השחקנית, הרקדנית ולאחרונה גם הדוגמנית דנה פרידר, תמשיך לעונה שלישית כפרזנטורית של "סקצ'רס". תמורת הקמפיין החדש תקבל פרידר סכום של כ-30,000 דולר.
כולכם כבר מכירים אותה מהעונה השנייה של האלופה ומהטלנובלה בובות אבל בטח שאלתם את עצמכם כמה פעמים "מאיפה הגיעה הילדה החמודה הזאת?" אז ככה' לאלה מבינכם שלא זוכרים, את דרכה הטלוויזיונית החלה פרידר כמתמודדת בתוכנית הריאלטי "נולד לרקוד". מסתמן שבשנים האחרונות מאז פריצתן של תוכניות הריאלטי השונות אל המסך הקטן החלו שחקנים ואמנים רבות לנסות ולהשתמש בבימה שניתנת להם בתוכניות הריאלטי לשם פריצה לתודעה. לדנה פרידר זה הלך די בקלות, היא אומנם לא זכתה בעונה הראשונה של "נולד לרקוד" אבל היא ללא ספק הכוכבת הכי גדולה שיצאה משם, וזה כמובן מבלי לפגוע ביקירתנו רונה לי שמעון.
קמפיין הקיץ של "סקצ'רס" יעלה תחת הסלוגן SKECHERS everything goes, ויצולם מזוויות שונות כאשר נעלי המותג יתפסו את מקומם גם על ידיה וגם על רגליה של פרידר.
שלום מוליוב, מנכ"ל ובעלים של חברת MGS, יבואנית סקצ'רס בישראל: "דנה פרידר הוכיחה עצמה בעונה האחרונה כהימור הכי נכון בשוק. היא צעירה, יפה, ספורטיבית וחייכנית, אהובה על קהל הצעירים והמבוגרים ומהווה את הפרזנטורית המושלמת לסקצ'רס."