בר רפאלי תמשיך לככב בעונה נוספת ברשת האופנה אירית. עבור העונה הנוכחית תקבל רפאלי 600 אלף שקלים.
הרשת תשקיע 4 מיליון שקלים בקמפיין קיץ 2008, במסגרתו יעלה סרטון טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום בורודה קפלן, קטלוג קיץ ודיוור ישיר ללקוחות הרשת.
הקטלוג יופץ בשבוע הבא תחת הקונספט החיים הטובים ובחודש הבא יעלה סרטון פרסומת בו נראים עשרות גברים, נשים ואף ילדים, מצוידים במגן צוואר כמעין מגפה, כאשר ברקע פוסעת רפאלי בביטחה ובזה אחר זה, נתפס צווארם של העוברים ושבים שמסובבים אחריה את ראשם.
מאירה גזית, מנכ"ל אירית, מוסרת: "בימים אלה הופצה לחנויות קולקציית קיץ 2008 ועל אף החודש החורפי, זכתה הקולקציה להצלחה יפה שהתבטאה בגידול של 30% במכירות, בהשוואה לקיץ 2007".