישה זו היו שלוש מטרות: 1. לדאוג לפנסיה של השתתפים הפגישה עצמם, 2. לזכות בשקט תעשייתי ולהשתיק כל טענות על אי-סדרים מצד העובדים ("הנה, אנחנו דואגים לכם"), 3. לדפוק את מי שלא מוצא חן בעיני ההנהלה ע"י הכללת תנאים מפלים בהסדר. בשנת 2000 גילה זאת אחד הגימלאים שאינו מקבל את התוספת והגיש תביעה לביה"ד לעבודה. בשנת 2003 טענה המדינה בביה"ד הארצי לעבודה שהתוספת משולמת "בטעות" וששוקלים להפסיקה. ביה"ד הארצי פסק שמדובר בתשלום לא חוקי. למרות זאת המשיכה המדינה לשלם את התוספת הלא-חוקית. בשנת 2009 נחשף המשך התשלום הלא-חוקי והוגשה עתירה לבג"צ להפסיקה. בעוד העתירה תלויה ועומדת בבג"צ, המשיכה המדינה בתשלום התוספת הלא-חוקית וטענה בבית המשפט העליון שהיא לא מעוניינת להפסיק את התשלומים הלא-חוקיים או לדרוש את השבתם כמתחייב בחוק. בית המשפט העליון הורה למדינה לכל הגימלאים על הגשת העתירה שכן הם עלולים לצאת ניזוקים ממנה (אולי גם כדי להעביר את הסכסוך למישור יחסי העבודה) אך המדינה סרבה למלא החלטה זו. כעבור עוד 3 שנים, בשנת 2013 החליטה הממשלה להכשיר את תשלום התוספת בהחלטה לא-חוקית בגלל מספר סיבות שזה לא המקום לפרטם. כאשר נשלחו פניות בנדון למזכיר הממשלה וליועהמ"ש לממשלה התשובה הייתה: "לך תידדיין". אז יש שוחד ויש שוחד.
כתוב תגובה ל- אובד מדינה
17
פאניה המושחתת ומיסז'ניקוב
  הניה   27/12/14 09:13
המושחת וההולל אלה חבריו הקרובים של ליברמן. מענין מה תגובתו של האיש הנראה תמיד צדיק תמים, עוזי לנדאו, על מפחלגה מושחתת שהוא חבר בה.
כתוב תגובה ל- הניה
18
כמה שיותר רע,,יותר טוב לשמאל
  יעקב יעקב   27/12/14 09:45
ובכל זאת ולמרות הכל ואף על פי כן ,מדינת ישראל תוססת שיעושר האבטלה שלה מהנמוכים במערב צבאה ערוך ומוכן וזרועו הארוכה מגיעה עמוק לעורף האוייב צולולות חיל הים עם נשק יום הדין מפטרלים סביב סביב,,זה ועוד, מדינת ישראל היא מדינה משגשגת כלכלית שזכתה בעשרה פרסי נובל (10ׂ) וקידמה טכנולוגיות רבות בעולם ,זה ועוד, ישראל היא "השניה" מבחינת מספר החברות הרשומות למסחר בבורסה האמריקאית מעל לשמונים (80) חברות ישראליות רשומות בנסדק בעלות שוק כולל של מאות מילירדי דולרים , זה ועוד, כבישיה ברוך השם מלאים במכוניות חדשות ונמליה האויריים מלאים בנוסעים שהולכים לטייל ברחבי העולם להנאתם כל מי שעיניו בראשו ולא שטוף מוח והמרירות לא שרויה בו ואין לו שינאה בוערת בעצמותיו יודע גם יודע את האמת ויכול לראות את הפלא הגדול שחוללו בניה ובני בניה של האומה היפה הזאת במשך ימי חייה הקצרים כל כך והיא רק בת קצת למעלה מ 60 שנה מאז תקומתה ,נשיא ארצות הברית של אמריקה אמר בראיון לעיתון נויורקטיימס איך היהודים האלה ייצרו יש מאיין והפכו למעצמה, יש בכוחה של ישראל להגן על עצמה בכוחות עצמה הן כלכלית והן צבאית כנגד כל איום שיבוא לה מבחוץ,, א ב ל יש המון מוכה בעיוורון שיכור ושטוף מוח על ידי התיקשורת השמאלנית יום יום שעה שעה שרק שינאת "בנימין" מאחדת אותם, כוהני השלום האלה שאינם יודעים היסוס רוצים את ראש הממשלה ישראל על הגרדום , רק כך הם אומרים אפשר להחזיר את השלטון שנגזל מהם מאז הממפך של 77 לבעליו החוקיים ,,??
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
שיעורי האבטלה בארץ נמוכים
  לשכת האבטלה   27/12/14 10:29
כי שיעורי האבטלה הסמויה בארץ הם מהגבוהים בעולם. רק לאחרונה התבשרנו שאחת משיטות השוחד הנפוצות היא יצירת משרות פיקטיביות ואיושן במי שרוצים לשחדו ובמי שחפצים ביקרו. מועסקים משוחדים אלה לא נכנסים כמובן לסטטיסטיקת האבטלה.
כתוב תגובה ל- לשכת האבטלה
19
שופטים עצמו עין והפקרות פלשה
  פולישוק והחברה...   28/12/14 00:50
שופטים למרבה הצער, לא רק הרשו לעצמם למעול בתפקידם לבדוק ולהעניש בהתאמה מושחתי צמרת הם גם מעודדים את השחיתות בציטוט "הברקה.." המועתקת זה מזה... בהי לישנא - גוף יודע טוב מאחרים כיצד להתנהל ולכן ביהמ"ש לא יתערב ולא יחליף שיקול דעתו... ומה לבעלי תפקידים מושחתים הבטחה טובה מזו לנצל את הטיפשות השיפוטית מי לבוא חשבון עם היריב... ומי לסדר את חשבונות הקרובים מכספי ציבור ...
כתוב תגובה ל- פולישוק והחברה...
20
זה לא שוחד בכלל- זה גניבה!!!!
  עו"ד פליליסט   28/12/14 14:13
הסעיפים הרלוונטים: גניבה בידי מורשה, בהתאם לחלופות אשר מנויות בסעיף 393 לחוק העונשין, איננה עבירה אשר עומדת בפני עצמה. מדובר אפוא במקרה גניבה פרטני לפי סעיף 383(א)(2) לחוק העונשין, אשר נסיבותיה הביאו את המחוקק להחמיר עם מבצעיה. הרציונאל מאחורי החמרה זו נמצא בכך שגניבה בידי מורשה הינה עבירה אשר הפסיקה והחקיקה ראו בה לא רק כמעשה גניבה גרידא, אלא גם כ"פגיעה באמון". מינימום בחוק- 5 שנות מאסר מקסימום 22 שנה תלוי בשופט....
כתוב תגובה ל- עו"ד פליליסט
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il