s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השיטה של פואד
מאת: אלדד יניב  |  28/03/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אכן הפואדיזים החמסני במרעיתו
  פלא יועץ   28/03/14 11:11
וכי מה כבר אפשר לצפות ממי שנקרא "פואד".מובראק פירסם בספרו כי פואד שימש כיועץ שלו בשכר של כ-25,000 דולר בחודש.וזאת בזמן שהאיש היה בתפקיד בכנסת ישראל ובממשלה.יש לעשות הכל בכדי להביאו לדין ולמנוע מהאיש המסואב הלזה להגיע למשכן הנשיא.הדבר היחיד הטוב שהוא עשה בסיפור שלפנינו,הוא בכך שהצליח למנוע את מפלגת האבודה מליפול ברשתו של נציג הקרן החדשה להחרבת ישראל ומשרתם של בעלי הממון מהאיחוד האירופי, בורג,מלהגיע לעמדה הבחירה בה הוא היה מסכן ממש את ביטחון מדינת ישראל. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
לפי מצבו הוא רוצה להקבר כנשיא
  ישראלי מן השורה   30/03/14 09:55
כתוב תגובה ל- ישראלי מן השורה
בעיית נאמנות
  אחי תופל   30/03/14 14:08
קבלת תשלום מנשיא מצרים לא הייתה אמורה להפוך את פואד לסיכון בטחוני /בוגד/ סוכן כפול ועוד הגדרות שמחייבות איזו עבודת מוסד קטנה ????
לגבי מכירת כלי רכב בשטחים . אבא שלי שהיה קשור איכשהו למינהל סיפר לנו בתמימות ובעיניים פעורות של אדם ישר על השחיתות הבלתי נתפסת הזו .ובלי קשר יעקב נמרודי בהיותו נציג משרד הבטחון באירן של השאח היה גם "במקרה" ובמקביל סוחר נשק פרטי ומורשה של מערכת הבטחון. זו השיטה וכך מקורבים הגיעו להון בלתי נתפס .
כתוב תגובה ל- אחי תופל
2
אלדד לבית פוחצ'בסקי
  אחד מרשל"צ   28/03/14 11:38
אלדד יניב לבית משפ' פוחצ'בסקי מהמשפחות הוותיקות ברשל"צ. נולד למשפחת פרדסנים ומשפחה אמידה מאוד. לאורך שנים נהנה מהשומן הרב של הפולטיקה. כך גם בנה עצמו כלכלית. היה יועץ משפטי של מפלגת העבודה...לפני שהפכה למפלגה אבודה. לפתע...הפך הכושי אורו...הנמר, נעשה חתלתול.... הוא עוד חפץ שנאמיל לו ורצה בבחירות האחרונות שנאמין בו. אז...אלדד. אני לא מאמין לך. לא מאמין בך. אתה שולף מידע לפי אינטרסים יום יומיים כפי שמזדמן לך. אתה מנהל הנהלת חשבונות עם מי שמאס בך. אתה בעצמך זעיר הפוליטקאים, שכשל במירוץת. שטעה בהימור. מבקש לפי הסדר את ראשם של הבכירים ממך שדרכם צלחה יותר משלך. אז... בטרם אתה רוחץ בנקיון כפיך הצדקני....רחוץ את ידיך. אולי ראוי שתשתמש בליזול....כמו כעשינו כשניקנו את בתי השימוש בצבא....סתם...מה עשית בעת שירותך בצבא....לוחם דגול.
כתוב תגובה ל- אחד מרשל"צ
למגונן המושחתים !!!!
  תל אביבי   28/03/14 14:08
כולנו יודעים מי היה אלדד יניב ,הוא אמר זאת בעצמו .לא גילת לנו שום דבר חדש למעט הדברים שגילת על עצמך ,והם שאתה אחד ממלחכי הפינכה שמעדיפים היו שאלדד יניב יישאר בצדה האפל של הפוליטיקה הישראלית וימשיך לשרת את אותם פירות באושים שאתה מתפרנס מהם.. (האמת קשה למושחתים היא מבליטה את הריקבון שעוטף אותם ולכן הם יעשו כל שיוכלו על מנת לרסק את את אלו ששמים מולם מראה)
כתוב תגובה ל- תל אביבי
כמה תומכים לאלדד....
  מערבון פרוע....   28/03/14 20:02
כותב המאמר אירגן לו קבוצת תומכים. הכול מתוזמן. המיתקפה על פואד באה לעולם כי פואד לא רצה באלדד. פואד מסמל עבור מדינת ישראל את העירקי, שעלה ארצה בגיל בר מיצווה, השתלב בחברה הישראלית. פיקד על טובי הלוחמים ובנה דור של מפקדים בסיירת שקד. פואד פיקד על לוחמי סיירת שקד בתקופה הרואית של מלחמת ההתשה.ועד היום הוא דמות מוערכת ונערצת. כן, לאלדד יש בעייה....בגן המשפחתי של הפוחצ'בסקים ברשל"צ לא קיבלו מזרחיים....שחורים ועירקים.....רק ילדים של בני "הדם הכחול" האריסטוקרטי של וותיקי רשל"צ. כן, אלדד הוא אחרון המפיניקים שאזרחי ישראל בחלו בהם ובדרכם. היהפוך כושי עורו...?
כתוב תגובה ל- מערבון פרוע....
פואד מושחת וגנב ונוכל כך היה
  גם בסיירת שקד   29/03/14 23:51
לסיירת שקד קיבלו רק קב"א נמוך שלא יבין גודל עסק הביש...והפרי הבאוש הגיעה גם לסיירת מטכ"ל
 הפרי הבאוש הגיעה גם לסיירת מטכ"ל
כתוב תגובה ל- גם בסיירת שקד
הכל טוב ויפה, אבל השחיתות קיימ
  נימאס   30/03/14 16:58
יחי תחיחלת עידן השקיפות...
כתוב תגובה ל- נימאס
השאלה היא: האם נכון או לא
  הנושא הוא: בןאליע   28/03/14 22:14
כתוב תגובה ל- הנושא הוא: בןאליע
ממש לא משנה=שניהם מאפיה סמול!!
  ע_הראל   29/03/14 23:17
שניהם פסולת אוריגינל של מפלגת העבודה הזרה והטמאה, יורשתה של מפא"י - זו המאפיה אשר בן גוריון עליו השלום ברח ממנה כמו מאש.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
השיטה של מפא"י הייתה השתלטות
  וחייב להפריש מעשר   29/03/14 23:44
8.2. שלי [יחימוביץ] יכולה להציג עמדה חברתית, אך בעלי ההון מממנים את מפלגתה ואותה. Eviathar Ben-zedeff השיטה של מפא"י הייתה השתלטות על המשק, כדי לממן את שיגיונותיה. מי שלא הפריש מעשר למפלגה - לא קיבל זיכיונות. כך, נוצר שיתוף פעולה מדהים בין ההון לבין השלטון האדום, שנמשך גם כיום כשהשלטון לכאורה אינו אדום. [ראה ערך מקדונלד'ס ישראל וחברת האם אשטרום, קיבוץ גליל ים שמייצא את אבן קיסר אוסטרליה, "עמותת נאות איריס קיסריה" והנשיאה העתידה דליה איציק חברתה של היו"ר קולט אביטל]
 השיטה של מפא"י הייתה השתלטות על המשק
כתוב תגובה ל- וחייב להפריש מעשר
3
עצוב שהטיפש העילג הזה הגיע לאן
  שהגיע   28/03/14 11:59
כתוב תגובה ל- שהגיע
4
מועמדים לנשיאות
  בורק   28/03/14 12:48
פואד בן אליעזר וריבלין,שניהם עם רגל וחצי בקבר,אחרי שנים בפוליטיקה המזוהמת ,רוצים לנוח שבע שנים בבית הנשיא,חייבים לחוקק חוק שיותר מ3 קדנציות,לא יוכלו לשרת בכנסת,לא צריכים פגרים מהלכים בכנסת!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- בורק
5
רק לא הם
  שימריתברנדויין   28/03/14 14:13
פואד לא יכול להיות נשיא מכיון שהיה בעד ההתנתקות ובעד הסכמי אוסלו ראובן ריבלין לא יכול להיות נשיא מכיון שהגן על החכ חנין זועבי במליאת הכנסת בדיון על המראמרה הגנה מבחילה סתם לאנשים את הפה כשרק ציצו לעבר חנין זועבי ומי שרואה כנסת יכול להבין כמה הוא מלקק לערבים ולשמאל העיקר להבחר לנשיא
כתוב תגובה ל- שימריתברנדויין
6
אין ממנים פרנס על הציבור
  הבעיה שלכלם קופה   28/03/14 15:35
פואד פרנס על הציבור עם קופת שרצים שרובצת עליו ואין מי שיפצה פה ויצפצף... הכוונה הייתה שניתן יהיה לשלוט בו...אבל כולם ב"שבט הרפז/אשכזני/ברק את ברק/אלשייך/פרס " יודעים, ולכן האימרה אינה רלבנטית במקרה דנן פואד מוגן ע"י העולם התחתון שבועד של ח"ח... בית הנשיא "מעוז של הפשע המאורגן והקיבוצים"
 בית הנשיא "מעוז של הפשע המאורגן והקיבוצים"
כתוב תגובה ל- הבעיה שלכלם קופה
7
בקשה לאלדד
  חושף הרעלות   28/03/14 15:48
אלדד, הקוראים באתר הזה אינטיליגנטים מספיק ופתוחים לקבל את כל דוברי האמת. אני מאמין לך. אל תמעל באמוננו. שבענו די. למען עתיד ילדינו והחברה העתידית של ישראל, אמור רק אמת, בבקשה.
כתוב תגובה ל- חושף הרעלות
רק האמת , בוואלה כבל לא ראה
  מצטרפת לבקשה   28/03/14 18:34
ולא שמע על הכתבה על פואד כמה "תמימים"
כתוב תגובה ל- מצטרפת לבקשה
8
לוגיקה פסיכומטרית למתקדמים
  מצביעיו של פואד   28/03/14 16:38
30.4. לוגיקה פסיכומטרית למתקדמים; מצביעיו של פואד, כמו גם של פרס... הם הערבים... מצביעיו של פואד, כמו גם של פרס... הם הערבים... לוגיקה פסיכומטרית למתקדמים; אם הערבים הישראלים מקבלים הוראות מחבריהם ביהודה שומרון ועזה ואם הערבים הישראלים הם מצביעי מפלגת העבודה בקלפי ואם הוריהם של הגנרלים הישראלים, הם קיבוצניקים/מושבניקים מתפקדי מפלגת העבודה ומרץ אזי 1. הגנרלים הישראלים שמאלנים 2. הגנרלים הישראלים לא יפעלו כנגד מתפקדי העבודה 3. הגנרלים הישראלים לא יפעלו כנגד הערבים באשר הם; ת"ז כחולה ו/או פלשתינאים 4. "פתק הבחירות 'חזק' יותר מכדור אקדח " לינקולן (BULLET , BALLOT ) 5. פרס, פרץ, פואד והמטכ"ל שרובו במ"לים, הם שמאל, משתייכם למפלגת העבודה, פרו ערבים; יותר מאשר מתנחלים, אוהבי קיבוצניקים/מושבניקים... שנאמנותם ל"שבט הרפז/אשכנזי/ברק את ברק/אלשייך" מוטלת בספק.. 6. כל התשובות נכונות
 מצביעיו של פואד
כתוב תגובה ל- מצביעיו של פואד
9
אז ניתן להסיק שלסילבן שלום ..
  תלאביבי   28/03/14 18:05
המסקנה מן המאמר היא שפואד בישל לסילבן הטרדה מינית מן העבר.
כמובן שזה לא הופך את סילבן ל ל"ו צדיקים וסביר להניח שהאיש רחוק מלהיות תמים ,אך יש פה חיסול חשבונות או ליתר דיוק חיסול מתחרה... (כנראה לא תבוא הגאולה מאיש מנבחרינו או בשפת העם כולם זבל)
כתוב תגובה ל- תלאביבי
10
מה אכתוב לא אדע
  הלוחש לכלבים   28/03/14 18:10
מה אכתוב לא אדע
שיר סיפור או אגדה.
רק אכתוב כמה מילים.
אני מאמין למה שנכתב כאן.
יצא לי לעבוד עם מי שאולי הדליף לבן אליעזר את המסמכים על הוצאות יו"ר כנסת, אברום.
הוא סיפר לי על עלילותיו של אברום, ועל ההוצאות הרבות שלו.
אני מאמין שבן אליעזר הדליף לעיתונאי את הפרטים על בורג, ואני לא רואה בכך מעשה פסול.
ידע כל איש ציבור אשר מנצל את הקופה הציבורית בדרך פסולה, שמעשיו עשויים להיחשף, ואז אולי יזהר יותר.
מעבר לכך, לא ברור לי מדוע אתר וואלה הוריד את הכתבה.
כתוב תגובה ל- הלוחש לכלבים
11
פואד-בנימין בן אליעזר
  גליל - רמות   28/03/14 23:20
אפס אפסים שהצליח במשך עשורים לתעתע במערכת הפוליטית והבטחונית בישראל ולהגיע בעזרת לשון חלקה לכל תפקיד ומעמד שהצליח.
גם הרקורד הצבאי שלו עבר הרבה שיפוצים כדי להתאים לדיוקן של "גיבור הדור". איש תככים ומזימות, לא אמין (אלא לעצו ולאינטרסים שלו) - ואפשרות הבחרותו למוסד הנשיאות בישראל יכול להתרחש רק במדינה עלובה, כשלנו כיום.
מסכנים יריביו - אם עדיין לא אכלו - הם יאכלו עוד הרבה רישעות ממנו.
כתוב תגובה ל- גליל - רמות
12
אחוזי הצבעה המדהימים במיגזר הפ
  דוד ש   29/03/14 05:03
אחוזי הצבעה מדהימים במגזר אשר השיג פואד, הפתיעו גם את שליטי צפון קוריאה, ולא אתפלא אם הגיעה מטעמם משלחת לארץ כדי ללמוד כיצד להעלות את אחוזי ההצבעה במדינתם
כתוב תגובה ל- דוד ש
13
הארץ עדיין טובה
  עידןסובול   29/03/14 12:07
המדינה כבר מזמן רקובה!
כתוב תגובה ל- עידןסובול
14
העפת בורג עניין לגאווה ולהתהדר
  רמת גני מצוי   29/03/14 12:47
חיסולו הפוליטי של אדם כמו בורג, זו פטריוטיות לשמה. בעניין זה פואד צריך להיזכר רק לטובה ולא לגנאי, בעניין זה כל דרך וכל פעולה היא כשרה.
כתוב תגובה ל- רמת גני מצוי
מסכים !!! בורג הוא שונא יהודים
  שעין   29/03/14 18:27
ונהנתן חזיר
כתוב תגובה ל- שעין
מסכים !!! בורג הוא שונא יהודים
  שעין   29/03/14 18:27
ונהנתן חזיר
כתוב תגובה ל- שעין
15
יש לציין בצער את הגנת משרדו
  יגואר   29/03/14 21:14
של יניב על החלאה שמעון שיבר, מנהל בת הספר עמית עמל בראשלצ שהתעלל מינית במורות, אימהות ותלמידות באימפריית המין שבנה בתוך בית הספר. אות קלון למשרד וראוי שייתיחס לכך בהמשך, כחלק מהמסע להלבנת החטאים.
כתוב תגובה ל- יגואר
16
בדקו את ואת רכוש בני משפחתו
  לשעבר מכר   29/03/14 21:32
רכוש רב הצטבר בדרכים מרתקות אצל בני משפחתו. ומענים במיוחד קשריו עם זהבה גאלון
כתוב תגובה ל- לשעבר מכר
17
ניסיון לחסל את פואד
  עיתונאי   30/03/14 09:05
הכותב הנקלה מנסה לתאר את פואד כמחסל בשעה שהוא עצמו מחסל את פואד בסיפורי פוגי. אם אכן קרו דברים כאלו הכותב היה שותף להם.
כתוב תגובה ל- עיתונאי
18
התנהלויות דומות נצפו במשטרה
  גלית אברהם מגדרה   30/03/14 09:26
אינני מופתעת מההתנהלויות הפסולות המתוארות והמפורטות בכתבה זו ובכתבותיו האחרות של עו״ד אלדד יניב. התנהלויות פסולות דומות ואף חמורות יותר נצפו וארעו גם בתוך המערכת המשטרתית. בין היתר נצפו שם בשעתם תופעות של :תחרות פרועה ,איסוף חומר מכפיש, הכשלה מכוונת של מתחרים יריבים ואחרים כולל חבלות בעבודתם, עלילות שווא על משרתים בארגון,שימוש בכלי התקשורת לשם קידום אינטרסים אישיים ולחלופין לשם השמצות של אחרים ,התנכלויות , ניצול המעמד במערכת לשם גיוס וקידום בני משפחה - נפוטיזם וכ״ו. מגוחך ואבסורדי בעיני שהמשטרה שחוקרת את בכירי מערכת הביטחון המעורבים בפרשת הרפז אינה נקיה מנגעים דומים.בשורה התחתונה : במצב דברים שבו המשטרה לא היתה נקיה מכל רבב ,הפוליטיקאים יודעי הדבר לא נרתעו מלעשות ככל העולה על רוחם: ראה פרשת אולמרט.
כתוב תגובה ל- גלית אברהם מגדרה
19
פואד בלחץ אטומי מאלדד יניב
  יודע מקרוב במיוחד   30/03/14 11:31
אלדד יניב - זה שפואד לא תובע אותך זה אומר דרשני...
תמשיך כך אלדד
כתוב תגובה ל- יודע מקרוב במיוחד
20
פואד הנקמן והשוליה שפרש
  טום וויטס   30/03/14 20:03
אין לי ספק שהשטורים של אלדד אמת. הם חשובים מאד לחשיפת הפוליטיקה כפי שהיא. ציון לשבח לאלדד בעניין הזה. אבל לא להגזים עם השבח כי אלדד מגלה טפח אך מכסה טפחיים בעיקר את מעשיו שלו שכנראה מבישים עד פליליים ולכן שם אלדד מחסום לכתיבתו וחשיפתו.
כתוב תגובה ל- טום וויטס
21
אין חדש תחת השמש
  וישבו פואד ויניב   30/03/14 20:14
nrg.co.il
כתוב תגובה ל- וישבו פואד ויניב
22
רוצים נשיא מושחת? שימו פואד
  פואד פיאסטה   30/03/14 20:47
כתוב תגובה ל- פואד פיאסטה
23
רק פואד חסר על הכסא הרם
  אחד שמכיר   5/04/14 09:16
לפני שיקרה לכולנו בזיון נוסף, אז תורידו את פואד מהאפשרות להתמנות האיש נגוע בשחיתויות ובמעשים מלוכלכים אחרים ורק חסר לנו עוד אחד כזה על כס הנשיא
כתוב תגובה ל- אחד שמכיר
בוז'י וכל 'העבודה' המליצה על
  פואד לנשיאות...   5/04/14 13:39
כתוב תגובה ל- פואד לנשיאות...
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il