s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
יורם דורי
יורם דורי
ההתמודדות על הנהגתה של מפלגת העבודה הפכה למשאל חברים האם תנועה מפוארת זו תשרוד או תפורק, תיטמא במפלגות אחרות ותיקבר בבית הקברות של ההיסטוריה יחד עם תנועות אחרות שזנחו את האידיאולוג...
שמחה סיאני
שמחה סיאני
איך נפלת גיבור? איך נפלת עידו, אך לא בידיים ריקות    השארת אחריך ידיים מלאות במורשת קרב ואהבה למולדת, עם הטוב והפחות טוב שבה    בית חם הותרת אחריך אישה וצאצאים שיאהבו את הבריות ואת ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המפגינים הסתערו על בנקים
מאת: עידן יוסף  |  23/06/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
המחאה ה א מ ת ית החלה!!!
  צ.ר.   24/06/12 01:34
ניפוץ שמשות בנקים, והפיכת ניידות משטרה על צידיהן, הן אקט מקובל בכל מחאה במדחנה דמוקרטית. ראו פריז, למשל... את סוג המחאה הזו כבר לא יצליחו להשתחק, גם אם ייבאו עוד 500 אוחיונים דפ"רים ביבוא מיוחד מאפגניסטן! החמור הזה, עוד יתן דין וחשבון על מעשיו. שיקח כבר כעת עו"ד טוב. גולם על מדין.
כתוב תגובה ל- צ.ר.
הומור במיטבו. או שלא?
  רני   24/06/12 11:18
אני מניח שהתכוונת ברצינות למה שכתבת. טוב, אחר עשרות שנות שימוש בסמים, לא נשאר הרבה מהמח של שמאלני ת"א. תגובה הזויה למופת
כתוב תגובה ל- רני
2
יש לעצור ביריונים אלו
  לוין אלכס   24/06/12 01:45
יש לעצור ביריונים ופורעי חוק אלו המנסים להפר סדר ציבורי בהתנהגות וונדאלית, אלימה וקיצונית. הגיע הזמן לשים מי מהם מאחורי סורג ובריח ולעצור התפרעויות כגון אלו לפני שהדבר יסכן את ביטחון כלל הציבור.
כתוב תגובה ל- לוין אלכס
3
ידוע
  זה היה   24/06/12 01:57
זה היה ידוע מראש לאן הרוח נושבת .עכשיו השמאל מרגיש על גבו כמה כואב שנותנים הוראות למשטרה בנידון. שילמדו לקח להבא . "עיין ערך גוש קטיף" אגב לדעתי מגיע להם המשטרה נהגה נכון וחייבים לעצור את הברברים ששברו ומיד
כתוב תגובה ל- זה היה
4
לשמאל הפשיסטי מעולם לא היו
  גבולות, רק מטרות.   24/06/12 02:21
כתוב תגובה ל- גבולות, רק מטרות.
5
אנרכיסטים בסגנון בדר מיינהוף
  עודד ב   24/06/12 03:43
אני בהחלט בעד הפגנות נגד המצב הכלכלי, אבל ברור שכאן יש איזו קבוצה שרוצה לעשות אנרכיה ולעורר מהומות. ואת זאת יש לעקור מהשורש בכל אמצעי, יהיה קשה ככל שיהיה
כתוב תגובה ל- עודד ב
6
מחאה אנרכיסטית. לא חברתית
  מסעודה משדרות   24/06/12 05:35
דפני ליף לא מייצגת צדק חברתי כי היא משתמטת עלובה שלא מוכנה לבצע את המינימום במדינת ישראל וזה שרות לאומי או צבאי.

עם מנהיגי מחאה כאלה לא פלא שהעם בישראל לא מזדהה.רק קומץ ערבים ישראלים תומכי חד"ש, גייס חמישי מובהק ואחיהם מהשמאל הקיצוני מובילים ונרתמים להתפרעות ולמאבק השיקרי הזה.
כתוב תגובה ל- מסעודה משדרות
7
החוליגנים הראו לציבור מי אלים
  קורןנאוה טבריה   24/06/12 05:49
יותר?הם או שומרי דת משה החרדים לתורתו והמתנחלים?גם יש למכוערי הנפש הללו את החוצפה לקונן על "הדמוקרטיה"?להם אין דמוקרטיה וחופש ביטוי?אלה האנשים שהטיפו לנו "די לאלימות" ו"החוק מעל הכל" והם הראשונים לצאת באלימות ולהגן על כל מסתנן,פליט,זר ואויב=רק לא על יהודים!אני מקווה שהמשטרה שידעה להתאכזר לנאמני העם והמולדת תדע למגר את האלימים ביותר שידעה הארץ במסווה של "צדק חברתי" ושיוויון לכל-חוץ מאשר ליהודים במדינת היהודים!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
אין דרך אחרת
  נסים גבאי   24/06/12 06:09
את המסקנה התחלנו לראות, לשמוע, ולהריח אתמול במיני פוגרום מחאתי בת"א לצערי, מפאת עליבותי המסרבת לנפץ חנויות ולהרים יד על מישהו... לא אצטרף למהפכה שאני מאמין תהיה רוויית דם ברחובות הארץ הזו שנכבשה ע"י נבלות בדמות אדם. כאשר רוב האוכלוסיה בישראל אינה מוכנה להרים קול דמוקרטי להחלפת השלטון הרע באנשים משרתי עם אמיתיים, ההמון יעלה בלית ברירה על בריקאדות, ויישפך אפילו דם. גם אם לא אהיה בהמון הזועם וההורס כל מה שניקרה בדרכו, אני כולי איתם!!
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
אתה אגואיסט ואנארכיסט
  ציונית   24/06/12 07:38
ברור לחלוטין שלאנשים כמוך לא באמת אכפת מהמדינה. אתה כאילו חי את חייך ולעזאזל החברה שנתנה לך חינוך, שקלטה את ההורים העולים החדשים שלך, שמתקצבת את הזקנה של ההורים שלך...מדינת רווחה אמתית שמצבה טוב ממאות מדינות אחרות בעולם. אנחנו מדינה פצפונת הנלחמת על חייה במזרח תיכון מטורף ואתה מסיט להרוס את המדינה מבפנים. אתה וכמותך הראשונים שיש לכלוא לשנים רבות...אבל אולי החבר הכי טוב שלך יעמוד לצדך מטעם הפרקליטות....שם נמצאים אנרכיסטים כמוך.
כתוב תגובה ל- ציונית
עוד מרוקאי טמבל
  קיקו שונא שמאל   24/06/12 09:13
שרוצה לשחק אותה כאן שמאלני, ההורים והסבים שלך אכלו כאן בוץ שהאכילו להם הסבים המפא"יניקים של המפגינים.המושחתים והגנבים שהזרימו מיליונים לקיבוצים, שונאי פרענקים שחושבים שגנבו להם את המדינה אפילו בבחירות דמוקרטיות,שרוצים להבעיר אש הארץ בניצול זמן התקפות החמאס על ערינו בדרום, לא יעזור לכם כלום נתניהו הוא ראש הממשלה והוא ימשיך להיות.הבעלות על הארץ הזאת דרך התקשורת ובתי משפט הולכת ונגמרת לכם.אני מרוקאי גם ותמיד היו מרוקאים מסוגך שליקקו את הישבנים של האדונים של מפא"י כדי שלהם יהייה טוב ולא הייה איכפת להם מהאחרים בעיירות הפיתוח, הם היו המלשינים של השלטון והיו גורמים שלא יתנו עבודה למי שחרותניק.תשאל את המשפחה שלך ותדע בדיוק איך הם פעלו.אתם המרוקאים מסוגך אתם הפסולת של כדור הארץ.
כתוב תגובה ל- קיקו שונא שמאל
אתה לא מבין מה זו דמוקרטיה
  אוטופיה   24/06/12 16:34
אבל נראה שאתה דוקטור לשנאה. אני מקווה שאם יישפך פה דם, הרי שהוא יהיה של אלו שחפצים לשפוך דם.
כתוב תגובה ל- אוטופיה
9
אנרכיסטים שמאלנים ילדי שמנת .
  ישמעאל   24/06/12 06:51
מילא , אם מעשים כאלה היו נעשים עי פועלים שמקור פרנסתם הוא שכר מינימום שהקבלן משלם לו ויש לו עוד 4 ילדים בבית שצריך להאכיל ולהלביש . הייתי יכול לעכל את מעשיהם ולומר אלה קשי יום וגם לא יותר מדי אינטיליגנטים ולכן משתמשים באמצעים אלימים . המפגינים האלה , רובם ודאי מרויחים פי 4-5 משכר המינימום עם ילד אחד ועוד כלב או חתול , העמיסו עליהם כמה בירות טובות בפאב כדי למלא מצברים ויצאו להפגנה שמראש תוכננה להיות אלימה כדי לעשות נחת רוח לתקשורת שהיא הספונסר שלהם . מעניין לעשות לליפה , זו שמתגאה בכך שנאנסה בגיל 14 , צילום רנטגן לבדוק מה יש מתחת לגבס . עם אנארכיסטים כמו בכל העולם , המשטרה צריכה להתחיל לפצח גולגלות כי כנראה שרק כך הם יבינו שחוק חל על כולם כולל , אלה עם משכורות של 25000 שלא גומרים את החודש .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
10
הפרצוף האמיתי של השמאל הנאלח.
  יהודי מארץ-ישראל   24/06/12 06:53
הרס וחורבן, מבית מדרשו של "הנחש החונק" (עפ"י ספרו של יאיר קוטלר) כאלה הם הדמויות עגולות המשקפיים, חובבי-Zיון של השמאל הישראלי. חובה לערוף את ראש הנחש לקצץ את כנפיו ולשבור את רגליו לפני שיהיה לדני האדום. הכח המניע את הפורעים הם כל אותם שונאי ישראל זבבה גלל-און ונעמולה חזנית מהקרן הישלראל החדשה ודומיהם. הגיע הזמן לשים אותם בפינה ולשוחם למקום הראוי להם.
כתוב תגובה ל- יהודי מארץ-ישראל
11
מצוין-כך נוכל להכילם מהר יותר
  א מ רול   24/06/12 06:56
ככל שייתפרעו יותר באלימות כך יפנה הציבור נגדם ויתן גושפנקא בידי הרשויות לתחבם לבית הסוהר...ושלום על ישראל
כתוב תגובה ל- א מ רול
12
הפגנת שמאלנים הרוצים בהכחדת
  המדינה היהודית   24/06/12 07:41
כתוב תגובה ל- המדינה היהודית
13
כל הכבוד! זו הדרך!
  יואבחלב   24/06/12 07:43
זכויות לוקחים. לא מקבלים. בהצלחה.
כתוב תגובה ל- יואבחלב
לעצור אותם כאחרון העבריינים
  דודי30   24/06/12 08:34
מחאה לא מבצעים באלימות נגד שוטרים (שגם הם מעמד הביניים) ולא בחסימת כבישים או ניפוץ שמשות של בנקים.
נדמה שהמוחים פשוט עשו אתמול פעולת "תג מחיר"-טרור יהודי.
אם הם רוצים להגיע להישגים ,יש אמצעים הרבה יותר יעילים:
1)מרד צרכנים נגד יצרני המזון וחברות שיווק נדל"ן
2)מאהל מחאה מול הכנסת
3)צעדה נוסח זו שבוצעה לשחרורו של גלעד שליט
4)משמרות מחאה מול בנקים,רשתות שיווק וכו'
5)רתימת משרדי פרסום מובילים למאבק תקשורתי -ציבורי אמיתי

התלהמות לא תשיג דבר מלבד פרסום של אותם "מובילי מחאה",קידומם הפוליטי והגעתם לכנסת, שם הם ינהגו כיתר הח"כים ולא יעשו דבר וחצי דבר לטובת מעמד הביניים והשכבות החלשות בישראל.
מהפיכה כלכלית משיגים ע"י מרד צרכנים, החרמת חברות עושקות והפגנות לאורך זמן מול הכנסת תוך הפעלת לחץ על ח"כים בהצבעות חברתיות והנעתם ליזום חקיקה חברתית.

מי שחסם כבישים,פגע פיסית בבנקים ובשוטרים-חייב להיעצר.
מדינה דמוקרטית לא יכולה לאפשר למוחים לפגוע בשלטון החוק.
מי שהתאמץ להיעצר ביומיים האחרונים עשה זאת כדי שהתקשורת תתחיל לסקר אותו והוא ימנף את זה לטובתו האישית בלבד.צריך להשתמש בחומר המצולם ולהעמיד לדין את כל מי שעבר על החוק.
כתוב תגובה ל- דודי30
אנרכיסט צעצוע
  זרליל קשיח   24/06/12 09:13
אני פשוט מת עליך ולו בזכות היותך חור תחת שמסתובב עם פח בנזין ומנסה להצית אש בכל כתבה שאתה נתקל ברשת. אנרכיסט זקן וממורמר, פחדן שמסתתר ברשת , המרגיש חסר אונים מול הממסד.איחרת את המועד קשישי.שב בבית קרא את העיתון של אתמול ותאכל הרבה שזיפים,ירכך לך את "היציאות" שאתה כה סובל מהן.
כתוב תגובה ל- זרליל קשיח
14
כמו באירופה
  לפלף   24/06/12 08:59
כאשר האנרכיסטים- מפגיני הגדר בבילעין, חוברים לאוכלי הקוטג' הלבנבנים, התוצאה היא ,הרס רכוש ואלימות.אז יש לי רק בקשה קטנה מהשוטרים. במקום לכוון את האלות לחצי הגוף התחתון, יש להנחית ישירות על הראש ובהרמה החוזרת ל"נגב" להם גם את הפנים.לא תאמינו איזה נפלאות עושה הדבר למי שאיבד את השליטה על עצמו.אחרי שהתוקף מתעורר, כל החשיבה אצלו משתנה והוא הופך לליברל שדוגל באי אלימות.אנשים צריכים ללמוד שתקיפת שוטר היא התגרות במלאך המוות אחרת נהפוך לאנרכיה.יושבים פה ציבורים שלמים של עוכרי ישראל ש"לומדים" את תגובות המשטרה וכל תגובה משטרתית "רכה" תביא ליותר שוטרים פצועים.אלימות יש לעצור בכל כח האלות אחרת היא תתפשט כשריפה בשדה קוצים.
כתוב תגובה ל- לפלף
15
השמאל התקשורתי משפטי מסרב ====
  יוד יוד   24/06/12 09:28
כך מנסה השמאל התקשורתי משפטי להכות במדינה ,כאשר כל הדרכים מקדשות את המטרה. מהי המטרה? להפיל את הממשלה ובעיקר את הכלכלה, הם שואבים את הרעיון מהבטלנים ביוון ,הם מקבלים עידוד רב משאבים מהקרן לישראל החדשה. השמאל התקשורתי אינו יכול לנצח בבחירות ובכל פעם הוא ממציא לנו מישהו שלדעתו (כי נחרצת)שהוא המשיח ועל כולנו להצביע עבורו כי הוא הכי הכי (כעת זה ילד השמנת יאיר לפיד )חנוט בחליפת ראש מדינה.....בראיון עם יונית לוי. לגבי ההפגנות ,אנשי השמאל התקשורתי משפטי עושים ככל יכולתם לנגח את המדינה .אם הם עושים זאת לפי החוק אין כל בעיה ,אך אם הם פורעים ויש צורך להפעיל נגדם כוח סביר אז יפה שעה קודם. חוסמים צירים ראשיים,מנפצים ושוברים רכוש,חייבים במעצר. קבוצות אלו הן קבוצות שמופיעות בבילעאין ובנעלין ,אלה אנרכיסטים שעושים רצון קוניהם ובעבור שכר הולם. עיינו ערך מדליית חופש שאותה העניק הערבי מהבית הלבן לנשיאנו שמעון פרס וראו כיצד כורי העכביש מתחברים לכם.
כתוב תגובה ל- יוד יוד
16
שערו בנפשכם איך היה מתחיל השבו
  קורןנאוה טבריה   24/06/12 10:07
השבוע בתשקורת אילו נוער הגבעות או חרדים לתורתו או מתנחלים היו מסתערים על בנקים בהפגנות שלהם?רחמנא ליצלן!הבוקר שמעתי את קרן נוייבך נוזפת וחוקרת את נציג המשטרה שהתגונן מפניה, בגלל התהגותה האלימה כלפי המפגינים, האתרוגים החד"שים של קרן ושכמותה-ולא האמנתי למשמע אזניי!איפוא היתה התשקורת של נוייבך כשאותה משטרה התאכזרה ליהודים בכל הפגנות הימין בירושלים?ואני אחת מאלפי קורבנות שלה!לחברתי יש קלטת בה נראה אריה עמית,מפקד המשטרה בימי פשע אוסלו,נותן פקודה לשוטריו:"תיכנסו בהם"! ובמי?בנשים זקנים וטף,במו עיני ראיתי שוטרם זורקים עגלות עם תינוקות מעבר לכביש.אותי שוטר רכוב על סוס הפיל ארצה והסוס דרך עלי,וגם על זקנים חסרי ישע!ועל מה "הפשע"?לא ניפצנו בנקים-זעקנו "אל תתנו להם רובים"ו"די לפשע אוסלו"!הבוקר כששמעתי את נוייבך מסנגרת על המפגינים שלה נחנקתי מהצביעות וחוסר הבושה וכבוד למקצוע!ימח שמה וזכרה לתשקורת הבזויה הזאת ובוז לנבחרי הליכוד בלוף ה0מרטוטיים שלא מסוגלים לדאוג לעם ישראל תקשורת יהודית,דמוקרטית ומאוזנת=אפ0סים!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאווה הצטרפי למשטרה
  אחי   24/06/12 22:32
כך תוכלי להוכיח בעזרת כוח, מכות ונשק את שנאתך למפגיני המחאה והממשלה תהיה מאחוריך כי את ליכודניקית עם קבלות ותואר. כל הכבוד לך
כתוב תגובה ל- אחי
17
שעת מבחן למשטרה ולפרקליטות
  אבי כהן   24/06/12 11:18
עכשיו נראה האם המשטרה, הפרקליטות ומערכת המשפט ינהגו דין שווה בחוסמי כבישים, יעמידו אותם לדין ויזרקו אותם לכלבוש לכמה שנים טובות על סיכון חיים בנתיב תחבורה ציבורי
כתוב תגובה ל- אבי כהן
18
אם המחאה לא תהיה שמאלנית
  יהושע קוצינסקי   24/06/12 12:09
אלא ענינית נגד , הבנקים - שנותנים כספים לטייקונגנבים
בריבית אפסית ואת העם הפשוט שוחטים בריבית גבוהה
נגד - הוועדים הגדולים שגונבים משכורת 13, 14 , 15 ,
ועוד עוגיות על חשבון הציבור
נגד - חברי הכנסת השרים והממשלה שעושים יד אחת עם הטייקוגנבים וידם מלאה שלמונים
ואז העם יצטרף ויעלה על - הכנסת , הבנקים ,והוועדים הגדולים שהם למעשה ההתדרות המושחתת
כתוב תגובה ל- יהושע קוצינסקי
19
לירות כדורי גומי ואם לא עוזרחי
  מ.ד   24/06/12 14:19
כתוב תגובה ל- מ.ד
20
הכותב עובד עבור הבנקים?
  אחי בנימין   24/06/12 22:28
האם מה שהתרחש באותו יום היה רק מה שכתוב בידיעה קלוקלת זו שמסתירה את רוב הסיפור? האם ניוז1 מקבל כספ מהבנקים. מהמשטרה? מהממשלה? או שהכתב התרשל קשות בתאור החדשות. אל תשכחו בניוז 1 שיש טלביזיה , אינטרנט עיתונות ותצלומים בכול מקום לכם הידיעה הזו מבישה ומורידה את ערך ניוז1 כאתר חדשות.
לידיעת יואב יצחק
כתוב תגובה ל- אחי בנימין
21
כמה פעמים פעילי ימין חטפו מכות
  כמה פעמים פעילי י   25/06/12 00:09
כמה פעמים פעילי ימין חטפו מכות -וישבתם ושתקתם!!!!!!!!ועכשיו..כשזה מגיע אליכם..כל התקשורת רק סביב זה..עצוב לראות את הצביעות!!!
כתוב תגובה ל- כמה פעמים פעילי י
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il