משרד יאיר נערך לקראת מלחמה אפשרית - דובר המשרד מסר, כי כחל הכין מערך תקשורת ומידע שיאפשר עבודה מבתי העובדים. כמו-כן, הוכנו תכנים ומרואיינים רלבנטיים לזמן המלחמה.
במשרד הוכנו תרחישים אפשריים, הכוללים השבתת מקומות עבודה וצורך לשהות בבתים, נפילה של התקשורת הסלולרית או של קווי בזק, קשיים באיתור אנשים - בהם לקוחות ועיתונאים, ועוד.
כדי להתמודד עם מצבים כאלה, הוכנה במשרד תוכנית מפורטת הכוללת נהלי עבודה מיוחדים, בהם יתרונות טכניים שיופעלו מיידית בזמן חירום, ויאפשרו לכל אחד מהעובדים נגישות למאגרי המידע של החברה מבתיהם וגיבויים במחשביהם למאגרי המידע של המשרד. במשרד הותקנו אמצעי תקשורת מיוחדים אשר יאפשרו שימוש שוטף באינטרנט ובדואר האלקטרוני המשרדי - מבתי העובדים, וכן נהלים הקובעים צורות התקשרות נוחות במצבי לחץ - בין העובדים.
יועצי התקשורת של המשרד הכינו מערך מידע חלופי, הכולל דרכים לאיתור עיתונאים מחוץ למערכות, וכן לאיתור מקורות מידע ולקוחות - בבתיהם.
במקביל להכנות הטכניות, החלו אנשי המשרד בתחקירים כדי להכין סיפורים תקשורתיים שיהיו רלבנטיים לזמן המלחמה, ואשר יהיו כתובים ומאושרים לפרסום - עוד לפני תחילתה. כך למשל הוכנו מקרב לקוחות המשרד מומחים בתחומים שונים הקשורים למלחמה, ואשר מיועדים לתוכניות בתקשורת האלקטרונית.
יאיר כחל מסר: "חשוב לנו להמשיך גם במצב ביטחוני בעייתי לספק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר. כדי לעשות את זה חשוב להיות ערוכים מראש עם מידע וסיפורים שיעניינו את המדיה באותה תקופה, כי סיפורים לא רלבנטיים, ייפסלו על הסף. בסופו של דבר ניתן לחבר כמעט כל ארגון - למצב האקטואלי".
אודות יאיר כחל
משרד יאיר כחל עוסק במיצוב תקשורתי ואסטרטגי באמצעות קשרי עיתונות (יחסי ציבור) בארץ ובעולם, קשרי ממשל (לובינג פוליטי), קשרי קהילה וניהול מאבקים ומשברים. בין לקוחות המשרד - פורום ישובי קו העימות, חברת כרומגן, חברת טלדור, הפורום הבין-אוניברסיטאי לקידום הרפואה, מכללת גורדון לחינוך והמכללה האקדמית תל-חי.