|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

ערוץ 10 - לא סוף פסוק

הערוץ מנסה בימים אלו לקבל לגיטימציה להפסדיו הכלכליים ומאשים את הממשלה והעומד בראשה בדרך מניפולטיבית. אם ערוץ 10 לא ינסה לטפל במצב הפיננסי שלו עם אנשים בעלי כושר ניהול אמיתי, ואם לא תהיה נכונות רצינית להתמודד עם ההוצאות מול ההכנסות, העזרה שתתקבל תהיה רק הנשמה מלאכותית תחזית אסטרולוגית: 28.12.12-21.12.12
21/12/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   ערוץ 13 - המשבר   |   תגובות
עובדי ערוץ 10 מפגינים השבוע [צילום: פלאש 90]

המתחים עלולים לשחוק את העצבים עד מחר. הנטייה תהיה "לעשות פרצופים" כועסים, שיגרמו לזולת להיפגע או להיעלב מדברים שוליים. ייתכן שזו רק מניפולציה, כדי שתרגישו אשמים. התגובות המילוליות יהיו מהירות מאוד, בהלימה. ייתכן שתזכו לביקורים קצרים ולא צפויים, כאלה שישברו את השגרה. מומלץ שתשמרו על גמישות, מאחר שב-25.12 מבנה הכוכבים יביא לשינוי פתאומי בתוכניות או בדרך החשיבה שלכם. היו מוכנים לכך שתשנו דעה על נושא שהיה "סגור" מבחינתכם.

הדינאמיקה לא רגילה ולא צפויה, ועלולה גם להיות רעידת אדמה, תרתי משמע. מבנה הכוכבים ב-25 וגם ב-30 בדצמבר יכול להתבטא גם בתזוזות טקטוניות על פני כדור הארץ או בעיות מזג אוויר קשות שיפגעו בחשמל. ההתפתחויות יהיו כשנתקרב ל-28.12 - זמן הירח המלא.

ב-21.12 נוצר מבנה ייחודי של כוכבים שתהיה לו השפעה שתביא לנקודת מפנה בכמה ארועים עם משמעות היסטורית. הימים סביב התאריך הזה יאפשרו גם תכנון פרגמאטי וקונסרבטיבי של תוכניות כלכליות, פוליטיות, וגם כאלה האמורות לחזק את האחריות הביטחונית או הצבאית.

לקראת 28-29.12 תהיה לכם הארה, הבזקים של רעיונות שייתכן גם שיכילו ניגודים. אולי לא נדע מה המשמעות ו/או איך לקבל מאותה השראה את המסרים שהיא מציעה לנו. הסיבה היא בגלל צורת החשיבה השמרנית הנמצאת בתוך תבניות קבועות גם אם הן ייחודיות לכל אחד ואחת, יש קושי להתמודד עם תכנים "אחרים". והפעם זו מתנה מאתגרת שכל אחד מאיתנו מקבל מאלת החוכמה פאלאס.

הירח המלא ב-28.12 במזל סרטן, במבנה הכוכבים שיש לו קשר למשבר הכלכלי העולמי, ניהול ומבנה הבנקים. ענייני בריאות, וגם ניסיונות חדשים לקחת שליטה של הממשל בכמה מקומות בעולם.

מבנה הכוכבים שישפיע על כולנו (יוד) מאיץ בנו לעשות את הצעדים שיביאו להתפתחות, לעשות שינוי לאורך החודשים הקרובים, וכדאי לזרוע זרעים או לשתול שתילים, כאלה שיביאו בהמשך את השינוי שאתם רוצים בו. לא לדאוג לפרטים, חלק מהם ינשרו בדרך בגלל שלא יהיו רלוונטיים, ומה שרציני ובעל משמעות יישמר.

יש אנשים שהלכו איתכם לאורך הדרך, ולא ימשיכו בגלל חוסר יכולת או בגלל שיבחרו נתיב שונה. שחררו בלי לחשוש. אל תיבהלו מהסכמות גם אם אינכם בטוחים בהן, אולי הן כאלה שאינכם רוצים. חייכו, היו נחמדים, לא כל חיוך משמעותו התחייבות. לא פעם חיוך והנהון בלי מילים יכולים להיות גם "לא" בנחמדות. חלק מהבחירות שלכם עכשיו יהיו על תנאי, תבטאו רעיון או חזון שאותו אתם חולמים לממש. אחרי ה-30.1.13 תוכלו לנהל מו"מ מחדש. בהווה תמשיכו לתכנן תוכנית, אבל כדאי להכין אלטרנטיבה, במידה שחלק מהדברים לא ישתלבו ויסתדרו כמו שאתם רציתם. דברו על הדברים בפתיחות.

היום הוא היום הקצר ביותר בשנה, הלילה הארוך ביותר, תחילת עונת החורף הרשמית.

ואלה מכם שחיכו ל"סוף העולם", מפנימים שאנחנו ממשיכים, כי התוכנית האלוהית אינה מבוססת על לוחות המאיה...

השבוע...

21.12 [ח' בטבת] אתם תתבטאו בדרך חיובית, עם ציפיות גבוהות מהסביבה. אל תתנו למושגים או למילים מעורפלות הנשמעות סביבכם לקלקל את התחושות הטובות. הרצון הטוב יהיה המסלול הנכון לכם.

22.12 [ט' בטבת] יש השראה גבוהה המביאה איתה תקווה והבנה לזולת. ערכים רוחניים מושכים אתכם יותר מהצד החומרי בחיים. יש לכם סדר יום חדש העוזר לכם לבחון מחדש את התוכניות שעשיתם. הירח בטל משעה 14:54 בצהריים עד שעה 20:25 בלילה. מצב הרוח משתפר.

23.12 [י' בטבת] הימים הם ימים בהם נוצרים קשרים חדשים, ואתם לומדים לבטוח גם באנשים חדשים. הצד הרגשי מתחזק ואתם מרשים לעצמכם לבטא אותו.

24.12 [י"א בטבת] היום מתאים לכם לקחת פסק-זמן כדי לחשוב בזהירות על המצב בו אתם מצויים. יש חברים העוזרים לכם להבין מהי הדרך הרצויה. תלמדו לשמור על מוצא פיכם, ולהתחשב באנשים היקרים לכם.

25.12 [י"ב בטבת] הירח בטל משעה 07:56 עד שעה 09:13 בבוקר. אתם תוהים אם להאמין לתחושות הבטן שלכם. האווירה רומנטית. חפשו את הזמן לשהות בחברת בן הזוג ו/או לבילוי חברתי.

26.12 [י"ג בטבת] ענייני מסורת מעסיקים אתכם, ואתם מחפשים את המקום והמפגש שיאפשר שיחות בנדון. יש לכם הרבה מה לומר בנושא, השאלה היא אם יש מאזינים.

27.12 [י"ד בטבת] הירח בטל משעה 08:49 בבוקר עד שעה 22:07. המשיכו בשגרה, בלי התחלות חדשות בשום תחום.

28.12 [ט"ו בטבת] הרגישות שלכם גבוהה מאוד. נסו להימנע מתכנון זריז של תוכניות גדולות מדי. חוסר סבלנות מקשה עליכם לשים לב לפרטים חשובים. כדאי להמתין עוד יומיים-שלושה. הירח בטל משעה 16:33 אחר-הצהריים עד למחרת בשעה 09:45 בבוקר.

כלכלה ושווקים
השקל. במצב טוב [צילום: פלאש 90]

ב-25.12 וב-30.12 מבנה הכוכבים אורנוס-פלוטו יהיה בפעולה! סבירות גבוהה שהשווקים יגיבו באדום. אלה ימים בהם ארועים מפתיעים שהשפעתם תתבטא בארועים לא צפויים אם בנושאי חברה ואם בנושאי שלטון.

בארה"ב ממשיכים לעקוב אחרי הצוק הפיסקאלי - מצב שבעקיפין ישפיע על הכלכלה בעולם כולו. האם הקדנציה השנייה של אובמה תתאפיין בתקווה או בכעס? כעס עלול להפוך לאלימות. מצב שבו קל לאבד שליטה.

אצלנו, המצב הכלכלי בשנה הקרובה מבטיח שעדיין יחסית לעולם אנחנו יכולים להמשיך לחייך. ב-2013 המגמות במפת המדינה מכילות גם כניסה למסגרת ברורה של הוצאות מחושבות (כוכבים על ציר 2-8), דרישה להתנהלות במסגרות מוגדרות עקב המציאות המשתנה בגלל ארועים כלכליים וביטחוניים ועידכונים המושפעים גם ממה שקורה בעולם המערבי, לצד הצורך להשאיר מרחב פעולה. בה בעת יהיה גם המשך צמיחה כלכלית במדינה (הכוכבים על ציר5-11). לא במספרים שהכרנו, אבל עדיין מצבנו ממשיך בטוב.

אין מה לחשוש, מדינת ישראל לא גולשת למשבר פיננסי! כמו שאנו ממשיכים ורואים באירופה ובארה"ב, אבל גם אצלנו לא יתאפשרו המשך החגיגות בלי חשבון כמו שהיו בשנתיים האחרונות.

עם מצב הכוכבים המתפתח על ציר 2-8 ברור שמי שנערך נכון לימים הבאים לא יחווה קושי. אנחנו האזרחים כאינדיבידואלים, נלמד להתארגן במהלך השנה הבאה עם סדר עדיפויות אחר מבחינה כלכלית, לבחון מה הם הצרכים האמיתיים ולנצל את המשאבים הקיימים ביעילות, אבל זיכרו, אין סיבה לדאגה!!!

כדאי היה לשמוע את הפרשן הכלכלי של ערוץ הטלוויזיה CNN, ריצ'ארד קווסט, לפני שבוע, שהתארח באולפן ynet ואמר כי "ישראלים אוהבים להתלונן - אך ישראל נמצאת במצב כלכלי טוב". "המלחמה בגירעון היא היעד המרכזי של הממשלה..." הוסיף קווסט. "אם נשים לב למספרים שפורסמו בשבוע שעבר על-ידי הבנק האירופי המרכזי, נראה שגוש האירו יהיה במיתון השנה, אנחנו יודעים שבריטניה נמצאת בשנה נוספת של צעדי צנע וארה"ב תצמח השנה ב-2.2% אם יתמזל מזלה. ואז מסתכלים על ישראל עם שיעור צמיחה של 3%-3.5%, אבטלה שעומדת על 7% ואינפלציה תחת שליטה. אני יודע שזה לאו-דווקא פופולרי, כי ישראלים אוהבים להתלונן, אבל העובדה היא שהמצב הכלכלי הבסיסי הוא טוב למדי כרגע". בינינו, הוא צודק, אנחנו מוכרים כ"קוטרים". כמעט על כל נושא יש לנו ביקורת.

אצלנו
ליברמן. כתב אישום בירח בטל [פלאש 90]

פרשת ליברמן

אני חוזרת על העובדה שהיועץ המשפטי לממשלה הודיע על הגשת כתב אישום נגד אביגדור ליברמן ביום חמישי (13.12.12), בו הירח היה בטל כל היום. שמתם לב בוודאי שהניסיון בינתיים לקדם את כתב האישום גורר רגליים. אחרי ההודעה ההחלטית, התעוררו הרהורים על האופן בו הייתה החקירה... אולי יש לבדוק עוד עדים...

ערוץ 10

הכותרות בתקשורת סביב מצבו הפיננסי של ערוץ 10 לא הפתיעו את הקוראים. נכתב כאן ב-16.12.11 ובהמשך, ב-24.8.12, על המצב האמיתי של הערוץ. הספינים המסתובבים בערוצים השונים, אינם מציגים את האמת שנחשפה וטילטלה את הערוץ הזה. הסיבה היא רק ההתנהלות הכלכלית הלקויה של הערוץ.

נכתב כאן לא פעם, שמעברו של כוכב פלוטו במזל גדי (המסמל ממסד), אינו מניח לשום גוף להמשיך להתקיים על בסיס כלכלי שאופיו בזבזני, בסיס מוטעה או הבנוי על תרגילים חשבונאיים. פלוטו לא ייתן אפשרות לשביל הבריחה בלי שתהיה רה-אורגניזציה כלכלית יסודית. ראינו מאז 2008 גופים כלכליים בארץ ובעולם שקרסו ופשטו את הרגל מאותה הסיבה.

עתה, ערוץ 10 מנסה לקבל לגיטימציה להפסדים הכלכליים, מאשים את הממשלה ואת ראש הממשלה בדרך מניפולטיבית. (שאלת תם: אלה מכם המנהלים עסקים ומוצאים עצמם בקשיים, פנו אי פעם לממשלה שתכסה להם את החובות? האם הבנק ויתר למישהו מכם על תשלום כלשהו? אתם יודעים למה? אולי כי אין לכם עיתון או מיקרופון להשפיע על דעת הקהל.) אם הערוץ לא ינסה לטפל במצב הפיננסי שלו עם אנשים שיש להם כושר ניהול אמיתי, ואם לא תהיה נכונות רצינית להתמודד עם ההוצאות מול ההכנסות, העזרה שתתקבל תהיה רק הנשמה מלאכותית לעוד תקופה.

הקריאה "הצילו" של עובדי הערוץ תחזור כשיתקרבו למועד הפקיעה החדש. אם ימשיכו לנהל ולהתנהל כמו בשנים עברו, אנחנו נצפה בשידור "חוזר". פלוטו ימשיך לשהות במזל גדי, יהפוך כל אבן ולבנה - את המצב הכלכלי האמיתי לא יוכלו להסתיר. לצידו אורנוס, גם הוא לא שוקט על שמריו. תזכרו ותרשמו את יולי-אוגוסט 2014. אז אורנוס יגרום שוב למתחים ולאי-שקט, ואלה שוב יביאו לפיצוץ, והפעם עלולים התסכול והתוצאה להיות קשים יותר.

ערוץ 2

שידורי הניסיון של ערוץ 2 החלו ב-23.10.1986, והמסחריים ב-4.11.1993. גם שם התעוררו בימים האחרונים בהשפעת הכוכבים אורנוס ופלוטו. בנוסף, כוכב סטורן העובר במזל עקרב עוזר להבין את המגבלות, וסאטורן על-פי רוב מביא איתו גם את השיעור הנדרש. גם כאן מנהלי הערוץ יידרשו לרה-אורגניזציה פיננסית ולצמצומים. וכמו בכל גוף פיננסי, ילמדו שם את הטורים בהנהלת החשבונות של הוצאות מול הכנסות וזה גם מה שיהיה להבדיל. בהמשך, מעניין יהיה לראות שהשינוי יהיה גם באופי הצופים בערוץ, אולי בגלל או בזכות אופי התוכניות. בכל מקרה, מצבו של ערוץ 2 אינו דרמטי כמו של ערוץ 10.

קדימה - תזכורת

ב-20.7.12, ברשימה שהופיעה פה על הפוטנציאל העתידי של המפלגה לפי הכוכבים נכתב: "עתה, לאחר ששאול מופז עזב את ממשלת האחדות אחר כחודשיים, בגלל שאיבד שליטה או סבלנות, או אולי היה זה הפחד מכמה צללים מהעבר שכבש את תהליך קבלת ההחלטות שלו, אפשר להביט שוב על ההורוסקופ המקודם של קדימה: הירח המקודם שהגיע למזל קשת, בתוך כחודשיים, ייפגש עם השמש במפה. האם זה מסמל פרק חדש? בהמשך, לקראת חודש דצמבר 2012, הירח ידליק את המשולש T בין השמש, הירח ואורנוס. רעידת-אדמה בקדימה? למעשה, מהחודש הבא, היציבות של היו"ר הנוכחי מתחילה להתערער! המתח הבסיסי בין הרצוי והמצוי במפלגה צף למעלה".

מהיום בו קמה המפלגה, היה ניתן לראות לאן היא יכולה להגיע...

עוד בחדשות סוריה

העלאווים לקחו בכוח את השלטון ב-13.11.1970 בשעות בוקר, ועכשיו כוכב סאטורן המטייל במזל עקרב, יביא עימו את התפכחות הנשיא העקשן, שיבין שאינו יכול להתחמק מגורלו. גם כאן נראית שנת 2013 דומיננטית. סוריה עומדת לסיים את עידן העלוואים.

סוריה קיבלה את המנדט ב-1.1.1944, השמש במעלה 9 במזל גדי. שילובי הכוכבים פלוטו ואורנוס, הם אלה שמשנים את דמותה ואופייה של סוריה כמו שנכתב כאן לא פעם, השיא צפוי במהלך 2013. השינוי מעיד על מהפך, חברתי, כלכלי ובעיקר פוליטי.

"מדינאות היא המדע של איך מי משיג מה, מתי ומדוע" [סידני הולמאן].

תאריך:  21/12/2012   |   עודכן:  21/12/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ערוץ 13 - המשבר
בתום דיון מרתוני שנמשך אל תוך הלילה אישרה מליאת הכנסת בשעה 2:05 בלילה בקריאה שניה ושלישית את תיקון מספר 37 להצעת חוק הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו שהגישה הממשלה.
21/12/2012  |  איציק וולף  |   חדשות
החוק להצלת ערוץ 10 שונה הערב (ה', 20.12.12) בוועדת הכלכלה והוא כעת כולל גם הקלות לזכייניות ערוץ 2, קשת ורשת. זכייניות הערוץ יקבלו דחייה ארוכת שנים של חובות תוכן שצברו כלפי הרשות השנייה ויוכלו להחזיר אותן בתשלומים.
20/12/2012  |  עופר וולפסון  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הרשות השנייה לטלוויזיה שהגישה הממשלה ואשר מאפשרת לרשות השנייה להאריך את הזיכיון לערוץ 10 בשנתיים. ההצעה קיבלה פטור מחובת הנחה. 33 ח"כים תמכו בהצעה בקריאה ראשונה, שעברה ללא מתנגדים. ההצעה הועברה לוועדת הכלכלה להכנתה לקריאה השנייה והשלישית.
20/12/2012  |  איציק וולף  |   חדשות
התחקיר הגנוז (החדש) שנערך בערוץ 10 מתמקד ביחסים שבין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין המיליארדר שלדון אדלסון. כך נודע ל-News1. גניזת התחקיר דווקא בימים אלה, ערב הבחירות לכנסת, מעוררת כעס רב בין בכירי הערוץ וטענות לפחד ושיתוק שאחז באנשי הערוץ.
19/12/2012  |  יואב יצחק  |   כתבות
"בימים אלו הייתה אמורה התקשורת לעשות מספר תחקירים על מה שאף אחד לא רצה לשמוע ולראות: על כך שיש פה ילדים עניים, על בור של 20 מיליארד שקלים בתקציב המדינה וכיצד איבדה העדה המרכזית במשפט ליברמן את זכרונה. אני אומר לכם, שהיום בערוץ 10 מתנהל ויכוח על תחקיר שקשור לביבי וקברניטי הערוץ מפחדים לפרסמו. אין למצב הזה אח ורע בעולם החופשי. ראש הממשלה הזה הוא סוכנות ידיעות של איש אחד וצריך לעצור אותו כאן ועכשיו" - כך אמר (יום ד', 19.12.12) העיתונאי לשעבר מיקי רוזנטל המתמודד על מקום בכנסת ברשימת "העבודה", במסיבת עיתונאים שכינסה המפלגה על מצב העיתונות בישראל.
19/12/2012  |  עופר וולפסון  |   חדשות
רשימות נוספות   /   ערוץ 13 - המשבר  /  מי ומי  
החדשות המקומיות ישדרו עד מאי 2013  /  עופר וולפסון
שלח: "נתניהו רוצה ליצור צנזורה עצמית"  /  מחלקה ראשונה
פרס: אסייע להמשך הפעלת ערוץ 10  /  איציק וולף
עריץ 2  /  עידן יוסף
לסגור את ערוץ 10  /  מרק בריל
"רק הממשלה יכולה למנוע סגירת ערוץ 10"  /  גורי גרוסמן
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
 מערכת הטילים הטקטיים של הצבא האמריקני (ATACMS) [צילום: אנדרו דיקסון/צבא ארה"ב/AO]
יאיר נבות
בימים הקרובים ייחלו להגיע לאוקראינה, דרך פולין, מערכות הנשק והתחמושת שאושרו במסגרת חבילת הסיוע הצבאית, ובראשן טילי ה"פטריוט" - זה עדיין לא צפוי לאפשר לצבא האוקראיני להוציא לפועל מה...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
שפת השפיות חייבת להיות שפת ההידברות ויש להוריד מסדר היום שפה בוטה וגסת רוח התובעת מישראל להגיב בנוסח - "בעל הבית השתגע"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il