s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רצח רבין: לכרמי גילון אין תשובה
מאת: אהוד פרלסמן  |  21/03/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מה קרה למאבטח
  המאוננת   21/03/12 14:22
האם המאבטח של יצחק רבין התאבד? או שזה המצאה בתוך סיפור התרמית הלאומית?
כתוב תגובה ל- המאוננת
המאבטח באישי של רבין חי וקיים:
  אריה זריצקי   21/03/12 17:53
הוא קבל העלאות בדרגה על הצלחתו בתפקיד החשוב בליל ה-5 בנובמבר, 1995, כלהלן: א. התמנה להיות ראש המאבטחים בשגרירות ישראל בוושינגטון, וכשרצה לחזור ארצה, ב. מונה לראש היחידה לאבטחת אישים ב'חטיבה האנטי-יהודית' של השב"כ. דליה רבין יודעת היטב מה לא קרה בליל הרצח (היא מונתה לסגנית שר-הביטחון דאז, בנימין בן-אליעזר...): קפצוניו של יגאל עמיר אפילו לא שרטו את אביה! כדאי לשאול אותה מה היא הקונספירציה שלה. - אצלנו (הוועדה הציבורית לחקר הרצח) אין קונספירציות - רק עובדות! ראו נא פרטים רבים-רבים באתר, שכתובתו: therabinkilling.com נ.ב. עדיף לך למצוא כינוי אלקטרוני פחות מבזה...
כתוב תגובה ל- אריה זריצקי
תשובה לזריצקי
  חיריק   22/03/12 08:33
"המאוננת" השואלת בענין המאבטח, אינה מתכוונת ליורם רובין המאבטח שאליו אתה מתכוון. היה מאבטח נוסף שחוסל כעבור מספר ימים לאחר הרצח, כניראה ע"י השב"כ.לפי אגדות בית היוצר של גילון, האיש נידרס בעת שחצה כביש ביהודה ושומרון.זרקו את גופתו לקבורה בסוף בית קברות שיעלם מעיני הציבור. משפחתו מאויימת וחוששת לדבר.אפילו לשקר כמו שצריך לא יודעים בשב"כ.בחור צעיר בסוף שנות העשרים שאומן לערנות מכסימלית בתגובותיו הפיזיות,נידרס על כביש צר(לא חצה אוטוסטראדה) ביהודה ושומרון מקום בו עוברת מכונית אחת לשעה....אגב,אם למר גילון אין תשובה הגיונית שיתיעץ עם מעבידו הנוכחי מר שימון.גילון חושב שכששימון יעבור לעולם שכולו טוב אפשר יהיה לגלגל את השאלות ולדרוש תשובות מהמת.כמו רבים אחרים גם הוא חושב שהציבור כולו הוא אסופת אידיוטים.לעיתים אני חושב שזה באמת כך. השאלות שמעורר הרצח היו צריכות לעורר במדינה רעידת אדמה בעוצמה של פיצוץ גרעיני-אבל הציבור אדיש ולצערי גם מטומטם- אולי מגיעה לו הנהגה כזו.
כתוב תגובה ל- חיריק
2
מדוע גילון לא "שילם" על הרצח ?
  דקל   21/03/12 14:22
כראש השב"כ גילון שאחראי פיקודית על המאבטחים יצא ללא שריטה ואין פוצה פה...
כתוב תגובה ל- דקל
האם מדובר בדמי לא יחרץ?
  ד"ר רון בריימן   22/03/12 08:09
כתוב תגובה ל- ד"ר רון בריימן
3
לי דווקא יש תשובה:גילון יודע
  רותי איזיקוביץ   21/03/12 17:03
הכל. עובדה זאת והעובדה שהוא משקר יכולות להיבחן במאמרי בלינק:kr8.co.il מר שמגר יכול היה לבחון את כל אלה לפניי, ולפני שהוציא בדו"ח הוועדה שבראשה עמד, פס"ד על עמיר כרוצח רבין, יום לפני שכך נפסק במשפט.קוראים לדו"ח כזה 'משפט שדה'. "משפט" ככל מעללי עדר התקשורתנים. לא כדאי להסתמך על בן כספית שלא ידע או לא רצה לשאול את השאלות הנכונות ולא ידע להגיב על התשובות המבישות של גילון.
כתוב תגובה ל- רותי איזיקוביץ
4
מי רצח את ג'ו אלון?
  ד"ר רון בריימן   21/03/12 17:04
news1.co.il
כתוב תגובה ל- ד"ר רון בריימן
5
גילון מיתמם, לא יכול להיות ש
  ב   21/03/12 20:44
גילון מיתמם, לא יכול להיות שראש השב"כ לא יודע מאיפה חדרו הכדורים.
כתוב תגובה ל- ב
6
לא קונספירציה ולא בטיח
  א מ רול   21/03/12 23:51
הגירסה הרשמית היא-היא הקונספירציה. רבין נירצח משום שבימיו האחרונים הבין כי הולך שולל על ידי הצמד לא חמד : שימון פרסקי ויוסיניו ביילין. לעדותה של אשתו של רבין, שבועים לפני הרצחו שוחח רבין-בעלה עמה ואמר לה כי בכוונתו לסגת מהסכם אוסלו האסוני למדינת ישראל. סביר להניח כי שוחח על כוונו זו עם צמד הבוגדנים פרסקי-ביילין אשר הסכם אוסלו היה תמצית חייהם הבוגדנים במדינת ישראל וביצחק רבין עצמו. סביר להניח כי עקב כך הוצא גזר דין מוות על רבין על ידי השניים ושלוחיהם וזאת על מנת לקיים את הסכם אוסלו ויהי מה, למרות הנזק המוכח האדיר למדינתנו. זו המעטפת. כל השאר (החורים בחולצה, סרק-סרק, כיתמי הדם בקדימת המכונית, דו"ח נתיחת הגןפה המפוברק וכדומה), אכן מלמד כי הגרסא הרשמית הינה שיקרית, קונספירטיבית ואלפי אנשים חכמים כבר גורסים ומוכיחים זאת על סמך מחקרי עומק נירחבים, משך שנים רבות. ניראה כי תיבת הפנדורה תיפתח רק כאשר פרסקי יפטור אותנו מנוכחותו המעיקה עלי אדמות. אלא שאז הוא כבר לא ישלם את המחיר לציבור, אלוהים הוא שישלם לו. ובאשר ליוסיניו ביילין? הוא ממשיך כקדם לקבל משכורות עתק מהאיחוד האירופי ולחתור תחת בסיסה הקיומי של מדינת ישראל (דיווח משנת 2009 גורס כי האיחוד האירופי משלם לביילין כ- 400 אלף שקל לחודש וזאת בנוסף להוצאות משרד נדיבות בבית מעריב כשכר אתנן לחרישת נכלים כנגד המדינה). כל זמן שפרסקי בנינו הוא מגן על הביילין(באמצעות דור המדבר של מפלגת העבודה וזאת כולל את התקשורת, מערכת המשפט ובית המשפט העליון). אלא שזמנו של צמד הקושרים הנכלולי בוא יבוא. העם היהודי מגלה תמיד אימפוטנטיות מולדת במיקרים דנן, אלא שיש לנו זיכרון לאומי ארוך, אנו זוכרים היטב את צוררינו לשילשים ולריבעים. יש גם טוב בעם הזה והוא ינצח.
כתוב תגובה ל- א מ רול
7
תגובות לאיזיקוביץ ולרול.
  אהוד פרלסמן   22/03/12 01:54
לרותי איזיקוביץ: אם אמנם אמר גילון "אנחנו מכירים אותו, ואז אוי לנו", זה שומט את הקרקע מתחת לכל תיאוריות הקונספירציה, המתבססות על ההנחה שגילון ידע מראש שעמיר עומד לירות ברבין.

לא.מ. רול: אתה פשוט מוציא דיבה על שני אנשים, ומאשים אותם ברצח. ברור שאין לך שום בסיס להאשמה זו. ברור שהם לא יתבעו אותך, אבל הוצאת דיבה היא מעשה בלתי מוסרי, וכיון שאני משוכנע שאתה שואף להיות אדם מוסרי, אני גם משוכנע שאתה מתנהג הפעם בניגוד לעקרונותיך.

והערה כללית: בניגוד לכל אלה שחושבים שהם יודעים בדיוק מה קרה שם, אני באמת לא יודע. אני ממש מזדהה עם דליה רבין, שפשוט איננה מוכנה לטאטא את כל השאלות חסרות המענה אל מתחת לשטיח.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
למה גילון צריך לדעת , אהוד ?
  חוקר משטרה בדימוס   22/03/12 08:46
לא הבנתי מדוע חוסר הידע של כרמי גילון,בתיק הפלילי והראיות שבו ,מפתיע ?, כספית היה צריך לשאול את ראש צוות החקירה [ שרביט ] ואת הפרקליט שתבע , ולהם יש תשובות ברורות לכל שאלה . כרמי גילון אינו משפטן ובעברו בשב"כ לא עסק בכלל בחקירות וגם לא עודכן בכלל , בראיות המשפטיות ובנתוני הזיהוי הפלילי והדו"ח הפאתלוגי שבתיק ולכן "אין לו תשובות" , כי גם זה אינו מעניינו ומתפקידו [ הראיות שבתיק } ומחלקת החקירות של השב"כ בכלל לא חקרה ולא היתה מעורבת בחקירה [ כמו בחקירות בטחוניות ] וההתייחסות לגילון כסמכות בעלת ידע , מצידו של כספית , הינה מוזרה בלשון המעטה.
כתוב תגובה ל- חוקר משטרה בדימוס
התשובה שאולי תפתיע אותך.
  אהוד פרלסמן   22/03/12 09:43
למיטב זכרוני ראיתי בתוכנית "תיק לא סגור" ששודרה בערוץ 2 את התובעת פנינה גיא מחייכת ואומרת שגם לה יש הרבה תהיות. אז לבטחון שלך שלפרקליט שתבע "יש תשובות ברורות לכל שאלה", אין כל הצדקה.

מלכתחילה, העובדה שאין איש שנתן תשובות לדליה רבין, ולאמה שאמרה (למיטב זכרוני) "הילדים שלי יודעים על מה שהם מדברים", היא בעיני העדות החותכת ביותר לכך שמישהוא מסתיר משהוא.

חוץ מזה, נדמה לי שלא הבנת שמה שכתבתי לרותי איזיקוביץ (ועל זה הגבת) זו דוקא תשובה שפוסלת את תאוריות הקונספירציה, ולא תומכת בהן.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
קונספירציה ?
  חוקר משטרה בדימוס   22/03/12 11:33
אכן , אני מצטרף לדעה שאין כאן כל קונספירציה , באשר התיק נוהל ע"י עשרות חוקרים והמשפט התנהל בפומבי וכל ראיה נבחנה יסודית , ואם היתה "קונספירציה" , היתה נחשפת בנקל ע"י אחד הגורמים שהיה מעורב בחקירה ובמשפט. דרך אגב ,הנאשם שהורשע יגאל עמיר ומשפחתו , מודים עד היום שביצע את הרצח ואין להם כל טענה על עיוות דין , אז מי המטומטם שמעריך שיגאל עמיר "התנדב" לשבת במאסר עולם , למרות שלא רצח את רבין ? ואיזה אינטרס מוזר יש לאשתו ולבני משפחתו , שלא לדרוש משפט חוזר בטענת חפות ועיוות דין ? . מנסיוני , אני יכול לומר , שלא כל נתון שנחשף בחקירה פלילית , יש לו תשובה ברורה , וחוסר "תשובה" לנתון כולשהו [ זה לא מתמטיקה }, אינה רומזת בהכרח לתסריט שונה כפי שתואר בכתב האישום.
כתוב תגובה ל- חוקר משטרה בדימוס
לא הזכרתי קונספירציה.זה
  רותי איזיקוביץ   23/03/12 06:44
מפתח שיודעי האמת נתנו לצרכני התקשורת כדי להינעל בפני העובדות. ציטטתי את גילון מספרו. יש בו סתירות מהותיות. הוכחתי למי שקרא- שהוא שיקר יותר מפעם אחת. משקריו עולה האמת אותה הוא מנסה להסתיר בסיוע מדעת או שלא מדעת של התקשורת, כולל בן כספית. מדבריו שלו עולה:הכרנו את עמיר; ידענו עליו הכל; ידענו שהוא מתכנן רצח; אפילו נקטנו בכל האמצעים- יחידה בערב העצרת שקיבלה את תיאורו המלא וכוונותיו(כך בספר!). אני אמרתי קונספירציה? ועדיין לא שלחתי את הקוראים לצפות שוב בסרט ה"רצח". לא רואים כלום!!!!!!!!!! אפילו לא צל של דמות, וודאי שאי אפשר לזהות בדמות (שאיננה)את עמיר. אז מה אם הוא הודה?עמוס ברנס לא הודה? "כנופיית מע"צ" לא הודתה? נחקרי ה-ק.ג.ב. לא הודו? ובכלל, מניין לך שעמיר באמת "יושב"? מישהו ראה אותו? איזה אסיר אולי? והאם העובדה שרבין נורה מלפנים למרות ש"עמיר" היה מאחוריו(כאילו רואים...)עדיין משאירה מקום לספק שהכל מסכת שקרים? אני לא יודעת מהי האמת פרט לאמת הזאת.
כתוב תגובה ל- רותי איזיקוביץ
לאהוד פרלסמן:מה פירוש "אם"?
  רותי איזיקוביץ   10/04/12 08:45
הרי ציטטתי מראיון עם גילון!המסקנה הראשונה צריכה להיות העובדה שהוא משקר (ולא אם זה סותר תיאוריה שלא הזכרתי אותה). השאלה הבאה צריכה להיות - למה הוא משקר. והשאלה שאחריה - למה בראיון לא נשאלה השאלה העיקרית אחרי שגילון לא יכול היה להסביר את החור מלפנים: יש הרי עדות מומחה שעבד בזמנו במז"פ, אלכס פלג שאמר בפירוש כי רבין נורה מלפנים, "וזאת עובדה"!ויש מסמכים של ביה"ח שמעידים על ירי כדור אחד(!)מלפנים.ויש מסמכים (לא אחד) המעידים על כך שעמיר נעצר לפני שרבין נורה. ומספיק להסתכל שוב בסרט הרצח כדי לראות שלא רואים כלום ועל סמך אותו סרט עמיר הורשע (כי הודאה לבדה אינה מספיקה). ודליה רבין מטרפדת כל נסיון להביא לידיעה את האמת, בניגוד לדעת פרלסמן.זאת האמת כי היא נסמכת על עובדות ולא על השערות.
כתוב תגובה ל- רותי איזיקוביץ
העובדה שאתה אינך יודע, אין לה
  נחום שחף   4/05/12 09:51
דבר וחצי דבר עם הידע או העדר הידע של אדם זה או אחר. יש מעטים היודעים מי יותר ומי פחות, יש שמתימרים לדעת, ויש כאלו שלא רוצים לדעת. אתה במאמרך שאלת שאלה נכונה על פי מה שלמדת לדעת מהתוכנית של בן כספית, נתון שלא ידעת עליו קודם שצפית בתוכנית, אלא שיש אנשים שמכירים את נתון זה ונתונים רבים אחרים שאינם מוכרים לך.
לפני מספר שנים הרצאתי על הממצאים ברצח רבין בכינוס השנתי של חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי יחד עם עוזר ראש המז"פ סגן ניצב אלכס פלג.
מצורפים קישורים רלונטיים: א - חוות הדעת של פרופ' אלישע האס, ב - פרופ' סגל לחקור מחדש את רצח רבין, ג - דליה רבין ירו באבא אבל זה לא אמיתי. ד - צילום שיר השלום המקורי והמזויף.
 צילום שיר השלום המקורי והמזויף
כתוב תגובה ל- נחום שחף
8
אין סערה כי לא צופים ב-23!
  גידי1   22/03/12 08:27
אני לא חושב שיש רייטינג כזה משמעותי לתוכנית של בן כספית בערוץ החינוכית, ולפיכך אין סערה בעקבותיה. גם כתבה מקיפה יותר שנערכה על ידי אשרת קוטלר בערוץ 10 לפני מספר שנים העלתה הרבה שאלות שנשארו פתוחות וללא מענה. גם אז לא נוצרה סערה...
כתוב תגובה ל- גידי1
9
גילון הוא אפס - מינוי מוטעה
  ארבע מאות טיפשים   22/03/12 09:36
מינוי מוטעה שבא להאדיר את שמו של קודמו. אין לו היום ולא היו לו אז את הכישורים לתפקיד. יש עוד הרבה דברים שהוא לא יודע. הוא לא שילם את מחיר הכישלון, למעט שנעלם מהעין - וטוב שכך. אפס מאופס !
כתוב תגובה ל- ארבע מאות טיפשים
10
זה אתה- זה ברור
  אחי בנימין   22/03/12 19:21
הכותב אהוד פ. שהיה אחד הטוקבקיסטים הכי מלוכלכים באתר זה והפך לכותב, עמד לדעתי ברקע של רצח רבין, אדיולוגית או יות ר מזה. באופן טבעי זה מעסיק אותו במיוחד. בעיקר אין לו נושאים לכתיבה וכלנושא שהוא כותב כאן יותר עלוב ובלתי מעניין מקודמו
כתוב תגובה ל- אחי בנימין
אי אפשר לבלבל שמאלן עם עובדות
  פאשיסט אדום שיודע   17/10/13 00:40
כתוב תגובה ל- פאשיסט אדום שיודע
11
דוקא יש לי תשובה
  אזרח קטן עם תשובה   22/03/12 21:24
1. אני יודע שעמיר לא ירה את הכדור הקטלני בחזה של רבין, שהרי הוא היה מאחוריו ולא יכול היה לירות לו בחזה. 2. אני יודע שגם אם עמיר פצע את רבין הרי מי שהרג אותו הוא אותו אדם שהחליט לטלטל את רבין 22 דקות בעיר/במשרדי השב"כ, במקום להבהילו מייד לבית החולים. 3. אני יודע שכרמי גילון הינו נביא... הוא ידע את פרטיו המדיויקים של המתנקש העתידי. הוא תאר מראש את יגאל עמיר. הוא גם התבטא מייד עם היוודע דבר ההתנקשות שהוא יודע מי זה... 4. אני יודע מי היה הנהנה העיקרי ממותו של רבין ובעצם כל אחד יודע זאת. לי המידע הזה מספיק. אלה עובדות. כל השאר-- ממש לא משנה.
כתוב תגובה ל- אזרח קטן עם תשובה
12
האמת תצא לאור
  חוקרת רצח   23/03/12 00:48
אל חשש האמת תצא לאור-ומי שאחראי לנצח אולי יספיק אפילו להיענש וגם אם לא חשוב שהציבור ידע את האמת.
כתוב תגובה ל- חוקרת רצח
13
כל התשובות פורסמו ב-NEWS1
  קורצ'אק   24/03/12 20:16
news1.co.il
כתוב תגובה ל- קורצ'אק
תסריט דמיוני איננו תשובה.
  אהוד פרלסמן   25/03/12 18:02
אז יש לנו תיאורית קונספירציה של מנחם רהט לפיה יואב קוריאל רצח את רבין בלי כל סיבה, ויש לנו תיאוריה אחרת לפיה רבין חטף שטף דם במוח בדיוק רגע אחרי שנכנס למכונית, ולכן רצחו אותו, וכמובן יש את התיאוריה לפיה פרס הורה לרצוח את רבין, ואנשי השב"כ צייתו להוראתו. כל התיאוריות האלה נראות לי דמיוניות עד כדי גיחוך, ופי אלף פחות מתקבלות על הדעת מהתיאוריה הפשוטה על פיה שעמיר רצח את רבין, והחור מקדימה נוצר מסיגריה.

יחד עם זאת, כיון שאני מודע לעובדה שיש הרבה שאלות שאין להן תשובה, וכיון שלדעתי זו הפעם הראשונה שכרמי גילון עצמו הודה שאין לו תשובה לשאלת החור (שאני רק מנחש שנגרם מסיגריה, ובניגוד לכל בעלי התיאוריות אינני אומר שאני יודע), החלטתי לכתוב מאמר זה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
עלבון לאינטיליגנציה
  חיריק   25/03/12 23:06
אדון פרלסמן הנכבד.לפני שכותבים מאמר על חומר כל כך טעון, יש צורך ביושרה בסיסית האומרת: לחקור את הנושא לעומק ולרוחב ורק אחר כך לצאת בשאלות. תשובותיך לטוקבקיסטים מעידות על בורות מעליבה הן בתחום החקירה,ההגיון, הכרת הטבע האנושי והכנת שיעורי הבית לנושא. כתבה ותשובות כפי שהצגת מתאימים בערך לרמת ההבנה של בני בן השש.אין חובה להיכנס לנעליים גדולות מדי, במיוחד ללא שרוכים.
כתוב תגובה ל- חיריק
המאמר רציני, תגובה זאת מביישת
  נחום שחף   4/05/12 09:59
באותה תגובה ממש אתה כותב דבר והיפוכו (ראה התיחסותך לחור הסיגריה).
כתוב תגובה ל- נחום שחף
אינני מתבייש לומר שאינני יודע.
  אהוד פרלסמן   5/05/12 22:22
כיון שאת הערכתי אליך ביטאתי לא פעם, צר לי על ביקורתך. אני לא אומר דבר והיפוכו, אלא משתדל מאוד לקבוע רק מה שלדעתי אני יודע בביטחון. ומה שאני יודע בביטחון זה שיש הרבה שאלות שאין עליהן תשובות, וזאת בניגוד גמור לאלה שבטוחים שיש להם תשובות ברורות לכל השאלות.

אני גם חושב שכשכרמי גילון עצמו מודה שאין לו תשובה זו חדשה מרעישה, ולכן כתבתי את המאמר בו הבעתי פליאה על אדישות הציבור לחדשה מרעישה זו.

דרך אגב, כיון שאתה מומחה לנושא שיר השלום, האם קיימת אפשרות שמישהו הכניס את הדף לחולצה של רבין, וכדי ליצור רושם שהדף מחורר מכדור הצמיד לכיס סיגריה בוערת, וזה המקור לחור בדף, בחולצה ובגופיה?
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
14
אני רק שאלה
  יואל קורנבלום   7/07/12 06:10
אם יש חורים בחלק הקידמי של החולצה של רבין כפי שמובא בכמה תגובות וגם בכתבה מה עם סימנים על הגוף עצמו באיזור החורים? אם זה היה קליע שגרם לחור הקידמי בחולצה אז ברור שהיה צריך להשאר בגוף או לכל הפחות צריך למצוא פתח יציאה בגב. אם זה לא קליע אלא משהו אחר אז גם כאן צריך לראות אם יש בגוף סימן לפגיעה באיזור החור בחולצה. אם אין סימן על הגוף באיזור החור בחולצה קשה להאמין שלחור בחולצה יש קשר כלשהו לרצח ונראה לי שזהו בעצם סוג של דיסאינפורמציה שנועד להסיט את החקירה למקומות חסרי שחר או ליצור כל מיני תאוריות מוזרות כדי לסבך את העניין. האם למישהו יש מידע או דעה בעניין?
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
15
תשאלו את פרס שמינה את גילו לשג
  ב.ל   30/06/14 23:38
מיד לאחר שפרס מונה לשר החוץ הוא מינה את הכישלון את גילון להיות שגריר בסקנדינוויה רחוק רחוק שלא יחקר ולא ישאל יותר מידי כל עוד רבין היה בחיים שימעון פרס היה נשאר לעולם מס' 2 היום כבר כולם יודעים שתאוות השלטון והכח של שימעון היא מפלצתית והמבין יבין
כתוב תגובה ל- ב.ל
16
כרמי גילון יודע את האמת והיא:
  קורןנאוה טבריה   3/09/17 15:04
לא מכדורי הסרק סרק של האידיוט השימושי יגאל עמיר נרצח רבין!!! ואם אני הקטנה יכולה להוכיח זאת כל עיתונאי וחוקר מתחיל יכול!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
17
כרמי קשור לפרס והוא המפתח להכל
  xdfg   10/11/19 13:41
כרמי היה מנכל מרכז פרס לשלום! רק לפרס היה רווח מהעלמת רבין הוא החליף אותו!
כתוב תגובה ל- xdfg
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il