יצרנית הסיגריות הישראלית, דובק, סיימה את שנת 2002 עם רווחים של 16.2 מיליון שקל, כמעט הכפלה לעומת רווחי שנת 2001 שהסתכמו ב-8.5 מיליון שקל.
הדו"חות הכספיים של דובק מרשימים לאו דווקא מכיוון השיפור במכירות וברווחיות אלא גם מסעיפי ההכנסות השונים שאינם קשורים לפעילות השוטפת של החברה. לסעיפי ההכנסות והרווחיות הגולמית אחראי ה"אח הגדול" שהצליח להעלות את מחירי הסיגריות כך שציבור המעשנים נאלץ לרכוש סיגריות מתוצרת החברה שהן זולות יותר, ביחס למיובאות.
דובק מכרה בשנת 2002 סיגריות מתוצרתה בהיקף כספי (בניטרול מס קניה) של 242.8 מיליון שקל, יציבות ביחס למכירות הסיגריות מתוצרתה בשנת 2001. החברה מכרה סיגריות מיובאות בהיקף של 230 אלף שקל בלבד, זאת לעומת מכירות של 6.9 מיליון שקל בשנת 2001.
נתון מפתיע הוא הרווח הגולמי של החברה שהסתכם בשנה החולפת ב-104.4 מיליון שקל, עלייה של 4% לעומת הרווח הגולמי בשנת 2001 שהסתכם ב-100.4 מיליון שקל.
שיעור הרווח הגולמי מהמכירות הסתכם בשנת 2002 ב-43% לעומת רמה של 40% בשנת 2001.
הוצאות המכירה של החברה בשנה החולפת עלו ב-1% לרמה של 40 מיליון שקל לעומת 39 מיליון שקל בשנת 2001.
הסעיף המפתיע לטובה בדו"חות של החברה הוא ברווחים שהשיגה הן מהשקעות בשווקים הפיננסים והן מפעילות החברות הבנות. דובק השיגה בשנה החולפת רווח של 6.6 מיליון שקל מפעילות מימונית ומפעילות החברות הבנות לעומת הפסדים של 1.7 מיליון שקל שהניבו פעילויות אלה לחברה בשנת 2001.