|
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
|
|
|
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
|
|
|
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
|
|
|
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מנכ"ל משרד הביטחון אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
|
|
|
|
|
אשת עסקים יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
אז יש נוסעים?? |
|
20/09/11 20:06
|
|
|
|
כדאי שמי שכתב את הקטע הליצני הזה יבדוק את עצמו: יהיו 100 עד 120 מליון נוסעים עד שנת 2020 . אבל עד שנת 2020 לא תהייה כל רכבת בקו. עוד לא פרסמו מכרזים לכריה, עוד לא בחרו סוגי הנעה, עוד אין תשתית תחנות, עוד אין מערכות איוורור - ולחפור פירים בשביל יחצ"ב כולם יודעים. עבודה: כבר רוני מילוא כשהיה ראש עיר חנך תחנת רכבת כזו וחפרו פיר ראשון.... תפ]סיקו להיות ליצנים ותתחילו לראות איך שוב מקימים חברה עירונית / ממשלתית שתגנוב את התקציב. בעצם את זה כבר עשו...
|
|
כתוב תגובה ל-
אז יש נוסעים??
|
|
|
|
|
|
|
ע_הראל |
|
21/09/11 18:09
|
|
|
|
לחלוטין - זה לא סביר! אלא סביר יותר שמדובר בעוד פיל לבן - כמו התחנה המרכזית ת"א שהולכת ומתרוקנת מנוסעים וגם מעסקים.
רוב המשרדים של ת"א עוברים עד 2020 לר"ג/ב"ב, ואז כמות הנכנסים לת"א לא תעלה בכלל על 50,000 ליום - גג, שליש מהם ברכב פרטי ומוניות, ומחציתם באוטובוסים נוחים שמגיעים לכל חור ופינה בעיר.
כלומר רק אלפים בודדים שמקומות העבודה שלהם נמצאים לאורך מסלול הרכבת הקלה עשויים להזדקק לה, וגם זה בספק רב - משום שמי שמגיע מחוץ לעיר באוטובוס אל ציר המסגר-עזראלי-נמיר יעדיף כנראה להחליף אוטובוס בו במקום, מאשר להטריח את עצמו עד הרכבת הקלה ולהתחיל לעלות ולרדת מפלסים רבים, שלא לדבר שהוא יזדקק לתחבורה ממזרח למערב - ולא צפון/דרום כמו הרכבת הקלה.
כמו כן התפעול היקר של הרכבת הקלה כולל מדרגות נעות, איוורור ואבטחה, יכתיב מחיר נסיעה של כ20 ש"ח לאדם ליום - שזה פי שניים לפחות מאוטובוס, ואז דווקא כל אלו שאינם מגיעים ברכב פרטי כלומר אין ידם משגת - ידירו פשוט את רגליהם.
כלומר מובטח מראש הפסד תפעולי, ואין מה לדבר על החזר השקעות!
פיל לבן כבר אמרנו?
|
|
כתוב תגובה ל-
ע_הראל
|
|
|
|
2 |
|
|
אחמד ריץ' רץ' |
|
20/09/11 20:23
|
|
|
|
רכבת תחתית בת"א: גן עדן לטרוריסטים. הפיגועים ברכבת התחתית בלונדון, טוקיו ופאריס ייראו לכם כמו קיטנה לעומת הפיגועים שיבצעו החמאס והג'יהאד האיסלאמי במנהרות הרכבת התחתית בת"א.
מי שמקים רכבת תחתית בארץ שחשופה לטרור איסלאמי מתמיד הוא או רפה שכל מוחלט או משתף פעולה עם האויב.
שאלה חשובה למתכנני הרכבת התחתית בת"א: איך מנחיתים הליקופטר לחילוץ ניפגעים בעת פיגוע המוני ברכבת התחתית?
|
|
כתוב תגובה ל-
אחמד ריץ' רץ'
|
|
|
|
3 |
|
|
יעקב ל |
|
20/09/11 21:55
|
|
|
|
באמצע שנות ה-30, כאשר אוכלוסייתה של תל אביב הגיעה ל-150,000 נפש, עלה הרעיון של רכבת תחתית בעיר, אך נגנז. המשורר נתן אלתרמן הביע אכזבתו בשיר:
שוב הושיט לנו אצבע קטנה העתיד
ושוב התחמק, הנבל!
כבר זכינו כמעט לרכבת תחתית
והנה אכזבה...
חבל...
– נתן אלתרמן, "הרכבת התחתית", הארץ, 21 בינואר 1936
|
|
כתוב תגובה ל-
יעקב ל
|
|
|
|
4 |
|
|
שמחה |
|
21/09/11 19:39
|
|
|
|
חבל שאתה לא מנסה לחזור לחיים הפוליטים מאוד נהנתי לשמוע אותך ובכלל היתה פייטר גדול. אני מבינה שאתה מתעסק כעט עם רכבות! מה שנשאר לי. לאחל לך שנה טובה לך ולבני ביתך.
|
|
כתוב תגובה ל-
שמחה
|
|
|
|
|