הדוגמנית והמנחה יעל גולדמן, נבחרה לפרזנטורית של חברת טטרה פארם, מפתחת ומשווקת מותג סבוקאלם. גולדמן תייצג את החברה במהלך הפעילות בשנת 2009 ותקבל סכום של 40,000 דולר.
טטרה פארם יוצאת בקמפיין ארצי בהיקף של 1.5 מיליון שקלים, תחת הכותרת: "SeboCalm טיפוח לעור רגיש", וכן משיקה אתר בית אינטראקטיבי, בשיטת הקוד הפתוח, בהשקעה של 20,000 דולר, אשר יציג את מגוון מותגי החברה.
הקמפיין אשר החל השבוע ויימשך שלושה חודשים, הופק על-ידי חברת הפרסום אול-אין-וואן, והוא יכלול שקופיות חסות בטלוויזיה, עיתונות ארצית, פעילויות קד"מ נרחבות בנקודות המכירה וחשיפה באינטרנט.
אמנון בכר, מנכ"ל משותף בטטרה פארם, אמר כי החברה חתמה את שנת 2008 עם מחזור מכירות של 30 מיליון שקלים - עלייה של מעל 30% משנת 2007. צפי פעילות החברה לשנת 2009 עומד על צמיחה של 20% למרות המיתון במשק, בעיקר לאור חדירה הצפויה לשווקים חדשים באירופה.
תהליך צמיחה זה יגובה בתקציב פרסום המיועד לשנת 2009 בהיקף של 4 מיליון שקלים אשר יוקצה לקידום מותגי החברה בארץ ובחו"ל.