רשות החברות הממשלתיות מצטרפת לאגף החשב הכללי באוצר ותבדוק אף היא את האופן בו חילקה חברת נת"ע, המופקדת על תכנון פרויקט הרכבת הקלה וביצועו, את הפרויקט למכרזונים קטנים.
בין היתר תבדוק הרשות, בראשות
אורי יוגב, האם נשקל איחוד של המכרזים, האם פירוק הפרויקט למכרזונים לא פגע בו, האם הביאה החברה בחשבון גורם מתכלל שיתאם בין המכרזונים, האם נשקלו כל האופציות בנושא זה ובעניין מסירת הפרויקט לניהול חברת PB ומה חוות הדעת שעמדו לנגד עיניה בבואה להחליט, האם בהחלטותיה מתקיים חשש ל
ניגוד עניינים ולאינטרסים זרים, האם ההתנהלות התבצעה בהתאם לנהלים וכן האם ראו מנהלי נת"ע לנגד עיניהם את טובת החברה, את טובת הציבור ואת סיום הפרויקט במשך הזמן הקצר ביותר.
בניגוד להודעות שמפיץ
משרד התחבורה, עדיין אין הסכמה בין משרד האוצר למשרד התחבורה. הצדדים נועדו (יום א', 15.2.15) שוב בלשכת שר התחבורה. מנהל אגף התקציבים באוצר, אמיר לוי, אינו מסכים למסור את ניהול הפרויקט ללא מכרז לידיה של חברת PB. החשבת הכללית מיכל עבאדי-בויאנג'ו אף תבדוק לעומק את ההתקשרות התמוהה והיקרה שאישר משרד התחבורה.
למרות הודעת משרד התחבורה, אין שום סיכום להשאיר את המתווה הקיים של המכרזים ולא לאחד ביניהם. בשל התנגדות השר כ"ץ, נושא זה נמצא כעת בהשהיה בהמתנה. כ"ץ הודיע כי פרויקט הרכבת הקלה יימשך כמתוכנן ובהתאם ללוחות הזמנים שנקבעו והצהיר כי לא יאפשר שום דחייה של הפרויקט. אולם לא ברור על מה נסמכות הבטחות אלה, שכן בעוד חודשים אחרים יהיו שר אוצר ושר תחבורה אחרים, ואין לדעת עדיין מה תהיה מדיניותם.