|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

רעידת-אדמה בקדימה?

החל בחודש הבא, יציבות יו"ר קדימה מתחילה להתערער קצר תקשורתי מלווה כל אחד בתוך מערכות היחסים האישיות והמקצועיות השינוי עוד יחול, וצעירים חרדים ישתלבו בתוך המערכות הצבאית והחברתית מתי תחזור הכלכלה לשגשג? תחזית אסטרולוגית לשבוע 27.7.12-20.7.12
20/07/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
שאול מופז. פרק חדש או רעידת-אדמה? [צילום: פלאש 90]

אנחנו בתקופה קצת יותר מעניינת, בעיקר מבחינה מנטאלית. קיימת חדות ושנינות בחשיבה, לצד הזדמנות מפתיעה לנסיעה ו/או לעסקים. תחושת השחרור תאפיין את כולנו.

אפשר להתבונן על מה שקורה מסביב, לשאול שאלות על מה שכבר עשיתם, או על מה שבחרתם לעשות. ישנם זכרונות הקשורים באנשים מהעבר, יש אדם שהייתם בטוחים שהוא שייך לעברכם ועתה אתם מוצאים אותו שוב בתוך חייכם, אם כחלק מחלום או מפגש אקראי. ישנם גם אירועים העולים מן העבר בימים האלה, הגורמים לכם לחשוב על המצב שוב. ההמלצה בעת הזו, כאשר כוכב מרקורי בנסיגה, היא לא לקבל החלטות משמעותיות ולא לחתום על חוזים חשובים.

מנגנון החשיבה משתנה בתקופה הזו. מכשירים העוזרים לנו בתקשורת, אינם פועלים כראוי. גם המחשבה והמוח הם "מכשירי תקשורת אישיים" וגם הם אינם מתפקדים כפי שאנו רגילים. אולי צריך לעבור חיווט מחדש של כל ה"חוטים" על-מנת שהמסרים יעברו כראוי. אבל ההרגשה הזאת מלווה אותנו בעת הזו, במיוחד במהלך נסיגות המרקורי והאורנוס, קצר תקשורתי מלווה כל אחד בתוך מערכות היחסים האישיות והמקצועיות. למעשה, מרקורי בנסיגה מעורר את היצירתיות, אבל הצד הריאלי או האנליטי אינו במיטבו. אתם יכולים להביט על החיים בדרך יותר רוחנית, ההשראה עוזרת מיד, אבל בכל מקרה אל תקפצו למסקנות או להחלטות חפוזות.

לכל האירועים הדומים המתרחשים בו-זמנית יש משמעות נוספת, לכן כדאי להקפיד על הדרך בה אתם מתבוננים על הדברים, לשאול את עצמכם האם אתם רואים את מה שאתם רוצים, או שאולי חלילה אתם רואים את מה שאתם חוששים ממנו, במקום להביט על המציאות ועל מה שקורה בפועל. אפשר גם שאתם יותר פרנואידים ביחס למתרחש בתוך מערכת היחסים בה אתם נמצאים.

מבני הכוכבים ממשיכים לאתגר, בעיקר את השינויים שאנחנו עוברים, אך אלו התפתחויות שמטרתן לסלק מחיינו את מה שאינו רלוונטי יותר, בעיקר "רעלים" המצויים בתוך חיינו כבר הרבה זמן, והניקיון יאפשר לאור חדש לעצב את חיינו. נסו להיות גמישים יותר, גם אם אתם חווים שעות או ימים מביכים. זה בדיוק הזמן לצאת מהקופסה כדי להבין למה אתם זקוקים. הכותרת של הימים הבאים היא לשחרר ולהשתחרר ממצבים שאבד עליהם הכלח. לצאת מתבניות מחשבה מאובנות. אנו חיים וחווים אי-יציבות בכל העולם, אירועים שיעזרו לשנות את המציאות הכללית של כולנו.

בתאריך 22.7 השמש עוברת למזל אריה. הרצון לאהבה ולהערכה מתחזקים וחלק יבקשו את ההערצה בזמן הזה יותר מתמיד. פיתחו את הלב.

בתאריך 26.7 היזהרו עם מידע רגיש ועם מילים היוצאות מפיכם שיש להן השפעה על הזולת. אתם עלולים, בלי כוונה, לאכזב או לפגוע עם מילה מיותרת. אל תנסו לכפות את דעותיכם על אחרים.

בשלוש הכתבות האחרונות חזרתי בכל שבוע על האזהרה ממבנה הכוכבים הקשה במיוחד בין התאריכים 19.7-16.7. החשש שלי היה בעיקר עלינו הישראלים ומדינת ישראל, וזאת בשל מולד הירח שהתרחש בתאריך 19.7 במקום רגיש מאוד על ההורוסקופ של מדינת ישראל. לדאבון ליבי, התרחש הפיגוע הקשה בבולגריה שכוון נגד ישראלים. עוד הארה לספקנים שביניכם על החשיבות שיש בבחירת העיתוי הנכון לכל דבר, גם אם מדובר ביציאה לחופשה.

באותם ימים בשבוע שעבר התרחש הפיגוע הקטלני בצמרת הסורית, שיתחיל לקצר את ימי שלטונו של אסד וגם מותו של עומר סולימאן במצרים בזמן ניתוח.

להבדיל, באותם הימים ההרגשה הייתה שאין שליטה על מה שעושים או אומרים, כמו שנכתב, "נרגיש על הקצה". ראינו את חוסר הסבלנות של שאול מופז למצות את המו"מ כדי להגיע לחוק ערכי לשוויון בנטל. על כל אחד להבין שהצהרות הן זמניות, והמציאות אינה מביאה למהפך כהרף עין, כך שלמרות כל הסחרירים שיוצאים מהפרשנים בתקשורת ובקדימה, השינוי בחברה הישראלית יתרחש ונגיע למצב של השתלבות צעירים חרדים בתוך המערכות הצבאית והחברתית, אך נושא השוויון יגיע בהדרגה, עם דגש על בהדרגה ויימשך לאורך כמה שנים עד 2016-2015, עם הכוכבים אורנוס-פלוטו.

המזרח התיכון רותח וקיים שינוי במוקדי הכוח ברחבי העולם. כל אלה מביאים לעימותים, שיהפכו לאינטנסיביים יותר במהלך השנים הקרובות.

שימו לב השבוע לזמני הירח הבטל הארוכים במיוחד, בעיקר אם אתם קובעים פגישות שיש להן חשיבות בחייכם.

השבוע...

20.7 קיימת מלחמה בין הרגש וההיגיון. רצוי שתחשבו מראש על כל מילה היוצאת מפיכם. האווירה נחמדה בכל מקום אליו הולכים, יש אהבה באוויר. אתם לומדים להתפשר עם כל דבר שצריך, להבין שאין מקום לאשליות, אלא לשמור על קשר עם המציאות ולכבד הבטחות שנתתם בעבר.

21.7 הירח בטל משעה 08:07 בבוקר עד שעה 20:24 בערב. מגיעים אליכם נתונים שיכולים להביך, בגלל שאין בהם היגיון.

22.7 הבוקר מביא עימו התפתחות חדשה שכדאי לכם להיענות לה. בן הזוג או השותף עלול להיות ביקורתי יותר היום. התסכול לא יהיה ארוך, ועוד במהלך היום תתקנו את ה"קלקולים".

23.7 הירח בטל משעה 03:44 לפנות בוקר עד למחרת בשעה 01:38 אחר חצות. הקפידו היום להמשיך בפעילות שגרתית. אל תתחילו שום דבר חדש. חלק מכם ירגישו עייפות. אין זו בעיית בריאות אלא פשוט חוסר אנרגיה.

24.7 הרצינות תלווה אתכם במהלך היום. אתם מודעים למחויבויות שאינכם יכולים להתחמק מהן. אתם שומרים על איפוק ובהמשך אתם חשים שהביטחון חוזר ועימו גם החיוך.

25.7 ייתכן שאתם מאבדים ביטחון, נבוכים מהמקום שהגעתם אליו, מה שעלול להקשות עליכם לבטא את עצמכם כרצונכם. בהמשך היום הערנות שלכם מתחזקת, בעיקר בגלל שאתם מקבלים ידיעות חדשות וחיוביות לצד הזדמנויות חדשות. הירח בטל משעה 18:13 לפנות ערב עד למחרת בשעה 05:29 לפנות בוקר.

26.7 אתם חשים פגיעים יותר, חשים קונפליקט בין מה שאתם רוצים ומה שאפשרי - מצב הגורר עימו מתחים ומונע מכם לעשות מה שאתם רוצים בתכל'ס. ייתכן שמשהו יתרחש בפתאומיות ויביא לשינוי. שימו לב: הירח בטל היום משעה 18:37 לפנות ערב, עד שבת בשעה 08:18 בבוקר.

27.7 הקושי היום יהיה למצוא את האיזון בין הרצון לפרטיות, מבלי לאבד קשרים קיימים. ייתכן שהקושי אותו אתם חווים הוא גם בגלל שאין לכם עם מי לדבר על כך. הירח בטל ביום במהלך היום כולו. שימרו על השגרה, הימנעו ממסע קניות, הבגדים או החפצים יישארו בארון ללא שימוש.

כלכלה ושווקים
חיטה. מחירה יושפע ממזג האוויר [פלאש 90]

לאחר פרסומן של הכותרות האחרונות, על מצבה הכלכלי של ארה"ב, אני מזכירה שמקור הבעיה הכלכלי הראשוני הוא שם. האשליה שהמשבר הכלכלי בשליטה, מתחילה להתפוגג. זיכרו, בשנת 2014 הכוכבים יפעלו בעוצמה בהורוסקופ של ארה"ב, השבר צפוי להיות גדול ורק לאחר המהפך שיתרחש, יתחיל תהליך הדרגתי שיביא את השינוי לצד פתרונות, אותם נרגיש באמת בין השנים 2020-2016. אכן, השגשוג הכלכלי יחזור בעוד כמה שנים.

בשבוע הקרוב ועד סוף החודש, נשמע על תנועות של כסף גדול הנע בין אנשי ממון, בנקים גדולים, תאגידים בינלאומיים - וכל אלה מהמרים למעשה בתוך חוסר היציבות הכלכלי המשתנה במהירות, מ-רע ל-רע מאוד, וחוזר חלילה.

מחירי הסחורות, COMMODITY, מושפעים ממזג האוויר, בעיקר החיטה, הסויה והתירס. לדעת המדענים, החום והיובש הם עובדה המשפיעה על הגלובוס בכל מקום, וזה גם מה שמדלל את שדות החיטה לסוגיה. מבחינה אסטרולוגית, האסטרואיד סרס מסמל את הגרעינים, את החקלאות ותוצרתה. במפת ארה"ב, הסרס ממוקם במקום טוב, ולכן לאורך שנים ארה"ב היא המקור לחיטה ולתוצרת חקלאית. המשבר המתפתח עתה נובע ממצבי הכוכבים ביחס לסרס, כאשר חלקם מזכירים את המצב בשנות השלושים. מצבים קשים החוזרים גורמים לעליית המחירים, ובמהלך השנה הבאה נהיה עדים למחירים שיאמירו עוד יותר. ותסבירו את זה למנהיגי המחאה...

אצלנו: קדימה

בכתבה שהתפרסמה כאן אחרי הבחירות האחרונות של קדימה והתבוסה של ציפי לבני בתאריך 30.3.2012, בה גם הזכרתי כתבה נוספת, שהתפרסמה כאן בתאריך 25.11.2011 על מפלגת קדימה, נכתב: "ההורוסקופ של המפלגה מספר את הסיפור שלה. השמש המסמלת מנהיגות במזל קשת, לכודה בין האורנוס מצד אחד והירח מצד שני, משולש (T), המעיד על מתח בין הרצוי והמצוי. אבל השמש, המסמלת מנהיגות, נמצאת בהיבט מתוח עם כוכב אורנוס.

"אריק שרון, שהיה יו"ר המפלגה, התנתק (אורנוס) בפתאומיות ממנה. אולמרט, היורש, אולץ להתנתק מתפקידו ועתה ציפי לבני היו"ר, הנמצאת בהווה בחוסר-ודאות (כוכב נפטון על ציר 1-7 במפה המשותפת שלה עם מדינת ישראל), כיוון שהתמיכה בה מתפוגגת. המשך דרכה כיו"ר המפלגה יסתיים גם באופן לא צפוי. זהו האורנוס, האוהב להפתיע, ולא כמו שמצפים אלא תמיד הפוך על הפוך ובפתאומיות".

סיכמתי את הכתבה בתאריך 30.3 לאחר הבחירות: "למעשה, הקטעים שמובאים כאן, מוכיחים שהכוכבים לא משקרים!!! לאור סיפור הכוכבים הנ"ל והתחזית שהוכיחה את עצמה בהתפתחויות שהפתיעו את העיתונאים והפרשנים השבוע, גם בסיום דרכה של ציפי לבני וגם סיפורו של ההורוסקופ של מפלגת קדימה, החלה למעשה הספירה לאחור של היו"ר החדש... אף אחד, מהיו"ר הנוכחי והעתידי של קדימה, לא ישב על כסאו לאורך זמן".

עתה, לאחר ששאול מופז עזב את ממשלת האחדות אחר כחודשיים, בגלל שאיבד שליטה או סבלנות, או אולי היה זה הפחד מכמה צללים מהעבר שכבש את תהליך קבלת ההחלטות שלו, אפשר להביט שוב על ההורוסקופ המקודם של קדימה: הירח המקודם שהגיע למזל קשת, בתוך כחודשיים, ייפגש עם השמש במפה. האם זה מסמל פרק חדש? בהמשך, לקראת חודש דצמבר 2012, הירח ידליק את המשולש T בין השמש, הירח ואורנוס. רעידת-אדמה בקדימה? למעשה, מהחודש הבא, היציבות של היו"ר הנוכחי מתחילה להתערער! המתח הבסיסי בין הרצוי והמצוי במפלגה צף למעלה.

"הפוליטיקה המודרנית היא מאבק לא של אנשים אלא של כוחות. האנשים הופכים יותר ויותר יצורים כוחניים, הנקהלים סביב מרכזי כוח" [הנרי ברוקס אדאמס].

תאריך:  20/07/2012   |   עודכן:  20/07/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כך משתקף השבוע מהפייסבוק שלי
19/07/2012  |  מאיר עוזיאל  |   כתבות
התערוכה המציגה מיגוון רחב של קומיקס מסין, מאתגרת את הדימוי שלנו אודות התרבות החזותית הסינית בכלל, ואת תפיסתנו אודות גבולות הקומיקס בפרט. התערוכה בחולון שמומלצת ביותר בימות הקיץ הלוהטים, כבידור מהנה ומשכיל כאחד, מתפרשת על שלוש תקופות, ויונקת משלושה מקורות עיקריים.
19/07/2012  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
"אני יודע - להיות מפוטר זו חוויה קשה, אבל גם לפטר עובדים זה קשה", אמר העורך הראשי של מעריב, ניר חפץ, בישיבה שקיים לפני שלושה שבועות עם נציגי ועד העיתונאים בעיתון.
19/07/2012  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
רופא שיניים לילדים נושא על גבו את כל טראומות הילדות של דורות של מטופלים, בכל פעם שהוא מקבל לטיפולו ילד חדש. אין כמעט אדם שאין לו סיפור בלהות על ביקור במרפאת שיניים בילדותו, שגרם לו לבעתת רופא שיניים שנמשכת עד עצם היום הזה. הגיע הזמן למגר את התפיסה הזאת של רופא שיניים לילדים, ולפתוח דף טיפולי חדש על-מנת שבריאות השיניים תהיה חלק אינטגרלי מהחינוך בילדות.
18/07/2012  |  ד"ר מיכאל שושני  |   כתבות
איזה כיף לחזות בלהקת רוק מהסוג המקצועי לעילא ולעילא, לבושים בחליפות, ולא כאלה המתהדרים בראסטות וסמרטוטים, בפנים לא גלוחים. כאן ניצבת לפנינו, על יותר ממחצית הבמה, להקה מצוינת, שהמוזיקה היפהפיה שחיבר לה שי להב המוסיקאי, והמלווה בקולו המצוין וקולה היפה של זוגתו, שגם רוקדת ומתופפת, והכל בטעם מערבי, לא מזרחי.
18/07/2012  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il