|   15:07:40
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
דוידי. בין החותמים [צילום: רועי עלימה, פלאש 90]

מנהלים בכירים: כל בית בישראל ייפגע מהרפורמה

17 בעלים ומנהלים בכמה מן החברות הגדולות בארץ קוראים לעצור את החקיקה ולפנות להידברות מזהירים מפני צניחה בשקל, עלייה בריבית וזינוק באבטלה
09/03/2023  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   סערת הרפורמה במשפט   |   תגובות

17 בעלים ומנהלים של כמה מן החברות הגדולות בארץ מזהירים, כי כל בית בישראל ייפגע מן הרפורמה המשפטית. החתומים על גילוי הדעת של "פורום העסקים" מעסיקים 500,000 עובדים בכל התחומים המרכזיים של המשק הישראלי.

בגילוי הדעת נאמר: "כתוצאה מהרפורמה הנ"ל כל בית בישראל יפגע כלכלית; ההשקעות בארץ ע"י משקיעים מקומיים וזרים ייפסקו, הפיחות בערך השקל יחריף, דירוג האשראי של מדינת ישראל יירד
ובעקבותיו הריבית בארץ תמשיך לעלות בקצב גבוה כך שכל תשלומי המשכנתאות ימשיכו לעלות ולהתייקר, תוך חשש לפגיעה קשה בחסכונות הציבור ובקרנות הפנסיה. להערכתנו, התוצאה של האירועים הללו, פגיעה חמורה ביציבות הכלכלית של מדינת ישראל, אשר למרבה הצער תגרום לפיטורים המוניים במשק, ואבטלה של רבבות רבות של עובדים בכל מגזרי המשק המקומי, שימצאו עצמם ללא מקור פרנסה בכבוד.

"אנחנו קוראים לממשלה לנהוג באחריות, במתינות ובזהירות כמתחייב בנסיבות שנוצרו, ולעצור מיד את כל הליכי החקיקה שהחלו את 'התגלגלותו של כדור השלג הכלכלי' ולבחון מחדש בשקט ברוגע ובדרכים מקובלות את התהליכים והשינויים שנדרשים להיעשות בהסכמה לאומית רחבה, תוך בחינת השפעתם באופן רוחבי גם על הכלכלה, החברה והביטחון הלאומי של מדינת ישראל".

בין החתומים על גילוי הדעת: בעלת השליטה בקבוצת הנדל"ן מליסרון, ליאורה עופר; היו"ר ובעל השליטה בקבוצת הנדל"ן מגה אור, צחי נחמיאס; מייסד קרן ההשקעות פימי, ישיר דוידי; לילך אשר-טופילסקי, שותפה בכירה בקרן פימי ולשעבר מנכ"ל בנק דיסקונט; הבעלים והמנכ"ל של קבוצת הנדל"ן אלוני-חץ, נתן חץ; יו"ר קבוצות הנדל"ן ביג ואפי נכסים, איתן בר-זאב; המנכ"ל והבעלים של קבוצת הביגוד והסחר פוקס, הראל ויזל; יו"ר רשת שופרסל, יצחק אברכהן; מנכ"ל רשת המלונות ישרוטל, ליאור רביב; מנכ"ל נכסים ובניין, נטלי משען-זכאי; מנכ"ל יבואנית המכוניות דלק רכב, גיל אגמון; מנכ"ל רשת מלונות פתאל, דוד פתאל; ועמרי פדן, הבעלים והיו"ר של חברת המזון אלוניאל.

עשר מן החברות שבכיריהן חתמו על גילוי הדעת נסחרות בבורסה בתל אביב, בשווי שוק מצרפי של 51.4 מיליארד שקל. שלוש מתוכן נמנות על מדד ת"א 35 של החברות הגדולות ביותר בבורסה: מליסרון (10.9 מיליארד שקל), ביג (8 מיליארד שקל) ואלוני-חץ (5.9 מיליארד שקל).
"מביעים חשש כבד מפני אסון כלכלי ברור ומיידי לכל אזרח במדינה / גילוי דעת
17 בעלים ומנהלים בחברות גדולות מזהירים מפני ההשלכות הכלכליות של הרפורמה המשפטית

תאריך:  09/03/2023   |   עודכן:  09/03/2023
איתמר לוין
+הרצוג: חלום בלהות; המתווה דורסני ושגוי
20:26 09/03/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
קורא לזנוח מיד את הרפורמה במתכונתה הנוכחית ולהחליף אותה במתווה מוסכם, שלדבריו נמצא בהישג יד: הפערים הצטמצמו מאוד, הקואליציה והאופוזיציה צריכות לבחור בין פתרון לאסון
הרצוג הערב. "בהישג יד" [צילום: לע"מ]
+ח"כ מיכאלי על בן-גביר: האנרכיסט רוצה לראות דם של מפגינים נשפך
20:08 09/03/23  |  איציק וולף
יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, הגיבה על הדחת מפקד מחוז ת"א, ניצב עמי אשד, על-ידי השר לביטחון לאומי, איתמר בן-גביר, וכינתה את המהלך "טירוף מערכות".

"מפקד מחוז ת"א עשה הכל כדי לשמור על הסדר הציבורי ובו בזמן להכיל את המחאה החשובה בתולדות ישראל, ובזמן הזה, בן-גביר הפיץ לתקשורת שהוא 'מאוכזב מהמשטרה' ודחק במפכ"ל להדיח אותו. האנרכיסט הזה רוצה לראות דם של מפגינים נשפך על הכבישים. טרוריסט היה ונשאר. לא ניתן לו לנצח", אמרה.
+לשכת בן גביר: סבב מינויים מתוכנן - זו לא הדחה
20:04 09/03/23  |  איציק וולף
מלשכת השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר נמסר: "לשאלת עיתונאים, מדובר בסבב מינויים מתוכנן מראש ולא מדובר בהדחה".
+איכות השלטון: נבקש צו ביניים נגד הדחת מפקד מחוז ת"א
20:03 09/03/23  |  איציק וולף
התנועה לאיכות השלטון הודיעה כי תגיש עוד הערב בקשה לצו ביניים לבג"ץ למניעת הדחתו של מפקד מחוז תל אביב.

"המעשה הבזוי של השר לביטחון לאומי הוא כתם שלא יימחה. ידע מעתה כל מפקד בכיר במשטרה כי הקריירה שלו נתונה בסכנה כל זמן שלא יענה לדרישות השר. בן גביר הפך את המשטרה היקרה שלנו לארגון פוליטי בשירות משטר דיקטטורי. זה לא יעבור בשתיקה. התנועה קוראת לציבור לצאת להפגנות ענק במוצאי שבת בכל מוקדי המחאה המרכזית, כדי לעצור את ההידרדרות. לא ניתן למשטרה להפוך למיליציה פרטית של בן גביר", לשון הודעת התנועה לאיכות השלטון.
+ניצב אשד יעבור ממחוז ת"א לאגף ההדרכה
19:56 09/03/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בהודעה משותפת למשטרה ולמשרד לביטחון לאומי לא פורסם מי יחליף את ניצב עמי אשד כמפקד מחוז תל אביב במשטרה לאחר העברתו מן התפקיד
ניצב עמי אשד. ימונה לראש אגף ההדרכה [צילום: דוברות המשטרה]
+נשיא המדינה ידבר בפני אזרחי ישראל בשעה 20:00
19:12 09/03/23  |  איציק וולף
נשיא המדינה, יצחק הרצוג, צפוי לנאום בפני אזרחי ישראל הערב בשעה 20:00. הנאום צפוי לעסוק במשבר הפוליטי על רקע הרפורמה במערכת המשפט.
+כ-250 בוגרי יחידת דובדבן: מגבים באופן מלא את הממשלה ואת צה"ל
18:03 09/03/23  |  עידן יוסף
כ-250 בוגרי יחידת דובדבן פנו בעצומה פומבית ובאיגרת לשר הביטחון ולרמטכ"ל שבה נכתב: "מגבים באופן מלא את הממשלה וצה"ל, נמשיך להגיע ולשרת את המדינה ללא שום קשר לאירועים הפוליטיים. נתייצב לכל משימה ללא שום התניות או דרישות" (גלי צה"ל).
+השרה גלית דיסטל התפטרה מהכנסת והתנצלה בפני הטייסים
17:10 09/03/23  |  עידן יוסף
שרת ההסברה, גלית דיסטל אטבריאן (ליכוד) מתפטרת מן הכנסת במסגרת החוק הנורווגי, ובמקומה ייכנס לכנסת מושיקו פסל.

בראיון לדוד בן בסט בתוכנית "הנבחרים" ברדיוס 100FM, סיפרה שכתבה היום מכתב לטייסים והתנצלה על ההתבטאות שלה בתקשורת: "כתבתי להם שאי אפשר לקרוא 'נמושות' לאנשים שחוצים כל לילה את קווי האויב, הם אחים גיבורים שלי והם שגו מאוד".
+עצומת האלופים: להשאיר את צה"ל מחוץ למחלוקת הפוליטית
16:53 09/03/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אלופים לשעבר בצה"ל הוציאו עצומה הקוראת להתנגד לתופעת הסירוב לשרת במילואים בצה"ל  ▪  על העצומה חתומים כ-36 קצינים בדרגות רא"ל ואלוף משני צידי המפה הפוליטית  ▪  המכתב מדגיש כי יחידות המילואים מהוות חלק בלתי נפרד מיכולתו של צה"ל להגן על המדינה וקורא להמשיך ולהתנדב למילואים
מכתב נגדי להצהרות מצד קצינים אחרים
+נתניהו: כל המאמצים להידברות נתקלו בסירוב גורף
15:45 09/03/23  |  מירב ארד
ראש הממשלה נתניהו טרם הנסיעה לאיטליה: "כל המאמצים להידברות נתקלו בסירוב גורף של האופוזיציה, בניסיון להפיל ממשלה שנבחרה באופן דמוקרטי"
+לפיד: "נתניהו משקר. הממשלה לא הסכימה לשום נסיון הידברות"
15:38 09/03/23  |  מירב ארד
יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד בתגובה לדברי רה"מ נתניהו טרם הרמאתו לרומא: "אפילו על מדרגות המטוס, בדרכו לסופ״ש בזבזני ומיותר על חשבון המדינה, נתניהו לא מצליח להפסיק לשקר. הממשלה לא הסכימה לשום נסיון הידברות, והיא ממשיכה באמוק החקיקה שיהפוך אותנו למדינה משיחית, קיצונית ולא דמוקרטית. האנרכיסטים היחידים בסיפור הזה הם שרים בממשלה שמנסים להבעיר את המדינה".
+אחד ממובילי מחאת הטייסים הושעה מחיל-האוויר
14:28 09/03/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מח"א הודיע אל"ם ג' כי לא יוכל להמשיך במילואים עד הודעה חדשה, מאחר שפעל בניגוד להנחיותיו של מפקד החיל, באופן שלא הולם את דרגתו ומעמדו של הקצין  ▪  טרם קבלת החלטה סופית בעניין המשך שירותו
מח"א. השעה את הטייס עד להודעה חדשה [צילום: דובר צה"ל]
+תמיר פרדו: "נתניהו החליט לפרק את הבית המשותף - את הדמוקרטיה"
13:29 09/03/23  |  מירב ארד
ראש המוסד לשעבר, תמיר פרדו במסיבת העיתונאים באוהל המחאה של התנועה לאיכות השלטון בכיכר אגרנט: "הדמוקרטיה הישראלית התקיימה בזכותה של מערכת המשפט העצמאית, לא מושלמת ולא חפה מטעויות אך היא הייתה קיר הברזל ששמר עלינו.

ראש הממשלה נתניהו החליט לפרק את הבית המשותף - את הדמוקרטיה, על ידי ניתוץ קיר הברזל ששמר עלינו. המהלך הוציא את כל השדים מהבקבוק ואין דרך חזרה.

המבט צריך להיות קדימה - בטרם מתחילים בחקיקה יש להניח את המסד - את עקרונות היסוד למו״מ על היציאה לדרך החדשה".
+פרשי המשטרה חוסמים את דרכם של המפגינים לנתיבי איילון
11:52 09/03/23  |  
פרשי המשטרה חוסמים את דרכם של המפגינים לנתיבי איילון. רחוב בגין חסום לתנועה.
+מודיעין: המשטרה מכינה שטח סטרילי מול ביתו של השר לוין
11:22 09/03/23  |  
המשטרה מתכוננת להפגנה גדולה במודיעין מול ביתו של שר המשפטים יריב לוין. השוטרים מכינים שטח סטרילי עם מחסומים בפתח הבניין.
+נתב"ג נחסם; המשטרה הודיעה שתחרים רכבים
11:00 09/03/23  |  עידן יוסף
המשטרה מחלקת דוחות לכלי רכב שחוסמים את הכניסה לנתב"ג. חלק מן הנהגים מסרבים לפנות את מכוניותיהם. במקום נוצר פקק לאורך קילומטרים, והדרך להגיע לנתב"ג היא באמצעות הרכבת.

המשטרה הודיעה כי תשתמש בסעיף המאפשר לה להחרים כלי רכב עד כניסת השבת.

במחלף הכפר הירוק נעצרו ארבעה מוחים בחשד להפרת סדר.
+משט מחאה מתקיים באזור נמל חיפה
10:51 09/03/23  |  עידן יוסף
עשרות כלי שיט, יאכטות וקייאקים התאספו בכניסה לנמל חיפה למחאה נגד הרפורמה המשפטית. השיטור הימי אינו מאפשר להם להיכנס לנמל ולחסום אוניות סחר.
+המראת ראש הממשלה לרומא נדחתה לשעה 14:00
10:48 09/03/23  |  עידן יוסף
המראת ראש הממשלה לרומא נדחתה לשעה 14:00 במקום השעה 13:00, זאת בשל פגישה שהוא צפוי לקיים בנתב"ג עם שר ההגנה של ארה"ב לויד אוסטין. ההערכה היא שנתניהו ורעייתו יגיעו לנתב"ג במסוק לאחר שפמליית ראש הממשלה הקדימה להגיע לנתב"ג כבר בבוקר בשל המחאה.
+נתניהו: הדמוקרטיה הישראלית מתגלה כאיתנה ותצא מחוזקת מהמבחן הזה
10:33 09/03/23  |  עידן יוסף
ראש הממשלה נתניהו בראיון בלעדי לעיתון "לה רפובליקה", מהעיתונים הנפוצים באיטליה: "הדמוקרטיה הישראלית מתגלה כאיתנה ותצא מחוזקת מהמבחן הזה". בנוסף, הוא רמז במהלך הראיון שהוא לא שולל פשרה על הרפורמה.
+אלקין נגד קריאות הבוגד: "אסור לאמץ את שיטות הביביזם"
10:31 09/03/23  |  עידן יוסף
יו״ר סיעת המחנה הממלכתי, ח״כ זאב אלקין, על קריאות ה״בוגד״ למאיר רובין, מנכ״ל פורום קהלת: "אין מקום לקריאות בוגד נגד אף אחד בתוך הוויכוח הציבורי, חריף ככל שיהיה. כולנו יודעים כבר איך זה יכול להיגמר. מאיר רובין הוא אידאולוג, שאפשר להסכים איתו או לחלוק עליו, אבל מי שנושא באחריות למה שקורה במדינה זה נתניהו ושותפיו, ומולם המאבק. במאבק בביביזם אסור לאמץ את שיטותיו".
+השר בן-גביר הגיע לנתב"ג
09:19 09/03/23  |  עידן יוסף
השר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר הגיע לנתב"ג. לדבריו, הוא הגיע למקום על-מנת לפקח על כך שמדיניותו למנוע את חסימת נמל התעופה בידי אנרכיסטים תמומש.
+מיארה תוזמן להסביר בממשלה מדוע לא חקרה איומים על שרים
09:14 09/03/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השר בן-גביר וראש הממשלה נתניהו יזמנו את בהרב מיארה לישיבה מיוחדת, ובה יעמתו אותה עם כל אחד מהאיומים  ▪  אבטחה הוצמדה גם לשרה עידית סילמן
שרי הממשלה המאויימים יתבעו הסברים מהיועמ"ש [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+חלק ממובילי המחאה מובילים להפיכה צבאית - לא פחות
09:08 09/03/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
חלק ממובילי המחאה, חסרי האחריות והמופקרים, ניפצו את ה-יחד הישראלי לרסיסים, הוכיחו, כל פעם מחדש שלא הרפורמה ותכניה מעניינים אותם, בוודאי לא הדמוקרטיה וחוסנה, כי אם תבוסתם בבחירות הדמוקרטיות
המחאה נגד הרפורמה המשפטית. הורסים באופן שיטתי [צילום: אריק מרמור/פלאש 90]
+על מהות הרפורמה והכזבים סביבה
08:45 09/03/23  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה
הנשיא צריך להשתחרר מקיום דיוני תאום ופשרה בין תומכי הרפורמה למתנגדיה כחלק מההליך היסודי של החקיקה ולהחזיר את הנושא לכנסת. בצורת המשטר שלנו כך נכון לנהוג דמוקרטית ורק כך ניתן לשקם ולחזק גם את מעמדה של הכנסת
ההפגנות. ביטוי לתסכול האליטיסטים "הנאורים" והאוליגרכיה המשפטית [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מנהלים בכירים: כל בית בישראל ייפגע מהרפורמה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סערת הרפורמה במשפט
מפקד חיל-האוויר, אלוף תומר בר, שקיים אמש (יום ד', 8.3.23) שיח פיקודי עם אל״ם (מיל׳) גלעד פלד שפיקד בעבר על בסיס בחיל-האוויר, והיה ממובילי מחאת טייסת 69. השיח עסק בהמשך שירות המילואים של אל"ם (מיל׳) ג' לאור התנהלותו סביב אירועי השעה. בסיום השיחה הודיע מפקד חיל-האוויר לקצין כי לאור התנהלותו, לא יוכל להמשיך במילואים עד הודעה חדשה, מאחר שפעל בניגוד להנחיותיו של מפקד החיל, באופן שלא הולם את דרגתו ומעמדו של הקצין.
09/03/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
האיומים על שרי הממשלה מתגברים, ואתמול הוצמדה אבטחה גם על השרה להגנת הסביבה עידית סילמן. בכאן חדשות פורסם (יום ה', 9.3.23) כי בישיבת הממשלה האחרונה שנערכה ביום ראשון השבוע, ובה קיבלו השרים סקירה אבטחתית, תיארו השרים את האיומים שהם מקבלים באופן אישי למכשירי הטלפון שלהם, וגם בצורות אחרות.
09/03/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
שקט כאן הורסים, הנזק העצום והנורא שיצרו חלק מובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית החשובה והנדרשת ביותר, יירשם על מצחם כאות קלון לדורות.
מסתבר שאפשר לקבל החלטות בכנסת1 והשמיים אינם נופלים. בעיני אין ספק שההפגנות הן ביטוי לתסכול האליטיסטים "הנאורים" והאוליגרכיה המשפטית בישראל על כישלונם וכשלון תומכיהם בבחירות. מוטיב מנחה נוסף של מארגני ההפגנות שולחיהם ותומכיהם הוא תסכול על שכשלו בניסיון להדיח את נתניהו באמצעות קנוניית המשפט.2 זאת ועוד, הימין הבטיח חידוש ההתיישבות באיו"ש והפטרון "האמריקני" של השמאל בישראל אינו מרוצה מכך. ברור לגמרי שהרפורמה המשפטית של לוין משמשת תירוץ לניסיון הפיכה "מסוגנן" המוגדר כמאבק על הדמוקרטיה. עובדה מצערת זו נעטפה בתכריכים מילוליים של מילים מפוצצות שאין בהן דבר מלבד "פחדים" מעושים ותחושת כשלון.
09/03/2023  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
רעולי פנים אנשי מחאת המילואימניקים פרצו הבוקר (יום ה', 9.3.23) למשרדי פורום קהלת בירושלים וחסמו את דלת הכניסה בשקי מלט ובגדר תיל. שישה מן המוחים נעצרו בידי המשטרה. פורום קהלת גיבש מסמכי מדיניות שבהם התייחס לפרטי הרפורמה המשפטית.
09/03/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
שמחה סיאני
שמחה סיאני
איך נפלת גיבור? איך נפלת עידו, אך לא בידיים ריקות    השארת אחריך ידיים מלאות במורשת קרב ואהבה למולדת, עם הטוב והפחות טוב שבה    בית חם הותרת אחריך אישה וצאצאים שיאהבו את הבריות ואת ה...
יריב גוטמן
יריב גוטמן
דוח פיץ' רובו ככולו מזהיר שוב ושוב מפני תרחיש אפשרי של ירידת הדירוג של ישראל, זאת בעיקר בשל האפשרות של הארכות המלחמה ובד בבד רמיזה שעל מקבלי ההחלטות בממשלת ישראל לעשות את הנדרש כדי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il