s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הדוגלים בצדק חברתי וכלכלי - אנרכיסטים, קומוניסטים וחוצפנים?
מאת: ד"ר יעקב קורי  |  23/03/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
למה לסבך את הפשוט?
  אליק א.   23/03/12 12:46
יש כאן מאבק מטעם אנשים הרוצים לקבל מדינה מבלי לתת דבר. הם לא רוצים לעשות צבא (ראה את מנהיגי המאבק) אבל הם כן דורשים מיסים חונקים למעמדות הגבוהים.

מענין מה ג'ון קנדי היה אומר על השמאלנים באמריקה ששכחו את מה שאמר בעיצומה של המלחמה הקרה לגבי השאלה שאזרח צריך לשאול - לא מה המדינה תתן לי אלא מה עלי לתת למדינה.

לי אין ספק שהקפיטליזם מבורך אבל כמו בכל שיטה, כדי למנוע שחיתות, יש להגביל את דרגות החופש באמצעות חוקים ואכיפה.

לדעתי משכורות צריכות להיות מוגבלות מלמטה בשכר מינימום ומלמעלה במשכורות המינימום באותה חברה (למשל: יוגדר יחס מירבי בין משכורת המינ' למקס') וברווחי החברה. כך אפשר יהיה להפסיק עם השוד לאור יום של כספי מדינה כפי שנעשה ע"י עובדי בנק ישראל וחברת חשמל מצד אחד וע"י מנהלי חברות פרטיות מצד שני.
כתוב תגובה ל- אליק א.
אז גם אתה אנריכסט.
  המדביר לצרחן   24/03/12 00:41
אלא שאתה גם אנרכיסט וגם חסיד שוטה וגם שוטה נטו.
כתוב תגובה ל- המדביר לצרחן
2
לא אנרכיסטים- סתם שונאי ישראל.
  אהוד פרלסמן   23/03/12 13:19
אתה מתעלם מהעובדות העיקריות: דפני ליף היא סרבנית שרות, והמחאה מומנה מכספים של הקרן החדשה. כיון שהיה ברור שהגורמים העומדים מאחורי המחאה הם לפחות בחלקם שונאי ישראל, היא לא שכנעה את אוהבי ציון.

התקוה היחידה לשינוי חברתי/כלכלי היא שלי יחימוביץ', שהיא ציונית אוהבת ישראל, דואגת לחלשים, ונלחמת בפירמידות ובבעלי ההון בצורה הרבה יותר ענינית, יעילה, ומושכלת מאשר דפני ליף הקשקשנית והמבולבלת שאיננה מבינה מימינה ומשמאלה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
3
אולי בקרוב תתחיל המחאה מחדש
  טלי רדר   23/03/12 15:53
אם המחאה תתחיל מחדש בקרוב יתכן שהפעם היא תביא לשינוי המיוחל אליו נכסף הציבור כולו. יש לקוות שבמחאה הבאה נדע לא להתכופף בפני ועדות בסיגנון טרכטנברג והמאבק ימוצה עד תום כפי שצריך וראוי להיות בחברה מתוקנת.
כתוב תגובה ל- טלי רדר
כוונתך-חברה קומוניסטית מתוקנת
  מתעב בולשביקים   24/03/12 05:40
כתוב תגובה ל- מתעב בולשביקים
4
בלי הסטודנטים לא הייתה מחאה!
  ישראל דגני   23/03/12 16:25
הסטודנטים הובילו את המחאה וטוב שצומח דור צעיר ואחראי חברתית וכלכלית!
כתוב תגובה ל- ישראל דגני
5
המחאה הבאה תהיה חריפה ואלימה
  דוד כגן   23/03/12 16:30
לא נשתוק שוב על עוולות וניצול כמו שהיה בעשרים השנה האחרונות,לציבור יש כח והוא לא יתן שירמו אותו שוב ושוב.זמן המחאה החוזרת מתקרב!
כתוב תגובה ל- דוד כגן
נכון יכחילו קצת את הסמולנים
  ציוניה   25/03/12 00:42
במחאה הבאה המשטרה תנפח כמה מפגינים נמושות ואז ישוב הסדר על כנו ולא יהיה עוד מקום לאנרכיסטים היודעים רק לדרוש מהמדינה שהם כה רוצים בהתאדותה
כתוב תגובה ל- ציוניה
6
המחאה הבאה תהיה חריפה ואלימה
  דוד כגן   23/03/12 16:30
לא נשתוק שוב על עוולות וניצול כמו שהיה בעשרים השנה האחרונות,לציבור יש כח והוא לא יתן שירמו אותו שוב ושוב.זמן המחאה החוזרת מתקרב!
כתוב תגובה ל- דוד כגן
7
הבנקים וההון
  יוסקה   23/03/12 16:52
צודק ד"ר קורי בתזה שהוא מציג. אין סיכוי תמנועות המחאה מול הון ובנקים ושלטון.

פעם הקימו קבוצים כארגון חברתי אוטופי אך מאז גם רעיון זה קרס לאיטו.
כתוב תגובה ל- יוסקה
8
בעיקרון..
  באום   23/03/12 17:05
בעיקרון,השיטה בארץ היא שיטה של מפלגות.אם הכותב מציע שיטה של "מי שצועק יותר חזק ברחוב" אז נגיד לו " לא תודה". בסקנדינביות,שתמיד נותנים לנו אותם כדוגמה יש מיפלגות סוציאל דמוקרטיות חזקות ולא שמעתי שמדיניות הממשלה שם נגזרת על פי הפגנות ברחוב והתלהמות בכיכרות.אפילו מנהיגי המחאה בקיץ האחרון שהכותב עושה מהם תמימים ויפים הספיקו לריב בינהם והפוליטיקה נכנסה גם לתוך הארגונים שלהם אז נא לא לספר לנו סיפורים.אם השמאל לא יחזור " לאהוב את ציון" הוא יכול לשכוח מלהשפיע על מהלך ההתרחשויות,והאזרח הקטן "יאכל" אותה בגלל קיבעון מחשבתי של אינטלקטואלים שלא מוכנים ואו מפחדים לזוז לאנשהו מתוך הבועה המוכרת להם.
כתוב תגובה ל- באום
9
המחאה תתחיל בקרוב שוב !
  איתן ב.   23/03/12 17:55
הפעם היא לא תסתיים במעשיות וועדות שימרחו אותנו.
כתוב תגובה ל- איתן ב.
היא תתחיל עם בוא הקיץ
  איש עצוב   24/03/12 00:48
ותסתיים שוב עם בוא החורב - מחאה אלק - מחאת קרמבו.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
10
בנתיים אלה פגעו בכלכלה. ואלה
  עובדות! מר קורי?   23/03/12 18:09
אין לי ספק שאתה מקבל משכורת מאיזשהו גוף כלכלי.
איןלי ספק שאתה לא מבין מה זה גוף כלכלי.
כדאי שתבדוק קצת לעומק, ותבין שהמחאה עשתה נזק להרבה חברות, ופגעה בכמה גופים כלכליים, ובהמשך כשיגיע המיתון, תדע לאן לפנות. לאותם אנרכיסטים שחולמים על מדינה קומוניסטית, בלי להבין את משמעותה. אולי גם אתה...
אותם אנרכיסטים שרוצים להמשיך לשבת במסעדה במקום להכין ארוחה בבית, לאותם מפונקים שמזמינים אוכל לביתם במקום לקנות מיצרכים ולהכין אותם. לאותם מפונקים שרוצים לגור בתל אביב עם מכונית צמודה.ולקבל את הכל בחינם.
כתוב תגובה ל- עובדות! מר קורי?
11
הטייקונים בעזרת חוקי הממשלה הו
  ציונה נ.   23/03/12 18:16
הוטב לטייקונים בגלל חוקי ממשלה שצידדה בהם בסיעת הלוביסטים. זכותם של הטייקונים לנצל הזדמנויות ולמקסם את ריווחהם אך כלב השמירה של אזרחי ישראל ,קרי כנסת ישראל נרדמה מזמן וחברי הממשלה נעשו מריונטות בידי הלוביסטים. הממשלות האחרונות אשמות שנתנו יד בהבאת האזרחים לפשיטת יד ולא ממש ייצגו את האזרחים אלא מי שניהל את המדינה בפועל אלו היו הלוביסטים, הטייקונים ,החרדים ועוד
כתוב תגובה ל- ציונה נ.
12
מאמר מטומטם מדובר בסרבנית
  ירדנה   23/03/12 19:02
סרבנית גיוס שהקרן להשמדת העם היהודי עומדת מאחוריה ותומכת בה כספית מחאה כזו עולה הון גם האוהלים עולים גם השלטים גם כל הלוגיסטיקה והאירגון זה לא בחינם
כתוב תגובה ל- ירדנה
13
השמאל יכול להוציא 100000 מפגינ
  מקס פאואר   23/03/12 21:26
מפגינים נגד השילטון בכל רגע שיחפוץ, אבל ערוותו מתגלית בבחירות, למחראה החברתית אין ולא כלום עם צדק חברתי, אלה ילדי עשירים מפאיניקים ומרצניקים שגדלו עם כפית כסף בפיהם וחורה להם שהשילטון בידי השחורים מעיירות הפיתוח.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
14
צביעות הכותב
  עומר12345   24/03/12 01:27
הכותב הוא מרצה במרכז האקדמאי כרמל אשר משווק עצמו בצורה אגרסיבית לאוכלוסיות החלשות ביותר, תוך הפצת שקרים (בין השאר משווקות תוכניות שלא אושרו ע"י המל"ג, מבלי לידע סטודנטים בכך) ומלמד סטודנטים מקצועות שהתעסוקה בהם רוויה ושלמעשה, עקב הרמה הנמוכה של המוסד, אין סיכוי שרבים מהסטודנטים אכן יעסקו במקצועות אלה, וכל זאת בשכר לימוד מהגבוהים בארץ.
זוהי אחת הדוגמאות הגרועות ביותר של קפיטליזם חזירי ושל ניצול מחסור ברגולציה, אבל לכותב נוח להטיף מוסר לאחרים, ובעצמו לחיות על עושק אחרים.
ולתוכן דברי הכותב- הרעיונות שהועלו במחאה לא היו אמיצים, הם היו פשוט פופוליסטים. קריאה להעלאת כלל התקציבים, לכינון מדינת רווחה ולהורדת המיסים (מלבד על העשירים) הן פשוט לא ריאליות אלה אם אתה מוכן שהמדינה תפשוט רגל בעתיד.אם הכותב היה יורד לפרטים - הוא היה מגלה שהעשירים משלמים כבר 50% מס ושלפי מחקרים- העלאת מס מעבר ל-50% לא באמת מעלה את תקבולי המדינה ממיסים.
בנוגע לאנרכיה- במדינת ישראל יש כנסת שמייצגת את העם. אף אחד לא בחר בדפני ליף לייצג אותו. אם היא רוצה להשפיע -שתועיל ותרוץ לכנסת ואז נראה מה מידת התמיכה בה. להגיד שהיא לא רוצה להתלכלך ולכן לא רצה לכנסת זה פשוט הודאה בכך שהיא מודעת לזה שאין לה תמיכה אמיתית בציבור (כנראה הייתה לוקחת חצי מנדט ממרצ ועוד חצי מחדש אם הייתה רצה...).
לסיכום חבל שאנשים ממהרים לשפוט אחרים לפני שהם שופטים את עצמם.
כתוב תגובה ל- עומר12345
לעומר אהבתי את תגובתך
  ירדנה   24/03/12 09:01
כתוב תגובה ל- ירדנה
עומר אתה צבוע ושקרן!
  רפאל 1234   24/03/12 09:29
אינך מכיר את מרכז אקדמי כרמל חוץ מהפצת שקרים מוחלטת מצידך! בישראל יש הרבה מכללות שמלמדות בדיוק את מה שמלמדים בכרמל- משפטים,מנהל עסקים וכו.האם כל המכללות חלשות? האם כל הסטודנטים מטומטמיח שמשווקים להם לימודים והם טמבלים וקונים הכל? ברור שאתה משמיצן ומחרטט. אשר למחאה,לא כל מה שהכותב כתב צודק אבל המחאה שהייתה תמשך ללא ספק!עבדו עלינו בעינים במחאה הקודמת והפכו את מסקנות טרכטנברג לסמרטוט עכור!במחאה הבאה שוב נפגוש סטודנטים רבים והפעם לא נהיה שוב הפריירים כבעבר.משמיצים כמוך יש בשפע כחול על פני הים.תמשיך ללכלך כפי שאתה רגיל איש לא מתרגש מהבלע שפיך מפיק זה רק מעיד על אופייך.כל טוב לך.
כתוב תגובה ל- רפאל 1234
15
איפה להתחיל?
  ליאור מהצפון   24/03/12 02:13
חוצפנית? לאו דווקא. חיה בסרט. היא מאיימת, דורשת שהיא תחליט כיצד תקציב המדינה יחולק, וכו', ללא אמון הציבור. אני אסביר לאט: העם בחר בביבי לנהל מדיניות. מגיעים החבר"ה האלה, שלא זכו לאמון הציבור (בעיקר וממניהם) ודורשים שראש הממשלה יעשה רק מה שהם אומרים לו, כשזה בניגוד למה שהבטיח לבוחריו, או אחרת... זה לא חופש, זה ניסיון להפיכה פוליטית. אמנם לא אלימה (חוץ מכמה חברה שהציגו גם גיליוטינה, עוד כמה שניסו לשרוף פעילי ימין בחיים, אבל מי סופר)... קומוניסט? מי שמדבר, הולך ונראה כמו ברווז הוא כנראה??? אתה מאשים את כל החוליים בעשירים. טוען שלחרדים ולערבים לא צריכה להיות כל אחריות על מצבם. אם אילו הם אינם דיבורים של קומוניסט, אני לא יודע מה כן. עכשיו לגבי דברי ההבל האחרים שלך: בריטניה הייתה במצב כלכלי נוראי, תקועה ולא זזה, כי אפילו להחליף מכונת דפוס, דרש את אישור כל ועדי העובדים במדינה. תאצ'ר שברה את עניבת החנק של העובדים. כאשר מערכת מוטה חזק (לטובת בעלי ההון במאה ה19, לטובת העובדים באמצע-סוף המאה העשרים), זה לא טוב. מצבה הכלכלי של צ'ילה, והחופש של אזרחיה, טוב בהרבה משל, נניח, ונצואלה, ששם יש "שיוויון". יש בעיות ואי שלמויות בקפיטליזם. גם שם יש כל מני הזויים. אבל... רוב החברה שמרוויחים טונות, בשור חופשי, לא עושים זאת מעושק. גוגל עשתה ע"י הורדת עלויות חיפוש באינטרנט. פורד עשה ע"י הורדת מחירי מכוניות. גלוק ע"י הורדת מחירי אקדחים, ועוד. למען האמת, רוב המתעשרים שלא עשו זאת חסות ממשלה, עשו ע"י נתינת משהו שלא היה, או לחלופין, ע"י המצאתיות שגרמה להורדת מחירים. זה ההפך המוחלט מעושק. לעומת זאת, ועדי עודבים שמעלים את משכורתם היחסית ע"י השבתות, ולא נותנים שירות טוב יותר, או תפוקה טובה יותר, ולא מאפשרים לאנשים (בכח הזרוע והחוק!) להציע ולחפש חלופה, הם עושקים למהדרין. אבל להם אנשי החמחאה נותנים גיבוי. הבעיה אתך (בהנחה שאינך בן דמותו של נפולאון מחוות החיות) שאצלך "עשיר=רע", "עובד=טוב", "עני=עשוק". זהו מודל שהקשר בינו לבין מציאות רופף. מעשית, אתה ושכמותך מורידים את רמת החיים של כולם בשביל כמה מיוחסים (עובדים מקושרים). גם ניהול הוצאות מופקר הוא סמל שלכם.
כתוב תגובה ל- ליאור מהצפון
16
אנרכיסטים חד"שים הממומנים ע"י
  קורןנאוה טבריה   24/03/12 07:37
הקרן החד"שה לחורבן ישראל מפנים תחילה=במסווה של "צדק חברתי"= 0וציאלי0טי?!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
17
בסוף ליף וחברה יהפכו למושחתים
  קולונל שארמונטייה   24/03/12 09:00
כתוב תגובה ל- קולונל שארמונטייה
יותר מושחתים מהשלטון הקיים-אין
  מעניין   25/03/12 02:08
כל המגחיבים בכתבה זו הם משרתי ביבי למלחכי פנכתוח. הצעירים שעוסקים במחאה שתחזור הם עדיין תמימים וטהורים. קשה להגיע להסתאבותשל השלטון הנוכחי. צריך להעריץ את הצעירים המקדישים את זמנם וןהאנרגיות לשהם לאידיאלים שכל עוד מפלגות הקןאליציה הנוכחית קיימים לא תעזור שום מחאה. ביבי יגרום לצעירי ישראל לעזוב את הארץ ברגע שהמצב הכלכלי בעולם ישתפר.
כתוב תגובה ל- מעניין
18
אתם קומוניסטים- זה מספיק גרוע!
  ד"ר מאיר ב.ע   24/03/12 10:35
מאמר רדוד ומלא חצאי אמיתות ושקרים כמיטב המסוקת הבולשביקית. לנסות ולהפריך את הטיעונים כאן קל אבל יש כל כך הרבה שזה מיאש. זאת המסורת הבולשביקית. זרוק הרבה בוץ. ספר המון שקרים. בסוף מישהו יאמין למשהן... כך מי שמכיר מהי כלכלה חופשית מבין שבין מה שהכותב מצייר ככלכלת שוק לבין מה שכלכלת שוק פשוט אין קשר. ועצה טובה לכותב, לפני שאתה מנפנף בפרידמן, נסה לקרוא מעט מהגותו ולהבין אותה. תופתע לגלות כמה היא שונה ממה שאתה חושב.
כתוב תגובה ל- ד"ר מאיר ב.ע
כמה נחמד לקרוא השמצות
  הג'וקר   24/03/12 12:57
במיוחד כאשר ברור שאין למשיב מושג על מה הוא מדבר.
אני לא קומוניסט, בעברי הערכתי את צורת החיים השיתופית, אבל הטבע האנושי חלש מדי בשביל שצורת שלטון כזו תצליח להתקיים ללא שחיתות. אבל זה ברור לחלוטין שדרישות המחאה החברתית אינן קשורות לקומוניזם, הן מדברות על רגולציה של השוק, על חזרה למשחק הוגן, על פירוק הריכוזיות ושלטון ההון.

בשוק חופשי אין מקום לתספורות חוב, כל שחקן משלם את מלוא הכסף שהוא חייב, ואם לא, יעוקלו נכסיו.
בשוק חופשי חברה ממשלתית גדולה ומרוויחה לא תמכר במחיר לא ראלי של 180 מליון ש"ח.
בשוק חופשי אין מקום לפקידי ממשלה מושחתים אשר משתמשים בכוחם על מנת להיטיב עם המעסיק הפרטי הבא.

כל המדובר כאן הוא לא קומוניסטי ולא בולשביקי, הוא חזרה למשחק ההוגן, פיקוח הגון ורגולציה נורמלית.

זה לא קומוניסטי לדרוש שפקיד ציבורי יפעל את טובת הציבור.
זה לא קומוניסטי לדרוש שכספי המיסים המשולמים ע"י האזרחים יחזרו אליהם בצורת תשתיות והטבות, לא בצורה של גופי גבייה חדשים.
זה לא קומוניסטי לדרוש יכולת קיום לאדם עובד.

המשק הישראלי כלוא בין 2 קבוצות כוח עיקריות שנלחמות על כל העוגה ומשאירות רק פירורים לאזרחים.

ועדי העובדים ובעלי ההון, אמנם נדמה שהם עומדים משני צדי המתרס, אולם בתוצאה הסופית, זה לא טוב לנו וזה לא טוב לנו.

שירותי הממשלה כושלים בגלל כח אדם לא איכותי, בגלל הסכמים קיבוציים שאינם מאפשרים יעול ושיפור הליכים, ובסופו של יום הנפגע הוא האזרח, שסומך על הממשלה שתספק לו את השירותים הללו כמו שצריך.

דפני ליף וחבר מרעיה הם סמולנים מהסוג הסטנדרטי, ויש להתייחס אליהם כמו אל כל סמולני. אך המחאה פרצה בעוד שכונות ועוד ערים ברחבי ישראל, אנשים קשי יום מחיפה, משדרות, מבאר שבע, מדימונה, מערד, מקרית שמונה מעכו ונהריה. כל אלה יצאו לרחובות לא בשביל הופעה של שלמה ארצי או נאום של דפני ליף, אלא כי הם יודעים מה שרבים מעדיפים לשכוח, הפריפריה גוססת, אין לאנשים עבודה, וגם מי שיש לו עבודה במשרה מלאה, לא מצליח לגמור את החודש, וזה לא בגלל אורח חיים בזבזני ופזרני, אנשים שחיים בדוחק מהמינימום הנדרש עדיין לא מצליחים לגמור את החודש, כי במה יעזרו 4,000 ש"ח כשחשבון החשמל לוקח רבע משכורת, הוצאות רכב עוד רבע(כי אין ברירה, זה לא שיש בפריפריה תחבורה ציבורית נורמלית), רק להוסיף על זה שכ"ד, מסים, ואוכל לבית, וכבר ההוצאה עולה על ההכנסה.

לשאלה למה המחירים כל כך גבוהים יש תשובות ארוכות מאוד ומסובכות מאוד, אבל זו לא השאלה שצריך לשאול.

יאיר לפיד ניסח זאת בצורה מאוד טובה, איפה הכסף?

זו השאלה הכי מעניינת, איפה הכסף? לאן הולכים 4 וחצי שקלים מכל ליטר שאנחנו מתדלקים? ומה עם הביטוח לאומי? ומס הכנסה? למה אין לי תחבורה ציבורית 24/7 כדי שאני אוכל לזרוק כבר את האוטו?
למה אני חייב בביטוח חובה? הרי זה לא שהחברת ביטוח תשלם לי מה שמגיע לי ברגע האמת, אז למה מכריחים אותי לשלם?

למען הסר ספק, אני לא תומך כאן במר לפיד, אלא רק בעקרון שהוא העלה, איפה הכסף שלי? למה אני משלם? למי אני משלם? ומה יוצא לי מזה? זה לא קומוניזם, זה קפיטליזם במיטבו. אני משלם כאן את המשכורות, לא המדינה. הבעיה היא שרמות ההתייחסות שונות לכל אירוע, הבעיה היא שמה שבאמת מעניין את הפוליטיקאים זה לא אידאולוגיות כמו ימין, שמאל, וכלכלת הון לעומת כלכלה שיתופית. מה שמעניין אותם זה הכח שלהם והכיס האחורי שלהם.

ובזה צריך לפגוע ראשונים. יואילו נא נבחרי הציבור ויורידו את משכורתם לשכר מינימום, שהרי הם קבעו שהשכר הזה מסוגל לקיים משק בית, אז
כתוב תגובה ל- הג'וקר
19
בזכותהמפגינים הושגו כמה הישגי
  רחל המרכלת   24/03/12 12:15
איך הם יכולים להצטרף למפלגות הקיימות אם הם מפגינים נגד ההממסד
כתוב תגובה ל- רחל המרכלת
20
מעשים במקום דיבורים
  יריב דה בוטון   24/03/12 19:59
עזבו אתכם מצעקות ופיטפוטים, זה הזמן למעשים: מקום מפגש ליזמות חברתית עיסקית. שיהיה לנו בהצלחה.
כתוב תגובה ל- יריב דה בוטון
21
ד"ר קורי כותב דברי טעם
  יהודה לבנון   24/03/12 20:06
אמנם באריכות יתר אבל צודק בדעתו והמחאה תתפתח ותתחדש בקרוב מאוד.
כתוב תגובה ל- יהודה לבנון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il