News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 183,236  סלולר - 305,835
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אביתר בן-צדף
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - מפעל אדיר, ויתרו, נקלע בדרכו, והיישר מהמקפצה    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות ואושר    שבת שלו...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי לא זכר, למשל (ברור שזכר, הוא משכיל מאוד), שז'בו - שאביו נשבע בשמו - כתב כי הלשון העברית והערבית יהיו שוות זכויות לגמרי במדינה היהודית    ז'בו כתב עוד כמה דברים שהיו מעוררים היו...
אברהם פכטר
אברהם פכטר
קריאתו הנרגשת של מוטה גור נשארה באוויר שנים רבות כסמל לשליטתנו בהר-הבית. התברר משך השנים כי כמו שלא שולטים בהר מירון, כך בהר-הבית, רק, לכאורה, ומכאן המתכון לאסון
ד"ר שרה פוייר
ד"ר שרה פוייר
הגורמים הזרים הבוחשים במדינה לא ימהרו למשוך את ידיהם ממנה, אך הפעם יש סיבות לאופטימיות זהירה    הרבה יהיה תלוי ביחסי טורקיה-קהיר, להם יש השפעה גם על ישראל
"אחרי"! [צילום: נאסר אישתייה/פלאש 90]
אהוד פלד
הגינות של מנהיג מתבטאת בין היתר, בלקיחת אחריות מלאה ושלמה לרווחתו של הציבור שאותו הוא מוביל    אחריות, כפי שגם מעיד שמה, היא מאלף ועד תו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אולמרט לאדלסון: "ישראל היום" - פוליטי
מאת: איציק וולף  |  30/12/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הוא אמר זאת ל"הארץ" גם כן?
  א מ רול   30/12/07 22:55
כתוב תגובה ל- א מ רול
2
ומה דעתך על ידיעות והארץ?
  לילו   30/12/07 23:16
כתוב תגובה ל- לילו
אין לי דיעה כי אין לי שכל
  אהוד אולמרט   30/12/07 23:26
כתוב תגובה ל- אהוד אולמרט
3
אולמרט הופך את ישראל לדיקטטורה
  בנוסח יוסף סטאלין   30/12/07 23:23
אולמרט מוכן שאזרחי ישראל ישמעו רק את האמת של ידיעות אחרונות (אתר ynet) שהוא האח התאום של עיתון פראבדה, עם צנזורה קומוניסטית על כל הטוקבקים. מסקנה: כשיש לעיתון ישראלי אורינטציה פוליטית לכיוון מפלגת קדימה, זה דווקא מאד מוצא חן בעיני אהוד אולמרט.
מתי אוריינטציה פוליטית של עיתון לא מוצאת חן בעיניו? כשהיא תומכת באופוזיציה.
לא רק שאוהד אולמרט מנסה להיות דיקטטור, הוא גם לא חכם.
כתוב תגובה ל- בנוסח יוסף סטאלין
4
מישהוא מצא אזרח 1
  מדוקטאטר   31/12/07 00:28
שהדיקטאטור הזה לא נמאס עליו??? דיקטאטור מושלם חייב להעיף אותו לכלט דחוף מאוד לתשומת לב גולשי האתר אם הוא לא מושחת, פושע, רוצח, דיקטאטור שפל, גנב, רמאי, קומבינטור, תכמן, מנובל, שחצן, יהיר... והרשימה עוד ארוכה אז מהו???
יאללה דיקטאטור לכלא זה הסטיקרים על המכוניות.... וגם לעשות את זה.
כתוב תגובה ל- מדוקטאטר
5
החברה אומרים
  חה חה חה   31/12/07 02:06
תראו מי שמדבר.
כתוב תגובה ל- חה חה חה
6
והארץ לא פוליטי????
  הריאליסט   31/12/07 06:17
הארץ עיתון שנותן במה ומקדם דעות אנטי ישראליות
כתוב תגובה ל- הריאליסט
7
הבעיה בישראל היום א. השיווק.
  בופלו   31/12/07 06:22
קשה להשיג את העתון. מישהו מחבל במערכת השיווק! ב. העתון דווקא לא פוליטי מספיק! העתון צריך להיות יותר ימני ויהודי באופן בולט!
כתוב תגובה ל- בופלו
אתה צודק.מחבלים במע' השיווק
  קונספי-רציה   31/12/07 10:41
מישהו במערכת השיווק מחבל בהפצה של העיתון. לדוגמא-בפ"ת כבר אין להשיג את העיתון, לא בצומת ז'בוטינסקי-הרב מלכה, לא ברחוב ההסתדרות בעיר (לפחות בבוקר), ולא בתחנות דלק או רשתות שיווק. המקום היחיד שעוד ניתן להשיג זה בבית המשפט החדש ברח' בזל. והיום גם המחלק כבר לא היה..
כדאי שעורך העיתון יקח בחשבון שיש גורמים שמחבלים בהפצה, לדעתי זה בכוונה.
כתוב תגובה ל- קונספי-רציה
8
העיתון של אדלסון
  יותם   31/12/07 07:48
לא מתרומם וגם לא יתרומם. חינמונים בעולם פועלים ומצליחים בהתבסס על כמה עקרונות יסוד. עלויות תוכן אפסיות כלומר רכישת תוכן מסוכנויות ידיעות. ידיעות זעירות שמרכיבות עיתון המיועד לקריאה במשך עשר עד חמש עשרה דקות. קו מערכתי שקט לא מתלהם.
העיתון של אדלסון יקר לתפעול נפח הטקסט שבו גדול יתר על המידה וכל כולו שיר הלל למנהיג האופוזיציה חביב ההמונים ביבי. רחוק הביביתון הזה לא יגיע. לא כשמשפחת נמרודי מוכנה להתאבד כלכלית למען המשך קיום מעריב. לא כשבראש אמפרית ידיעות אחרונות עומד מו"ל ממולח כוחני וחסר מעצורים. ולא בימים בהם התקשורת הכתובה בכל העולם שוקעת כלכלית וכפועל יוצא דועכת איכותית. אדלסון דפקת הימור לא טוב. הרצון שלך להוות שחקן מרכזי נוסף בענף התקשורת הישראלי מבורך. אבל כדי שתשיג את המטרה אתה תאלץ לשנות כיוון וליצור כאן חינמון נורמאלי. ואם אתה מתעקש על פירגון לבעל של שרה אז תמשיך במה שעשית עד כה. מימון הרצאות של הכוכב. תרומות ופתיחת דלתות ובמקביל אתה עצמך חזור לשולחנות עם הלבד הירוק בלס וגס ומקוי
כתוב תגובה ל- יותם
9
מעריב העיתון של אולמרט
  מושחתים נמאסתם   31/12/07 08:06
כתוב תגובה ל- מושחתים נמאסתם
10
לא פחות מהאחרים