|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע

מושך אויבים

מדוע לא כתבתי מילה על עסקת שליט יום-הולדת לראש הממשלה נשיא ארצות-הברית חווה את אחת התקופות הקשות ביותר בחייו. הוא מושך מולו הרבה אויבים חזקים. וגם: מה צפוי לו בבחירות הבאות? תחזית אסטרולוגית לשבוע 28.10.11-21.10.11
21/10/2011  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
ברק אובמה, נשיא ארה''ב. מתמודד עם קונפליקט גדול ומשמעותי [צילום: AP]

אנו בתוך רצועת זמן בה הכוכבים מפוגגים כל דבר, אבל גם מעוררים השראה ומחשבות על הדרך בה אנו מממשים מטרות בחיינו ולמה אנחנו כאן, על פני היקום.

סוף השבוע מתאים למפגשים חברתיים, מגוונים. בין הימים 24.10-23.10 יש שוב נטייה לאבד שליטה וכדאי לנסות להימנע מעימותים, מאחר שאלה חסרי משמעות, פוגעניים ומכאיבים לשני הצדדים במשוואה, אבל לא פותרים דבר.

הירח המלא בתאריך 26.10 במבנה כוכבים שאינו נחמד לתחום הפיננסי בשווקים. אולם לקראת התאריך 28.10 ובהמשך, הכוכבים תומכים בתהליך קבלת החלטות חשובות בנושא הכלכלי ועוזרים להעריך סיכונים, כך שההצלחה אפשרית. אם עליכם לתכנן תוכניות פרישה או פנסיה, או לערוך שינויים באלה, זה הזמן הנכון. גם תוכניות ושינויים בתיק ההשקעות שלכם כדאי לעשות לקראת סוף השבוע הבא, סמוך לתאריכים 31.10-28.10. לוח הזמנים טוב גם כדי לטפל בנושאים הדורשים מגע עם הרשויות, למצוא דרכים חדשות להרוויח כסף ולאזן גם את התחום החומרי.

אנו נמצאים בתקופה של שינויים, תחת השפעתם של הכוכבים אורנוס ופלוטו, עד שנת 2015, עניין שאינו קל לכל אחד מאיתנו, כיוון שהוא מעלה סימני שאלה למה שכבר קיים, לפחד שלנו ממה שיהיה, לחוסר-ודאות המתפתח במצב לא ידוע או לא מוכר והחשש שלא נקבל את מה שמגיע לנו. אלה ימים שכדאי לקחת נשימה עמוקה ולהתחבר עם תחושות הבטן, עם האינטואיציות, להבין שהשינוי הוא בשביל עצמנו, ויש לו משמעות שתביא להתפתחות בכל הרבדים בחיי היומיום.

אל תרגישו רגשות אשמה בגלל שיש לאגו שלכם גם מה לומר (כוכב מארס במזל אריה), הקשיבו ללחישות הלב והנשמה, המנסים לומר לכם בכנות שזכותכם לפעול ממקום שבו אתם חשים שלמות. רגשות אשמה מופיעים כאשר אינכם כנים עם מה שאתם חשים בתוך תוככם, הגיע הזמן להפסיק עם "צריך" ו"חייב" או "זו החובה שלי לעשות". נסו את השינוי, להגיב במקוריות ולבטא את האמת שלכם.

עם מעבר הכוכבים למזל עקרב, יש לכם הזדמנות לעריכה מחדש של מעגל האופציות האישיות, הביטו פנימה אל מעגל הדימויים שיצרתם, זה שאומר לכם מה לא לעשות, וחישבו מה יקרה אם תאמרו לעצמכם "כן, מותר לעשות".

חישבו כמה פעמים השתמשתם במילים וברעיונות פילוסופיים כדי לעצור את עצמכם ובכך התרחקתם ממה שרציתם באמת. אולי זה השינוי שמגיע? להקשיב לעצמכם, לשים כל דבר בפרספקטיבה, לערוך מחדש את סדר המילים, כדי להבין את המשמעות של הדברים שמתרחשים. להשתחרר, להתבטא בחופשיות ובכנות שמגיעה מתוך עצמכם, לא החינוך והדוגמות שהשרישו בכם כילדים. שחררו את דרך ההבעה, חפשו מה מחבר אתכם עם החבר/ה במעגלים שונים של חייכם, מאחר שלמילים יש עוצמה וכוח, הגיע הזמן להשתמש באנרגיה הזו בחוכמה.

רבים שאלו אותי למה לא כתבתי מילה על עסקת שליט. אז נכון שכוכב יופיטר נמצא על הציר 4-10 (במעגל הקארמה) של מפת המדינה, ואת זה חווינו כולם - שמחה! תחושה של אחדות ושלמות! אבל הסאטורן גם הוא נמצא בתמונה, והוא על ציר 2-8 שמסמל את המחיר, כך שהוא משבית שמחות. סאטורן יהיה המבחן, ב-הא הידיעה, לאותה אחדות. בנוסף, ראש דרקון/נפטון על אותו ציר 2-8, מוסיף בעייתיות מורכבת מאוד לתמונה, אידיאליזציה שמתנפצת בהמשך, כאשר עתה אנחנו כולם מוגנים מאחורי אותו מסך אידיאליזציה.

הכוכבים הנמצאים על צירים במפה מספרים לנו על האירוע, מספרים גם לאן זה "הולך", אלו התנסויות אותו אירוע יביא איתו בהמשך לתוך חיינו ומכאן כל המוסיף גורע.

מזל טוב לראש הממשלה בנימין נתניהו, החוגג היום יום-הולדת. מפת יום ההולדת של נתניהו מעידה על נקודת מפנה חשובה בדרך חייו. השמש המקודמת נמצאת על מעלת האפס במזל גדי, מעלה המשפיעה על העולם כולו ומכאן ניתן להבין שנתניהו יהיה השנה דמות דומיננטית ומשפיעה על הבמה הבינלאומית ויעבור שינוי משמעותי, בעיקר כזה הקשור ב"אני מאמין" שלו. נתניהו מבין את השינוי המתגלגל שמשפיע על החברה בעולם כולו. לפי המפה שלו, נראה שהוא ידע כיצד לעלות על הגלים המניעים את הרצון בשינוי, מאחר שהוא חווה אותו גם. הוא צפוי להמשיך ולקבל החלטות לא פשוטות הקשורות למדינה שבראשה הוא עומד.

הירח המקודם במפה האישית שלו, נפגש עם כוכב יופיטר המקודם במהלך החודש הזה, ובהמשך לאורך רוב חודש נובמבר 2011 - אלה מבטיחים לו אהדה, פופולריות ותמיכה. גם מפת הקומפוזייט המשותפת של נתניהו עם מדינת ישראל מעידה על תמיכה רחבה בו, עם כוכבים על ציר 4-10. עוד על נתניהו במדור.

ברק אובמה: הנשיאות, הבחירות והעם

בשבועות הקרובים צפוי אובמה להתמודד עם אחת התקופות הקשות ביותר בחייו ובתפקידו כנשיא. המפה האישית שלו מאותגרת מאוד מקידומים, לצד מעברים של כוכבים. האופק המקודם, המסמל את הקשר שלו עם אחרים, נמצא מול כוכב מארס, המסמל אגרסיה, כעס, אלימות ופעולות מלחמה. המארס נמצא בריבוע לכוכב סאטורן במפת הלידה שלו ומסמל מעצור, מחסום, הגבלה, וקושי לנוע קדימה.

מרכז השמיים, המקום במפה שמייצג את המעמד ומסמל את האפשרויות שיש לו ולאיזה סטאטוס הוא יכול להגיע, תקוע ומאותגר על-ידי כוכב נפטון. זה מעיד על פעולות חסויות, אשליות, תכסיסים ומבוכה המשפיעים על מעמדו. בה בעת, גם כוכב אורנוס המסמל הפתעות ואירועים לא צפויים, נמצא בשטח ומעיד על חוסר יציבות. כוכב אורנוס נמצא כעת במזל טלה, במולות לשמש המקודמת שלו במזל מאזניים. במובן החיובי, זה יכול להיות מפגש מפתיע עם קבוצת אנשים בעלי יוזמה ויכולת חשיבה יוצאת-דופן.

כוכב מארס, המסמל תחרות ואגרסיה, נע למקום במפה המסמל בעלי ברית, חברים או אויבים. כוכב מארס שאינו מרוסן מטבעו, יבלה במקום הזה הרבה זמן, הוא עוגן על המארס מלידה. כל ההיבטים האלה יכולים לציין כמה דברים, אך נראה שהדבר העיקרי הוא שאובמה מתמודד עם קונפליקט גדול ומשמעותי, אולי הסלמה במעורבות צבאית וכולי. כמו-כן, הוא מושך מולו הרבה אויבים חזקים המחפשים דרך לפגוע בו, תרתי משמע.

אובמה, במסע לקראת הבחירות שיהיו בנובמבר 2012, במצב הקורא לו לחשוב כיצד להתמודד עם המזימה הווירטואלית של הקוסמוס מולו, איך להתנהל מול בעיות התקשורת שיש לו עם הקהל מולו. מדובר בתקשורת שאינה אלקטרונית או כתובה, אלא ברמה האישית הארצית, במפגש היומיומי עם הפרט וכל זה בהשוואה לריגושים שעורר בקרב הקהל במסע הבחירות הקודם, בשנת 2008. הציפייה אז הייתה למנהיג אינטליגנטי, כדי לשקם את התדמית הבינלאומית של ארה"ב לאחר עידן בוש. עכשיו הציפיות הן שונות ותכליתיות - עבודה, כלכלה ורווחה.

גם במפה של ארה"ב יש רמז עבה, עם השמש (מנהיג) המקודמת במנעד לאורנוס (שינוי, מהפך, ניתוק פתאומי). הסקרים שם, בנוסף לתגובות האזרחים, מחזקים את העובדה שהאכזבה וחוסר שביעות הרצון מהממשל כולו צוברות תאוצה. אובמה צריך להבין, שאם הוא ימשיך עם אותה אסטרטגיה ולא יבין שהשינוי הוא כורח המציאות, זה עלול לפגוע בו. השיטה חייבת להשתנות ויהיה עליו לעלות על גלי המהפכה כדי ליצור ניצוצות של תקווה לעתידם של אזרחי ארצות הברית.

"יש צורך בכישרון מועט כדי לראות מה שמונח מתחת לאפך, אבל יש צורך בכישרון רב כדי לדעת לאיזה כיוון לכוון את האף" [ו. ה. אודן].

השבוע...

21.10 חילוקי דעות עלולים להבשיל ולהפוך להיות לעימותים עתה. נסו למתן את עצמכם ואת טון הדיבור. עקשנות ואגרסיביות עלולות להחטיא את המטרה. הורידו את הרגל מדוושת הגז ונסו להמעיט בדיבור. התסכולים עלולים להיות מתמשכים, בעיקר הודות לאג'נדה האישית שלכם. העדיפו לצאת לארוחת גורמה עשירה עם בן/בת זוג אינטימי או חבר קרוב, זה אולי ירגיע אתכם, למרות שגם בנסיבות כאלה רצוי להיות נחמדים ומתחשבים.

22.10 המציאות המשפחתית עוטפת, אבל רגישויות מוגזמות או השתטות בתוך מערכת יחסים יוצרות אי-שקט והכל למען העצמאות האישית. הירח בטל משעה 14:34 בצהריים עד שעה 16:41 אחר-הצהריים. יש לכם צורך להשלים כל דבר בדייקנות, אבל הנסיבות מקשות בדרך מוזרה. אתם חווים ביקורת הגורמת לכם ספק במה שאתם רוצים לעשות. המאמצים שלכם להשתפר משפיעים על המשפחה כולה.

23.10 הדחף שלכם לאזן את ענייני המשפחה. נסו להימנע מביקורתיות, למילים הנשמעות עתה יש כוח. אל תהמרו על היכולת האינטואיטיבית שלכם והימנעו מגלישה לעימותים ולמאבקי כוח כדי להיות בשליטה. הבעת רגשות חיובית תביא יותר אנרגיה ויותר שמחה לתוך חייכם. הירח בטל מהלילה בשעה 22:46 עד למחרת בשעה 16:41 אחר-הצהריים.

24.10 הירח בטל היום עד שעה 16:41. אתם מחפשים את האיזון, יש רצון להתחלק במה שיש לכם. בגלל חוסר שקט, או חוסר שביעות רצון, אתם מאמצים סגנון דיפלומטי, אולם הסובבים אתכם חשים שמשהו קורה לכם. אל תדחו את התמיכה שהם מנסים לתת לכם, למרות שיש לכם סיבה לאי-נוחות מתמשכת.

25.10 אל תשכחו את הנימוסים וההליכות בניסיונות לדחות את האסרטיביות מצדם של אחרים. מאידך-גיסא, יש לכם צורך למרוד או לנהוג בדרך לא קונבנציונלית כלפי הזולת. משמעת עצמית תעזור לכם, בעיקר כשאתם מקדמים פרויקט גדול, אבל עקשנות עלולה לגרום לטעויות בשיפוט, שסופן יעלה לכם הרבה כסף. זיכרו שצרות עין או קנאה יקשו רק עליכם.

26.10 יש לכם צורך למצוא מקום שיעניק לכם חום, אך אם לא תקבלו זאת במציאות, תדמיינו זאת לעצמכם. אתם חשים צורך במשמעת עצמית כדי לבטא אנרגיה יצירתית, בלי לכפות את דעתכם על אחרים. הירח בטל משעה 14:17 בצהריים עד שעה 17:08 אחר-הצהריים. אם תשתחררו מעקשנות, יש ביכולתכם לאזן את מערכת היחסים, ליהנות משיתופי פעולה ולהחזיר לעצמכם את הביטחון והאמינות.

27.10 אתם חוזרים לגעת ברגשותיכם והצד הרוחני גם הוא מטפס אל על. האמוציות יכולות להביא אתכם לתקן את כל מה שקלקלתם לאחרונה. נסו להתגבר על חוסר השקט שלכם, שימרו את ההתבטאויות האישיות בסביבה האינטימית, מאחר שאינכם יכולים להיות הגיוניים במצב הזה ולא כל אחד מבין אתכם. זה הזמן לבנות סדר יום חדש לטווח הארוך.

28.10 אתם עלולים להקצין היום בדרך ההתבטאות שלכם. אינכם ברורים כל-כך ואינכם מבינים את הזולת. הירח בטל משעה 13:47 בצהריים עד שעה 16:45 אחר-הצהריים. שימרו על מילים היוצאות מפיכם, נסו לעצור רגע אחד קודם לפני שאתם מגיבים ומצטערים. איזון ופתיחות יעזרו לכם לשלב את הצד החברתי והפרטי בשעות הערב. מיצאו דרך לבטא את הרגשות שלכם, כיוון שלמילים יש משמעות חזקה.

כלכלה ושווקים

כוכב מרקורי הליוצנטרי יהיה במזל קשת בין התאריכים 27.10-15.10, ההקצנה שלו, יחד עם שמועות וספינים הנעים בין אופטימיות חסרת תקנה להיסטריה ופאניקה, יכולה לגרום לרוחות סוערות. ומה קרה בימים האחרונים? הודעות מצד ברננקי על מצב ה"צמיחה" בארה"ב ואחר-כך הפגישות בין מרקל וסרקוזי, בניסיון להציל את גוש האירו, ההודעות, השמועות והספינים, שיצאו מכל הדיונים, גרמו לשווקים לעלות למעלה, לרדת למטה וחוזר חלילה.

סביר להניח שתצא עוד הודעה חשובה, שתהיה בעלת משמעות מקיפה על העולם כולו, הנוגעת לשינוי הנדרש בהתנהלות השיטה הפיננסית של הבנקים והצורך לטפל במשבר החובות, וכל אלה ישאירו עוד כמה סימני שאלה.

לאחר התאריך 28.10 נוכל לחשוב על מסלול נוח יותר למכוניות המרוץ. הכוכבים יופיטר ופלוטו יהיו הרמוניים זה לזה במזלות אדמה וייצרו מציאות נוחה לרווחים, בעיקר בכל הקשור לנכסים פיננסים ולהשקעות שיש להן פוטנציאל רווחי. נשמע על כמה עסקות גדולות, כאלה העוזרות לאופטימיות זהירה בתחום הכלכלי.

יש לנו פסק-זמן המאפשר ראייה חדה וחריפה פנימה לאופיים ולתוכנם של הסכמים כלכליים-חברתיים. בין התאריכים 29.10-26.10 הכוכבים ונוס ומרקורי במזל עקרב, בריבוע לכוכב מארס באריה, ובהמשך בתאריך 1.11 שוב נשמע על שחיתות ופעילות בלתי חוקית במוסדות הפיננסיים בעולם. זיכרו, שכל עוד כוכב פלוטו עובר במזל גדי, כל פעילות בלתי חוקית, שיש בה הונאה, תמרונים ותחמונים, תיחשף!!! לוח הזמנים מופעל בעזרת הכוכבים היומיים.

חודש ספטמבר והשפעתו על הבורסה בניו-יורק (וול סטריט)

המפגש הראשון שכותרתו "לכבוש את וול סטריט" היה בתאריך 17.9.11 בשעה 15:00 בניו-יורק. זו המפה שמתארת את התנועה, עם פוטנציאל גדול לשינוי אותו רוצה המחאה להשיג. כוכב פלוטו נמצא על האופק במזל גדי, כך שמדובר בטרנספורמציה! זה השינוי שיהיה בעולם הכלכלי, שינוי הסטאטוס קוו.

כוכב פלוטו נעול בין אורנוס ומול כוכב ונוס, הנמצא בהורוסקופ הזה במזל מאזניים, המבנה המתאר בדיוק את אנרגיית המחאה. הירח נמצא במזל שור, בדיוק על המעלה שבה נמצא כוכב מרקורי במפת הבורסה של ניו-יורק (מאי 1792). מזל שור הוא הסמל של וול סטריט, השור מסמל את הכסף. מעניין להסתכל על ההיסטוריה של וול סטריט ועל רצף התאריכים המשפיעים בספטמבר.

ליקוי החמה שהיה בתאריך 16.9.1792, באותה השנה בה נולדה הבורסה בניו-יורק, הוא זה המשפיע לאורך כל הדרך. בקידומים, בתאריך 16.9.1914, שוב הייתה השפעה של ליקוי והבורסה בארה"ב נסגרה למשך ארבעה וחצי חודשים. בתאריך 16.9.1920 פצצה הונחה בתוך אולם הבורסה, 33 אנשים נהרגו, ועוד מאות פצועים. בתאריך 11.9.2001 מגדלי התאומים נפלו בעקבות פיגועי טרור והבורסה נסגרה עד לתאריך 17.9.2001. בתאריך 15.9.2008, התמוטטות האחים ליהמן היוותה טריגר שגרר לעבר המיתון העולמי. ועתה בתאריך 17.9.2011 נולדה המחאה שכותרתה "לכבוש את וול סטריט".

תאריך:  21/10/2011   |   עודכן:  21/10/2011
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
למעלה מחמישים שנה חלפו מאז הופיע, לראשונה, תיאטרון-מחול "ענבל" ביצירת המופת שלו, "ורד בר" לכוריאוגרפיה של שרה לוי-תנאי. היצירה הועלתה בזמנו על-ידי התיאטרון יותר ממאה פעמים בארץ ובחו"ל וזכתה לשלל ביקורות משבחות. את היצירה, המושתתת על מזמורים תימניים, עומדת לשחזר עכשיו מחדש עומדת קבוצת אמנים ישראלים בשלושה מופעים מיוחדים שיקיימו בירושלים ובתל אביב.
21/10/2011  |  ראובן לייב  |   כתבות
בתוך מבול הרגש שניתך על ישראל מאז נודע על דבר העסקה המתרקמת לשחרור גלעד שליט, כמעט שלא נותר מקום לדיון מסוג אחר. עכשיו שמחים. נבוא חשבון מאוחר יותר. בכל זאת, עליתי לירושלים לשיחה עם ד"ר יעקב חסדאי, היסטוריון, אל"מ ובעל עיטור העוז. בשיח הישראלי נודע לחסדאי מקום מיוחד כאדם בעל יושרה נדירה ואמירה ביקורתית חוצת מחנות. חסדאי חקר את הכשלים במלחמת יום הכיפורים כחלק מוועדת אגרנט. המלחמה ההיא משמשת ציר ומצפן עבורו, ובשיחה הוא שב אליה לא פעם כדי להשוות ולהפיק לקחים. משפטיו נבחרים בקפידה; מילותיו מדודות, וניכר שהן נאמרות לאחר מחשבה רבה. את פרשת גלעד שליט הוא רואה כחלק ממשבר עמוק הפוקד את החברה הישראלית. סיפור, שכל מרכיבי "המצב" הישראלי נמצאים בתוכו. הוא מבקש לצנן את השמחה וההתלהבות הציבורית. "השמחה היא פרטית", הוא אומר, "כפרטים אנחנו יכולים לחוש סימפטיה והשתתפות, אבל כחברה וכעם, אנחנו צריכים להסתכל על מצבנו ולעשות חשבון נפש, היכן אנחנו עומדים".
21/10/2011  |  דרור אידר  |   כתבות
העסקה להשבת החייל גלעד שליט מידי חוטפיו מארגון החמאס, בתיווכה של מצרים, תמורת שחרור 1027 אסירים פלשתינים, בהם 279 רוצחים, יושמה בהצלחה. לפחות בחלקה הראשון. גלעד שב הביתה למשפחתו, לבית הוריו ולחבריו. השמחה גדולה. היא אמיתית וחוצת גבולות ומפלגות. יום שלישי 18 באוקטובר ייזכר בישראל כאחד המרגשים עבור ילדים, נוער וגם מבוגרים.
20/10/2011  |  יואב יצחק  |   כתבות
רק אחרי שחצה את גיל 30 הרשה לעצמו ג'קי להביע את עצמו קבל עם ועולם. עד אז, הוא מעיד על עצמו, שתק. "הדודים שלי היו בהלם, הם לא ידעו שאני יודע לדבר". אומנם תמיד היה במרכז וסיפר את הסיפור - פעם סיפור מישיבת כפר הרא"ה ופעם סיפור מהצבא, אבל תמיד לחבר'ה בני גילו. "ליד מבוגרים סתמתי את הפה לגמרי, ולכן הדודים שלי לא היו בטוחים ששמעו את הקול שלי אי-פעם".
19/10/2011  |  חגית ששר  |   כתבות
תיאטרון הידישפיל נולד בעצם כדי להכניס שמחה בלב היהודי הסובל מגזירות הגויים, מהפוגרומים וההתעללויות. אז עוד לא הייתה קימת ברירת המחדל של לברוח לארץ ישראל. על-רקע זה נוצרו קומדיות שינקו את סיפורן מהמציאות, אך תוך הדגשת הצד הקומי. ומכאן מובן מדוע גדולי הקומיקאים בסרטים האמריקניים היו והינם יהודים.
19/10/2011  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יצחק בריק
יצחק בריק
לנתניהו, גלנט, הרצי הלוי, בני גנץ וגדי איזנקוט יש גם אשמה ישירה על שהפסדנו לחמאס במלחמה ברצועת עזה, והרע מכול - עוד לפנינו    איך זה ייתכן שהחבורה הזו שאחראית על המחדל והאסון הגדול ...
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראל תוקפת בזעיר אנפין, אבל כדי לא להכעיס את האמריקנים נמנעת או מסתייגת מהפעלת חיל-האוויר    התוצאה היא עם פוטנציאל לאסון
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il