s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תולדות השנאה העצמית
מאת: אלון דהן  |  07/12/2006
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מי זה "חביב השמאל הנודע ודוס המחמד של מחנה 'השלום' " ?
  שאלה לאלון דהן   7/12/06 09:51
כתוב תגובה ל- שאלה לאלון דהן
זה פרופ' ישעיהו לייבוביץ'
  אלון דהן   7/12/06 11:57
אינני יודע מדוע מילים מרכזיות במאמר הושמטו בעריכה, ואני מתנצל על כך בפני הקוראים.
כתוב תגובה ל- אלון דהן
בעצם שאלתך מצוייה התשובה !
  דבורה הנביאה   7/12/06 12:13
אם מתוך המאמר כולו הוטרדת אך ורק על ידי המשפט אותו הפכת לשאלה שהופנתה לאלון דהאן, מתקבל הרושם שאתה יודע גם יודע מיהו נשוא שאלתך הרטורית.

דווקא בגלל ההתרסה שלך, כדאי להזכיר את אחד מהכינויים המעליבים של יצחק רבין שכוונו כלפי מתיישבים כחוק וברשות, המכונים מתנחלים: "מתנחבלים", כינה אותם ראש הממשלה רבין, ובכך תרם לקרע בעם ולשסעים של שנאת אחים, בעודו משמיע בקולו אזהרה מפני "אלימות מילולית בחברה הישראלית שתביא לאלימות פיזית". כמה אירוני !

גם פרופ' ישעיהו ליבוביץ שהפך חסיד המחנה הקרוי מחנה השמאל, ביזה את הנוער ביש"ע בכינוי הנבזי: "קינדער יוגנד" על משקל "היטלר יוגנד" מהתקופה הידועה לשימצה.
החרו החזיקו אחריו אינטלקטואלים ממחנהו (ולאו דווקא שומרי תרי"ג מצוות) כמו הסופר חיים באר, שבשידור חי בתכנית פופוליטיקה לצידה של דליה רביקוביץ ז"ל, כינה את חיילי צה"ל: "צבא נאצי".

וכבר נשכחו מאמריה של שולמית אלוני (שרת החינוך והתרבות לשעבר), המאשימים את מדינת ישראל בצרותיהם של הפלסטינים, שפורסמו בעתונות זרה בעולם ותרמו לא מעט לשנאת ישראל בתבל. בשידור רדיו בו נשאלה על המאמרים הללו, הוסיפה ארס וכינתה את יצחק שמיר ואת מנחם בגין בשמות תואר מזעזעים. לשאלת המראיין אם גם ערפאת הוא טרוריסט לדעתה, השיבה שאם השניים יכונו בתואר הזה, תיאות גם היא לכנות את ערפאת בכינוי הזה...

ומי הספיק לשכוח את הראיון ב"הארץ" עם ח"כ מר"צ אבו וילן באוגוסט 2004, בו הודיע שהוא מצפה לאלטלנה מס. 2 בהקשר לתכנית הגירוש=פינוי=חורבן גוש קטיף שהתבצע כעבור שנה בתשעה באב תשס"ה !!! גם בראיונות בטלויזיה המשיך אבו וילן בהתרת הדם הזאת, אלא שכל עוד האיש מהמחנה "הנכון", הרי שזאת הבעת דעה. ואילו דעות מתנחלים הם בגדר הסתה.

השמאל הנאור מאד שדואג לפלסטינים ועושה נפשות למענם, עבר מהר מאד לסדר היום והתבצר בשתיקה ובהתעלמות למראה חורבן והרס גוש קטיף ושבירת משפחות על מטה לחמם , בתיהם ועתידם, שעד היום לא התאוששו ורבים נותרו שבורים והרוסים ללא עתיד וללא תקווה.

המתנחלים, אותם האשים השמאל הסוציאליסטי כמי שאחראים להרס השלום והכלכלה, הוסיפו ושפכו את דמם כמי שאחראים באופן קולקטיבי לרצח יצחק רבין.בדיעבד המציאות הנוראה מוכיחה עד כמה ההתנחלויות היו לנו למגן ולבלימת הטרור.

חביב בורגיבה נשיא תוניס אמר בחייו, שאין צורך להרוס את היהודים. הם יעשו זאת כבר בעצמם.
אמר ו...צדק!!!
כתוב תגובה ל- דבורה הנביאה
2
אהבת הגטו
  רואה אחרת   7/12/06 12:00
אין מה לאהוב ביהודים החרדים ובלבושם שהוא לבוש של גויים מהמאה ה-17 וקודש משום מה ע"י החרדים.
אין מה לאהוב בהתנתקות מן ההשכלה והמדע ובמקום זאת התרפקות על דפי גמרא שבינם לבין האקטואליה מפרידים 1800 שנים.

אין מה להתגאות במונוטיאיזם כאשר כל המערב והמזרח הוא מונוטיאיסתי.

אין מה להתגאות בשוני לרעה במראה היהודי עם הזקן והפיאות הדומים יותר לכת האימיש ליד פילדלפיה בארה"ב מאשר לאדם מו הישוב.

צדקו בן גוריון ושאר אבות הציונות שדגלו בהחזרת העם לפסים פרודוקטיביים, יצרניים ומודרנים.
לא צודקים אלה שרוצים להחזיר את העם היהודי לגטאות הרוחניים והפיזים.
אין סיבה שנהיה מבוזים ע"י רוב הבריות בעולם, עקב מראנו ואורחותינו הפרימיטיביים המגולמים ע"י היהדות החרדית ורוב הדתית.
היהדות הגשימה את מטרתה להנחיל מונוטיאיזם בעולם, עכשו כל קיומו של העם היהודי ככזה הוא בבחינת שמירת מסורת לא הכרחית.
המושג "קידוש השם" עבר מן העולם עם היות כל העמים (במערב ובערב) מונוטיאיסתים.
בואו נביט נכוחה , והגיעה שעת הרפורמות מרחיקות הלכת בדת היהודית
כתוב תגובה ל- רואה אחרת
נושאי המגבעת צודקים.
  עומר נ.   7/12/06 14:10
מאמר מעולה על נושא נפיץ ומרתק, מתי יצא הספר שיתאר את תולדות שנאת היהודים לעצמם?
רעיונתיה של תנועת ההשכלה ולאחריה בציונות בדבר "החזרתם" של היהודים אל ההיסטוריה, פתיחתה של היהדות להשפעות ערכיות ואינטלקטואליות אירופיות, אינן פסולות או שגויות מכל וכל לכשעצמן. הטראגי שבהן הוא הניתוק שלכאורה התחייב מהן מערכים יהודיים בני מאות ואלפי שנים, תוך החלפתם ב.... במה בעצם?

התרבות החילונית של 200 השנים האחרונות אינה מסוגלת להגדיר את עצמה אלא על דרך השלילה – אנחנו "לא דתיים", "לא מאמינים", לא מקיימי מצוות". ניתוק מיותר ומטופש זה הוא הוא הגורם המרכזי לפשיטת הרגל המוחלטת אליה הגיע החילונות והציונות החילונית בימינו, וזאת מכיון שמשוך את הבסיס היהודי- דתי תחת רגליו של הרעיון הציוני כמוהו כריסוק עמודיו התומכים של בניין רב קומות.
הנוער הישראלי החילוני (אך מרגיש צורך למצוא תשובות ו"לחפש את עצמ" באשראמים זרים ומוזרים או בסדנאות וויפאסנה וטנטרה) שאיננו מסוגל להסביר את פשר משמעות היותו יהודי ואינו מסוגל להבין את הסיבה לקיומה של מדינת ישראל דווקא כאן, ולא באוגנדה או כל מקום אחר בעולם, הוא תוצאתה העגומה של האשליה שניתן להמציא עם "ישראלי" שאין בינו ובין אביו "היהודי" שום קשר.
המסורת הטקסטואלית והאנרגיה האינטלקטואלית האדירה של היהדות המסורתית מבליטה בצורה אינסופית את גודל הכישלון של הנסיון ליצור תרבות חסרת שורשים. דווקא ענקיה של הספרות העברית המודרנית, ובראשם ביאליק ועגנון, הם יוצרים שינקו את היהדות מילדותם, הביקורת שלהם כלפיה (שאכן קיימת) מבוססת על היכרות מעמיקה ביותר עם העולם והטקסטים היהודיים, ואיפלו הם אינם מגיעים בעומק יצירתם ובמידת השפעתם על הוגים מן המסורת היהודית כגון הרמב"ם, השל"ה ורבים אחרים.


או במילותיהם האלמותיות של חברי להקת "ג'ינג'יות" (יוצאי "נושאי המגבעת" ששמם מעיד על טיבם):

SO COME ON BABY
באנגלית זה עובד
לא יצא לנו שום דבר מתאוות המערב
COME TO YUOR DADDY BABY
זה משחק מרוקן
BIGIBIGIBIGIBIGI
WAM BAM WAM BAM
כתוב תגובה ל- עומר נ.
3
גיבוב שטויות במיץ ופרסום מגמתי ומניפולטיבי של חצאי אמת
  ברק גרנות   7/12/06 14:17
כן!
גם אני אאחוז בנשק על מנת להילחם באלו המבקשים למנוע מהלכים דמוקרטיים במדינת ישראל, המאיימים לעשות שימוש באותו נשק כדי להלחם בי, בחבריי לנשק, בהורי.

כן!
גם אני מתבייש במדינת ישראל, העושה מזה שנים רבות את כל אשר אפשר על מנת להימנע מיישום מחוייבויותיה לשלום. מדינת ישראל, לא ערפאת, אחראית מרכזית לכשלון תהליך אוסלו, תהליך של 5 שנים, שאותו בחרה מדינת ישראל למרוח עד שנת 2000 ולשנות קצב, להפר הסכמים, להלחם, לדבר, להכות, לחסל... בעוד שהחיזבאללה בצפון מראה לפלסטינים איך ניתן להגיע להשגים בלי הרבה זיוני שכל ודיונים "שלום".

כן!
אני לא גאה להיות חלק מצבא אשר חושב שהוא "מנצח בנקודות" כאשר הוא מפציץ ריכוזי אוכלוסין מהאוויר, רבי קומות, שדות תעופה אזרחיים, מחלפים ומעברי גבול שעה שהחיילים הבלתי מנוצחים שלו מקבלים בית ספר ללוחמת גרילה ממחבלים אשר אמורים להיות נחותים מלוחמיו בהרבה.

כן!
גם אני מאמין שמדינת ישראל צריכה - חייבת - להיות מדינת כל אזרחיה. אין זה אומר שמדינת ישראל לא צריכה להיות מדינת היהודים, על פי חזונו של הרצל - בית לאומי לעם היהודי. ישראל לא צריכה להיות יהודית, היא לא צריכה להיות ליהודים בלבד ועלינו לבטל את חוק השיבה המטופש. עלינו לקבוע מכסות הגירה בהם ליהודים יש עדיפות. אבל לפתוח את גבולותינו לבני כל העמים - מה שגם יבטיח את האינטרס של כל העמים להגן על אזרחיהם החיים במדינתנו....

כן!
אני בהחלט מאמין שבמדינת ישראל אין דין ואין דיין. חוק וסדר הם בגדר המלצה בלבד. עצירים פלשתינאים מחוסלים ללא משפט בבתי הכלא הצבאיים או נידונים לתקופות מאסר לא פרופורציונאליות במשפטי ראווה בהרכב של שלושה שופטים - שרק לאחד יש באמת זכות הבעת דעה או הכרעה. השאר שם ליופי.

כן!
אני לא אוהב לראות את הבדיקות הפולשניות שעושים לסבתא יהודיה בת 70 בנתב"ג, רק בגלל שהיא אזרחית אוסטרית וחולקת על המדיניות של ממשלת ישראל...

וואלה, אני אוהב את המדינה שלי, ואת העם שלי, אבל אהיה הראשון להודות כי בהרבה מקרים, לא בכולם, אנחנו טועים. וטועים בגדול. ישראל היא הרבה פחות מוסרית וערכית משנדמה לה.

ואתה יודע מה?
עם כל הכבוד לסבלם של המתנחלים, ועם כל ההתנגדות שלי להמהלך ההתנתקות שהיה לא דמוקרטי בכמה וכמה רמות, גם בשל שימוש בחיילים למשימות פנים מדינה וכנגד אזרחים ככלל... בסופו של יום, מצב רובם טוב לאין שיעור ממצבם של הפלסטינים במחנה הפליטים מעבר לגדר... אז בואו ניקח דברים בפרופורציה.
כתוב תגובה ל- ברק גרנות
מחנה השלום שש אלי קרב - תגובה לברק גרנות.
  עומר נ.   7/12/06 17:06
[לנוחיות הקורא אביא את טענותיו של מר ברק גרנות אחת אחת ואת תגובתי אליהן לאחריהן]


ברק גרנות: ["כן!
גם אני אאחוז בנשק על מנת להילחם באלו המבקשים למנוע מהלכים דמוקרטיים במדינת ישראל, המאיימים לעשות שימוש באותו נשק כדי להלחם בי, בחבריי לנשק, בהורי."]

אודה ולא אבוש, האויב אליו מכוונים דבריך בפסקה זו אינו ברור לי לגמרי. האם באמרך שתאחז בנשק "על מנת להילחם
באלו המבקשים למנוע מהלכים דמוקרטיים במדינת ישראל" כוונתך לשופטי בית המשפט העליון וממשיכי דרכו הגברת בייניש וחברותיה בפרקליטות ובמשטרה, המאיימים לחסל לחלוטין את הדמוקרטיה הישראלית ע"י קבלת החלטות העוקפות את הגוף אשר נועד להיות הרשות המחוקקת – הכנסת – המורכבת מנבחרי העם? א כן הריני מסכים איתך שכן שהתנהגותם אכן אנטי דמוקרטית ומסוכנת. אולם בהמשך דבריך אתה אומר אותם אויבים "המאיימים לעשות שימוש באותו נשק כדי להלחם בי, בחבריי לנשק, בהורי." כאן נראה לי, כוונתך בוודאי לאומה השלווה ושוחרת השלום שנקראת בטעות "העם" הפלסטיני, ואולי כוונתך לאומה הערבית הנאורה כולה? אין ספק, לוחמה באוייב המתכוון לפגוע בך, בחבריך לנשק ובהוריך היא אכן מלחמת מצווה!

ברק גרנות: [כן!
גם אני מתבייש במדינת ישראל, העושה מזה שנים רבות את כל אשר אפשר על מנת להימנע מיישום מחויבויותיה לשלום. מדינת ישראל, לא ערפאת, אחראית מרכזית לכשלון תהליך אוסלו, תהליך של 5 שנים, שאותו בחרה מדינת ישראל למרוח עד שנת 2000 ולשנות קצב, להפר הסכמים, להלחם, לדבר, להכות, לחסל... בעוד שהחיזבאללה בצפון מראה לפלסטינים איך ניתן להגיע להשגים בלי הרבה זיוני שכל ודיונים "שלום".]

הרשה לי לסייע לך, ברק היקר להיחלץ מבושתך. כידוע לך בוודאי, בהסכמי אוסלו (שאותם אני מניח קראת לפחות אותו מספר פעמים שקראת את התנ"ך וגם אותם בוודאי אתה יודע בעל פה), כלל לא מוזכרת המילה העברית היפה "שלום", מכאן שאל לך לחוש בושה על אי קיום ההסכם ואי עמידתנו לכאורה בתנאי השלום שכן הסכמים, כמו חותמיה משני הצדדים, אין מטרתם להביא לשלום בין שני העמים, אלא לכיוונים אחרים, שעליהם תוכל לקרוא במאמריו האחרים של כותב המאמר שלמעלה.
בנוסף לכך, אתה צודק לחלוטין כשאתה מתאר את האופן בו התחמקנו ממילוי אותן התחייבויות, ובעיקר האופן בו פוצצנו את אוטובוסינו שלנו ברחובותינו, חטפנו לעצמנו חיילים, ירינו באזרחינו ובחיילינו, והגרוע מכל, העזנו להניח שיש למדינתו האימפריאליסטית ורחבת הידיים זכות קיום בשטחה של האומה הערבית המרוששת מנכסים חומריים או כלכליים.


ברק גרנות: [כן!
אני לא גאה להיות חלק מצבא אשר חושב שהוא "מנצח בנקודות" כאשר הוא מפציץ ריכוזי אוכלוסין מהאוויר, רבי קומות, שדות תעופה אזרחיים, מחלפים ומעברי גבול שעה שהחיילים הבלתי מנוצחים שלו מקבלים בית ספר ללוחמת גרילה ממחבלים אשר אמורים להיות נחותים מלוחמיו בהרבה.[

אתה צודק לחלוטין! רצוננו "לנצח בנקודות" במקום להגיע לניצחון ב"נוק-אאוט" הוא העומד בעוכרינו. האומה הערבית שוחרת השלום על מתקני ייצור הקסאמים שלה שאינם ממוקמים בתוך דירות פרטיות ואמבולנסיה שאינם משמשים להסעת מחבלים ברחבי השטחים ומערכת החינוך שלה שאינה מחנכת להרג יהודיים ולעליונותו של השהיד בוודאי שאינה הגורם המתסיס באיזור.

ברק גרנות: [כן!
גם אני מאמין שמדינת ישראל צריכה - חייבת - להיות מדינת כל אזרחיה. אין זה אומר שמדינת ישראל לא צריכה להיות מדינת היהודים, על פי חזונו של הרצל - בית לאומי לעם היהודי. ישראל לא צריכה להיות יהודית, היא לא צריכה להיות ליהודים בלבד ועלינו לבטל את חוק השיב
כתוב תגובה ל- עומר נ.
4
כשאני רואה נחש אני נלפתת כשאני מתקרבת לסמולני רצחני אני נלפתת כיהודיה שנאתם מעבירה אותם על דעתם.
  נחמה   7/12/06 15:27
כתוב תגובה ל- נחמה
5
"הבור ריק אין בו מים"הסמולני ריק מערכים יהודיים ומלאה נפשו פיגולים שקצים עקרבים ועוד מריעין בישין
  נחמה   7/12/06 15:39
והתרעלה העצמית מלאה עד גדותיה ועכבות לתפלצת הסמולנית אין.הם לא יבחלו ברצח, האשמות שוא, הכפשה, הסתה, ורשעות שטנית. שומר נפשו ירחק מהחלאות הסמולניות. הכוח בידיהם וכל שיעשו, כאילו כלום לא עשו. הבג"ץ בידיהם, התקשורת, השלטון המאוים ועושה רצונם, היועץ האימפוטנט שמקבל עוז ועיזוז נגד יהודים ימניים בלבד. הסמול צח כביצה טובענית ומצחין כביוב העולה על גדותיו. עברנו את פרעה נעבור גם את הגל העכור הסמולני האוכל כל חלקה יהודית טובה. ה' שמור אותי מידידי, אני כבר אשמר מאויבי.
כתוב תגובה ל- נחמה
סמאלני כותבים כך: שמאלני
  ע   7/12/06 22:47
כתוב תגובה ל- ע
לידע כללי: כשציוני כותב סמול בס' הוא מתכוון ל'קטן' באנגלית
  מדריך ליונה עיוורת   7/12/06 23:03
כתוב תגובה ל- מדריך ליונה עיוורת
6
את פירותיה של השנאה העצמית הזו אנו רואים
  מוטרדת מאד   7/12/06 16:58
בזריקתה של ישראל לכלבים ע"י ארה"ב בימים אלו. מי צריך כידידה מדינה שה"אליטה" שלה שונאת ורוצה להשמיד אותה? למה להאבק בשבילה. השמאל הישראלי הסית רבות בשנים האחרונות בראה"ב נגד המדינה. ואלו הפירות. אם הימין לא יקח את העניינים לידים הלך עליו.
כתוב תגובה ל- מוטרדת מאד
7
המשך התגובה לברק גרנות
  עומר נ.   7/12/06 18:02
שוב אתה צודק! כשם שכל המדינות בהן חיו יהודים לאורך ההיסטוריה מיהרו לוותר על לאומיותם וסמלי מדינתם הפלגניים כך חייבים לנהוג כלפי בני האומה הערבית, שאפילו אם ירצו לגור במדינה בעלת לאומיות ערבית, אינם מסוגלים לאתר אחת כזאת בסביבה. שאיפתו ההיסטורית של העם היהודי להקים בארצו מדינה, כמובן שאסור לה להתנגש עם דרכה האנטי לאומית של אירופה, או של האומה הערבית עצמה. והרי כל דרדק יודע שבכל מקום בו גרו יהודים: ממרוקו ועד פולין, מספרד ועד אנגליה (ששתיהן מעולם לא גירשו את כל יהודים מתחומיהן!!), בכל מדינה ומדינה זכו היהודים לא רק לשיוויון זכויות מלא, אלא גם בני הלאום השליט ויתרו על לאומיותם שלהם על מנת לכונן מדינת "כל אזרחיה, הם גם שינו את הדגל ואת ההמנון שלהם, והכל על מנת שיהודי המדינה ירגישו בבית, וראש וראשונה למדינות אלו היא כמובן המדינה הגרמנית הא-לאומית.

ברק גרנות: [כן!
אני בהחלט מאמין שבמדינת ישראל אין דין ואין דיין. חוק וסדר הם בגדר המלצה בלבד. עצירים פלשתינאים מחוסלים ללא משפט בבתי הכלא הצבאיים או נידונים לתקופות מאסר לא פרופורציונאליות במשפטי ראווה בהרכב של שלושה שופטים - שרק לאחד יש באמת זכות הבעת דעה או הכרעה. השאר שם ליופי].

מסכים איתך שוב לחלוטין לגבי חוסר הסדר והחוק, ראה תשובתי בסעיף 1. טענותיך הצודקות וחסרות הסימוכין בדבר חיסולים של עצירים ללא משפט כמעט והזכירו לי את שקרה לשני חיילינו המסכנים שטעו ונכנסו לרמאלה (בוודאי, מתוך כוונה לכבוש אותה!) ולאחר שנעצרו ע"י המשטרה הפלסטינית והוכנסו למעצר, המון פלסטיני שוחר שלום התקיף אותם בפרחים ובסוכריות עד שיצאה נשמתם דרך הדלת שאיתה גם פיצחו את ראשם, שלא לדבר על רון ארד, גלעד שליט, רגב וגולדווסר, שבוודאי הועמדו למשפט בפני שופט וכעת הם נמצאים במקום גלוי וידוע ומתנהגים איתם לפי כל כללי אמנת ז'נבה.

ברק גרנות: [כן!
אני לא אוהב לראות את הבדיקות הפולשניות שעושים לסבתא יהודיה בת 70 בנתב"ג, רק בגלל שהיא אזרחית אוסטרית וחולקת על המדיניות של ממשלת ישראל...[

צודק! אף אחד מאיתנו אינו אוהב לראות חיפוש פולשני הגופה של יהודיה (או גויה...) בת 70, מה גם שגלוי וידוע שמכשירי הטלפתיה בנתב"ג מכוונים לקלוט תדרים המביעים מחלוקת עם ממשלת ישראל.

ברק גרנות: ]וואלה, אני אוהב את המדינה שלי, ואת העם שלי, אבל אהיה הראשון להודות כי בהרבה מקרים, לא בכולם, אנחנו טועים. וטועים בגדול. ישראל היא הרבה פחות מוסרית וערכית משנדמה לה. [

צודק! למרות שלרגע חשבתי שאני מזהה שנאה באופן בו דיברת לגבי העם שלך והמדינה שלך, כעת ברור לי כי אתה אוהב לא רק את הפלסטינים שוחרי השלום, אלא גם כל היהודים באשר הם יהודים המבטלים את יהדותם והרואים אותה זהות מיותרת שניתן וצריך לוותר עליה בקלות, שכן אם אני מגדיר עצמי כיהודי, הרי שזו כפיה גסה על שכני הפלסטיני שאינו אוהב יהודים בקרבתו, אלא אם כן הם מבטלים את עצמם ואת זהותם שלהם ושל מדינתם.

ברק גרנות: [ואתה יודע מה?
עם כל הכבוד לסבלם של המתנחלים, ועם כל ההתנגדות שלי להמהלך ההתנתקות שהיה לא דמוקרטי בכמה וכמה רמות, גם בשל שימוש בחיילים למשימות פנים מדינה וכנגד אזרחים ככלל... בסופו של יום, מצב רובם טוב לאין שיעור ממצבם של הפלסטינים במחנה הפליטים מעבר לגדר... אז בואו ניקח דברים בפרופורציה.]

ואתה יודע מה? שוב אתה צודק! סבלם של המתנחלים ראוי לכבוד, בין היתר. ההתנקות אכן היתה צעד לא דמוקרטי (ושוב אני מחזירך לסעיף 1). ולסיכום מצבם של המתנחלים אכן גרוע ממצבם של הפלסטינים משום שבקרב הפלסטינים ואחריהם ה
כתוב תגובה ל- עומר נ.
סיום התגובה לברק גרנות
  עומר נ.   7/12/06 18:09
ברק גרנות: [ואתה יודע מה?
עם כל הכבוד לסבלם של המתנחלים, ועם כל ההתנגדות שלי להמהלך ההתנתקות שהיה לא דמוקרטי בכמה וכמה רמות, גם בשל שימוש בחיילים למשימות פנים מדינה וכנגד אזרחים ככלל... בסופו של יום, מצב רובם טוב לאין שיעור ממצבם של הפלסטינים במחנה הפליטים מעבר לגדר... אז בואו ניקח דברים בפרופורציה.]



ואתה יודע מה? שוב אתה צודק! סבלם של המתנחלים ראוי לכבוד, בין היתר. ההתנקות אכן היתה צעד לא דמוקרטי (ושוב אני מחזירך לסעיף 1). ולסיכום מצבם של המתנחלים אכן גרוע ממצבם של הפלסטינים משום שבקרב הפלסטינים ואחיהם הערבים לא תמצא קולות כשלך, הדורשים מהם לוותר ולו בקצת על זהותם הלאומית, או על תביעותיהם הלאומית.





כן?

כתוב תגובה ל- עומר נ.
מילים כדורבנות
  מזדהה עם תגובתך   7/12/06 21:14
כתוב תגובה ל- מזדהה עם תגובתך
עומר.נ. - לכבוד הוא לי
  ברק גרנות   19/12/06 08:48
שזכיתי לתגובה כל כך ארוכה.
בתוך תגובתך אתה מניח שאני רואה בפלסטינים, רובם ככולם, שוחרי שלום.

אני לא. ואף תתקשה לייחס אלי הנחות ייסוד נוספות בתגובתך.

למרבה הצער, אין ברשותי בבוקר זה את הזמן הדרוש להשיב לך באופן מפורט כפי שהשבת לתגובתי הקודמת.

המשך יום נעים בינתיים :)

דבר איתי במייל
כתוב תגובה ל- ברק גרנות
ברק, אין לי את המייל שלך, כתוב אלי למייל שלי (בפנים).
  עומר נ.   19/12/06 23:27
om_na@walla.com
כתוב תגובה ל- עומר נ.
8
אני מתכווצת מבושה נראה שיש בימינו יותר שנאה עצמית מבכל דור אחר.
  צלילה.   7/12/06 18:19
כתוב תגובה ל- צלילה.
9
Amazing article--No doubt, extrem Small is a terible disease
  A M Roll   7/12/06 21:37
כתוב תגובה ל- A M Roll
10
Extreme Lefts’ like flies on the wall-Spray them with logic
  A M Roll   7/12/06 23:41
כתוב תגובה ל- A M Roll
11
אבוי לך, יהודי שמנותק מהווית עמו! באמת כותבים שמאל ולא סמול? וואאו! לאינני מאמינה...
  דבורה הנביאה   8/12/06 10:51
כתוב תגובה ל- דבורה הנביאה
12
לדבורה ה"נביאה"
  ע   8/12/06 23:28
האירי את עיני - הרי גם את כתבת שמאל בתגובתך שם למטה
כתוב תגובה ל- ע
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il