News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 444,460  סלולר - 926,176
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
תופעת הרפואה המתגוננת והיכרות עם מערכות ביורוקרטיות, מעלות תהיות לגבי הטיפול בקורונה. ואילו האופן בו מתנהלת הממשלה, נוגד כללי יסוד של ניהול משברים
יואב יצחק
יואב יצחק
יו"ר כחול לבן התנהל באופן מגונה בשורה של עניינים: הוא שיקר לאנשי השב"כ כשהגיעו לתשאלו לאחר שהתגלתה פריצה למכשיר הנייד ונשאבו גם תמונות וסרטונים מביכים גם בתקופה ששימש רמטכ"ל    הוא ...
הימנעו מתחפושות מסורבלות  [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
זכי הלר
מדי שנה מטפלים צוותי מד"א בילדים, בני נוער ומבוגרים שנפצעים כתוצאה מעיסוק במשחקים מסוכנים, לבישת תחפושות שאינן עומדות בתקני הבטיחות הנדרשים ושתיית אלכוהול
יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין
לא ייתכן שכל הרכבים מושלמים, לכל אחד מהרכבים יש חסרונות ומן הראוי שאלה יובלטו ויורחבו נושאים שבקושי נמצאים כמו עלות טיפולים, מחיר חלקי חילוף, עלות ביטוח וירידת ערך
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האוליגרכיה מגִנה על עצמה
מאת: אביתר בן-צדף  |  13/11/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מפא"ת?
  אביתר בן-צדף   13/11/13 20:48
מינהל פיתוח, אמצעים ותשתית במשרד הביטחון.
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
2
לאן הגענו
  תרצה   13/11/13 21:18
באתר של האגודה לזכויות האזרח יש פרסום אודות הסעיף העוסק בהעלבת עובד ציבור והעונש הצפוי לעובר עליו. הכותבת, עו"ד לילה מרגלית, ראש תחום זכויות האדם בפלילים באגודה זאת מחווה דעה וטוענת שהגיע הזמן לבטל את הסעיף שכן הוא נוגס חזק בחופש הביטוי ואין לו מקום במדינה שקוראת לעצמה דמוקרטית. מעניין מי אמור להרים את הכפפה ולהאבק בסעיף? מה תפקידה של האגודה לזכויות האזרח? acri.org.il
כתוב תגובה ל- תרצה
מדוע האגודה אינה פונה לבג"ץ??
  ?   14/11/13 12:17
מדוע האגודה לזכויות האזרח אינה פונה לבג"ץ? אם תפנה, תהיה זו הפניה הראשונה הנוגעת לזכויות אזרח של עם ישראל! אך יש לה בעיה, מכאן גם מתבקש ביטול חוק זילות בית המשפט. את זה האגודה הזאת לא תעשה, להוריד מגבהות לבם של שופטים?
כתוב תגובה ל- ?
זאת ועוד שופטים יודעים על הקשר
  ?   14/11/13 15:29
זאת ועוד שופטים יודעים על הקשר בין סעיף העלבת עובד ציבור לבין סעיף זילות בית המשפט. שופטים מאוד מאוד מעוניינים בהמשך קיומו של סעיף זילות בית המשפט, הם לא יותרו על האפשרות לתבוע את מי שמהן לבקר את הוד מעלתם! בהיות סעיף זילות בית המשפט המשכו ההגיוני של סעיף העלבת עובד ציבור, הם דוקא מקפידים מאוד על הענשת כל מי שלפי כתב האישום עבר על סעיף זה - הקשר למציאות אינו נחוץ!
כתוב תגובה ל- ?
3
זה מה שיוצא כשממנים תובעת משטר
  קנדום גומי   14/11/13 12:00
כשממנים תובעת משטרתית לשופטת ומביאים לה תיק של משרד הבטחון. אין שופטים, צדק מזמן אין, המערכת נהנית מזה, המצב פרוץ, משחק מכור.
כתוב תגובה ל- קנדום גומי
4
בושה
  צחיר   14/11/13 15:27
בושה למערכת שמגינה על עצמה בתור נעלבת ..זה מה שיש לכם לאמר להגנתכם אחרי שהשארתם אותנו נטולי הגנה ???
כתוב תגובה ל- צחיר
5
אזרחי המדינה ישלמו מחיר נורא
  נחום שחף   15/11/13 00:40
על הטעות הקשה בהחלטה להסתמך על כיפת ברזל לבדה. החשבון פשוט, מחיר שני טילים הנדרשים להשמיד טיל התקפי פשוט העולה כ-50 עד 200 דולר, הוא כ-200 אלף דולר, ובחשבון פשוט מחיר הגנת כיפת ברזל גדול פי אלף עד פי 4 אלפים מחיר הטילים בתוקפים. ובמילים פשוטות אם מדינת ישראל תשקיע להגנה סכום דומה למה שישקיע האויב בטילים התקפיים, הרי על כל אלף עד 4000 טילים התקפיים, כיפת ברזל תעצור רק אחד וכל השאר כמה אלפים יעופו על תושבי המדינה. כדוגמא במיליארד דולר ניתן ליצר כ-10 מליון טילים תוקפים שיכולים להפוך את גוש דן לגיהינום. בעיה זאת ניתנת לפתרון איכותי בעלות נמוכה באמצעות פתרון משולב הכולל תותחי לייזר כגון הסקי גארד תותחי וולקן משולבים עם כיפת ברזל, כאשר לכל סוג יש את היתרונות והחסרונות שלו.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
6
נבלות
  אזרח קטנטן   15/11/13 15:19
העלבת משרת ציבור בעת מילוי תפקידו. אם היינו עם ראוי לשמו היינו מעיפים מהכנסת כל חבר כנסת שלא היה מתחייב לבטל את הסעיף הזה. זכותנו להעליב את המשרתים העלובים שלנו כמה שנרצה, ומי שלא נאה לו שיחפש ציבור אחר לשרת אותו. הבעיה היא שאנחנו עלובים אז מגיע לנו.
כתוב תגובה ל- אזרח קטנטן
7
נמריםצדף מרים
  אביתר בן-צדף   15/11/13 21:48
למדתי מרבותיי, שמשרתי=עובדי ציבור צריכים להיות כמו נמרים: ללכת על קצות האצבעות, כפופים על ארבע, ולשתוק. כמובן, אין הדבר חל על השירות הציבורי שלנו, שיורד לחיינו.
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |