s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תלויים על צוואר
מאת: אסתר שניאורסון גרי  |  14/11/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
החיסול המבורך של גוש קטיף
  הירונימוס   14/11/18 09:12
בוצע בידי הליכוד ובידי הימין ובידי ממשלת הימין שנבחרה על ידי בוחרי הימין. (כולל ביבי). כנל הנסיגה מסיני ומחברון. אז מה נשאר לגברת שניאורסהאן לעשות? - נשאר לה רק לחרף ולגדף את השמאל, בדיוק כמו האנטישמים שתלו את כל חליי עולמם ביהודים
כתוב תגובה ל- הירונימוס
2
תמיד
  שמ   14/11/18 19:50
תקבלי תגובות מיהודים מנוולים שהתחנכו על עליונות המלפגה והרעיון האדום על פני כל ערך אנושי אחר כשהם משתמשים בערכים אנושיים כדי להסוות את האמיתות המרושעות בהם הם מאמינים ולאורן הם פועלים.שם התואר הנכון להם - פאשיסטים יהודיים.כמובן שהם תמיד יטפלו את התואר הזה למתנגדים להם.
כתוב תגובה ל- שמ
"אמיתות" , אדון שם ?
  שלמה המגיב   15/11/18 09:40
ראה תגובותיי כאן "לאמיתות" של אסתר. נו , "האמיתות" של השמאל , זה מה שמטריד אותך ? , ושום הערה על "האמיתות" של אסתר בדבר מי "שמגרש יהודים..חורבן ההתנחלויות..חסרי חמלה.." ,עפ"י ההברקות שלה כאן במאמרה ? . וואלה , אתם עושים ממש צחוק מעצמכם , בהתלהבות הזו מאסתר , שרק מקלקלת את האמינות של בעלי הדעה הימנית בישראל ,שהיא בהחלט לגיטימית ,כאשר היא מגובה "באמיתות" ולא בטימטום שכל של הקוראים. תהיה לי בריא אדון שם.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
3
נהדר פשוט מעולה הכל כל כך נכון
  לא יאומן כמה טיפש   14/11/18 22:38
צריכים היה להיות לעשות את הגירוש מעזה! שבגלל זה יד עכשיו אנחנו סובלים בדרום בגלל זה אסור לחזור על אותה טעות גם ביהודה ושומרון אחרת נסבול אותו דבר גם בתל אביב פתח תקוה וכו' חס וחלילה
כתוב תגובה ל- לא יאומן כמה טיפש
ומי כאן "הטיפש" ?
  שלמה המגיב   15/11/18 09:31
נו , מי עשה את "הגירוש מעזה" ? , מי עשה את "הטעות" ? ,הרי זה ברור ומובן לכל "הטיפשים" , המתלהבים כאן מאסתר המטמטמת אותם , זה רק "השמאל" אשם בכך , ואילו האמת הינה שממשלות "שמאל" ( גולדה , רבין ,ברק ) שלאחר מלחמת ששת הימים , לא פינו אפילו בית אחד של יהודים משטחי עזה , יהודה ושומרון. לא להאמין , איך יכולים "הטיפשים" לשנות את ההיסטוריה !!. פינוי חבל ימית מסיני 1982 , פינוי גוש קטיף וצפון השומרון 2005 , פינוי עמונה ועוד התנחלויות לא חוקיות במשך השנים , היו רק ע"י ממשלות ליכוד ( בגין , שמיר , שרון ונתניהו ) ,אבל מי שאשם בכך זה "השמאל" , עפ"י התובנות של אסתר "והטיפשים" המתלהבים מהגיגיה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
4
ובמה אשם השמאל, בנוסח אסתר ?
  שלמה המגיב   15/11/18 08:55
לטעמה של אסתר , אזי השמאל הוא " דוחה , מעורר סלידה , חסרים מוסר אנושי ודרך ארץ וחמלה..." , וכל זאת למה ? , כן , ואסתר מנמקת , בגלל "..חורבן גוש קטיף והגירוש מעזה..חורבן ההתנחלויות ונסיגת כוחות הביטחון , נתנה יד חופשית לחמאס..העקירה היא כשלון צורב.." !!!. הלו , מה קורה פה ? , הרי מי שעשה את כל מה שתיארה כאן אסתר , היתה דוקא ממשלת הליכוד ולא השמאל , הלא כן ? . נו ,תראו איך ניתן לעשות תעמולה שקרית ולהסית כך את הקוראים שלא זוכרים את העובדות . הרי ממשלת הליכוד החליטה וביצעה את "הגירוש ,החורבן , נתנה יד חופשית לחמאס.." ולא ממשלת שמאל ולא גורמי שמאל , הלא כן ? , הרי נתניהו בעצמו הצביע בכנסת בתאריך 16.2.2005 , בעד חוק ההינתקות מרצועת עזה וצפון השומרון , הלא כן ? . הסגנון הזה של תעמולה שקרית ומסיתה , בנוסח איזה שר תעמולה במדינה "אוהבת יהודים" במאה הקודמת באירופה ( והמבין יבין ) , הופך כהרגל אצל אסתר , שחוזרת על השקרים הללו כל הזמן , עד שמתקבעים אצל הקוראים , שחלקם הינם בורים שלא מכירים ,או לא זוכרים את האמת . אני מבין שכעת , גם תאשים אסתר את השמאל , בהתנהלות ההססנית והרפויה של ממשלת הימין הפטריוטית שיש לנו היום , מול התוקפנות של החמאס נגדנו בשבוע האחרון , הלא כן ? , נו , לשמאל אין חמלה ואילו הימין ממש מגלה חמלה " ומוסר אנושי " , לתושבי הדרום ?. נ.ב. לפינוי גוש קטיף ,שהיה גיאוגרפית בפינה הדרום מערבית של רצועת עזה ומול גבול מצרים , אין קשר בכלל לירי הטילים נגדנו שאינו מתבצע ע"י החמאס מאזור זה בכלל , והירי על עוטף עזה החל בשנת 2002 , כ 3 שנים (!!) לפני שמישהו בכלל חלם שיפנו את גוש קטיף , אבל מה חשובות העובדות אצל אסתר , כאשר בתעמולה מסיתה , שקרית "וגבלסית " כזו , האמת אינה פקטור בכלל ,והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלמה המגיב
  ישראל עמיאל   15/11/18 22:17
כמה אתה מגיב? יש לך תגובות אובססיסיות. תנוח קצת. המח משתבש. שתה מים ותראה כי השמאל אפסיים. לא מגיע חמצן. חסימות קוגנטיביות גנטיות.
כתוב תגובה ל- ישראל עמיאל
ומי צריך "לנוח" , עמיאל ?
  שלמה המגיב   15/11/18 22:51
נו , תראו כאן עוד פסיכים , "ממתלהבי" אסתר שניאורסון , שקשה להם להסביר את השטויות שלה , אז מציעים לאנשים "לנוח". ושימו לב לגנון הענייני של אילו שמציעים לאחרים לנוח - "..המח השתבש..שתה מים..השמאל אפסיים..לא מגיע חמצן..חסימות קוגניטיביות גנטיות.." !!. וואלה , התייחסות עניינית יש להם ועוד הם מדברים על מי "שהשתבש לו המוח" ? על מי "שלא מגיע לו חמצן" ? . נו , איך היא אסתר שניאורסון , מצליחה לאגד כאן את כל הדגנרטים סביבה , לא יאמן !. רק בריאות שיהיה לך , אדון עמיאל , ונאחל לך שהחמצן אצלך בסוף כן יגיע למוח.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
5
את רעה נןרא בלונדינית סתמית
  שירי כבעתיים   15/11/18 16:51
מי עשה התנתקות שרון ימני.ציפי לבני ימנית.היא היתה שרת משפטים.מישאל חשין ימני.אז מה את רוצה?
כתוב תגובה ל- שירי כבעתיים
אין גבול לטפשות של אנשי שמאל
  למגיבה   16/11/18 04:33
גבירתי, אריאל ולבני הפכו עורם ונעשו שמאלנים. הם בשום אופן לא ימניים. וחשין - ממתי הוא היה ימני? העיוורון והחרשות פגעו בכם קשות.
כתוב תגובה ל- למגיבה
מי שמדבר על "טיפשים" ??
  שלמה המגיב   16/11/18 09:52
מי שהחליט וביצע את ההינתקות מגוש קטיף , היתה ממשלת ליכוד בראשות שרון , כאשר בין יתר אנשי הליכוד שתמכו בחוק ההינתקות , היו גם נתניהו , ישראל כץ ,לימור לבנת ועוד ( מלבד ציפי לבני ואריאל שרון ) . נו , מה זאת אומרת "הפכו שמאלנים" ? , האם גם מנחם בגין שפינה את חבל ימית מסיני "וגירש" משם את היהודים , הוא "שמאלני" ? , ואם נתניהו הצהיר בבר אילן שהחזון שלו הוא "שתי מדינות לשני עמים" ,אז גם הוא "שמאלני" ? . זהו ? וזה ההסבר שלך לכך שאסתר שניאורסון וחבורת "מתלהביה" כאן באתר , מאשימים את השמאל בגירוש היהודים מגוש קטיף ? . נו , כך אתם מנסים לטמטם את הקוראים בנימוקים האידיוטיים הללו ? . וואלה , הטימטום , החוצפה , עזות המצח והשקרים ,עולים כאן מדרגה מתגובה לתגובה אצל הדגנרטים הללו , "מתלהבי" אסתר והגיגיה. אלוהים ישמור.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בזה את צודקת
  היא יפה אבל רעה   16/11/18 11:33
תמיד רק כותבת על השמאל תמיד רע.ועל נתניהו תמיד דבש.הוא אשם בצוללות בכישלון ואסתר לא כותבת עליו כלום.טוה שיש כאן את שלמה המגיב שיש לו זמן לרדת עליה.לי אין כל כך הרבה זמן.
כתוב תגובה ל- היא יפה אבל רעה
6
נדמה לי שלא דייקת,נציג היועץ
  בני בנקר   15/11/18 18:19
המשפטי לממשלה בדיון בעליון,התנגד שיתאפשר לשר אקוניס להציג בעצמו את עמדתו בבג"ץ ולשם שינוי השופטים ניפנפו אותו. אחרי הכל,מנדלבליט ועמיתיו בפרקליטות הם גאונים משפטיים ובעזרת פסיקות הזויות בעבר של בג"ץ החליטו שמה שמותר לאנסים,רוצחים,פדופילים ושאר חלאות,אסור באיסור חמור על שרים,ייצוג משפטי הוגן של עמדתם בבית המשפט. ההתנהלות ההזויה והאווילות הזאת של העליון בעבר ומנדלבליט בהווה ראויה לפרק נכבד בספר "מצעד האיוולת" של ברברה טוכמן ז"ל. כאשר נבחר אובמה בפעם הראשונה,רב נכבד של העדה החרדית אמר "עבד כי ימלוך" ומיד אובמה נסע לערב הסעודית והתרפס בפני המלך של מדינה ממובילות העבדות. על התנהלות העבר של בג"ץ בנושא שתיארתי והתנהלות מנדלבליט ומשובטיו אפשר בהחלט לומר: "פקידים ממונים,שחושבים שהשמש זורחת להם מאחוריהם כי ימלכו"...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
7
רענון זיכרון לאסתר ולימניים
  שלמה המגיב   16/11/18 16:04
אישור חוק יישום תוכנית ההינתקות מגוש קטיף ומצפון השומרון , אושר בכנסת בתאריך 16.2.2005 , בשעה 1952 , בהצבעה מספר 67 ,בישיבת הכנסת מספר 223 , ועבר בכנסת ברוב של 59 מול 40 ,כאשר היתה זו יוזמת חוק של ממשלת הליכוד בראשות רענון הזיכרון שאיני עושה כאןרוה"מ אריק שרון , ובין חברי הליכוד שהצביעו בעדה , ישנם כאלה בתפקידים בכירים גם כיום ( נתניהו , ישראל כץ , צחי הנגבי ועוד ) , ודוקא ריבלין וגדעון סער ,שהליכודניקים הפטריוטים ביתן ואמסלם ומירי רגב , טוענים שהם כבר לא ליכודניקים אמיתיים (!) וחותרים כנגד ראש הליכוד הפטריוט , הם הצביעו כנגד חוק ההינתקות !!!. אתם הבנתם איזה "שמאלנים" גרמו "לפשע הגירוש של יהודים מביתם" ? ,אתם הבנתם מי כאן אידיאולוג ימני אמיתי (ריבלין ,גדעון סער , גלעד ארדן שהצביעו אז נגד "הגירוש" ) ומי כאן המלקקי ת.. והחנפנים בליכוד ( רגב שתמכה בפינוי כדוברת צה"ל , ביתן ואמסלם ומיקי זוהר וחזן שלטעמם הנשיא ריבלין כבר לא ליכודניק והוא פועל עם "הבוגד" גדעון סער , כדי להזיק לליכוד ) ?? . נו , אולי רענון הזיכרון ,שאני עושה כאן לאסתר שניאורסון ולכל "מתלהביה" כאן וגם לכל הליכודניקים ואנשי הימין שמגיבים כאן באתר , תרגיע כבר את האנטגוניזם הזה כנגד השמאל ?,את ההסתה הזו ? את השנאה הזו ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בלי שנאה אין להם קיום
  הירונימוס   17/11/18 13:19
אל תבזבז עליהם תקוות ומשאלות. השנאה, האלימות והרצחנות הם הבסיס לקיום הימין בישראל
כתוב תגובה ל- הירונימוס
"אלימות ורצחנות" , הירונימוס ?
  שלמה המגיב   17/11/18 20:27
מה זה צריך להיות , הירונימוס ? , מה אתה מחמם כך את האוירה ללא צורך ? . איזה "אלימות ורצחנות" אתה מאבחן בימין ? . חבל מאד שאתה זורק סיסמאות מתלהמות כאלה , במקום לבקר באופן ענייני וממוקד את מה שאינו לטעמך , בדעותיהם של אנשי ימין , כפי שאני עושה ומנמק זאת באופן הגיוני. תיוג אנשים באופן מכליל כזה , אינו ראוי ,אינו צודק ואף מזיק לאמינותך , למרות שבמקרים רבים אתה מביע תובנות נכונות לטעמי , וכאשר אתה מלין כמוני ,על שנאה והסתה , לא יתכן שפתאם תנהג באופן שרק מגביר אותן ,הלא כן ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תגיד אתה צוחק?
  הירונימוס   18/11/18 11:35
או סתם מתחסד. על איזו אלימות ורצחנות של הימין אני מדבר? אתה לא קורא עיתונים? לא צופה בטלויזיה? לא מאזין לרדיו? בארבעים השנים האחרונות יש רצף אינסופי של מעשי רצח נגד יהודים ופלשתינאים שמתבצע על ידי אנשי ימין (גרינצוייג מספיק לך או שאת הרוצה עוד?), מעשי אלימות נגד אנשי שמאל, כולל אנשי ציבור בכירים (ישראל לדרמן זו דוגמה מספיק טובה?), הדברים מתרחשים הן בשטחים הכבושים והן בגבולות מדינת ישראל, כולל בתל אביב, אני יכול ספק לך עשרות ואולי אף למעלה ממאה מקרים ברורים ומובחנים של אלימות פיזית קשה על לרצח שבוצעו בידי אנשי ימין נגד אנשי שמאל ונגד פלשתינאים. רק תבקש ותקבל
כתוב תגובה ל- הירונימוס
זה מה שמאפיין את הימין , הירו?
  שלמה המגיב   18/11/18 21:11
אתה נותן כאן דוגמאות של מעשי כל מיני פסיכים מהימין הקיצוני , או איזה קבוצה מתלהמת שהסיתו אותה , שאינם אפילו קמצוץ מכלל האידיאולוגים ומצביעי הימין , שהם כ 35 אחוז מתושבי ישראל , (אם ניקח את מספר מצביעי הליכוד , הבית היהודי וישראל ביתנו כפרמטר ) , ואתה עושה הכללות מטופשות ומתייג באופן שלילי מחנה אידיאולוגי שלם , וזה חבל מאד. נו , אני חשבתי שאתה לא כזה פופוליסט , ומסוגל לנמק באופן ראוי ורציני יותר , את משנתך . נ.ב. אם זה הסגנון הראוי ,אז צודקים אילו שנותנים את הדוגמא של "נאום" הפרקליטה זילבר , שמאפיינת את הנטיות הפוליטית של מערכת האכיפה בישראל , או את "השליפות" של כל מיני מרצים האקדמיה , שתואמים את "התורה" של איסמעיל הנייה , כמאפיינת את כל הסגל האקדמי במדינה , או את גדעון לוי ועוד עיתונאים מעיתון הארץ , כמאפיינים את התיקשורת בישראל. זה רדוד , מסית , מעוות מציאות ואתה מסוגל באופן יותר רציני ,לשכנע בדעתך כנגד אנשי ימין , מבלי לרדת לרדידות ורמה כזו וזה מצער מאד.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שנאה אלימות ורצחנות
  הירונימוס   18/11/18 22:12
הם הבסיס של קיום הימין. יש מאות מקרים המעידים על כך ואלה לא שוליים אלא באים מלב הערוגה, כולל התקשורת שלהם שמעודדת מעשים אלה כפי שראינו לאחרונה בערוץ 20 כשראיינו את הכהניסט שהצית בית ספר בירושלים. אלו הן העובדות. זה לא אומר שכל מי שמצביע לימין הוא איש אלים ורצחני אלא שהוא מעודד בהצבעתו את האלימות הרצחנית.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il