News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 570,697  סלולר - 520,810
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
יום מוקד פלילי באולמה של השופטת שירלי דקל-נוה מתנהל על מי מנוחות, במידה רבה בזכות הרוח הטובה שהיא משרה בו. הבעיה היא שלא ניתן להתקדם יותר מדי, כי הזמן מתבזבז על הליכים שמן הראוי שי...
וינשטיין. נזפה ברשות המיסים [צילום: בוצ'צ'ו]
עו"ד צבי שוב, בר צדקה
ועדות ערר דחו שוב ושוב את עמדתו של מנהל מיסוי מקרקעין בנוגע להטלת מס על סיחור אופציות בעסקות נדל"ן - ואף הטילו על רשות המיסים הוצאות גבוהות במיוחד. כעת הסוגיה ממתינה להכרעת בית המש...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
בשבוע הבא: ברית אינטרסים בין היהודים לבריטים בטבריה; ראשי החמולות של הערבים נטשו את טבריה; השמדת בית הערבייה העשירה משכם, סית מחפוזה, ששימש את מִפקדת הכוחות הערביים; יחידת הפלמ"ח ל...
אסתר חיות [צילום: אבשלום שושוני/פלאש 90]
אסתר חיות
דברי נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, במכללת שערי מדע ומשפט, לרגל שלושים שנה לאמנה לזכויות הילד [י"ב בכסלו תש"ף, 10.12.2019]
בשאר אסד בביקור באידליב [צילום: AP]
ד"ר איימן מנצור
האינטרס הישראלי הוא שרוסיה וסוריה ייצאו בהקדם למבצע שיבסס את שליטתו של אסד בצפון-מערב סוריה. מהלך כזה יפגע בתשתיות הטרור באזור ויחליש את מעמדה של אירן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרשת הולילנד
מאת: פורומים  |  14/12/2019
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
שוחד
  אבי22   22/08/16 06:19
כמה שוחד שולם הפעם? ולמי? כיון שדכנר מת. לכן לא נדע אף פעם.
כתוב תגובה ל- אבי22
+
הוא מתכנן "להתיש" את כולנו
  בן ירושלים   4/02/16 16:20
השרלטן הזה מלא בכסף (שרובו הושג כנראה בשחיתויות) ובכסף זה הוא מתיש את המערכת המשפטית ואת הציבור, יש לשים לזה סוף ומיד...
כתוב תגובה ל- בן ירושלים
-  UvzCcWgJoQtyFYUSb
  Happy   17/12/16 19:26
napsal:Dík za info, ono je to vždycky nÄ›co za nÄ›co, pokud je to javascript tak zas s vypnutým JS si nejspíš vprdeli ne ? (nezkouÅ¡el sem). Tady se mi líbí, že k tomu neni potÅ™eba nic externího a zatim sem s tim problémy nemÄ›l, resp. že by ze›vvstloÄal sem si nevÅ¡im..
 W0nYO2GW4L
כתוב תגובה ל- Happy
+
אנא מכם שופטי ישראל, זכו את
  הניה   27/12/15 19:05
אולמרט, איש יקר ומי ששפך שאת דמו למען המדינה הזו. נצחוננו במלחמת לבנון השנייה בזכותו חסך הרבה קורבנות בנפש. זה שהוא גנב ברמות, על זה ניתן לסלוח לו ושיעשה עבודות שרות בבצלאל מקום שם לומדים תלמידים כיצד לצייר, כדי שיגיעו לרמתה של גדולת הציירות שלנו, עליזה "רמברנדט" אולמרט.
כתוב תגובה ל- הניה
-  רק לא לגעת באימנו שרה
  אברהם אבינו   4/02/16 15:15
יירום הודה והדרה.
הקדושה החסידה לבית נהנתניהו.
מוציאה את נשמתה למען ילדי ישראל,טובלת רגליה בבריכת מים מהירקון,מסכנת את נפשה במאכלי בתי מלון,מוכנה לטוס על גבי מיטה מעופפת,מגהצת את בגדיה בניכר,שותה עצמה לדעת בשרתה את עם ישראל,מסתובבת עם דלת העם בביתה וסובלת מריחם הלבנטיני,נאלצת לסחוב בקבוקים במאות כדי למחזרם,מנהלת ביד רמה את לשכת ראש הממשלה ועצותיה נדרשות על ידי כל מנהיגי עולם והכי גרוע,לא מצליחה להיפטר מכל אותם קילוגרמים בטלייה שלה,וכולם מדמים אותה למיס פוגי החזרזירה.

פליזזזזזזזזז תסלחי לנו אימנו ,בבת עיניינו,את אישה אצילה שפשוט סובלת ממחלת מגלומניה ,מחטא ההיבריס,מרגשי נחיתות,ורצון להיות נאהבת(משהו שלא הכירה כנראה בבית אבא).
כתוב תגובה ל- אברהם אבינו
-  מטוס פרטי=יעקור לסמול ת'עיניים
  ע_הראל   24/02/16 10:34
תענוג שהנסיכה שרה (הראשונה במלכות) מוציאה לסמולנים הארורים את העיניים, רק מפני שהיא מתארחת בבתי מלון יוקרתיים כיאה לנסיכה יפהפיה! §¥§¥§ לכן אני מצפה בקוצר רוח לרכישת המטוס המיוחד עבור ראש הממשלה - כפי שהובטח מזמן (גם לפי המלצת פקידי האוצר), כי אז יתפוצצו גם הוורידים לסמולנים ארורים שונאי ביבי/שרה על לא עוול בידו/ה. §¥§¥§ ולמרות שראש הממשלה נתניהו ורעייתו לא יטוסו לחו"ל כל שבוע (ולמרות שאני ממליץ לשרה בכנות לקפוץ לסוף שבוע של שופינג חפוז בלונדון לפחות פעם בחודש - או לחילופין נופש קטן באילת), עדיין אין זה אומר שהמטוס המיוחד שלהם יושבת חלילה, אלא הוא יבצע טיסות ראווה בשמי המדינה כל שני וחמישי - פשוט כדי לפוצץ לסמולנים הארורים את העיניים ואת הזיתים (ועל זה נאמר - ואללק שווה כל לירה)! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  אולמרט
  גדעון 111   3/01/16 20:18
סטיריקנית
כתוב תגובה ל- גדעון 111
-  NTyfudTTxJbVfBglAV
  Conyers   17/12/16 19:13
Why do you sell your products so high? Many times on items like tools and a few eletcronics your items are priced only 5-10 less then buying brand new. Do you really find people to buy those items?
 1svWjyzCV
כתוב תגובה ל- Conyers
+
ומה עם עיכוב בסתם תיקים?
  רק שנאת אולמרט?   2/06/15 19:35
רק שנאת רולמרט מביאה את אומ"ץ להתלונן על סחבת במערכת המשפט? מה זה חצי שנה שעה שחלק גדול מאד מהתיקים לא זוכים לקבל פסקי דין גם אחרי שנה וחצי ושנתיים. על זה אומץ לא מתלוננת?
כתוב תגובה ל- רק שנאת אולמרט?
+
דמיינו איזו רעידת אדמה תתרחש
  עידןסובול   5/04/15 14:21
נסו לדמיין איזו רעידת-אדמה ציבורית תתרחש אם הצהרות ההון של כול ראשי ובכירי 3 רשויות-השלטון במדינה - תפורסמנה, לאחר שאופן צבירת הרכוש במזומנים בבנקים ובכספות בארץ ובחו"ל, ובחפצי-ערך (לרבות ציורים של ציירים מפורסמים, ובנכסי דלא-ניידי -- ייבדקו על-ידי חוקרים בלתי-תלויים שהם גם "אַנְשֵׁי אֱמֶת שֹׂנְאֵי בָצַע" (שמות י"ח).

או אז עלול להתברר לכולי-עלמא, שלא רק פוליטיקאים בכירים מהזן של פואד, אפילו כמה שופטים מכובדים (ולא רק בדימ.) בארץ-הקודש, נגועים בפרשות, שלעומתם "פרשת-הולילנד" היא בבחינת דג-רקק.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
-  לחקור נתניהו פרשת מתווה גז
  שושפרי   23/02/16 20:31
למה נתניהו נלחם על מתווה הגז?. לא מאמינה שהוא פועל לטובת הציבור. כנראה מקבל הטבות מחברות הגז כולל תשובה. רביב דרוקר חקור את הפרשה. הגיע העת ......
כתוב תגובה ל- שושפרי
-  סובול למרות שאתה עוכר ישראל
  שבץ חלובה   10/04/15 07:57
בענין זה אני תומך בך ב 100%. השוחד חדר לכל שכבות השלטון ופגע בכל ראשי הרשויות (שופטת מחוקקת ומבצעת) והכל בשיתוף פעולה עם נציב מהס הכנסה שכבר הרבה שנים מועל בתפקידו ועוצם את העין לנוכח המתרחש. אין זה סוד שנציב מס הכנסה לפני שמקבל את מינויו מידי הממשלה חייב לתת הצהרה חתומה ובה הבטחה שהוא לעולם לא ידרוש הצהרות הון מראשי השלטון וככה לתת להם אור ירוק להמשיך לצבור רווחי שוחד שמופקדים מיידית בבנקים בחו"ל.פעם בראשית שנות ה 90 טסתי לשוייץ. המטוס היה מלא בדמויות ציבוריות מוכרות שכולם טסו לבדוק את החשבון שלהם בבנקים של בנהופשטרסה. הם טסו לבד בלי נשותיהם או פילגשיהם. איך זה יכול להיות שכל מיני בעלי תפקידים ממלכתיים כולל ראשי עיריות שחיים על משכורת של 30-40 אלף בחודש חיים כמו טייקונים וגרים בארמונות של עשרות מיליונים? מאיפה הכסף. למה לא דורשים מהם הצהרות הון. כי נציב מס הכנסה מפחד לעשות זאת וגם חתם על זה מראש. ברגע שינסה הוא יודח תוך 24 שעות. הכל רקוב רבותי כי הדג מסריח מהראש כמו שתמיד אמרה אמא שלי ז"ל.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  בינתיים הרשות השופטת נקייה
  מיכל מירושלים   30/05/15 10:41
על מה אתה מדבר?! כל זמן שלא הוכח דבר לגבי הרשות השופטת דבריך לגביהם "לזות שפתיים".

יש טענות נגדם - אדרבא - נפתח את הטענות.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
-  מיכל כותבת שטויות.
  ש.ב   15/02/16 18:55
כתוב תגובה ל- ש.ב
-  לאהרון ברק יש 18 דירות
  צביקה מהשפלה   3/06/15 01:20
כתוב תגובה ל- צביקה מהשפלה
-  מהיכן אתה יודע??? קשקשן
  דון פטטון   4/02/16 17:26
אתה כנראה אספן רכילויות...... תוכיח אפילו חלק מקשרושיך
כתוב תגובה ל- דון פטטון
-  אני דווקא שמעתי שיש לו 50
  ג"וני קש   4/02/16 22:39
דירות...מאיפה אני יודע? שיוכיח שאין לו את זה...למה אני צריך להוכיח שיש לו. שהוא יוכיח שאין לו.....הנה מאיפה יש לח"כ לשעבר שטרית 60-70 דירות? כשהוא התחיל את הפעילות הציבורית שלו היה נער מעברה שגר בחדר וחצי אז איך הוא נעשה מולטי מיליונר ממשכורת ממשלתית? הח"כים המושחתים אירגנו להם משכורות של הייטקיסטים בכירים אבל גם זה לא מספיק להם. עם האכילה בא התאבון שאותו אפשר להשביע רק עם לקיחת שוחד תחת כל עץ רענן....
כתוב תגובה ל- ג"וני קש
-  מערכת המשפט מושחתת
  אבי מאיר   2/06/15 21:28
לעניין זה ראי בג"ץ 3725/15 שהוגש 31/5/15
כתוב תגובה ל- אבי מאיר
+
הצעה פתטית
  אליעזר והגזר   6/04/15 01:47
הצעת עסקת טיעון נעשית בתחילת ההליכים במהלכם אבל לא בסוף ההליך לאחר גז"ד , האיש הורשע בדין וכדין נגזרו עליו 6 שנות מאסר , שיתכבד לרצות אותם במלואם ,אולי יהיה ניתן שיירצה גם את עונשיו לעתיד בתיקים הנוספים בחפיפה ,אבל לצורך העניין הוא ראשית צרייך להודות להתחרט ולהביע חרטה עמוקה על כל התיקים
כתוב תגובה ל- אליעזר והגזר
+
גבאי איש נוכל ורמאי
  אביב שקד   9/02/15 19:45
אני אומר לכם שהוא נוכל ורמאי , אני לא מכיר אותו אישית אבל הוא החליט שאולמרט זכאי ומרים פרייברג איכר מושחטת , ואיך הוא מוכיח את זה בעובדות : עובדה ראשונה ,שהוא הגיש תביעה כנגד הגב' מרים פרייברג איכר לפרקליטות . עובדה שנייה : לטענתו גם בעבר הזויים כמוהו הגישו תלונה נגדה למבקר המדינה ,המשטרה ,פרקליטות הם בדקו ולא מצאו כלום וסגרו את התלונה (הוא טוען כי גם המבקר וגם הפרקליטות משחטים לכן הם סגרו את התיקים). אני בטוח כי האמת בסיפור הוא כי מר גבאי הנוכל ניסה להגיש בקשה כל שהיא להיתר בניה לא עמד בדרישות וסורב כבודו העצמי נפגע , הרי ברור שאף אחד לא ביקש ממנו שוחד כי אז אני בטוח או שהוא היה משלם או רץ למשטרה . אני לא מבין את news1 איך הם נותנים לכל הזוי לכתוב כתבה שמכפישה ראש עיר בישראל בצורה כל כך בזויה ללא שום תמיכה של עובדות . בשם תושבי נתניה אני מאוכזב מכם .
כתוב תגובה ל- אביב שקד
+
מוסדות החקירה מושחתים אף הם
  מכיר את הנפשות   21/01/15 16:05
כשמבקר המדינה מבקר בעיריית נתניה כאורח של פיירברג עם צמרת משרדו והיא מרעיפה עליו שבחים ומחניפה לו וכך גם היא עושה שמפכ"ל המשטרה מבקר בעיר אז אין תימה שלאחר הביקורים הללו הם הופכים לשלושת הקופים.

במשרד מבקר המדינה וביחידות המשטרה הצטבר חומר רב שמספיק ל 10 תיקים כמו של אולמרט.

פיירברג גם ידעה להבטיח לקציני חקירות ג'ובים לאחר שישתחררו וגם הבטיחה לדאוג לקידומם.

המפלגה של פיירברג היא המפלגה היחידה במדינה שלא הגישה דוח לגבי מימון הבחירות ב 2013 ומבקר המדינה התחייב להוציא דוח נפרד אבל זה כנראה יקרה לאחר שהוא יסיים את תפקידו.

המחדל הגדול ביותר הוא התעלמותו של מבקר המדינה מהתלונות שמגיעות למשרדו ויד נעלמה מעלימה אותם.

אם למישהו במשרד מבקר המדינה היה שכל הוא לא היה צריך אפילו לעבוד קשה בהכנת דוח הביקורת לגבי העיר נתניה די לסייר במספר רחובות בעיר ולראות את הבניינים החורגים מעבר לכל פרופורציה במספר הקומות ולבדוק רק את אותם תיקי בניין בהם מעורבים אותם אנשי שלומה של פיירברג ולהגיע למסקנה שאפילו הנכד של מבקר המדינה היה מבין שבנתניה יש קבלן י.ב אחד עו"ד א.ג אחד ואדריכל ג. ט אחד שהם שותפים לדבר עבירה וחולקים את רווחיהם עם הגברת
כתוב תגובה ל- מכיר את הנפשות
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |