s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מצורע פוליטי
מאת: ד"ר חיים משגב  |  20/07/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
התנהגותו מדהימה וחולנית !
  ישמעאל   20/07/19 10:50
מילא , הייתי מבין אם איזה סתם סמרטוט היה מתבטא כמו ברק אבל , מאחד שהיה רמטכל , ראש ממשלה , שר ביטחון , ניתן היה לצפות לטיפת נורמאליות ! האיש הזה , שנכשל בכל תפקיד מנסה להעביר ביקורת על ראש ממשלה שבזמנו [ולא איכפת לי בכלל אם לא רק בזכותו] המדינה פורחת בכל תחום ! כלכלי , ביטחוני , יחסינו עם מדינות ערב , יחסינו עם אירופה , יחסינו עם ארהב , יחסינו עם רוסיה ! בזמן שראש הממשלה הנוכחי משרת , המדינה פרחה בכל תחום ! נכון , יש עוד מה לשפר אבל רבאק !!! אפס שנכשל בכל מה שנגעה ידו מנסה להטיח ביקורת בראש ממשלה כזה ? אולי הןא חושב שהתבטאויות נבזיות כמו שלו יביאו לנפילת שלטון הימין אבל , הוא לא יזכה לכך ! העם יותר חכם ממה שהוא חושב !
כתוב תגובה ל- ישמעאל
}}}אלוהים אוהב ישמעאלים עובדה.
  יש מהם2מליארד.   20/07/19 13:23
אלוהים אוהב את הישעאלים יש מהם 2 מליארד בעוד צאצאי יצחק כ14מליון רובם אוהדי נתניהו דתיים וחרדים נטולי מוח.
כתוב תגובה ל- יש מהם2מליארד.
}}}אהוד ברק ישראלי נתניהו לא..
  נתניהו אמריקאי.   20/07/19 19:19
{{{ אהוד ברק ישראלי שחי כאן אוהב את העם והמדינה כאן ביתו ומחובר לישראליות.כשנתניהו יפסיק להיות ראש ממשלה ואחרי הכלא ארה"ב תהיה מרכז חייו הוא לא יחיה כאן כי ישראל לא באמת מענינת אותו. תרשמו את זה!!!
כתוב תגובה ל- נתניהו אמריקאי.
{{{נתניהו57עמודי כתבי אישום.
  ברק0כתבי אישום.   21/07/19 12:37
{{{ נתניהו מגה חשוד בשחיתות בבראון חברון ועד היום=עובדות. }}} ברק החייל הכי מעוטר בצהל אולי סוג של ליצן אבל לא עבריין והיותר חשוב ישראלי=עובדות.
כתוב תגובה ל- ברק0כתבי אישום.
מעולם לא הסכמתי לכתבות משגב
  הפעם הוא צודק   20/07/19 23:50
ברק-איש מגעיל שרק עושה נזק לגוש השמאל. חבל שהוא הגיח פתאום ממאורתו אליה יחזור בקרוב.
כתוב תגובה ל- הפעם הוא צודק
2
משגב מבוהל עד מוות
  ראובן2   20/07/19 10:59
הוא רואה איך אדונו צועד במסלול הבטוח להפסד בבחירות ומעבר לתקופה לא ידועה בכלא והוא מבוהל. כ"כ מבוהל שההשתלחויות הרגילות שלו בכל מי שמהווה איום על אדונו התחלפו לאחרונה בהסתה פרועה ומשולחת רסן. אבל אם יש מישהו שהמושג "מצורע" מתאים לו בימים אלה זה דווקא משגב שהתמיכה העיוורת שלו באדונו גורמת לכל מי שקורא אותו לרצות להתרחק ממנו ומשכמותו כמה שיותר רחוק. מר משגב - אתה ושכמותך הבאתם על ישראל את האסון שנקרא ביבי ומשפחתו. אסון שגרם וגורם למדינה יותר נזק מכל איום חיצוני. אני במקומך הייתי שוקל טיפול.
כתוב תגובה ל- ראובן2
צודק בגדול
  עודד הנודד   20/07/19 15:07
כיום,אין צורך לקרוא כתבה. פשוט, לראות מי כתב אותה, ואז אתה יכול לדעת בוודאות מה יהיה התוכן
כתוב תגובה ל- עודד הנודד
חחחחחחחחחחח
  אני המטפל   20/07/19 15:26
כתוב תגובה ל- אני המטפל
הצחקת...
  מגיב ותיק   20/07/19 19:45
ברק הוא אחד הדברים הטובים שקרו לביבי בבחירות חוזרות אלה.

צריך לשכנע אותו (את ברק) להמשיך.

גזור ושמור.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ביבי יפסיד לא לברק
  ראובן2   20/07/19 20:09
משגב פשוט הצטרף לכתבלבים של ביבי שהונחו לנבוח על ברק. אבל ביבי מפסיד לליברמן לא לברק. ובעיקר הוא מפסיד לשלטון החוק. וטוב שכך.
כתוב תגובה ל- ראובן2
האם יש אפשרות שאנשים כמו ברק
  סניל   29/07/19 09:06
מבקשים לחדור לכנסת כדי להשיג חסינות מפני תביעות עתידיות כשאפשטיין יחשוף אותם במשפטו?
כתוב תגובה ל- סניל
3
אכן מצורע פוליטי שגרם נזק רב
  אלי נמט   20/07/19 11:23
לישראל. כל מילה במאמר זה - זהב!
כתוב תגובה ל- אלי נמט
4
הרבה ארס
  Robert   20/07/19 11:51
על אף שחייבים להודות שיש הרבה אמת במאמר , הארסיות הנוטפת מימנו לא ראוייה למשפטן בפרט ולא לאדם רציני ואחראי בכלל. אכן, האיש נפל לבור בעצמו וכנראה שתאוות בצע מדריכה אותו לא פעם. אך האם הוא שונה מכל מנהיגי התקופה שאנו חיים בה? והאם לא נמצאו גם דברים לזכותו? הכל שלילי? האדם הקדיש את מיטב שנותיו למדינה - גם אם מסיבות אגואיסטיות. ברק מעולם לא צבר תאוצה בקהל המצביעים וכנראה שסיים את דרכו כעת. ניתן גם להתייחס אליו בסלחנות לנוכח מצבו.
כתוב תגובה ל- Robert
אתה צודק רוברט
  סשה מהקונדיטוריה   26/07/19 17:01
אני רק 28 שנה בארץ, אף אף פעם לא שמעתי מה עשה משגב לטובת המדינה. עכשו הוא בן 80, בטח קצת סנילי, והוא אומר שברק מצורע. תתבייש לך משגב
כתוב תגובה ל- סשה מהקונדיטוריה
5
מצורע, לדעתי לא רק פוליטית.
  מוצרט   20/07/19 12:58
כתוב תגובה ל- מוצרט
6
שקר מטונף, המבקר גולדברג
  הירונימוס   20/07/19 14:23
מעולם לא אמר ולא כתב את המילים שמשגב מייחס לו על "קניית שלטון בכסף"! הגיע הזמן שמישהו יעמוד את משגב השקרן על מקומו לפחות בעניין זה!
כתוב תגובה ל- הירונימוס
תגובה פבלובית בולשביקית
  חיונית   20/07/19 15:36
אין כאן שקר גס אלא ציטוט לא מדויק לרוח הדברים שנאמרו. להתקיף אדם ולא את הקרון מראה שאבדתם את השכל הישר. קנית שלטון בכסף נאמרו על ידי המבקרת מרים בן פורת,גם זאת בהקשר למפלגת העבודה 1992. יש לזכור כי העבריין שנגע בכסף ולכלך את ידיו ו"שמר על זכות השתיקה" היה בוזי הרצוג "הפוליטיקאי הכי ישר במדינה". בוזי כעת יו"ר הסוכנות ממשיך דרכו של המשתמד אברום בורג. ברק יצא זך כשלג, כמו תמיד. לא חקירות לא עדי מדינה לא השקעה של הון בחקירה לא כלום.!!!!!! צאלים, לבנון, העמותות, סוחר נשק, לא הזיזו לכנף שלו. גלובס: מבקר המדינה, אליעזר גולדברג, מתח בינואר 2000 ביקורת חריפה על פעולות העמותות למען בחירתו של אהוד ברק לראשות הממשלה. הוא קבע, כי מדובר בפעילות בלתי חוקית, במסגרתה הוזרמו מיליוני דולרים למסע הבחירות של ברק, בניצוחו של עו"ד יצחק הרצוג, שהיה לאחר מכן מזכיר הממשלה תחת ברק. חקירת מבקר המדינה חשפה רשת מסועפת, שפעלה באמצעות קרנות סודיות, מקומיות וזרות. כל האמצעים קידשו את המטרה, כולל שימוש בחשבוניות פיקטיביות או העסקת נרקומן בעל עבר פלילי עשיר. אנשי המבקר בדקו את התרומות הבלתי-חוקיות של העמותות ב-5.2 מיליון שקל. גולדברג עצמו ציין, כי הסיפור בדו"ח שפרסם לפני שנתיים כלל רק את עיקר הממצאים, כלומר קצה של קרחון, שהוא מצא לנכון לפרט, "נוכח היקף התופעה של פעילות העמותות וחומרתה". הוא דיבר על שיטה שבה פעל מטה ברק.
כתוב תגובה ל- חיונית
ובקיצור - משגב משקר במצח נחושה
  הירונימוס   20/07/19 15:59
וכל השאר זה סתם רכילות מטופשת.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
הוא גם גנב מסטיק במכולת
  חיונית   20/07/19 19:36
ברגע שאתה יורד לפרטים הנוגעים לאדם - אד הומינום (שקרן וכד'),וסוטה מהעניין והעקרון. איבדת את האמת ואת יכולת הויכוח.
כתוב תגובה ל- חיונית
חיונית, את נשמעת בחורה נבונה
  נתי השרירי   26/07/19 19:20
שמא תשלחי את את המייל שלך, ונצא לבר, נשתה כמה צ'ייסרים ונעלה לדירה שלך. המייל שלי: Nati@gmail.com
כתוב תגובה ל- נתי השרירי
7
אהוד ברק נפל
  דוב לבן   20/07/19 14:52
כל סוכנויות הביון בעולם זיהו את נקודות התורפה של ברק ובראשן:תאוות בצע חסרת מעצורים. (אהוד אולמרט דיבר על כך בהקלטה של שולה זקן). לאורך כל ההיסטוריה, כסף ונשים תמיד היו "מלכודות דבש" כדי ללכוד "דגים" בכירים. הפרופיל האופרטיבי של ברק (תכונותיו כמנהיג), מציב אותו כמועמד אידיאלי ללכידה. ההשתוללות "הפוליטית" האחרונה שלו במים העכורים של הפוליטיקה הישראלית, מעידה כאלף עדים שהאיש נלכד ! לדעתי, היום הוא נלחם על חייו (תרתי משמע) כדי לא להיכנס לכלא (האמריקני?). האם הוא סבור שכנסת ישראל יכולה לשמש לו עיר מקלט ? אינני יודע. אין לי הסבר רציונלי לחזרתו המוזרה לפוליטיקה. אני רק מתפלל בכל לבי , שכל מה שכתבתי זה שטויות ושאהוד ברק , רמטכ"ל מעוטר, ראש ממשלה ושר בטחון של מדינת ישראל - יצא צח כשלג מהגל העכור שאופף אותו (ואותנו)
כתוב תגובה ל- דוב לבן
8
ןמי כאן "מזלזל באינטלגנציה" ?
  שלמה המגיב   20/07/19 15:21
משגב מלין שברק "מזלזל באינטלגנציה " של מי ששומע אותו , ובאותו מאמר מאשים (!) את ברק "שהבריחה מלבנון הולידה את החיזבללה ! , נו , הרי הנסיגה מלבנון בהחלטת ברק היתה רק בשנת 2000 , הלא כן ? , האם אז "נולד" החיזבללה בעטיו של ברק ? , מה זה השקר והמניפולציה האלה , אדון משגב ? , נו , כמו שמשגב האשים את "השמאל" בגירוש היהודים מגוש קטיף ,למרות שזו היתה ממשלת ליכוד שעשתה זו , כך "זורק" משגב על ברק , את "הולדת החיזבללה" בשנת 2000 !. ובכן : 1) החיזבללה הוקם ב 1984 ! 2) ב 1992 חוסל י"י מסוקי צה"ל ראש החיזבללה עבאס מוסוואי , וחסאן נסראללה הפך למנהיגו במקומו. 3) ביולי 1993 נערך כנגד החיזבללה מבצע דין וחשבון. 4) באפריל 1996 בוצע כנגד החיזבללה מבצע ענבי זעם. ומי שהכניס את צה"ל ללבנון ב 1982 ( מלחמת לבנון הראשונה) "והוליד" את החיזבללה היתה ממשלת הליכוד בראשות בגין ! , נו , אז איך ברק , עם החלטתו "לברוח מלבנון" בשנת 2000 , הוא זה שגרם "להולדת החיזבללה" ?? . אתם הבנתם את "הראש" של משגב ? , חתיכת שקרן וגונב דעת , שמטעה כאן את הקוראים בכל מאמר שלו , ומסית אותם ומתייחס אליהם , " בזילזול באינטלגנציה" שלהם , ועוד יש לחוצפן השקרן הזה , את עזות המצח , להאשים אחרים "בזילזול באינטלגנציה" של שומעיו !!. וואלה ,סגנון תעמולה , שלא היה מבייש , איזה שר תעמולה "חובב יהודים" באיזה מדינה באירופה , במאה הקודמת והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ועוד על תעמולת השקרים של משגב
  שלמה המגחב   20/07/19 17:01
משגב מצהיר (!) " ועדת הבדיקה הממשלתית שהוקמה..( בעקבות מלחמת לבנון השניה כאשר אולמרט היה ראש הממשלה ולברק לא היה כל תפקיד ממלכתי ) לא הצביעה על ברק המפורש , אבל זה היה ברור שהוא האשם" , בפרוץ מלחמת לבנון השניה , כאשר "עשרות חיילים נהרגו לשוא" !!. ובכן , ועדת הבדיקה לא הזכירה את ברק בכלל , אפילו במרומז , כקשור בכלל למלחמת לבנון השניה , לא "כאשם" ולא באופן עקיף , ואפילו ברק הוא זה שהתמנה להיות שר הביטחון , במקומו של עמיר פרץ , שהיה שר הביטחון בעת שפרצה מלחמת לבנון !!. נו , ברק "אשם" בפרוץ מלחמת לבנון השניה "ובהרג השוא של חיילינו" ? , לא פחות ? , וואלה , אני במקומו של ברק , הייתי תובע את משגב השקרן הזה , " ומוציא לו את המיץ" בבית המשפט , וגומר אחת ולתמיד עם הטימטום שכל והשקרים וההסתה והמניפולציות האלה על הקוראים . לא להאמין ! נו , ברק "הוליד את החיזבללה" וגם ברק "אשם" (!) "בהרג השוא של חיילינו" המלחמת לבנון השניה !!!. ויש כאן מגיבים , בתגובות למאמרים קודמים של משגב , שעוד כועסים עליי שאני רומז על איזה "בעיות רפואיות" שיש כנראה למשגב , כי לא יתכן שעד כדי כך , יפיץ המניפולטור הזה שקרים במצח נחושה , שכל טמבל יכול לבדוק ולהבחין בהם , והוא לא חושש מתביעת דיבה , כי מן הסתם , בית המשפט יקבע שהוא לא "אחראי על מעשיו" מסיבות "בריאותיות" , באשר אדם שפוי , לא היה כך מסתכן בשקרים כאלה וזה כבר לא פרשנות או הערכות של משגב , על מצב דברים , אלא על עובדות חסרות בסיס לחלוטין ושקרים במצח נחושה. לא להאמין !. נ.ב. ברק אינו כוס התה שלי ואיני נמנה על "מתלהביו" ואני מקווה שלא יחזור לפוליטיקה , אך מקוממת אותי ההתנהלות האובססיבית הזו של משגב , כנגד כל " מה שזז" , ועלול לטעמו "להפריע" לנתניהו להיבחר לתפקיד ראש ממשלה . זה ממש טרוף מוחלט חסר פשר , מה שקורה עם משגב והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגחב
וגם ברק היה רמטכ"ל גרוע ,משגב?
  שלמה המגיב   20/07/19 18:23
ומשגב , כמובן ממשיך במאמרו האובססיבי כנגד ברק , וכדי שמישהו לא יתהה , איך זה שרמטכ"ל לשעבר בצה"ל , מוצג באופן שלילי כל כך ע"י משגב ? , הרי הוא נבחר אישית ע"י ממשלת הליכוד ובבחירה אישית של שר הביטחון דאז , משה ארנס , הלא כן ? , אז משגב מציין שקר גס נוסף שטוען "שמשה ארנס הוזהר מפני מינוי ברק לרמטכ"ל וחבל שהוא לא שעה למזהירים" !. ובכן , ארנס לא "הוזהר" ולא "נעליים" ובראיינות לתיקשורת , לפני מספר שנים , בהקשר לדרכו בפוליטיקה , ציין ארנס במפורש , שהוא מינה את ברק לרמטכ"ל וזו היתה " בחירה טבעית" ( ציטוט !) , ולטעמו זו היתה בחירה נכונה , ללא כל קשר לדעתו על התנהלותו הפוליטית של ברק כראש ממשלה וכשר ביטחון ( גם של נתניהו והליכוד !!). וואלה , ממש מסכת של שקרים והטעיית הקוראים , כדי לנסות להבאיש את ריחו של ברק , המנסה ( באופן פתאטי , לטעמי) לחזור לפוליטיקה ואולי לסכן את סיכוייו של נתניהו להיבחר . נו , משגב ממש משכתב את ההיסטוריה ומנצל את חוסר הידע , או הזכרון של הקוראים ומטמטם אותם , כמעט בכל עובדה שהוא מציין במאמריו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כן
  מגיב ותיק   20/07/19 19:43
לטעמי ולטעם רבים, הוא היה רמטכ"ל שהרס את צה"ל.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ושאלה למגיב הותיק
  שלמה המגיב   20/07/19 21:05
נו , יש לך נימוקים לקביעה שברק כרמטכ"ל "הרס את צה"ל" , או שזה במסגרת הערכות של כל מיני "מורעלים" פוליטיים , כמוך וכמו משגב , שאין להם מושג בנושא של צה"ל , מבנהו , רפורמות בו ומשימותיו. מעניין איך כל "מתלהבי" נתניהו , מזהים מיידית את כל "הנכשלים" במילוי תפקידם בצבא , בהקשר מחשיד , לדעותיהם הפוליטיות שם אותם מפקדים , לאחר שהשתחררו. מעניין איך שני ראש ממשלה , בקואליציות שונות , אולמרט ונתניהו , מינו את ברק לשר הביטחון בממשלתם , לאחר "שהרס את צה"ל !!. טוב , מגיבי , לפחות לך אין לי בעניין זה טענות של שקרים וטימטום הקוראים במזיד , באשר אתה רק "מעריך" שברק "הרס את צה"ל " , ולא מציין עובדות שקריות כדי להוכיח דעתך זו , טוב כל אחד ודעתו "האובייקטיבית וחסרת האינטרסים" . תהיה לי בריא מגיב ותיק ושבוע טוב.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
נחמד...
  מגיב ותיק   20/07/19 21:25
איך כתבת ?

"כמוך וכמו משגב , שאין להם מושג בנושא של צה"ל , מבנהו , רפורמות בו ומשימותיו."

שלוימלה, יש לי הרבה ביקורת (ולא רק נימוקים, על דברים ששמעתי ממנו ממרחק כ- 10 מטר...) הבעיה הגדולה היא שאתה לא תבין אותם....

בחייאת שלמה, תפסיק לדבר על "טימטום" קוראים, בעוד אתה המוומחה בטימטום קוראים כאשר קבעת כי יש כתב אשמה נגד נתניהו בעוד זה שכתב את זה( את מה שאתה מגדיר ככתב אשמה) הוא הגדיר זאת ככתב חשדות.

אוי ליצן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
התייחסות למגיב הותיק
  שלמה המגיב   20/07/19 23:51
אכן מדובר בכתב אישום , והמושג כתב חשדות , הינו פילפול מטופש , ואיני חוזר בי במילה , ולהגדיר זאת ככתב אישום , הינו נכון ולא מטעה בכלל , "וכתב החשדות" הזה , בלשונך ובלשון של כמה "פחדנים " שנזהרים ממה שיגידו "מתלהבי" נתניהו , הוא בדיוק מה שחושב היועמ"ש במדינת ישראל , על מה שעשה נתניהו וזה בהחלט לא הערכות , או הדלפות או שמועות , ויש להתייחס לכך בהתאם והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בסדר...
  מגיב ותיק   21/07/19 08:44
... והירח עשוי מגבינה וכדור הארץ בעצם שטוח.

וכל טענה אחרת הנה פילפול מטופש.

אוי ליצן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
שרות דב
  ה.א   20/07/19 22:21
שלמה אתה עושה שרות דב לאופוזיציה. בכך שאתה מתיחס בחמת זעם לפרטים שוליים וחסרי כל משמעות, אתה מאשר בפועל את ה 99% המשמעותי 1) הולדת החיזבאללה- כאשר מדברים על מועד היוולדו של רוצח סידרתי אין מדברים על היום בו עבר ברית מילה, אלא על היום בו הפך למפלצת, ובגוף המאמר מבהיר הכותב כי הוא מתכוון, למועד הפיכת החיזבאללה למפלצת עם יציאת צה"ל מדרם לבנון, הפסקת השליטה של צד"ל וצה"ל בדרום לבנון וכניסת חיזבאללה בנעליהם. עם הטענות האלה חובה עליך ועל האופוזיציה להתמודד ולא עם התאריך הכתוב בתעודת הלידה של חיזבאללה. 2) אין רמטכ"ל שאין לו מתנגדים, אין כלל היתכנות לאופציה הנטענת על ידך באופן בלתי סביר ובלתי אפשרי, שלא היו מקטרגים על בחירתו של ברק על ידי ארנס, ואם אינך יודע על מקטרגים כאלה, לומר שאחר משקר כאשר הוא אומר שהיו, מעמיד אותך במצב מאד מאד מביך, וזאת בלשון המעטה. 3) לו היית קצת מתאמץ ולא סתם זורק בוץ בלי לבדוק היית רואה שלא פחות מראש הממשלה באותה עת, יצחק שמיר העדיף את יוסי פלד על ברק, קצת להתאמץ, קצת, ואתה בא בטענות ד"ר משגב על אי דיוקים? בושה!! פשוט בושה!! (ראה קישור) 4) לדברים החמורים באמת ולא לשטויות, אינך מתייחס, לנסיגה מדרום לבנון אשר הפכה את איום החיזבאללה למפלצת את העובדה שברק קנה שלטון בכסף, הרבה כסף, והשתיקות בחקירות (כולל שתיקתו של יצחק הרצוג), על התנהגותו והתייחסותו לזולת, על קשריו העסקיים המפוקפקים וכיו"ב 5) הדיון הוא לא לגופו של משגב אלא לגופן של טענותיו, בנוגע ךמעמודותו של ברק להנהגה, מועמדות אשר למשגב יש מסה קריטית של טענות כבדות נגדה, ועליהן, ככל שניכר מתגובותיך, אינך חולק כלל.
 ראש הממשלה התנגד למינוי ברק כרמטכל
כתוב תגובה ל- ה.א
התייחסות לה.א.
  שלמה המגיב   20/07/19 23:43
1) אני רחוק מלהיות "ממתלהבי" ברק בפוליטיקה , ולכן אני חף מכל התייחסות סובייקטיבית , כפי שאתה , משגב ורבים , עושים כאן בקשר אליו , ודעותיי בעניין זה , הינן אובייקטיביות לחלוטין ולא מוטות ולא באות כדי להשפיע על הקוראים , לכאן , או לשם , בקשר לברק. 2) החיזבללה לא "הפך למפלצת" עם יציאת צה"ל מלבנון בשנת 2000 , אלא עוד שנים לפני כן , ואפילו ציינתי שצה"ל נאלץ לבצע מיבצעים רציניים נגד אותה "מפלצת" , עוד במשך כל שנות התשעים. 3) הישארות צה"ל בדרום לבנון , באם לא היינו נסוגים מלבנון בשנת 2000 , לא היתה מונעת בכלל את התעצמותו לממדים של היום , באשר גם כיום , רוב היכולות שלו , ומאגרי הטילים העצום שלו , נמצא גם כיום מצפון לליטני , ובכלל לא בשטח שצה"ל היה בו לפני הנסיגה , ולכן לייחס את החלטת ברק על הנסיגה , כגורם להתעצמותו החיזבללה , זה בורות , או שקר מכוון , או טימטום הקוראים , או הכל ביחד. 4)אכן , היו מן הסתם עוד מועמדים לתפקיד הרמטכ"ל בזמנו , וזה טבעי וטוב שכך , אך לייחס למינויו של ברק לרמטכ"ל ע"י ארנס , כשגיאה , אפילו בדיעבד , זה עיוות האמת ומניפולציות לא ראויות שמטעות את הקוראים שאינם בקיאים בצה"ל , במפקדי צה"ל , לפחות באותה תקופה , וכל זאת רק כדי לגמד את דמותו של רמטכ"ל בישראל , וזה רק מטעמים לא ענייניים וזה סגנון מגעיל. 5) אכן איני "חולק בכלל" , על חוסר התאמתו ( לטעמי) של ברק לפוליטיקה , ואכן יש מספיק סיבות אמיתיות להוכיח זאת , כדי לשכנע את הקוראים , אך אין זה אומר שצריך "להעצים" בתיאור איפיונו השלילי של ברק , בכל מיני שקרים , מניפולציות והטעיית הקוראים , גם אם לטעמך , זה קורה רק בשוליים , ועל כך אני מלין כל הזמן כנגד משגב ועדת "מתלהביו" כאן באתר.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה ה"דייקן" האם דברך מבוסס?
  ה.א   21/07/19 03:12
שלמה ה"דייקן" האם דברך מבוסס? "אז משגב מציין שקר גס נוסף שטוען "שמשה ארנס הוזהר מפני מינוי ברק לרמטכ"ל וחבל שהוא לא שעה למזהירים" !. ובכן , ארנס לא "הוזהר" ולא "נעליים" " האם טנתך לעיל מבוססת ואם כן אנא הבא ראיות לביסוס!! אתה טוען שהוא מקר לא פחות ולא יותר, נא להוכיח. נא לבסס!!
כתוב תגובה ל- ה.א
ההוכחה הינה התייחסותו של ארנס
  שלמה המגיב   21/07/19 08:07
ארנס התראיין בעצמו לאחר שנים , ובתיאור תקופתו בפוליטיקה , התייחס גם למינוי שלו , של ברק לרמטכ"ל ולתיפקודו של ברק בצבא , ומכאן אני למד על מה שהיה , ואף לא נרמז על ידו , שהמינוי הזה היה שנוי במחלוקת , ההפך מכך , זה היה לטעמו "מינוי טבעי" , בלשונו . נו , ונניח שאיזה ליכודניק , "הזהיר" את ארנס , ובכלל השימוש במילה "הזהיר" כאילו הכוונה ליכולותיו וכשרונו הצבאי של ברק , ולא למוצאו "הקיבוצניקי\מפאיניקי " , אז משגב מציין זאת , כאילו ברור שהיתה "בעייה" מראש במינוי זה של ברק , כפיקפוק בכשרונו הצבאי וזה מניפולציה והטעיית הקוראים. דרך אגב , אני אישית זוכר היטב תקופה זו , ה.א. , ולא זכור לי שום "אזהרות" ושום "פיקפוק" על המינוי , בתיקשורת , ע"י איזה פרשנים צבאיים כולשהם , ואם משגב מציין "הזהירו את ארנס" , אז שיציין מי בדיוק "הזהיר" ומדוע , ולא "יזרוק" כך לחלל , כל מיני "שליפות" מן המותן , בלי לפרט , והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה, אתה הופך דמיון למציאות
  ה.א   21/07/19 09:23
שלמה, אתה הופך דמיון למציאות, כלומר מנסה, אף יש כאן שומרי סף שלא נותנים לך, אני כותב לך שבמרחק נגיעה ממך יש פרסום שראש הממשלה התנגד למינוי!!!! ראש הממשלה!!!! ואתה ממשיך למנטר לי עם "מינוי טבעי"???? האם שיקרת או לא??? מה הקשר בין "מינוי טבעי" ובין התנגדות ואזהרות מסוג זה או אחר אשר תמיד קיימות במינויים בכירים, בייחוד כאשר ראש הממשלה הוא ולא אחר מעדיף מועמד אחר!!! שלמה, אני שואל שוב, האם מה שכתבת היה מבוסס או שמא היה "מבוסס" ממש כמו העובדה הנטענת שהחיזבאללה נולד (על פי הפשט) בשנת 2000 היא מבוססת? בקיצור, אתם אותו דבר, עושים מהומות תוך אי הקפדה על האמת הצרופה, אך למשגב יש ייתרון עצום עליך, הוא יוזם, פרובוקטיבי, בלי "מרכאות" וסימני ????, הוא נותן תמונה כוללת מאד נכונה, אשר ודאי שנויה במחלוקת, הוא לא בהכרח מדייק בפרטים אך מעל במת הביקורת הוא עומד נכוחה, עם שמו חשוף לביקורת (ולתביעות דיבה) ואתה מתמקד בתגובות בלבד (כמו כל האופזיציה המצחיקה שלנו) עובד על הקוראים בעיניים, דולה בפינצטה נקודות שוליות שלא מוצאות חן בעיניך, תוך שאתה מסתתר מאחורי סינר של אנונימיות. אז למי יאמינו לזה שמתחבא מאחורי סינר האנונימיות או לזה שפורס טענותיו תוך שהוא חושף עצמו לביקורת, אפילו הוא מגזים קצת בתיאוריו פה ושם?
כתוב תגובה ל- ה.א
"מגזים קצת" , בפרשנות ה.א.
  שלמה המגיב   21/07/19 10:05
מדובר בשקרים בעובדות שניתן ללא קושי להזים אותן , ולא רק "בהגזמות" , אדון ה.א. . מדובר בהטעייה מכוונת של הקוראים ובמניפולציות , כמעט בכל מאמר של משגב , כולל אפילו בפרשנות משפטית ( עלאק ) שלו על בסיס נתונים שאינם נכונים על פניהם , כולל "פרשנות" הזוייה וחסרת בסיס , של חוקים שבכלל לא קיימים בחוק !! . הרי בכל זאת מדובר במשפטן ( דוקטור !) , ולכן לדוגמא , ההסברים , פרשנות , מסקנות , נימוקים , לגבי עבירת השוחד , עפ"י יסודותיה הכתובים המפורש בחוק , מול המיוחס לנתניהו , הינם שקרים במפורש , או בורות מדהימה של דוקטור למשפטים , או הטעיית הקוראים במכוון , או הכל ביחד. וכך אני מציג אחד לאחד , שקרים מהותיים בטיעונים של משגב , כולל לדוגמא "האשמת" השמאל בישראל , "בפשע" , בלשונו של משגב , "בגירוש" ( בלשונו של משגב ) של המתיישבים היהודים מגוש קטיף וצפון השומרון , למרות שמי שביצע את "הפשע" זו ממשלת הליכוד , ומשגב חוזר שוב ושוב במאמריו על השקר הבוטה והמסית הזה , למרות שהוא יודע שזו הטעייה של הקוראים. כמו כן , הטיעון השקרי , המסית והמטופש של משגב , שהוא חוזר עליו שוב ושוב , שהחלטותיו של מנדלבליט להביא לדין את נתניהו , נובעים מרצונו "לרצות" את המילייה של המערכת המשפטית "השמאלנית" , כדי שימונה בעתיד כשופט עליון , וזה כמובן נוגד כל הגיון ושכל ישר , באשר , דוקא " הסיכון" , מנקודת מבטו של מנדלבליט , שנתניהו יזוכה בסיטואציה כזו , "תחסל" למנדלבליט לחלוטין את הקריירה. אני יכול כאן לפרט לך עוד ועוד שקרים בוטים , או טיעונים חוצפנים והזויים של משגב , וזה כבר הרבה מעבר "להגזמות" או אי דיוק בשוליים , אלא סגנון תעמולתי מטורף חסר פשר , כאשר האובססיביות הזו , מצביעה כבר על איזה "בעייות" בריאותיות , שלא צריך דיפלומה כדי להבחין בה והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
על השקר שלך לא אמרת מילה!!
  ה.א   21/07/19 11:13
כך מתנהג איש ישר? כך מתנהג איש המטיף לאחרים על חוסר יושר? תתבייש!!
כתוב תגובה ל- ה.א
על איזה שקר אתה מדבר ?
  שלמה המגיב   21/07/19 17:26
האם עצם העובדה , שהיו עוד מועמדים לתפקיד רמטכ"ל , ואלוף פלד היה מועמדו של שמיר , האם זה ההוכחה "שהזהירו" את ארנס , שלא ימנה את ברק ? , האם זה ההוכחה שמינוי ברק היה שגוי ? . המושג הכללי ללא מראה מקום של משגב - "הזהירו את ארנס" מפני מינוי ברק , אין לו משמעות בכלל רצינית , באשר ארנס מעולם לא אישר זאת , וזה סתם "נזרק לחלל" ע"י משגב , כדי לנסות להצביע על אי הצלחתו של ברק כאיש צבא. דרך אגב ,כאחד ששירת קרוב קרוב ליוסי פלד במשך לא מעט שנים ותפקידים , אזי לדעתי האישית הוא בכלל לא מתאים לתפקיד רמטכ"ל , במאפייניו האישיים ( ולא בכישרונו הצבאי) ודי לחכימא ברמיזא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה, עייפתי ממך. אין סיכוי.
  ה.א   21/07/19 19:04
כתוב תגובה ל- ה.א
9
כמעט מסכים
  דורנר   20/07/19 15:23
מה שגרם להתעצמות החיזבאללה זאת לא הנסיגה החפוזה של צה"ל, אלא השהות הממושכת של צה"ל על אדמת לבנון ללא תכלית.
כתוב תגובה ל- דורנר
10
חותמת על כל מילה. גם על דבריו
  קורןנאוה טבריה   20/07/19 15:25
חותמת על כל מילה. גם על דבריו הקולעים של רפול הגדול: "הצל''שים של ברק הזנו את צה''ל". לדעתי מר משגב, היותר גרועים מאהוד ברק הם כל אלה שאיפשרו לו עד היום, לנהוג בציבור הישראלי עלבון לאינטליגנציה - ואני מתכוונת למערכת אכיפת חוק בררנית המועלת בתפקידה הנוהגת בחוק איפה ואיפה - שנהגה ביקירה אהוד ברק, פרוטקציה וסלחנות יתר - כשבכל מדינה מתוקנת מנהיג פוליטי שנקבע לגביו: שקנה שלטון בכסף נחשב לגנגסטר ומקומו בכלא. וכמובן למאתרגי אתרוגים מושחתים ואובססיביביביים בנוסח אמנון אברמוביץ' - והתשקורת הממוסדת והמגויסת נגד נתניהו- הם הם האשמים שאיפשרו לברק להדרדר לשפל חסר התקדים הזה ולהיות מה שהוא: ''איש מקולקל ומושחת מוסרית שממשלתו גרמה חורבן ונזקים גדולים למדינה" - לעדותו של אלדד יניב.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
עוד שקרנית חסרת בושה
  הירונימוס   20/07/19 16:05
שחוזרת כמו תוכיה על השקר שכאילו נקבע כי ברק קנה שלטון בכסף.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
תתבע אותי - אתה עוד שמאלן מצוי
  קורןנאוה טבריה   21/07/19 03:43
אתה עוד שמאלן שלא נותן לעובדות לבלבל אותו - וע"ע דוח מבקר המדינה אליעזר גולדברג איש מפא''י ידוע שקבע זאת!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
שקרנית, להד"מ
  הירונימוס   21/07/19 15:57
ובשמים כבר יתבעו אותך. המבקר מעולם לא השתמש במילים הללו לגבי ברק או לגבי כל אדם אחר!
כתוב תגובה ל- הירונימוס
11
ברק משמיים, למרות שאני רואה במ
  קורןנאוה טבריה   20/07/19 15:58
ברק משמיים, למרות שאני רואה במהלומה שחטף ברק כחלק מתוכנית השלבים של הקב''ה כדי לחדד את ההבדלים בינו לבין רה''מ נתניהו בכל פרמטר - וכראייה נוספת לציבור שיש לנו מערכת אכיפת חוק בררנית הנוהגת איפה ואיפה ברצונה תופרת תיקים לשנואי נפשה וברצונה סוגרת תיקים לאנשי שלומה ולכל מי שהיא חפצה ביקרו וברק דוגמה נפלאה לצורך זה - וע''ע גנץ, אלשיך, אשכנזי ולפיד, יקירי המערכת והתשקורת! בעיני, יותר מכל מחדליו ומעלליו של הברק משמיים - אינני סולחת לו על המגלומניה שהעז להפגין בקמפ דוד 2 כשהימר: ''על חייה של מדינת היהודים'' כפי שהעיד ב-25/10/00: "לעולם לא אשכח את ידי, שרעדה כאשר חתמתי על המסמך הנורא שהיה בו הימור על עצם חייה של מדינת היהודים". ועל מסירת הר-הבית לערפאת - ואלמלא הנס הגלוי שערפאת סירב לקחת - היינו היום במקום אחר - רק על הבגידה הזאת בארץ חמדה היה אסור לאפשר לברק לעולם ועד להתמודד לכנסת ולנסות שוב לקנות שלטון בכסף והפעם מקרנות מושחתות ומשחיתות בנוסח קרן וקסנר - שיש לחקור לאלתר!!! לא ביבי לא חוקרים!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
12
משגב אתה בושה מהלכת
  יודהלה   20/07/19 17:31
משגב היקר אתה התנתקת סופית מהמציאות כנראה. הכתבות שלך מתאימות לילד בין 5 שחושב שהוא יכול להמציא מה שבא לו ואף אחד לא ישים לב שהוא ממציא ומשקר. יש לחי חדשות בשבילך - שמים לב לשקרים שלך! אתה בושה מהלכת הרי השקרים שלך נחשפים פעם אחר פעם - כל פוסט מחדש. אתה אמור היית כבר להבין שזה לא עובד. אבל כנראה שכמו כל אוהבי ביבי גם אתה לוקה קצת במחלה שלו - קשר רופף מדי למציאות ולאמת.
כתוב תגובה ל- יודהלה
13
הולך לכלא
  צר לי על ברק   20/07/19 18:27
אהוד ברק יכול לתחמן את הציבור בישראל אבל לא את ה IRS האמריקאי (מס הכנסה). שם הם לא סופרים אף אחד. הוא כנראה הולך שם לכלא.
כתוב תגובה ל- צר לי על ברק
14
אבל את ברק לא חוקרים!!!
  אא   20/07/19 19:07
החלאות - המשטרה, ניצן ומנדלבליט יודעים על שחיתותו של אהוד ברק ועל המיליונים ששלשל לכיסו - אבל הם התעלמו וממשיכים להתעלם מכך לחלוטין!!אבל לנתניהו, שלא לקח מעולם אגורה לכיסוי, הם תופרים תיקים וכתבי אישום!! הם חוקרים כבר שנים, עם עדי מדינה, ומספר עדי מדינה שרק פושעי העולם התחתון זוכים להם, עם מבול של הדלפות מרשעיות, ועכשיו גם מונעים ממנו סיוע כספי למימון ההוצאות המשפטיות, וזמן לעורכי דינו לעבור על אלפי דפי התקים התפורים!! ולא מדובר רק בשחיתות של אהוד ברק, אלא גם של לפיד-מוזס, גנץ-אלשייך, שאותם לא חוקרים, ועוד רבים!!!!
כתוב תגובה ל- אא
ככה זה מותק
  הירונימוס   20/07/19 19:26
דופקים את השחורים
כתוב תגובה ל- הירונימוס
15
חשובה מאוד הפיסקא האחרונה
  אניהי   20/07/19 19:29
חשובה מאוד הפיסקא האחרונה על האזהרות כנגד אהוד ברק. מפלגת העבודה בעיניים הינה מפלגה אסונית המביאה אכזריות ועוולות ואסונות בלתי נסבלים. אלא שלאחר שהליכוד עלה לשלטון הוא ממשיך לאפשר את כוחם של אנשי העבודה. זכרו דוגמא - דן מרידור המסריח אפשר את מינויה של דורית בייניש לפרקליטת המדינה. או קודם מנחם בגין השאיר את היועץ אהרון ברק כיועצו. זה לא היה נהוג עד אז, בהתחלף ממשלה התחלף היועץ. מעתה ואילך היתה דרישה מצד בית המשפט להשאיר יועץ גם כשממשלה התחלפה. דן מרידור המסריח רצה לרצות את אהרון ברק כשהיה נשיא בית המשפט העליון, כי רצה להיות שופט בית משפט העליון. כך תחת שלטון הליכוד נמשך למעשה שלטון מפאי.
כתוב תגובה ל- אניהי
16
ריץ רץ שיח עבריינים
  עוד סתם אחד   20/07/19 20:56
השבוע פורסם ב"גלובס" (14.12.04), כי המיליארדר מארק ריץ', המקיים קשרים הדוקים עם אישים ומוסדות בישראל, חשוד במעורבות בפרשת השחיתות במסגרת תוכנית האו"ם 'נפט תמורת מזון'. בין האישים האלה הוזכר גם אהוד ברק. בעצם הימים האלה מנסה ברק לפלס את דרכו אל ראשות מפלגת העבודה והממשלה. לכן צריך להיות עניין בקשירת הקצוות בין מי שחשוד כנוכל לבין ראש הממשלה לשעבר ואיש עסקים בהווה. לפני כמה שנים היה ריץ' היהודי עבריין נמלט, שהיה מבוקש בחשד להעלמת מס, שהוגדרה כגדולה ביותר בתולדות אמריקה, לא פחות. האיש לא ניהל חיים של נרדף, להיפך, הוא התמקם בארמון מפואר בשווייץ, ניהל משם עסקים ואת פעילויותיו החברתיות הענפות. אולם את עיקר מרצו וממונו הקדיש ריץ' למטרה חשובה ביותר בשבילו: קבלת חנינה מנשיא ארה"ב, שתאפשר לו לחזור למולדתו. משאלתו זו התמלאה, כאשר הנשיא ביל קלינטון, ממש בדקה ה-90 של סוף כהונתו, העניק לעבריין הנמלט חנינה.ועדת הרפורמות של בית הנבחרים, שחקרה במשך חודשים אם החנינות שנתן קלינטון בשלהי כהונתו היו ממניעים לא ענייניים, הגיעה לממצאים קשים הקשורים גם במנהיגים ישראליים. בדו"ח, שהוגש אתמול למליאת בית הנבחרים, נאמר על ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, בהקשר לחנינה שנתן הנשיא קלינטון למיליארדר מארק ריץ': "אהוד ברק דיבר שלוש פעמים עם הנשיא קלינטון על מתן חנינה לריץ'... ברק נפגש אישית עם מארק ריץ' ולאחר מכן אמר לקלינטון כי חנינה לריץ' יכולה להיות חשובה... לא רק כספית. הוא גם עזר למוסד יותר מפעם אחת". הדו"ח גם קובע כי ישנה אפשרות כי ברק או קלינטון פעלו למען ריץ' בעבור תמורה כספית עתידית. קלינטון עצמו אמר כי "דברי ברק היוו גורם מכריע בהחלטתו לחון את ריץ'".
כתוב תגובה ל- עוד סתם אחד
17
ברק - הכי מעוטר! ביבי אפס!
  עזרא מנצור   20/07/19 23:10
מול שלושה התיקים הפליליים נגד נתניהו, אין לברק סיבה לכוף את ראשו! וכל זאת בטרם נחקר ראש המכשלה על הצוללות-מניות!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
18
"תודה מיוחדת" לאהוד
  אקטואלי   25/07/19 01:15
ברק עשה את שטות חייו וניכנס בעת הזאת לחיים הפוליטיים בגיל 77. מה בדיוק ההיסטוריה תזכור ממנו? דווקא את הדברים האחרונים - העמותות, קרן וקסנר וקבלת 10 מיליון ₪ עבור "מחקר", לכאורה פדופיליה ו/או קשר עם פדופיל, סוחר נשק, כישלון כראש ממשלה, מדחק יוסף, צאלים ועוד. טעות גדולה מצידו. אולי הפתרון מבחינתו הוא לפרוש ולא להתבזות בצורה חמורה יותר. אני לא בטוח שהוא יעשה כך אלא ינסה להמשיך להילחם ובכל זאת להיכנס לכנסת כחבר כנסת. בינתיים אף אחד לא מעוניין להתחבר איתו, כנראה ומרצ תחליט לעשות חיבור איתו אחרי ההתנצלות שלו כלפי המגזר עקב מאורעות 2000. רק להזכיר למי ששכח שבמאורעות אלה אלפי אזרחים יהודים היו בסכנת חיים. זה יכול היה להסתיים בפוגרום עם אלפי הרוגים. אני מתבייש מאותה "התנצלות" שכולם מבינים שהיא, איך נאמר "חרטא בלבן". אני מתפלא על כל אותם טהרנים שכעת מוכנים לקבל אותו לחייקם, זו צביעות בהתגלמותה. ההיסטוריה לא סולחת והיא תעשה לכאורה מטעמים בעתיד. אבל למי אכפת ההיסטוריה או המורשת שהוא ישאיר, העיקר ההווה. לכאורה נראה שהוא יצליח להרוס ו/או לפגוע בכל מי שיתחבר איתו, לכאורה העבר מוכיח זאת. המטרה מאוד ברורה – לכאורה הוא איש של מקום ראשון. כל ימני צריך לברך על הצטרפותו כעת לפוליטיקה ולשלוח לו "תודה מיוחדת". אני סבור שבעתיד תיפתח תיבת פנדורה ענקית, גדולה יותר, בקשר אליו. ימים יגידו.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il