s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מי מרתיע את חוקרי אולמרט
מאת: יואב יצחק  |  23/02/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יואב יצחק - העיתונאי החשוב
  איתי   23/02/08 10:55
ביותר בארץ כיום.
אף אחד אחר לא מעז אפילו לנסות.
כתוב תגובה ל- איתי
2
זליכה לא אמין.
  כבר באמצע החקירה?   23/02/08 11:23
הטענה אינה אמינה. לא רק שהתברר כבר שזליכה אובססיבי נגד אולמרט ואינו אמין
בכלל, הרי שגם אם קצין משטרה כלשהו אומר משהו במהלך החקירה זו עדין לא החלטה, לא סיכום חקירה, לא דעה שנאמרת לאחר בחינה ושיקול דעת. וכי כל פעם שקצין יגיד שצריך להגיש כתב אישום באמת צריך להגיש כתב אישום ????
כתוב תגובה ל- כבר באמצע החקירה?
3
ערן קמין = קצין לא אמין
  קצין משטרה   23/02/08 11:38
ערן קמין הוא קצין לא אמין בדיוק כמו יוחנן הקטן דנינו ומירי גולן האגרסיבית. מקשקשים כולם לתקשורת ולא חושפים כלום. דנינו ומירי גולן יחד עם קמין מקומם בבית סוהר. זיגל היה מתבייש בקצינים כאלו וזורק את שלושתם הביתה מזמן.
כתוב תגובה ל- קצין משטרה
4
תזכורת לראשי מוסדות השלטון
  ע. סובול   23/02/08 11:43
ולאלה שמלקקים להם את התחת: "ככול שהקופים מטפסים גבוה יותר - רואים ממרחק רב יותר את עכוזיהם" [עממי].


כתוב תגובה ל- ע. סובול
5
אולמרט מוקף מורתעים.
  א.ל. רמת-גן   23/02/08 11:44
1.מה מרתיע את חוקרי המשטרה בפרשיות עליהן אולמרט כבר נחקר,ובפרשיות הנחקרות כיום והנמשכות ללא קץ. 2.מה הרתיע את חברי וועדת ווינוגרד בדו"ח הסופי לעומת המסקנות בדו"ח הביניים. 3.מה מרתיע את אותו עד מרכזי בפרשת מרכז ההשקעות,המסרב להיחקר בגלל התמוטטות ובגלל איזו תאונת דרכים. 4.מה מרתיע את ש"ס לפרוש ולהביא סוף לממשלה הכושלת. 5.מה מרתיע את ברק להתפטר ולהוציא את מפלגתו מהממשלה. והחשוב מכל:מה מרתיע את הציבור לצאת לרחובות ולגרום לשנוי הגואל.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
6
זה נכון אבל לא מדוייק
  מכיר ויודע   23/02/08 11:54
1. ערן קמין כבר הוענש והורחק מיאחה בגלל העבירות שביצע בפרשת רמון, ויש להניח שרמון לא יסתפק בזה ויתעקש על מיצוי הדין (אל גם קמין לא פראייר ומחזיק נגד רמון פרשות חמורות הרבה יותר מסתם נשיקה).

2. דנינו לא מאויים בכלל בפרשת רמון. הדוח של ברנר ממילא לא שווה כלום ואילו הדוח החמור באמת של זיילר לא תולה את האשם בדנינו אלא ברמאים שביקשו מהשופט האזנת סתר על סמך טענת כזב ומרמה (וזה לא היה דנינו).

3. אין לי ספק שבפרשת לאומי אולמרט ביצע שחיתות כהרגלו. אבל אין לי שום ספק בכך שאין ולא יכול להיות בתיק הזה ראיות המספיקות להרשעה בפלילים. כדאי להשלים עם זה, ולהתמקד בשחיתויות שבהן יש עילות למכביר הן להגשת כתב אישום והן להדחה מיידית כבר תוך כדי הליכי החקירה (רמז: המעורבות שלו ושל אהוד ברק עם סוחרי הנשק המקורבים לאוייבי המדינה).

הנסיון לטפול את האשמה על דנינו מיותר ולא מועיל. הוא מטובי השוטרים שיש לנו. הנסיון להטיל את האשמה על ערן קמין שגוע, כי קמין בהחלט היה יושב בכלא אילו היה מבצע את העבירות האלה בארה"ב, אבל בישראל הוא פעל לפי נורמה מקובלת שבה לשוטרם פרקליטים ושופטים מותר לעבור על החוק כדי לקדם אג'נדה ואינטרסים אישיים ואין במה שהוא עשה שום דבר חריג או מיוחד. כל עוד ביניש וארבל לא בכלא - קמין כשיר לכהן בתור מפכ"ל ודנינו יכול להיות שר המשטרה.




כתוב תגובה ל- מכיר ויודע
7
HAMAFYA DE OLMERT VE HADARGOT
  elkrief   23/02/08 12:11
HAHOKRIM VE HANEHKAIM ME OTU SHEVET SHE HINU MUSHHAT VE LO MATSLIHIM LISGOR DIL LAHEN BE MIKRIM KAELE MAZMINIM ANASHIM MISHEVET AHER LO MUSHHAT SHE YAHKOR ET HAEMET LO MAZUZ VE LO DNINU YAHAKRU EMET KTSINIM HADASHIM SHE LO HUSHATU
כתוב תגובה ל- elkrief
8
חלום חלמתי והנה: ......
  בעל החלומות   23/02/08 13:35
חלמתי שחטיבה צבאית מובחרת ביצעה פעולת הצלה של המדינה ועצרה את הנשיא ומרבית חברי הממשלה והמפקדים הבכירים של המשטרה, לא היו נפגעים מביו העצורים. הכריזו על ממשל צבאי ומינו מפקדה זמנית שהכריזה על בחירות תוך 30 יום.

אני כל המום מהחלום הזה, איך בן אדם לא נורמלי יכול לחלום על דבר כזה?

יש מי שיוכל לפתור את החלום הזה? או שתאמרו לאלוהים פתרונים.
כתוב תגובה ל- בעל החלומות
זה בדיוק מה שקורה שנים
  שהצבא שולט   24/02/08 09:36
ומה אנחנו מבקשים.

לתת לעם לשלוט ע"י הצבעה , 1 ל-4 שנים בקלפי.

ושלא כל פקיד בכיר, קצין צבא/משטרה בכיר,

יתעתע במדינה.


קצין בכיר במיל'
לא קבע לשעבר
מנכ"ל
wsoft.co.il

יודע אישית כי המנגנון של הפקידות הבכירה :
במשטרה, צבא, פרלקיטות ובתי המשפט, מושחתים


קצין שיפוט בכיר
משטרה צבאית, כלא 4
כתוב תגובה ל- שהצבא שולט
9
יצחק האשים אולמרט כגנב
  שושפרי   23/02/08 14:29
יואב יצחק האשים ברדיו את אולמרט כגנב, ואולמרט שתק.
באם מצפונו היה נקי היה חייב להגיש נגדו תביעת דיבה כדי להגן על שמו וכבודו..
ידעתי שלא יואשם כמושחת , אפילו ועדת וינוגרד נרתעה להאשים את אולמרט על אחריותו בקרב סלוקי. .
אולמרט יכול לשון בשקט. כל עוד התקשורת והמשטרה שותקים,
אולמרט ימשיך בכהונתו כראש ממשלה. .

במדינה מתוקנת אולמרט היה מודח בבושה.
כתוב תגובה ל- שושפרי
10
אולמרט דיכטר הנגבי מינו פודלים
  מיקי .ר   23/02/08 16:10
מקרב קציני המשטרה האמורים לחקור את הפוליטיקאים מההון והשלטון !! קראדי דודי כהן דנינו ושלומי איילון. כך שאין להם מה לדאוג התיקים נגדם יסגרו מחוסר ראיות. והשחיתות יכולה להמשיך לחגוג. אולמרט וחבר מרעיו מינו שר משפטים המנגח את בית המשפט ובקרוב ימנו פרקליט מדינה ויועץ משפטי לטעמם !! לאחר מכן ידאגו לשופטים מטעם QQQQ
כתוב תגובה ל- מיקי .ר
11
פסול לעדות
  ע.ג1   23/02/08 17:19
השופט זיילר פסול לתת חוות דעת על כל ענין שקשור למשטרה ואולי בכלל. זיילר התבקש בזמנו לתת תשובה על שתי שאלות - האם קראדי מונה למפכ"ל מסיבות פוליטיות למרות שלא היה כשיר לתפקיד ושנית האם מפקד ימ"ר דרום קיים קשרים אסורים עם משפחת פריניאן. על שתי השאלות הללו לא ידע זיילר לתת תשובות ואף על פי כן במסיבת העתונאים שקיים התגולל ברוב חוצפה על המשטרה וכינה אותה מאפיה וכן הסיק שקראדי ומפקד ימ"ר דרום צריכים ללכת הביתה. קראדי היה מספיק הגון כדי לא להכנס למלחמה עם השרלטן והתפטר למען טובת המשטרה ובכך הראה שהוא אדם מוסרי יותר מזיילר העלוב. עכשיו מנסים להסתמך על דבריו של זיילר גם בענין חקירה זו למרות שהוא לא עמד בראש ועדת חקירה בענין אלא ממשיך להתנהג כשרלטן. מי שכן בדק את הענין, השופט ברנר, הגיע למסקנות הפוכות מזיילר השרלטן אבל זה לא מתאים ליואב יצחק אז הוא מבליע את העובדה שזיילר הביע דעה בענין שאין לו בו שמץ של מושג. צריך הרבה חוצפה כדי להתגולל על מערכת שלמה של אנשי מקצוע - גם המשטרה וגם הפרקליטות שהיא זו שמחליטה בסופו של דבר אם להגיש כתבי אשום ולא המשטרה, על סמך דבריו של שרלטן אחד שכל הענין הוא שהוא ממציא דברים מצוצים מהאצבע שמתאימים למה שיואב יצחק רוצה שיקרה.
כתוב תגובה ל- ע.ג1
12
הכתבה שלך היא בסיס
  תודה ליואב   23/02/08 17:22
לכתבי אישום נגד ירון זליכה ונגד ערן קמין. האמור עולה כדי שיתוף גורמים שאינם גורמי החוק בחקירה ועלול לעלות לכדי שיבוש הליכי חקירה. תלונה נגד ירון זליכה וערן קמין תוגש מחר למח"ש
כתוב תגובה ל- תודה ליואב
13
כל עוטף אולמרט מושחת עד יסוד
  מילקה   23/02/08 19:12
מאפיה שלטונית הרימה ראש במדינת ישראל ואין מושיעה, לא מערכת החוק ולא מערכת המשפט מסוגלת לעמוד מול הגידול הזה שמשחית כל פינה טובה בארצינו היפה, ולכן כל עוד לא תקום אליטה אלטרנטיבית שעתידה של המדינה בנפשה ויש לה את האומץ לעמוד מול המאפיה השלטונית הקיימת היום אין סיכוי לשינוי.
כתוב תגובה ל- מילקה
14
איום אסטרטגי רב יותר מאירן
  שמעון שבתאי   23/02/08 19:45
השחיתות של אולמרט וחבורתו רב יותר מהאיום האירני מאירן. לזה אנו מוכנים על ידי מערכת צבאית משומנת, אבל אין לנו כלים ראויים להלחם בחבורה המושחתת של אולמרט בע"מ, מי יצילנו משלטונו של אולמרט לאלוקים הפטרונים.
כתוב תגובה ל- שמעון שבתאי
15
אשתו של מזוז-או אחותו...???
  כנעני מ.   23/02/08 19:45
עם סגירת התיק גם הן יכולות לנשום לרווחה???
או שאף אחת מהן לא מעורבת?
כתוב תגובה ל- כנעני מ.
16
רק אנשים לא אמינים , אובססיבים
  גלג   23/02/08 20:41
ושרצים לספר לחברה ( זליכה ) יכולים לתת משקל לאמירת מסדרון
כתוב תגובה ל- גלג
17
תבדקו כאשר ניצב דנינו היה מפקד
  א.ל.   23/02/08 20:52
תבדקו כאשר ניצב דנינו היהי מפקד היחב"ל כמעט ולא התנהלו חקירות של פוליטיקאים בו. כמו כן היה מיעוט חקירות בכלל. בתבצעו חקירות שהתחילו לפניו או שלא היתה לו בררה אלה לחקור.
כמו כן תבדקו כמה זמן הוא יישב בכול תפקיד. מאט מאוד Zמן. השיטה היתה שב ועל תעשה. לא לעורר גלים, לא לעשות רעש כך תהיה חביב ותקבל קידום מהיר. זה מה שהיה הקידום המסחרר ביותר בתולדות המשטרה. לא מבהיל את אף אחד. העיקר לעבור בשקט, לחייך לכל מי שצריך ואז להגיע לתפקיד בכיר כמה שיותר מהר בלי הרבה גלים. בקיצור לא לאיים על אף אחד.
כתוב תגובה ל- א.ל.
18
חבל על האנרגיות
  אולגה   23/02/08 21:38
יואב יצחק ידידי,
די, חבל על האנרגיות שלך.
ראשי ממשלה הם מעל החוק, היו הווים ויהיו.
אני מעריצה את האנרגיות שלך להמשיך, אבל, חבל על הזמן והמלל בנושא זה. הוא נמחק מהתודעה הציבורית מזמן. רגע, מתי?
כתוב תגובה ל- אולגה
19
ערן קמין שוטר מושחת שהודח
  הגמדה   23/02/08 21:46
נגד ערן קמין הצטברו ראיות לביצוע מעשים פלילים בזמן שביצע חקירות נגד אנשים שונים, לאו דווקא רמון, אלא נגד אנשים הרבה יותר פשוטים ואנונימיים.

לדוגמה, קמין הכניס אדם למעצר עם מספר תעודת זהות מזוייף, ששייכת לפדופיל שנעצר בעבר. ערן קמין רצה לשבור את הנחקר, שלדעתו שיבש חקירה (שקשורה לפרשת רמון) והדרך היתה באמצעות זיוף צו מעצר.

למשל, קמין או מי מפקודיו (קמין היה אחראי על כל החקירות ביאח"ה, לכן יש עליו אחריות), זייף צווי חיפוש נגד אנשים. שוטרים נשלחו לבתים של חשודים עם צו חיפוש מזוייף ששופט לא ראה ולא חתם עליו בכלל.

למשל, קמין או מי מפקודיו (קמין היה אחראי על כל החקירות ביאח"ה, לכן יש עליו אחריות), השתמש בצו מזוייף לגילוי מסמכים אצל צדדים שלישיים. מיותר לציין שאותם צדדים שלישיים לא טרחו לודא אם מדובר בצו לגילוי מסמכים אמיתי ששופט חתם עליו, או מדובר בפבריקציה מבית מדרשו של קמין.

למשל, קמין אישור שימוש בהאזנות סתר נגד חשודים, שלא ניתן נגדם צו להאזנת סתר, וגם לא היתה עילה לתת נגדם צו להאזנת סתר בגלל סוג העבירה שבה נחשדו.

ואחרון אחרון חביב:
קמין נתבע בהליכים אזרחיים על ידי חשודים שפגע בהם. קמין לא טרח להופיע לדיונים בבית משפט. פשוט צפצף על הזמנות. לא פעם נפל תיק בגלל קמין, והמשטרה נאלצה לשלם פיצוי כספי לחשוד שתבע.

לא רק זאת, אלא שקמין, לצורך הדין בתביעה האזרחית נגדו ונגד המשטרה, פברק מסמכיםבדיעבד, על מנת "להוכיח" שהוא היה בסדר. רק מה, הצד השני עלה על הזיוף הזה כבר בזמן הדיון, ובגלל שקמין טרח להעדר מהדיון, הוא לא היה יכול להגיב לטענת הזיוף, והמשטרה הפסידה בתביעה.

קמין ממליץ להעמיד לדין? יש לו בכלל תואר משפטי כלשהו? הוא בכלל עורך דין?





כתוב תגובה ל- הגמדה
20
יואב יצחק הצטרף לביבי וביניש.
  אוי לאותה בושה   23/02/08 21:47
כתוב תגובה ל- אוי לאותה בושה
21
אכן - יצא המרצע מן השק!
  קוסם   23/02/08 21:59
כתוב תגובה ל- קוסם
22
אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו
  ד.נ   23/02/08 22:08
אזובי הקיר...............
כתוב תגובה ל- ד.נ
23
דן מרידור לתיק המשפטים
  עטרה קלימי שגב   24/02/08 09:17
כדי להחזיר את המערכת הציבורית לסדר ולאפשר למערכת החוק לעשות את תפקידה נאמנה חובה להחזיר את דן מרידור לתיק המשפטים, למר מרידור יש הרבה כבוד במערכת הזו ואף אחד לא יעז לעגל פינות מולו.
כתוב תגובה ל- עטרה קלימי שגב
24
עצוב, מזעזע ונמאס!שילכו הביתה
  ח.כ   26/02/08 05:48
כתוב תגובה ל- ח.כ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il