השחקן/בדרן אלי יצפאן יככב בקמפיין פרסום שמעלה בימים אלה קבוצת ויסוצקי, תחת הסיסמא - "לא פשוט להביא לכם טעמים מכל העולם, אבל זו האהבה שלנו כבר 160 שנה".
הקמפיין יעלה בהשקעה של 4 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום יהושוע/TBWA. במסגרת הקמפיין, הוקמו חמישה סטים שונים ואותנטיים. הקמפיין יציג מגוון מוצרים שבאים לידי ביטוי בדמויות השונות אותן מחליף יצפאן על הסט.
יצפאן מציג בצורה הומוריסטית את הדמויות, תחילה כמחסנאי של ויסוצקי שמתאם הגעת חומרי הגלם של התה מהמדינות השונות למחסן, דמות הגבר הבדואי ששולח למחסן את הצ'אי הבדואי באווירה אותנטית בדואית שכוללת בין השאר מאהל, גמלים ועיזים, גבר הודי שיושב על כריות ענק צבעונית והודיות רוקדות לצלילי מוזיקה הודית, תוך שהוא מדבר עם המחסנאי בישראל בכדי לתאם שליחת חומרי הגלם של התה ההודי, אישה אפריקנית שיושבת במדבר וכותשת את צמח הרויבוש כשסביבה אפריקנים שמעמיסים ארגזי צמח הרויבוש שאמורים להגיע ארצה וכן, את דמות הסיני שמתאם שליחת התה הירוק כשסביבו גברים סיניים מנגנים בכינור ומכינים תה בכלים אותנטיים.
אורלי חרש, סמנכ"לית השיווק של הקבוצה, אמרה כי "בקמפיין החדש ויסוצקי בחרה בקו הומוריסטי וזאת מפאת תקופת המיתון והמלחמה. הומור הוא ז'אנר המתחבר אל כולם, "עושה טוב על הלב ומאפשר לנו להעביר את המסר של המגוון הרחב של ויסוצקי ללקוחותינו בהנאה מרובה".