אורנה בנאי, הפרזנטורית של דגני תלמה, תככב בקמפיין לרגל השקת מוצר חדש בקטגוריית חטיפי הדגנים לילדים - שוגי בטעם קרמל עם קרם שוקולד.
הקמפיין פונה ישירות לקהל האמהות, באמצעות בנאי, המלווה את מהלך "הכוח להצליח" של דגני תלמה.
בקמפיין ההומוריסטי, מספרת בנאי על דאגתה, ככל אמא, לבנה, שלא יאכל ג'אנק. הדאגה גורמת לה לעקוב אחריו מבין השיחים כשמשחק בגינה, תוך שהיא מספרת שהיא סומכת עליו - "בעיניים עצומות", ונרגעת כאשר היא רואה שמנצל את ההפסקה במשחק לאכילה של חטיף שוגי בטעם קרמל.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן, בר, ריבנאי בעלות של כ-2 מיליון שקלים, בערוצים 2 ו-10, למשך כשבועיים וחצי. בנוסף, נתמכת ההשקה בפעילות ייעודית לילדים באינטרנט, פעילות פה לאוזן, הטעמות לילדים ונראות בנקודת המכירה.
לדברי גליה גרוניך, מנהלת שיווק תחום החטיפים ביוניליוור ישראל, "אורח החיים המודרני גורם לחיפוש אחר פתרונות מהירים, קלי הכנה וזמינים. עם זאת, הולכת וגוברת הדרישה שפתרונות אלה ייתנו גם מענה תזונתי". חטיף שוגי המכיל חלבון, מציע כיתר מוצרי הסדרה, פתרון מועדף לאמהות וחלופה אהובה לילדים על פני ממתקים או חטיפים אחרים".