s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נוני מוזס מסוכן, מאפיונר וסחטן; אדלסון: הוא יכול לשלוח אנשים
מאת: יואב יצחק  |  07/10/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
פחד אלוהים-לא אבטל מנוילידיעות
  מפחד לבטל   7/10/19 13:43
כתוב תגובה ל- מפחד לבטל
}}}ביבי משתמש ביואב יצחק???
  תחשבו על זה!!   7/10/19 17:52
}}}די ביבי! לך הביתה לאמריקה. ישראל מקום קטן ושביר. ביבי אתה מוכשר וחכם אבל אתה ביבי לא באמת ישראלי. =יואב יצחק לא יציל אותך= כפי שלא הציל את העברינים נימרודי ופינטו. נתניהו בעיני אתה מסוכן לישראל.
כתוב תגובה ל- תחשבו על זה!!
2
מהות הדברים ידועה ממזמן
  לכאורה   7/10/19 13:59
אלא שהוא יודע מספיק על מערכת המשפט כדי להפיל את כולם.הכל לכאורה.
כתוב תגובה ל- לכאורה
}}}מעניין מי הפיל את אתר ניוז1
  אולי יואב יצחק?   7/10/19 18:17
}}}13שנים נתניהו ראש ממשלה מסית ומפלג ויואב יצחק שותק??? ישראל מדינה יחידה של עם קטנטן פילוג והסתה יובילו להתרסקות!! די ביבי! עזוב לאמריקה.שם ביתך.
כתוב תגובה ל- אולי יואב יצחק?
דבר אחד ברור -יואב צודק .אם
  מה שעשתה פרקליטת   7/10/19 19:41
דבר אחד ברור -יואב צודק אם מה שעשתה פרקליטת המדינה שנבחרה לבג"ץ: 1. הגנה של שמפניה על-ידה ופסיקת בג"ץ בראשותה 2. רמאות בנושא תואר שני שלא גמרה וקבלה תגמול עליו ואחר כך טענה שלא ידעה ולא עשו לא דבר. אם אזרח רגיל או מי שנוני לא סבל היה עושה זאת היה מועמד לדין ומחויב להחזיר את שקבל בתוספת ריבית. ועיתונו של נוני היה "שוחט אותו " בכתבותיו עליו. אבל על הגברת אולי בוזכר הדבר בעמוד של הודעות האבל
כתוב תגובה ל- מה שעשתה פרקליטת
}}}איזה גברת?מתכוון לשרה ?
  שרה לא סיימה תואר   7/10/19 23:49
כתוב תגובה ל- שרה לא סיימה תואר
הגברת שהגנה על הסוכן שהחזיק
  תמונת רבין בלבוש   11/10/19 14:27
הגברת שהגנה על סוכן השב"כ שהחזיק תמונת רבין בלבוש SS (כפרקליטת המדינה וכשופטת בבג"ץ) . אתה כל כך בתסביך שנאת נתניהו שכל פשע שנעשה בחלומך בלילות אתה רואה את אשתו שנתניהו
כתוב תגובה ל- תמונת רבין בלבוש
}}}אני זוכר את ההסתה ומאיפה...
  היא הגיע וגם.....   11/10/19 21:44
}}} רוצח ראש הממשלה יגאל עמיר התחנך במיטב המוסדות של הדתיים הלאומיים.אברושמי רוצח אמיל גרינצוויג היה כנראה גם הוא סוג של מוסת בידי דתיים וימניים. כן וגם שירה בנקי נרצחה בידי חרדי ישי שליסל. אפשר להגיד לפי זה שהערוגות הדתיות חרדיות מצמיחות גם כאלה.
כתוב תגובה ל- היא הגיע וגם.....
}}}נוני מוזס צדיק=עדיף ידיעות
  למה יואב יצחק??   7/10/19 18:37
}}} למה יואב יצחק אתה יוצא נגד נוני מוזס וידיעות אחרונות?? ידיעות אחרונות עיתון עצמאי כלכלית וערכית. ישראל היום ממומן מכספו של אידלסון שלא חי כאן ואם תהיה מלחמה לא יהיה כאן. יואב יצחק בעיני לא באמת עיתונאי הוא שופר של ביבי כמו שהיה של העברינים נימרודי ופינטו.
כתוב תגובה ל- למה יואב יצחק??
3
אם זה נכון.
  9-9-9.   7/10/19 14:11
אם זה נכון אז ביבי היה בעצם קורבן לניסיון סחיטה מצד נוני מאפיונר מוזס במסגרת תיק-2000 מה שאומר שלפחות במקרה הזה הוא כנראה חף מפשע.
כתוב תגובה ל- 9-9-9.
4
נוני מוזז
  שמחה חן   7/10/19 14:16
אני רואה בהלם .תוך כדי קריאה חשבתי שאני צופה בסרט אימים.לא יאמן כמה רוע.ליבי עם ביבי איזה איש מדהים,עובר כל המדורים הגיהנום ולא נשבר. בערב יום כיפור הקרב, אני מאחלת לך ביבי ולמשפחתך כוח,בריאות,אריכות ימים ובעזרת השם צדקתך תצא לאור.חתימה טובה לך ולכל עם ישראל.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
5
מזל שיש את העיתונאי הזה.
  7_7_7.   7/10/19 14:18
מזל שיש את העיתונאי הזה שפעם נוספת חושף את כל האמת בלי פחד מאף אחד והפעם הוא מגלה לנו שביבי פשוט נסחט על ידי נוני מאפיונר מוזס אבל במקום שמערכת אכיפת החוק בארצנו תחקור ותעמיד לדין את המאפיונר הזה בגין עבירה של סחיטה באיומים כלפי ראש ממשלה מכהן היא החליטה משום מה להעמיד את שניהם לדין בכפוף לשימוע שאמור להסתיים היום.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
6
יואב יצחק
  שמחה חן   7/10/19 14:22
יואב, יישר כח,בלי ספק זו שליחות מאין כמוה.מאחלת לך שנה טובה לך ולמשפחתך.כן ירבו אנשים כמוך.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
7
כל מילה נוספת מיותרת.
  7_7_7.   7/10/19 14:32
כל מילה נוספת מיותרת,צריך רק לקרוא ולהבין היטב את מה שנכתב פה כדי שנדע מי זה האיש שמחזיק בעיתון שפעם היה העיתון הגדול החזק והמשפיע ביותר בארצנו,והיום זה כבר ברור כשמש שמדובר במאפיונר סדרתי שכבר פעם אחת הצליח לחמוק מהעמדתו לדין בגין חלקו בפרשת האזנות הסתר האסורות שהתרחשה לה במסגרת מלחמת העיתונים של שנות-90 של המאה הקודמת בין עיתונו ידיעות בלוף לעיתון מעליב,וכעת מתברר שאותו אחד ניסה גם לסחוט באיומים ראש ממשלה מכהן על כל המשתמע מכך.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
8
אם והאם?:
  עוד סתם אזרח   7/10/19 14:37
אם והאם?: אם מתיק זה יש חקירה וכתב אישום ורק כנגד ראש הממשלה. חושב זאת התגובה שכותב שיש לפתוח בחקירה פלילית חדשה: האם ישנם אישים מסויימים ביותר בצמרת הפרקליטות והמשטרה, שנמצאים בכיס הקטן של גורם שיכול לפרסם עליהם דברים נכנה מטרידים. כלחלופין: מה בדיוק הנימוק ולזה, ####כי נראה שההתנהלות פה מוזרה עוד ובהמעטה ####. ועם זאת לציין שככלל אישי הצדק והחוק בישראל, בהחלט רבות ורבים ****טובות וטובים****. לא שש, לא דוגל בחשיפת חיים פרטים של כזה(אם ומיותר ככזאת) ואחר, רק שיהיה בהיר שהתגובה נקיה ומבלי מניע, אלא ולשם שאיפה לאי רדיפת חינם כליושר ולצדק: (אם ומיותר: בעת שליחת תגובה זאת טרם פורסמו תגובות נוספות) {לעניין אתגר כזה ואחר?: הווה בדיוק כמו שהיה כפשטות האמת סיכוי לכך אין, גם ואפילו בדל של סיכוי לכך אין}. כמי שרוצה הרבה הרבה כסף ובאותם התנאים 1 ל 10 לטובת המאתגר ובבקשה}:::: 0507-789238 אם וקטן הנ.ב. כשוב דיעה שעבר: כל הרקע לנושא זה מעוות ונגוע מיסודו הן בשל: ההתקפות הפראיות וחסרות הרסן שהיו בכלי תקשורת מסויימים, והתגובה לכך שהיא מעשית שוברת השוק בהפצת עיתון בחינם (הוצע בזמנו מחיר סמלי/מופחת שיאפשר נגישות כזמינות לקוראות ולקוראים שאין ידם משגת ושיאפשר גם את התקימותה הכלכלית של התיקשורת ההגונה בארצנו). הגם ודעתו של עוד סתם אזרח ולכך. (789238). הרשו כבהיזדמנות זאת כמו גם ובהחלט: שנה טובה וגמ"ח טובה. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
####כהרשו להוסיף:
  עוד סתם אזרח   9/10/19 21:17
(כהרשו להוסיף####: תגובה לתגובתי זאת שכותב מספר 8 מסך כל הממוספרות-25). נראה כיתכן וכל זה: מוגזם מגעיל כהרשו להוסיף יתכן מאוס ולעוס: האם הצדק והחוק צריכים להגן מפני שחיתות?: כן ואכן. האם התולדה כאן ממצב עבר מעוות לא תקין ?: כן ואכן. יהיה ויכוח ודיון לכאן ולכאן על אם והיתנהגות שאינה הולמת, עם זאת: אפילו ואפילו האם יש כאן שוחד מובהק?: סיגרים זה שוחד? היה סחר באותה אולי נכנה ""זהב"" הסחורה?: {תיפקודו של ראש הממשלה שעות על שעות ימים ולילות לשם מהות ונאמנות לתפקיד ממש לא מיסתדר לי עם הגדרה לאדם מושחת}. בכנות וביושר: תיפקודו של ראש הממשלה שעות על שעות ימים ולילות לשם מהות ונאמנות לתפקיד: מישהו כמישהי שמחלוקת ועל כך ???? לאיזה מחוזות טובים? מזהירים?? מרוממים??? כל זה דרמה הקצנה חינם מאבק לאן בדיוק ומוביל???: לתקוף את הצדק וחוק???? לעשות עוול עם ראש הממשלה????. מוגזם מגעיל הרשו ונוסיף יתכן גם ####מאוס ולעוס####: הבעיה היא שמגזימים מפריזים ולכאן, וחובה לתת את ה'קונטרה' ולצד האחר, הלו כן????? גבירותי ורבותי: בצדק וביושר, נא רדו ביושר והגינות וכולם (כאם מיותר וכולן), נא ורדו מרום והעץ. ואם יש עוד משהו מהותי בצדק וביושר לברר ובבקשה. עם ומיותר ולא נראה לי ולא צריך להראות לאף אחד כאחת שאדם יעבור שבעת מדורי גיהנום ובלא סיבה מהותית: כי זה נראה מה שמיתרחש בפועל. כבצדק ביושר אחריות ואנושיות: נא רדו מרום והעץ. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
9
כמה טוב שהוחלט להעמיד אותו לדי
  הירונימוס   7/10/19 14:51
ן בכפוף לשימוע כמובן. חבל שלא הדגשת כי הוא צח וטהור כשלג וזאת כתוצאה מחזקת החפות עד פסק דין חלוט
כתוב תגובה ל- הירונימוס
10
עכשיו הכל ברור.
  9-9-9.   7/10/19 15:17
עכשיו הכל ברור ובהיר,כאשר מסתבר שידיעות בלוף ואנשיו מתנהגים ממש כמו במאפיה הסיציליאנית במסווה של עיתון לגיטימי כביכול-כשבפועל הם משתמשים בכוחם לרעה כדי להלך אימים על שורה של גורמים במשק והפוליטיקה שלנו על מנת שהם פשוט ידאגו להטיב עם עיתונם של כדין ועל החשבון הציבור-כמובן.
כתוב תגובה ל- 9-9-9.
11
מי יעז לבצע ניקוי אורוות ???
  דרושה מהפיכה   7/10/19 15:19
כתוב תגובה ל- דרושה מהפיכה
12
במילה אחת-שחיתות.
  7_7_7.   7/10/19 15:19
במילה אחת שחיתות וכל מילה נוספת פשוט מיותרת.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
13
עכשיו תחברו לזה את הצהרתו של ג
  ראות   7/10/19 15:24
גבי אשכנזי באיום מתנשא : "אני, כל מה שאני אומר לנוני מוזס הוא עושה", אתם מבינים באיזו מאפייה אנחנו חיים??
כתוב תגובה ל- ראות
גבי אשכנזי בחברה טובה
  מה אתה רוצה?   7/10/19 21:49
מקום ראשון בכחול-לבן – בני גנץ: הונה את משטרת ישראל והוציא ממנה ללא מכרז ועל סמך קשרים אישיים עם מפכ"ל המשטרה אלשייך 4 מיליון שקל מכספי הציבור לטובת החברה שלו – "המימד החמישי". אלמלא פשטה החברה את הרגל הוא היה מוציא עוד 50 מיליון (על פי דו"ח מבקר המדינה). מקום 2 – יאיר לפיד: נהג להיפגש עם בעלי "ידיעות אחרונות" נוני מוזס במקומות מסתור כדי לקדם את החוק לסגירת "ישראל היום" תמורת מיליוני שקלים לחשבון הבנק שלו (על פי עדות של נוני מוזס). העביר מיליוני שקלים לפרסום סמוי בקבוצת "ידיעות אחרונות" בזמן שאשתו עבדה שם. מקום 4 – גבי אשכנזי: בית המשפט המחוזי אישר תביעה ייצוגית נגדו על הונאת משקיעים בלמעלה מ-100 מיליון שקל. מקום 21 – אלעזר שטרן: הדליף מסמכים סודיים ליאיר לפיד וחויב לשלם פיצויים לחייל חננאל דיין בעקבות ההדלפה. מקום 22 – מיקי לוי: תפר תיק והעיד עדות שקר בבית המשפט, בדה ראיות והדיח פקודים שלו להעיד עדות שקר. כשהיה מפקד מרחב ירושלים (בימי אולמרט) ניסה לעצור את נדיה מטר מ"נשים בירוק", שהפגינה ברישיון. בעקבות התנהלותו, סולק משירות פעיל ל"השתלמות" בארה"ב. מקום 23 – עומר ינקלביץ', נערת השעשועים של גנץ: סולקה מהשירות הציבורי לאחר שמעלה בכספי ציבור על ידי החתמות שעון נוכחות בשעות שבהן לא עבדה. מקום 26 – רם בן ברק: בתפקידו כנשיא "המימד החמישי" העביר מסמכים מטעים לעסקה המסריחה עם משטרת ישראל (על פי דו"ח מבקר המדינה). מקום 28 – יואב סגלוביץ': שיבש חקירה ומשפט בפרשת בועז הרפז, כדי למנוע את הפללתו של הרמטכ"ל דאז, גבי אשכנזי (על פי עדותו של גבי אשכנזי).
כתוב תגובה ל- מה אתה רוצה?
אז
  שמ   8/10/19 19:09
מה?אחרי כל המעשים המגונים עוד מצה"ל להם שותף אשכה הוא היום יו"ר וועדת חוץ וביטחון הזמנית של מדינת ישראל?איך הפישפש עלה למעלה כל כך גבוה?לעיתים אני רואה את משרתו הנאמן השמן הקירח בערוץ הזיבלון 12.בא לי להקיאה למראהו.מברבר בענייני מדינה ובטחון כאילו הוא יודע על מה הוא מקשקש.ורסקין מקשיב כאילו הוא יודע על מה מברבר השמן הקירח משרתו של אשכה.חבורה של נבלים.
כתוב תגובה ל- שמ
14
יואב יצחק - הפסדת קריירה
  המפקפק   7/10/19 15:42
יכולת להיות סופר מדע בדיוני מצליח, אבל כנראה שהלכת על בטוח. לא אגיב על כל ה"ידיעות" שב"כתבה". אבל לומר שהזוג אדלסון פוחד מנוני מוזס ? הגזמה פראית. אם מישהו פוחד באמת , זה כל האספסוף המכונה "רשימת הליכוד לכנסת". בנוסף לכך, יש מישהו שפוחד ב"קן הקוקיה". קדימה ! תתחילו לנבוח עלי או להגיב שאינני שווה תגובה... אגב, אינני מתפעל גם מהחונטה והליצן.
כתוב תגובה ל- המפקפק
חונטה משפטית ותקשורתית שותפים
  רננה   7/10/19 17:37
עדנה ארבל שופטת בבית המשפט העליון ונוני מוס שתי דמויות חזקות משתפות פעולה בפשע שצריך לשבת עליו 10 שנים בכלא. ולך יואב יצחק אנא שמור על עצמך . רוצים להנות מהאתר הזה עוד שנים רבות וטובות. גמר חתעמה טובה
כתוב תגובה ל- רננה
15
הסחטן נוני
  רמי מ.   7/10/19 17:18
עכשיו ברורה לנו הסיבה מדוע מתניהו הקליט את נוני מוזס. האיש סחטן מאפיונר וזה ניכר לאורך כל הסיפור. איך אפשר להעמיד את הנסחט לדען, כאשר באמת, נתניהו עשה לו תרגילוהקליטאת השיחה בייהם. פתרונות לנוכלי הפרקליטות, עוד יבוא יומם.
כתוב תגובה ל- רמי מ.
16
https://news1.co.il/BringHtmlD
  שופרית   7/10/19 17:25
נוני מוזס שלח יורים לגרושתו שברחה לארצות הברית עם בנה.
כתוב תגובה ל- שופרית
היא ברחה כי ידעה שירצח אותה
  לשפירית   7/10/19 21:00
היא ברחה כי ידעה שהוא מסוגל לרצוח אותה והוא שלח רוצחים לארצות הברית כדי לרצוח אותה. וכל זה בגלל חלוקת הממון הזוגי על פי חוק. היא נחוץ לגייס את שמגר כדי לפשר בין נוני האכזר לבין רעייתו. רק לאחר הפשרה הסכים נוני מוזס שרעייתו לשעבר תחזור ארצה והוא התחייב לא יתנכל לה בצורה של רצח.המשטרה ידעה ושתקה
כתוב תגובה ל- לשפירית
17
ביבי מתייעץ עם נימרודי....
  שקוף   7/10/19 17:27
לא נעים לקרוא אבל מצוטטים מפיהם של כאלה ששמעו מביבי כאילו שהוא מת ולא יכול להביא הדברים בשמו? שיטה חדשה ל עשות מניפולציות? זה לא עבד במשפט נימרודי שמוצג פה כאילו רק בגלל מוזס נכנס לכלא ולא כי הוא עבריין וזה גם לא יעבוד במקרה של עגל הזהביבי של יצחק
כתוב תגובה ל- שקוף
18
נתניהו היחיד שלא נכנע למוזס
  מייק   7/10/19 18:29
לך תדע אולי בגלל זה הפרקליטות רוצה לתקוע אותו. זרועו הארוכה של מוזס?
כתוב תגובה ל- מייק
19
מי השופט האמיץ שיכניס נוני כלא
  מעל החוק ???   7/10/19 19:26
כתוב תגובה ל- מעל החוק ???
20
איך לא הוגש נגד מוזס כתב אישום
  עמי, ת"א   7/10/19 20:16
על סחיטה ואיומים, אלא רק על נסיון לשוחד? מוזס קיבל חתיכת "הנחת סלב" ממנדלבליט... מדובר במקרה מובהק של סחיטה. מה מוזס מחזיק על מנדלבליט?
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
21
ידוע - ולא מועיל לנתניהו כלל
  המובטל בטיטו   7/10/19 22:18
וודאי שמוזס ומשפחתו הם אנשים אימתניים רבי השפעה ואינטרסים אשר מפחדים מהם. אחרת - לא הייתה להם יכולת להטות את הסיקור של העיתון הגדול במדינה, ועוד בחשאי ובלי מחאה ציבורית. נתניהו ומוזס התקשרו בעסקאות שוחד להטות את הסיקור בידיעות יותר מפעם אחת - לפי ההקלטות - בדיוק משום שמדובר בשני פושעי צמרת הסוחרים זה עם זה.
כתוב תגובה ל- המובטל בטיטו
כנראה שהחמצתי את הגליון
  מייק   8/10/19 07:25
ידיעות אחרונות בו נכתבה ידיעה חיובית על נתניהו, או שאני סובל מקטרקט
כתוב תגובה ל- מייק
22
עבודת קודש
  דניאל פרחן   7/10/19 23:34
יואב יצחק כל מה שאתה עושה עכשיו זאת עבודת קודש. לאט לאט כל הצמרת המושחתת תיחשף. והפנים האמיתיים של הבלוף האליטיסטי שמשחיר את המדינה. יואב יצחק חזק וברוך.גמר חתימה טובה
כתוב תגובה ל- דניאל פרחן
23
לעצור את נוני המסוכן
  שלמה תמיר   8/10/19 07:40
עם איומים כאלה על שופטים על ראשי ממשלה, על מוצאים לאור של העתונים אין פלא שש ניצן נאלץ יחד עם בן ארי להפליל את נתניהו בכל מחיר. אחרת לא היו מקודמים להיות פרקליטי המדינה. נוני עבריין מסוכן שיש לעצרו מחשש לשלום הציבור.
כתוב תגובה ל- שלמה תמיר
24
יש לחקור את נוני מוזס על מכירת
  גוטליב   8/10/19 09:03
בית ידיעות אחרונות בתל אביב בסכות של ב..370,000,000 שלוש מאות ושביעים מליון ש"ח !!!!!..איך המגרש נימכר בסכום אסטרומי כזה ?? כאשר מחירו הוא 20,000,000 ש"ח בלבד במקרה הטוב !!..ובכן לפני שנימכר ל חברת עזריאלי נוני מוזס השיג היתר בניה ..השבחה של הקרקע..לבניית גורד שחקים למיגדל הרביעי של קבוצת עזריאלי !! לכן המחיר נסק..ל 370,000,000 מליון ש"ח !!יש לחקור האם בוצעה..הונאה ..מירמה של נוני מוזס..לקבל היתר בניה של גורד שחקים !! על ידי שוחד ??.
כתוב תגובה ל- גוטליב
25
מוני מוזס, הוא הפרצוף של השילט
  עמרסקי   8/10/19 13:25
מוני הוא הפרצוף, של השילטון זה 72 שנה! הפרצוף של מערכת המשפט, הפרקליטות, משטרה, המטה הכללי, כחול לבן צואתי, אהוד ברק, מרצ,משרד המשפטים, היועמ"ש. התקשורת,
כתוב תגובה ל- עמרסקי
26
נתניהו אשם. אם היה עושה מה ששק
  אנה   10/10/19 02:11
נתניהו אשם. אם היה עושה מה ששקד עשתה, אבל הרבה לפני, כל העבריינים האלה היו כבר בכלא, כולל שי ניצן.
כתוב תגובה ל- אנה
מה בדיוק עשתה שקד?
  אנא עארף   11/10/19 22:41
נערת השעשועים של בנט, בגיבוי השמאל, מנסה להנדס לנו את התודעה בתרגילים זולים של דוגמנית פתיינית. במקום לפעול לטובת מדינת ישראל היא מקשקשת, מברברת, מזמרת, מדגמנת – בתקווה שנשכח איך שיתפה פעולה עם השמאל לחיזוק החונטה המשפטית. הכל הצגה: לגנוב קולות של אנשי ימין ואחר כך לעשות שמאל. איילת שקד ידעה בדיוק מיהם דינה זילבר ושאר מושחתי בג"צ ומשרד המשפטים כבר ביום הראשון לתפקידה ובחרה להגן על החונטה המשפטית שרומסת את מדינת היהודים: בג"צ כיום חזק יותר מתמיד, החלטות השופטים מסנדלות את מדיניות הממשלה וכל המינויים של השמאלנים במשרד נותרו בתפקידיהם, ביניהם המנכ"ל אמי פלמור המזוהה עם מרצ. לא עשתה כלום נגד עמותות אנטי-ישראליות כמו "שוברים שתיקה" ו"בצלם", שתקה לנוכח עינוי קטינים יהודים בשב"כ ופירוק מאחזים יהודיים, אפשרה את סגירת התיק נגד רות דוד, חיסלה את הביקורת על הפרקליטות על ידי סילוק השופטת הילה גרסטל מתפקיד מבקרת הפרקליטות וקיצוץ בסמכויות מבקר הפרקליטות, לא קידמה את פיצול תפקידו של היועץ המשפטי לממשלה, ברחה לחו"ל בהצבעה על פסקת ההתגברות ולא גירשה אף מסתנן, שתקה כשהדיין פשיטיצקי הודח עקב פסיקתו בדבר גירוש מסתננים, קידמה את החוק לסגירת "ישראל היום", ותרמה לקידום החוק הפמיניסטי לרדיפת צרכני זנות ולהפללת גברים בלבד, שיבחה את "יושרתו" של שי ניצן שבית משפט קבע כי נהג להפלות לרעה אנשי ימין, והגנה על השופטת פוזננסקי ("תעשו פרצוף מופתע") ועל אפי נווה (יו"ר לשכת עוה"ד, נואף סדרתי שמינה לשופטות נשים נשואות שנאפו איתו).
כתוב תגובה ל- אנא עארף
27
מדוע הגיבור הגדול
  יוסל   10/10/19 02:42
שסירב "להיסחט" על ידי מוזס, לא הגיש תלונה במשטרה?(שאר הנסחטים, שאינם אמיצים כנתניהו, פחדו, זה ברור, כפי שעולה מכתבה זו, אבל נתניהו הבלתי סחיט והבלתי לחיץ?) אפילו משה קצב, כשהרגיש "נסחט", הגיש תלונה.
כתוב תגובה ל- יוסל
זה לא ברור?
  עמי, ת"א   10/10/19 11:55
נתניהו חשש שהפרקליטות והמשטרה בכיס של נוני, ולכן אין מה להגיש נגדו תלונה. הארועים שקרו לאחר שנתניהו יצא נגד נוני, מראים שהוא צדק, להוותנו.
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
28
אנשיימין,צאו יום יום בהמוניהם
  שמחה חן   10/10/19 10:39
להפגנות.זה בלתי נסבל.מנדלבליט ושי ליצן חייהם להביא אותם לדין.לא לפחד אחרת הלכה המדינה.אני רותחת!!!!!
כתוב תגובה ל- שמחה חן
29
אני לא קורא את ידיעות אחרונות
  שי212   12/10/19 18:47
כבר שנים שאני לא אוסף בחינם את העיתון הבזוי הזה, רמת הכתבות והכותבים בו כפח אשפה מזוהם ונוני, אני מתפלא איך לא דפקו לו כבר כדור בראש???
כתוב תגובה ל- שי212
30
פרקליטות ויועמ''ש שלא מעמידים
  קורןנאוה טבריה   13/10/19 07:57
פרקליטות ויועמ''ש שלא מעמידים את דון-נוני-מוזס לדין - זו פרקליטות ומערכת אכיפת חוק בררנית ומזוהמת פוליטית! וזה לא רק רשע=ביתר-שאת זה פשע, פשע נגד הדמוקרטיה וטוהר המשפט בישראל!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
31
מאפיה
  מגי   27/10/19 23:59
כבר שנים רבות שמשפחת מוזס מנהלת את המדינה. תיראו מה קרה לסילבן שלום ברגע שהפך ללא רצוי.......
כתוב תגובה ל- מגי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il