s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תתחילו להתכונן למלחמה
מאת: יעקב אסתרליס  |  28/10/2004
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
דברים צודקים ונכוחים,
  ליכודניק 111   29/10/04 22:59
למרבה הצער הם נופלים על אזניים ערלות
כתוב תגובה ל- ליכודניק 111
2
טיפש.תמשיך להפחיד את עצמך וחבריך
  אביגיל לנביא השקר   30/10/04 00:43
כתוב תגובה ל- אביגיל לנביא השקר
Who is stupid
  Dodo10   30/10/04 02:48
A person who cannot accept the bitter truth, or a person who knows only to curse and cannot write more than one sentence.
כתוב תגובה ל- Dodo10
טפש מי שלא יודע לכתוב עברית בא"י
  קרטושקס   30/10/04 12:01
כתוב תגובה ל- קרטושקס
אביגיל. מה הביא הסכם אוסלו?
  אין ללמוד מההסטוריה?   30/10/04 03:57
כתוב תגובה ל- אין ללמוד מההסטוריה?
רק שאוסלו לא שייכת לנושא ההתנתקות
  לחכם בדיעבד   30/10/04 12:03
כתוב תגובה ל- לחכם בדיעבד
הפוסל, במומו פוסל. מטרתם חיסול ישרא
  חץ   30/10/04 09:11
כתוב תגובה ל- חץ
למגיב הסמולן
  אביהו   30/10/04 10:47
התברר שעד כה רק הימין צדק.

החל מז'בוטינסקי, דרך אצ"ל ולח"י (ולא ההבלגה), דרך גירוש וסיפוח ב1948 (מה שלא עשינו לצערנו ב-67), עד דרך אוסלו.

כל אימת שמשהו עבד זה היה בזכות הימין או כאשר הסמול לדורותיו יישם , לעיתים באופן יותר מוצלח, את מדיניות קיר הברזל של הימין.

רק הוזים וחסרי שכל כמוך עדיין לא רואים זאת.
כתוב תגובה ל- אביהו
אביגיל,תגובה חכמה,מנומקת כיאה לMA
  יעקב ב   30/10/04 13:01
במשפטים.
כתוב תגובה ל- יעקב ב
אביגיל במקום להשיב היא משמיצה
  מאיר א.   30/10/04 20:05
בהסכם אוסלו ישראל מילאה את חלקה: הסכימה להקמת "רשות פלשתינאית" בשטחי יש"ע, הסכימה לכניסת כל הנהגת המחבלים בראשות הטרוריסט עראפת, התירה הכנסת אנשי "משטרה", שהם למעשה חיילים, והתעלמה ממספרם הכפול מזה שהוסכם,חילקה להם רובי סער (שהופנו נגדנו) ואלה עוד הבריחו נשק במטוסים ובאוניות. הפיגועים ארעו גם בתקופת רבין, אבל הוא לא יכל להודות שההימור שלו קרס במאות הלוויות ובפצועים שגדשו את בתי החולים, ונותרו נכים ושכולים,וכינה אותם "קורבנות השלום". ברור, כי הרשות לא לחמה בטרור, מסמכים מעידים כי ערפאת מימן את הטרור.
והנה הולכים להימור נוסף - ובלי הסכם!!!
לאביגיל אין טענות שיסתרו את החששות והדאגות שהובעו במאמר, ולכן היא משמיצה.
זו הרמה הנמוכה והנחותה ביותר שאביגיל הצליחה להגיע אליה!
כתוב תגובה ל- מאיר א.
תגובה לאביגיל השמאלנית התמידית
  חדוה   30/10/04 21:51
תחזיקי חזק בדעה המשאלנית שלך ונראה בסוף מי צדק? את בטח שלא צדקת כי את חושבת כמו כל הסמול העלוב שהם ורק הם צודקים, בחלום!!
התגובה שלך אופיינית כמו תמיד בתגובותיך
ואין שום שינוי,לדאבוני.
יעקב צודק בכל מה שכתב בכתבה.
כתוב תגובה ל- חדוה
שמאלנית האמ-אמא שלך
  אביגיל   31/10/04 19:19
כתוב תגובה ל- אביגיל
3
אין תחליף לבטחון מוחלט
  אדי 1943   30/10/04 06:09
לפני שהתרחיש יתרחש, אני מציע להקדים תרופה למכה. ראשית נכבוש את מצרים וסוריה,ומאחר וטורקיה לא תשב בחיבוק ידים מוטב לכבוש גם אותה. ובהזדמנות זאת מדוע לא נמשיך לאירופה???
כתוב תגובה ל- אדי 1943
4
אני מסכים עם מגיב 2 ,באשר לרמת המאמ
  יעקב ב   30/10/04 09:41
ר.
לעצם הענין,אני בטוח שכותב המאמר לא רק,שלא ביקר ברצועת עזה,אלא גם לא התעמק
במפת האזור.יתרה מזאת,לכותב זיכרון סלקטיבי באשר המצב ברצועה לפני האינטיפדה.
לא התנתקנו מעזה,בשטח קטן,ללא מקורות מים המתנחלים שולטים על שטח ללא פרופורציה למספרם.צרכי אבטחה[אין לי טענות על כך] של הישובים מגביל את חופש התנועה של הערבים עד כדי חוסר יכולת להתפרנס ולקבל שרותים רפואיים.אני כבר לא מדבר על תחושות.גם לפני האינטיפדה
,ולא מסיבות ביטחוניות,היו כבישים נפרדים ליהודים וערבים,חושות של ערבים
למול וילות של יהודים ועוד.
באשר לאלימות האיסלמית.נכון יש גל אלימות איסלמי פונדמנטליסתי וערביי השטחים הם חלק בלתי נפרד ממנו. מבחינה
זו הישובים ברצוע לא מועילים במאומה
יש האומרים אף מפריעם.אף אחד לא הצליח
להסביר לי איך הישובים מועילים למלחמה
בטרור או מניעת טילים על אשקלון.לפי חשבון שלי,יש כ8,000 תושבים יהודים ברצועה,מתוכם כ6,000 ילדים.אני לא רוצה
ש6000 ילדים יגנו על מדינת ישראל,בשביל
זה יש צבא.

ללא שום ספק,המחבלים הערבים ישיגו נשק
שיאיים על אשקלון ותל אביב,זה ענין של זמן.זה לא תלוי בכך,אם יהיו בשטחם 6,000
ילדים יהודים או לא.דוקא בגלל זה אנחנו
צריכים להשיג לנו יותר חופש פעולה הן מבחינה מדינית והן מבחינה ביטחונית.

חומר למחשבה:אין ילד אחד ברצועת עזה
שלא חווה איזה חיפוש בביתו[גם אם הוריו אינם מחבלים],הריסת ביתו או בית השכן, סתירה לאביו במחסום.שלא נדבר על גניבות
של חיילינו תוך החיפוש בבית או מחסום.

מה זה עושה להם? מה זה עושה לנו
כחברה?
כתוב תגובה ל- יעקב ב
תשובה ליעקוב,
  יהודי גאה,   30/10/04 16:26
אנחנו כחברה ???

ממזמן אנו חברה מפולגת ועלובה, (ראה מה
מסוגלים חבורת מרצחים עלובים מסוגלים
לעשות "לחברה" שלנו.

בא אומר לך (ולרבים כמוך) את השטלשלות
ההיתדרדרות של המדינה הזו,

במלחמת 67 החל הרס המדינה,

ב-73 נגמרה המדינה, וכן הלה, הולכת המדינה ומתדרדרת, הסכמי אוסלו וכו'.

צודק הכותב, אך צריך הרבה יותר אגרסיויות, כי הערבים הפונדמנטליסטים
לא יודעים אחרת.

אגב, באם נבדוק לעומק את מצבו של העולם
היום, בכל הקשור לטרוריסטים, יוצא כי אנחנו יצרנו אותם, אין צורך בהסברים
מיותרים, ובמידה שלא מבינים את מה שאני אומר, התוצאה תהיה אכן כמו שהכותב אומר.

זאת תשובתי לכל המלעיגים לכותב הכתבה.

ולך אשר כתבתה את הדברים הנכונים ביותר
אין לי יותר מה להוסיף, אלא לברך אותך
חזק ואמץ.
כתוב תגובה ל- יהודי גאה,
5
חוסר היגיון משווע
  אבי יריב   30/10/04 10:21
איך יתכן שכל כך הרבה טיפשות מהמאגר הכללי, ייקח לעצמו אדם אחד. זה מספיק לגדוד שלם .

איך, אדוני, אינך מבחין כלל בחוסר ההיגיון שבטיעוניך?

תענה רק על שאלה שתי השאלות הבאות .

במה תרמו ישובי עזה ופתחת רפיח וארבעת הישובים בצפון השומרון לבטחונה של ישראל ?
מדוע לדעתך תושבי גוש דן צריכים להרגיש מאוימים אם חלילה יחזירו את תושבי רצועת עזה חזרה הביתה ?

הרי עד כמה שידוע לכל , חיילים סדירים ואנשי מילואים נאלצו להקריב את חייהם על שמירת הלטיפונדיות שבפתחת רפיח .

המתיישבים " הציוניים " החדשים העסיקו בפרוטות את הערבים הרעבים מעזה לעבוד בחממות, וניסו להתעשר על חשבונם.

כספי משלמי המיסים בישראל הושקעו במיליארדים כדי לגונן ולסלול כבישים ועוקפי כבישים כדי להבטיח שהילדים -שהוריהם חסרי האחריות הביאום לשם שלא מרצונם - יוכלו לנסוע בביטחה לבתי הספר.

אני רק מבקש להזכירך שבימי פורענות נהג הישוב בארץ ישראל , כדבר ראשון ובסיסי , להבטיח את חיי הילדים והנשים והרחיקם מקו האש .
וכאן הטמטום זועק לשמיים.
אז במה אנחנו שונים מהפלשתינאים , כשאנחנו טוענים שהם שולחים את הילדים לקו העימות עם חיילי צה"ל ?

האיומים האלה , וההפחדה הזו ושכמותה נשמעה מפי "גיבורי ארץ ישראל השלמה" גם לפני הנסיגה מלבנון. ממש אותן המילים . חיפה תהיה בסכנה , הגליל ייהרס . לא יהיו חיים בישובי הגבול .
ומה מכל זה התממש ? כלום!

אז המתחסדים והחכמים בעיני עצמם , כמו האבר הגדול-כדוגמה בלבד - מספרים לנו שהאופן בו יצאנון מלבנון הביא את האינתיפאדה לארץ .

נו באמת . טיעון כל כך לא אינטיליגנטי מתאים לאשפי הביטחון ולאידיוטים הראויים לכל משרה ממשלתית . לכל עניין ולכל מצב יש להם תשובה . הערבים ,שלשיטתם שונאים את ישראל מאז ומעולם ומוכנים להטביעה בים , היו צריכים את היציאה מלבנון כסיבה לפיצוץ אוטובוסים ולרצח חפים מפשע ?
טיעון כזה הוא במקרה הטוב היתממות ובמקרה הגרוע- טימטום.

אז תשמע אדוני הנכבד .
אחרי שישובו הביתה אלה שנשלחו ע"י ממשלות ישראל לניסוי הגדול , הדעת והניסיון מלמדים ששום קטסטרופה- מעבר לזו הקיימת כבר בפועל- לא תתרחש.
ובא לציון גואל .
כתוב תגובה ל- אבי יריב
יריב, תן לנו קצת צ'נס וסלח לנו...
  א.ג   30/10/04 14:30
כי איננו מגיעים למעלת חכמתך הניבטת אלינו ממרום -"20 שנות הלימוד" שלך..

אנחנו מבטיחים כי בהתאם להצעתך הישנה נלך כולנו לספריה בבית "הריאלה" לקרוא מעט ספרים ולהחכים.

ושם נלמד כי :

דמוקרטיות שנוהגות לבצע משאלי עם מכונות לפעמים "כדמוקרטיות פופוליסטיות" כשם גנאי.

אולי סוף סוף נקרא כמה מספריו של ד"ר מילשטיין ונבין אחת ולתמיד מה היא תפיסתו של לגבי בטחון מדינת ישראל..

נלמד גם כי למחבלים מותר לרצוח את מתיישבי יש"ע.

כי קציני צה"ל הם "דגנרלים".

כי המחבלים הפלשתינאים, רוצחי תינוקות ונשים הם "לוחמים".

כי ישראל חתמה על הסכם שלום עם הפידאינים לאחר מלחמת סיני.

כי לפני מלחמת ששת הימים היה שקט ושלווה בארץ.

כי שוכני מערות וחירבת קומראן היו הסיקריקים.

כי ספריה ידועה בתל אביב נקראת "בית הריאלה".

כי האתר של יואב יצחק הוא "אתר הבית של הפשיסטים הישראלים".

שם גם נלמד כי ניתן לבצע במעבד תמלילים פעולות העתקה והדבקה , במקום להקליד תמיד הכל מחדש.

אמנם לעולם לא נגיע כולנו לרמת השכלתך ( הניבטת אלינו ממרום "20 שנות הלימוד" שלך) אבל גם זה משהו.
כתוב תגובה ל- א.ג
אני מתבייש--צר לי להסכים איתך הפעם.
  פוצו   30/10/04 18:38
כתוב תגובה ל- פוצו
חסה קלוסה
  א.ברקוביץ   30/10/04 19:28
שכחת להזכיר את התרומה הענקית של תושבי הרצועה- חסה נטולת תולעים.. זה קטן בעיניך לביטחון ישראל??.....
כתוב תגובה ל- א.ברקוביץ
זלמן/שרוליק/ברקוביץ /זהבה
  א.ג   30/10/04 23:55
אתה לוקח קורסים אצל יריב ?
אל תזניח !
כתוב תגובה ל- א.ג
איך תתגבר??
  א.ברקוביץ   31/10/04 06:13
אני עם השמות אסתדר, אבל איך אתה תסתדר בלי חסה נטולת תולעים??
כתוב תגובה ל- א.ברקוביץ
לאבי יריב
  נעמה   30/10/04 21:46
בתשובתך לכותב התכב איני רואה את גאון כפי שהנך מתיימר להיות ולהעליב כל אחד שלא בדעתך ולכתוב שהוא טיפש. שמתי לב לתגובות שלך מפעם לפעם. טוב,אז אתה שמאלן גדול אבל זה לא אומר שאתה צודק או שאתה חכם כל כך.
ולידיעתך הרבה אנשים חושבים כמו יעקב
שהקאסמים או כל מה שהם יורים יגיע גם למרכז ולא יעזור לך כלום. אז אל תתלהב מזה שמגרשים יהודים מאדמתם -שלא באשמתם
אלא ברצון הדיקטטור הגדול.
כתוב תגובה ל- נעמה
חבל על האנרגיה!
  משה מראשון   31/10/04 10:13
אבי יריב שייך לאותה קבוצה של "אינטליגנטים" (בעיני עצמם) שאין אפשרות לבלבל אותם עם העובדות. הם חיים בתוך עולם חסום פנימי משלהם, שבו אין מקום לספקות ולתהיות....שלא לדבר חס ושלום על טעויות. הם אוהבים לעשות אקספרימנטים התאבדותיים (בדרך כלל על חשבונם של אחרים) שלפי דעתם המלומדת יפתרו לנו את כל הבעיות בפשטות גאונית, ובמהירות.
הם רוצים "שלום עכשיו", ואינם תופסים שהם מושכים את כולנו לאבר אותה תהום שיבטיח לנו שלום של בתי קברות.
כתוב תגובה ל- משה מראשון
הקסמים ירדפו יותר עמוק לא הגיוני?
  ממנחם   31/10/04 12:01
הרי הם מחפשים לפגוע והיה ויקבלו חלק ממבוקשם-גוש קטיף,הם לא ימשיכו בדרך שלהם שהצליחה כל כך?
השכל הישר -לא זה החולני -אומר שאם זה הצליח יש להמשיך אבל ביתר שאת ויתר עוז.
אתה יריב תיתפקח רק כאשר הפצמרים יפגעו היה לא תהיה-בבית ילדיך שלך אז תיתעורר וחבל שרק אז
כתוב תגובה ל- ממנחם
6
הנברח?
  יובל ברנדשטטר   30/10/04 21:28
לפי דעתה של הגברת, בעת שרצועת עזה תתחמש בכל הנשק של העולם, מדינת ישראל תשב לה בחיבוק ידיים ותצחק צחוק אוילי.
זה היה פעם, עד שנת תש"ס. עכשיו החכמנו. שני טילים על שדרות שוים מאתיים ערבים מתים. שלושת אלפים מבוקשים נעצרו וכלם ייוצאו לכור מחצבתם עזה. יאסר עראפאת יחזור בארונו לעזה. חמשת אלפים קני ארטילריה יכוונו אל עזה אם תעיז לפלוט אפילו שיהוק לא נכון לעבר ישראל אבל רק כאשר עזה תקבל מעמד של מדינה. מאידך שבעת אלפים יהודים בעזה לא מנעו אלף נרצחים בכל רחבי ישראל. לא שזה תפקידם, אלא שהרלבנטיות שלהם לנושא הבטחון היא משנית לחלוטין
כתוב תגובה ל- יובל ברנדשטטר
הגיון ברזל אבל קצת עקום...
  מיכאל ב   31/10/04 08:07
א. יעקב אינו גברת....
ב. המתיישבים ואלף הרוגים ? מה הקשר ?
האם מתיישבי גוש קטיף היו אמורים למנוע יציאת מחבל משכם ?
תבנה טיעון מוצק יותר...
לישראל מספיק קני ארטילריה אבל הם משותקים מדינית, וכך יהיה גם בעתיד.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
7
לאבי יריב ולאביגיל
  מיכאל ב   31/10/04 08:17
א. איני חושב שהבעת דיעה על מצבו הפסיכולוגי של מי שחולק עליכם הינה הדרך (לאבי יריב).
ב. לצערנו כל אלה שטענו בתקופת אוסלו נגד ההסכם זכו לתגובות כמו שלכם. וכמה עצוב הם צדקו ! ישנם כאלה שהודו בכך וישנם נאלה שנשארו נאמנים לדעותיהם מבלי ללמוד כלום.
אנא תתעשתו, למען כולנו
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
כמה שאתה צודק!
  משה מראשון   31/10/04 09:47
לצערנו הרב זה לא רק אבי יריב ואביגיל. יש כאן אוסף שלם של טיפוסים שהופכים את האתר הזה לפח אשפה מסריח של קללות, גידופים, וחוסר תרבות. בגלל הטיפוסים האלה כמעט בלתי אפשרי לנהל דיון משמעותי וענייני על שום נושא בתוך האתר.
אולי זה לא קל, אבל היה מן הדין שהנהלת האתר תקפיד קצת יותר על רמת התגובות המתפרסמות.
כתוב תגובה ל- משה מראשון
אוסלו היה הדבר הכי טוב שקרה לנו כי
  אביגיל (לקצרי הראות)   31/10/04 19:25
זה הוכיח לרוב עם ישראל ולעולם עד כמה הפלשתינאים נבזים ושוחרי אלימות ולכן גם לא יקבלו את שיכלו לקבל באוסלו או מאהוד ברק. אם הם יקבלו משהו בסןף זה רק יתרכז ב-5 פרובינציות מבודדות ועוד יצטרכו לומר תודה.
כתוב תגובה ל- אביגיל (לקצרי הראות)
8
כמו אוסלו-שאף אחד לא גאה בה ההפך
  בשם ביטחוננו   31/10/04 11:49
לא צריך להיות מפוקח מדי. אין אדם אחד ויחיד כיום שיצדיק את אוסלו האומללה ואת חלוקת הנשק הרצחנית שלה.כך בהינתקות הארורה אבל הרבה יותר מהר עם הרבה יותר דם -לא על אף יהודי-יגיעו כולם להסכמה אחת. אז למה ראש הממשלה בכל זאת דחף את זה? הוא בודאי חשב על זה. כדי להרוויח מילים חמות וכבוד שכל כך היה חסר לו לקבל מהשמאלנים.וכבר אמרו חכמינו הקנאה והתאווה והכבוד מוציאין את האדם מן העולם.ולא רק אותו אלא אותנו ביחד איתו גם כן
הנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל. אליו תפילתנו שבכוחו ננצח את אויבינו בלי לשפוך טיפת דם.על ידי ניסים וניפלאות שיראה לנו.
כתוב תגובה ל- בשם ביטחוננו
9
התנקות - חוק הטרנספר
  תושבת כדים   31/10/04 18:25
בהחלט הסכמתי אם כל מילה שכתבתה בכתבה, למה אתם תמיד שוכחים את הישובים בצפון השומרון, גם צפון השומרון היא חלק ממדינת ישראל ורק לידיעת כולם, שרון מנתק אותנו מביתנו רק כמחווה לבוש עדיין לא הסכלתם להבין?
כתוב תגובה ל- תושבת כדים
10
מי שרוצה מלחמה--יקבל אותה באבו-אבו
  לכותב שוחר המלחמות   31/10/04 19:18
כתוב תגובה ל- לכותב שוחר המלחמות
11
מספר הערות לתגובות
  אסתרליס יעקב   1/11/04 01:27
א. קודם כל בגדול. תתארו לעצמכם מצב "אחרי"- אין גוש קטיף, המנתק את עזה ממצרים, אין ישובי צפון הרצועה המרחיקים את עזה מאשקלון ואשדוד. טווח קטיושה תקנית- עד 22ק"מ. היא בלי בעיה יכולה להגיע עד אשדוד. אבל הם יקבלו טילים מתקדמים הרבה יותר. ואיזה ישובים נמצאים צפונה ומזרחה מאשדוד?תציצו במפה!
עד עכשיו זה לא קרה- וזו תרומתם העדירה
של ישובי גוש קטיף וצפון הרצועה לבטחון ישראל.
ב. ליובל ברנדשטטר- חשבונותך מנותקות מהמציות בכלל. ברגע שעזה תקבל עצמאות- ממשלתינו לא תעז לגעת בה. מה שלא יהיה.
ג. לאלה שדעגתם העמוקה לשטח השייך ליהודים ושייך לערבים ולפרופורציה בינהם- קושיה: איפה הצפיפות גדולה יותר
בעזה או בגוש דן?
ד. ולזה הטוען שעידן הציונות זהתישבות
תם- אתה טועה בגדול- העידן רק מתחיל!
גם לפני 10-15 שנה שמענו אותן יללות-
ואז הגיעו יותר ממיליון עולים מרוסיה
ושינו את המצב גם מבחינה דמוגרפית וגם
מבחינה מנטלית ומדינית. ועכשיו בדרך עליות גדולות הרבה יותר.
ה. מהו מקור התכניות כאלה החסרות הגיון בסיסי במבט ראשון? חפשו כסף, הרבה כסף.
קיימת שכבה שלמה של נובורישים שהתעשרו
בשיתוף פעולה עם ארגוני הטרור או שותפיהם.קיימות הרבה דוגמאות די קרובות ל"מקבלי ההחלטות".
ו. אינני רוצה להתייחס להערות אנטישמיות. רק רוצה להזכיר שברוב מדינות תרבות- האנטישמיות היא פשע. ואם
האנטישמי עוד יהודי- הבעיה סבוכה עוד יותר- אולי פגם מנטלי או גנטי, כי איש שפוי אף פעם לא יהיה עויב לעמו. כנראה
מדובר כאן על מוטנטים- וכאלה היו בהסטוריה שלנו לא פעם אחד.
ז. ועוד נקודת מבט לאחינו השמאלנים- שונה לגמרה. ראש ממשלתינו הוא איש חכם ומנוסה. ואתם רדפתם אותו עשרים שנה, השמצתם,תקפתם. אז אולי הוא מביא לכם את הלבנון לשעריכם במתנה?
שווה לחשוב על כך.
כתוב תגובה ל- אסתרליס יעקב
12
חסל את פלסתין חסל את העולם
  אדי מלכא מור   1/11/04 03:11
כתוב תגובה ל- אדי מלכא מור
13
להסתלק מארץ הפלסתינים
  אדי מלכא מור   1/11/04 03:38


חבר יקר, עם מצרים חתמנו שלום וגם עם ירדן, ויכלתנו גם עם סוריה, וגם עם החמס וגם עם החיזבלא.

מה האלטרנטיבה שאתה מציע? לחסל את כל העם הפלסתיני?

צריך לתת להם מדינה, ולתמוך בהם, בכלכלתם בחיזוקם הצבאי, להפוך אותם לגורם החזק בסכסוך, תאמין לי שממשלה פלסתינית יציבה לא תרשה לכל מיני פלגים להשתולל, ומה עם החמלה, לעם סובל סובל סובל, לילדים מתים, לבתים הרוסים, מאיפוא יש לנו את האכזריות הזאת.

אני מוקיע את הטרור, אבל הטרור הפלסתיני הוא לא רוע לשמו, הוא מלחמה על הקיום, זה שלנו יש טנקים לא הופך אותנו ליותר צודקים.

תן להם לחיות תן להם לשרוד, תן להם לשמור על כבוד האדם שלהם.

תראה ליכוד השורות של הפלסתינים במאבק בישראל, תראה אותנו, אוכלים אחד את השני, אתה לא רואה את הסכנה לקיומנו?

צריך להפסיק מהנכלולים והערמומיות, להכניס קצת כנות, לבנות בחזרה את האמון עם העם הפלסתיני, דרך העם הפלסתיני ורק דרכו נגיע לשלום עם כל ארצות ערב.

זה אינטרס ישראלי חיוני לשקם את בריאותו של הראיס אבו עמאר, אני מפלל לשלומו.
כתוב תגובה ל- אדי מלכא מור
ואני מתפלל שיכנס קצת שכל לקדקדך
  אדי קונסטנטין   1/11/04 10:08
כתוב תגובה ל- אדי קונסטנטין
חבר יקר, איפה אתה חי?
  אסתרליס יעקב   1/11/04 15:20
הכל משהם רצו- נתנו להם! בתקופת אוסלו.
נתנו מדינה, נתנו שטח, נתנו צבא ונשק.
מי נתן? ממשלתינו היהודית.
ובמה הם החזירו? בפיצוצי אוטובוסים,
בפעולות טרור, במלחמת השמדה נגדינו.
הם גם רצחו אלפי ערבים שאשמתם היחידה
היה רצון לחיות בשלום איתנו. הרבה יותר מיהודים- פשוט לא היה משיגן עליהם.
הניסוי היה ולא הצליח. משמשחק עם השטן-
אוכל את התוצאה.
כתוב תגובה ל- אסתרליס יעקב
כל הכבוד
  אלון ריינהורן   2/11/04 15:23
איש יקר
רוצה אני להודות לך,על האומץ הנדרש בימים אילו ,לגלות חמלה ואמון בטוב.
כן ירבו האנשים המאמיניםבשלום!
גם אני כמוך אנני יכול לסבול את הצביעות הגולשת מן הסיר המבעבע של יהודה שומרון וחבל עזה.
כתוב תגובה ל- אלון ריינהורן
אדי מלכא מור
  זאב שימילביץ   22/06/08 10:19
לאדי מאת זאב חבר של יוסי דנון ז"ל

פרטים עלי תקבל ממשה, כשאתה עולה מטעמון לבית האמנים בצלאל.

כתובת אלקטרונית:

1.zeevkipaaduma@012.net.il
2.shmilo890@gmail.com

טלפון נייד: אצל משה.
כתוב תגובה ל- זאב שימילביץ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il