השף אייל שני נבחר להוביל את קמפיין הפרסום של מותג משטחי הקוורץ הבינלאומי - "אבן קיסר". הקמפיין יעלה תחת הכותרת: "אהבה במטבח, מתחילה במשטח".
הקמפיין מציג בהומור מערכת יחסים בין השף שני לבין מושא אהבתו - העגבנייה. השף מדבר אליה בתשוקה ומבקש לפנק ולרגש אותה.
מהחברה נמסר, כי הבחירה בשני נבעה מהאמונה שמי שמבקש לקבל השראה במטבח, לתת חופש לדמיון, וליצור מתוך תשוקה אמיתית ואהבה לאוכל, יבחר במשטח אבן קיסר.
הקמפיין יעלה בימים הקרובים בטלוויזיה, במודעות ובשלטים, בתקציב של 1,200,000 דולר, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער.