שפרה וישראל דיקמן תבעו את אחוזת עדי חברה לבניה בע"מ בבית משפט לתביעות קטנות בירושלים לאחר שדירה שרכשו ממנה בביתר עלית "סבלה" מרטיבות. לטענתם, זמן קצר לאחר שנכנסו לדירה, בחורף 2003, גילו רטיבויות קשות בקירות הדירה ובתקרתה. "בחודש ינואר 2004 פנינו לגורמים רבים ובכלל זה למנהלי הפרויקט במשרד השיכון ולנתבעת וביקשנו לתקן את הרטיבויות והנזקים בדירה. הגם שנעשו מספר תיקונים, לא נפתרה בעיית הנזילות". לדבריהם, ביום 7/2/2005 נערכה בדיקה מטעם רשם הקבלנים לפיה נמצא ריקבון במשקופים ורטיבויות וחדירות מים בתקרת חדר המגורים. "לאחר שנעשו מספר תיקונים שלא הביאו לפתרון הבעיה, החלטנו לתקן את בעיית הרטיבות בעצמנו ועלותה הסתכמה בסכום של 7,100 שקל".
הנתבעת טענה שהזוג דיקמן מעולם לא פנה אליה לתקן את הליקויים והרטיבויות, וכי התחלפו בעלי החברה במהלך שנת 2004. הנתבעת ביקשה לדחות את התביעה.
בפסק הדין קבעה השופטת תמר בר אשר-צבן, שהתרשמה שמדובר בליקויים מטרידים מאד שהיה צורך בתיקונם זמן רב לפני המועד שתוקנו בפועל, וכי פניותיהם הראשונות של הזוג דיקמן לא זכו למענה. "בנסיבות אלו שבהן הנתבעת לא הביאה לפתרון בעיית הרטיבויות, עליה לפצות את התובעים בסכום ששילמו עבור התיקונים וכן עבור עוגמת הנפש שנגרמה להם בשל הצורך להתגורר בדירה עם רטיבויות כה קשות במשך זמן רב". בסופו של דבר השופטת חייבה את הנתבעת לשלם לזוג דיקמן את עלות תיקוני הרטיבויות בסך 7,100 שקל וכן פיצוי בסך 5,000 שקל עבור עוגמת נפש בתוספת הוצאות בסך 1,000 שקל. הסכום ישולם בתוך 30 יום ואם לא כן - יישא הפרשי הצמדה וריבית כחוק.