הדוגמנית עדי נוימן נבחרה (ה', 11.12.08) לפרזנטורית של מותג האופנה נאוטיקה העולמית.
החברה תעלה בקמפיין לחורף 2008/9, שיכלול קטלוג שהופץ בחנויות הדגל של המותג, שלטי חוצות, פעילויות קד"מ, חסויות בטלוויזיה ופרסום במגזינים בבירות אופנה בינלאומיות כגון: ניו-יורק, מילאנו, פריז ובריסל.
הקמפיין צולם בקליפורניה באזור גשר סנדיאל והוא מציג קונספט חופשי, יוקרתי וחזק, עם אלמנטים של יאכטות, גלישת רוח וספורט ימי. הקולקציה כוללת פרטי לבוש לגברים ולנשים, וכן אביזרי אופנה כמו: תיקים, חגורות, כובעים ועוד.
ממשרד הפרסום העולמי של נאוטיקה נמסר, כי נוימן נבחרה מאחר והיא מייצגת את ערכי החברה ומשדרת קו נקי המהווה מודל לאישה עדכנית, קלאסית ויוקרתיות. "הערכים המוספים של נוימן כאישה נתפסים בהיותה יפה וזוהרת, מצליחה, חזקה ונקייה מכל רבב, כל אלו תואמים לערכי המותג", ציינו.