|   15:07:40
  יעקב קורי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח
חבורת מוחשתים [צילום: מרק ישראל סלם]

לא הלכתי לעזאזל ולא שלחתי את ישראל לעזאזל

הפעם, לראשונה מקום המדינה, יש סכנה קיומית למדינה כבר חשבו שזה יקרה במאי 1967, במלחמת יום כיפור, אחרי עליית בגין לשלטון, אחרי אוסלו והאינתיפאדה השנייה
12/03/2023  |   יעקב קורי   |   יומני בלוגרים   |   סערת הרפורמה במשפט   |   תגובות

לא אתייחס לאדם המנבל פיו כי דרכי לדון לגופו של עניין ולא לגופו של אדם. גם לא אספר את הסיפור על הבעל שם טוב שתלמידיו הציעו לו לתבוע את חמורו שלא נתן לו יותר לרכוב עליו. אבל אני בהחלט מוכן לדון לעומק בהצעות ההגירה שהוצעו לכל האנרכיסטים, הסרבנים, השמאלנים והפריבילגים שמתנגדים לדיקטטורה של ביבי.

בראשית יוני 1967 ניצבתי בפני דילמה אתית קשה. השתחררתי משירות צבאי משמעותי כקצין מחקר באמ"ן אל מיתון קשה ללא עבודה ככלכלן והתפרנסתי מעבודות מזדמנות. כשקיבלתי הצעה לעבוד בחברת ענק שוויצרית לשעונים בביין ולהפליג באוניה מחיפה ב-5.6, יום ההולדת ה-23 שלי, "לעזאזל" או לקריירה מזהירה בחו"ל.

אלא שדאוס או העזאזל אקס מקינה ונקלענו לתקופת ההמתנה לקראת מלחמת ששת הימים. חשבתי ושקלתי מה עלי לעשות - לקדם את הקריירה שלי או לא לבגוד במדינה בשעתה הקשה ביותר, למרות שבצבא הודיעו לי שאין מניעה שאסע. בסוף החלטתי להישאר במולדתי ויהי מה, למרות שרבים חשבו שאחרון העוזבים יכבה את האור.

בתום לימודי התואר השני במכללה יוקרתית שמומנו על-ידי הברון אדמונד דה רוטשילד יכולתי להישאר לעבוד בחו"ל כפי שישראלים מילגאים אחרים עשו אבל החלטתי לשוב ארצה בלי עבודה, בלי כסף, כי לא סגדתי כרבים בקואליציית הדיקטטורה לכח, כבוד וכסף, אלא האמנתי באתיקה, ציונות, שוויון ותרומה חשובה למדינה ולקהילה.

התחתנו בלי אגורה בכיס, עבדנו קשה, ולא נזקקנו לפרוטקציות של מושחתי מפא"י, לקומבינות של הרבנים או למגורים בכפרי פוטיומקין ביו"ש. לפתע ראינו מודעה להגרלה לזוגות צעירים בתל אביב, שרבים ידעו כי יזכו בה מראש, וכמובן לא זכינו. לא הלכנו לעזאזל, בזיעת אפינו הגענו לדירה בלי טובות מאף אחד, מהעירייה ומהמדינה.

קץ המדינה

בכל הקריירה שלי היו לי הצעות רבות לעבוד בחו"ל או לפחות לשנת שבתון כפי שהייתי זכאי כסמנכ"ל בחברת ההייטק הפרטית הכי גדולה והכי רווחית במדינה, שתרמתי לא מעט לשגשוגה. אך העדפתי לא ללכת לעזאזל (אם חו"ל זה עזאזל) ונשארנו בארץ בחברה ביטחונית, באותה מסגרת לימודים של 12 שנה לכל ילדינו, ציונות מגשימה.

רבים הלכו "לעזאזל" כי האמינו שבא הקץ של המדינה, כאשר הליכוד ניצח בבחירות (כן ביבי בזכותי עלה הליכוד לשלטון אבל לא המפלצת הנוכחית אלא תנועה מפוארת בראשות בגין), הפריבילגים של מפא"י חשבו שנגמרה להם המדינה, אחרי שהתרגלו לנהל אותה בלי חרות, בלי מזרחים, פריפריה ועולים בשלטון, רק פין אינסערע, "משלנו".

נשארנו פה וישראל שגשגה יותר מאשר בכל ימי מפא"י הגזענית והמושחתת. אך גם הליכוד הסתאב והפך יותר מושחת ממפא"י, שלפחות גנבו בשביל הקיבוצים וההסתדרות, אך הימין ימין גונבים רק לכיסם של המנהיגים המושחתים, של החרדים הבטלנים, של המשיחיים המעדיפים ישובי דמה על הפריפריה, שתומכת בהם בעיוורון.

בדרך, הלכו לעזאזל עוד פוסט ציונים פאנאטים שחשבו שבא הקץ למדינה המפוארת של אז (איזו בדיוק, המושחתת והגזענית של מפא"י?), כי הכיבוש נמשך, אנחנו נאצים (כמעט כל קורבנות הפלשתינים הם טרוריסטים), למרות אוסלו וההינתקות שהחזירו את הנהגת הטרור ללב הארץ והפכו את פלשתין לבסיס לטרור ומשלוח אלפי טילים.

היגרו הזויים, שחשבו שהם לא מוכנים לחיות במדינת כיבוש נאצית וברחו לגרמניה מולדת הנאציזם, או שלא מוכנים לחיות במדינה המונהגת על-ידי נאנדרטלים (אל דאגה, אבו יאיר הוא אשכנזי למהדרין). אך מגש הכסף, חוט השידרה של המדינה, ישראל המתונה מכל העדות, יהודים וערבים, שמאל וימין מתון, נשארנו פה למרות הכל.

הזבוב על הפרה

רק פעם אחת קמתי והלכתי, כאשר נוכחתי לדעת שלא ניתן לתקן חברה הנגועה בשחיתות למרות כל הניסיונות. אבל נשארתי בעולם העסקים בניהול עצמאי של פרויקטים ועבדתי רק עם חברות אתיות, עשיתי דוקטורט באתיקה ולימדתי במשך עשור אלפי סטודנטים איך ניתן לנהל חברות בצורה אתית, כתבתי עשרות ספרים ומאות מאמרים.

ויש לי חדשות לכל אלה שחושבים שהמדינה זה הם וכמו הזבוב על הפרה טוענים "חרשנו", שגונבים מהמדינה, לוקחים תקציבי עתק לא לשגשוג אלא להנצחת השטעטעל, הבטלה ושלטון רבנים סנילים וחשוכים, רבנים פנאטים עם נוער הגבעות שלהם, תנטוס ויש עבר, שמאשימים את כל העולם בכשלונותיהם רק לא את עצמם - אני נשאר!

מפה לא אזוז לעולם, כל מה שיש לי הרווחתי בזיעת אפי ולא על חשבון חרדים, יושבי יו"ש. שירתי בצבא שירות מלא ובמילואים עד גיל 50 בדרגת רב סרן, מעולם לא היה לי בית בחו"ל, לא הוצאתי אזרחות זרה. למרות שזו זכות בסיסית להגר, לעבוד בחו"ל ולקבל אזרחות זרה. אך אסור לאף אחד לחיות על חשבוני בלי לשלם מיסים.

הפעם, לראשונה מקום המדינה, יש סכנה קיומית למדינה. כבר חשבו שזה יקרה במאי 1967, במלחמת יום כיפור, אחרי עליית בגין לשלטון, אחרי אוסלו והאינתיפאדה השנייה. וזה לא קרה, כי קמה ממשלת אחדות. ביוני 1967, סולק השלטון המושחת והמחדלי של מפא"י, נעלמו הפוסט ציונים מהנוף הפוליטי, וגם הפעם - NO PASARAN.

לא ניתן לתקן את המדינה במשטר הנוכחי, בוודאי לא עם המהפכה המשטרית. תודה לכם יריב לוין, אריה דרעי, בנימין נתניהו, שגרמתם לנו להתעשת ולראות לאן אתם מובילים אותנו עם הריבוי הטבעי של בטלנים, עם אזרחים שאין להם זכות לאזרחות, כי הם לא תורמים דבר ורק מוצצים את לשד האומה. כי מעתה אין אזרחות למי שלא תורם ומשרת.

מנהיגים מושחתים

אתם רוצים לשלוח את המדינה לעזאזל, לא את קציני המילואים, לא את הטייסים, לא את ההייטקיסטים. אתם נביאי שקר, אדריכלי חורבן, אוסף של שקרנים ומושחתים, אוכלי חינם ופירומנים, שבשביל לברוח מאימת החוק, רוצים לעוות את החוק ולשלוט על שופטים ועל הנתינים כבורים, בהשראת רבנים חשוכים, משיחיים ומנהיגים מושחתים.

לא תכריעו אותנו, לא תחזירו אותנו אחורה אלפיים שנה, לא תדרדרו אותנו לאירן ואפגניסטן, טורקיה, הונגריה ופולין. אנו כאן ונישאר כאן גם כאשר אתם תיעלמו מהמפה כמו חלום בלהות, כמו סרט אימה, עם מנהיגים הזויים ומקללים. שמתם קץ לרפובליקת הבננות של ישראל, אך על חורבותיה נבנה רפובליקת מופת נוסח סקנדינביה.

תאריך:  12/03/2023   |   עודכן:  12/03/2023
יעקב קורי
+הרמטכ"ל חזר בו מהאמירה שחוללה סערה
22:51 12/03/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הרמטכ"ל הרצי הלוי נשא דברים בערב הוקרה לגדודי המילואים ואמר כי "צה"ל מחויב לערכיה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית"  ▪  הבהיר את דבריו שעוררו סערה והזהיר: "צה"ל לא יוכל לפעול מתוך התפרקות של העם"
הלוי. ערב הוקרה למשרי המילואים [צילום: דובר צה''ל]
+הרשות השנייה: לא היה מקום לשידור הראיון של רוטמן בשבת
14:31 12/03/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נציב פניות הציבור קיבל את תלונת התנועה למדינה יהודית ודמוקרטית, אך בחר שלא לנקוט עיצומים כנגד חברת החדשות  ▪  חברת החדשות: "לא הייתה כל כוונה לפגוע ברגשותיו ואנו מצרים על כך אם נפגע"
יגאל מוסקו ושמחה רוטמן [צילום: מן הטלוויזיה]
+"עדיף לא להגיע לפשרה מאשר פשרה גרועה"
14:23 12/03/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הזהיר כי ממחירים הרסניים אם הממשלה לא תקבל את פסיקת בית המשפט העליון  ▪  הוסיף: מי שנמצא ב"קו ההגנה הראשון" על ערכי מגילת העצמאות הם מוסד היועץ המשפטי לממשלה ובית המשפט העליון
מנדלבליט. הזהיר ממשבר חוקתי [צילום: יניב קופל]
+יציאת ההון האנושי מסוכנת יותר ממעבר ההון הכספי לחו"ל
10:39 12/03/23  |  יהודה קונפורטס   |   לרשימה המלאה
התוכנית המשפטית של הממשלה כבר גורמת ליציאה של הון אנושי רב וטוב מההיי-טק הישראלי לחו"ל  ▪  הם לא יחזרו לכאן אם ישראל לא תישאר מדינה דמוקרטית  ▪  על הממשלה לקחת זאת בחשבון
כדאי שמי שיעברו בנמל התעופה בן גוריון יהיו אנשי היי-טק שחוזרים לישראל ולא כאלה שיוצאים ממנה עקב התוכנית המשפטית [צילום: משה שי/פלאש 90]
+רוטמן: "לא הסכמתי עם הנשיא, אבל אפגש איתו היום"
10:34 12/03/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ציין: " העובדה שלכל אורך התקופה לא הוצגה הצעה אופרטיבית אחת מאוד מתסכלת אבל נמשיך לפעול לטובת כל אזרחי ישראל, גם אחרי מבול ההשמצות והשקרים, נמשיך להושיט יד"  ▪  הוועדה דנה בהכנה לקריאה שנייה ושלישית של שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים ומניעת ביקורת שיפוטית על חוקי יסוד
רוטמן. "רוב מוחלט של העם מבין שיש צורך ברפורמה" [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+שוחרר בתנאים מגבילים בן 46 שתקף מפגינים באמצעות פטיש
10:31 12/03/23  |  איציק וולף
המשטרה שחררה בתנאים מגבילים תושב גבעתיים בן 46 שתקף אמש מפגינים באמצעות פטיש. החשוד, המתגורר ברחוב ויצמן, ירד מביתו עם פטיש ושבר באמצעותו מקלות דגלים של מפגינים. שוטרים שנכחו במקום עצרו את התוקף.

מן המשטרה נמסר כי החשוד הובא לחקירה בגין היזק לרכוש במזיד והפרת הסדר הציבורי שבסיומה שוחרר בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לא הלכתי לעזאזל ולא שלחתי את ישראל לעזאזל
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סערת הרפורמה במשפט
פחות מארבעה שבועות נותרו לסיום מושב החורף של הכנסת, המועד המיועד להשלמת החקיקה של שני התיקונים הראשונים ברפורמת לוין: שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים ואי מעורבות בג"ץ בחוקי יסוד. בינתיים, ובהלימה למזג האוויר בחוץ, הטמפרטורות בתקשורת וברחובות רק עולות.
12/03/2023  |  שלמה פילבר  |   יומני בלוגרים
המפקח הכללי של המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי, אמר (שבת, 11.3.23) כי טעה בשיקול הדעת בעיתוי פרסום העברת מפקד מחוז תל אביב במשטרה, ניצב עמי אשד.
11/03/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
מנכ"ל הקרן לישראל חדשה, דניאל סוקץ', הודיע על פתיחת קמפיין חירום של הקרן לגיוס כספים למען ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית. זאת, מתוך כוונה לתמוך בגוש גדול של מפגינים אשר יוצרים קשר בין הפגיעה שעלולה להיגרם לדמוקרטיה בישראל לבין הכיבוש הישראלי ביהודה ובשומרון.
11/03/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
עשרות אלפי בני אדם מתקבצים באזור מרכז תל אביב להפגנה נגד הרפורמה המשפטית, זה השבוע העשירי ברציפות. ההפגנה מתקיימת לאחר שההפגנות ביום חמישי האחרון התפזרו בשל פיגוע הירי ברחוב דיזנגוף, שבו נפצעו קשה שלושה בני אדם ולאחר ששעות ספורות קודם לכן הודח מתפקידו מפקד מחוז תל אביב במשטרה, ניצב עמי אשד.
11/03/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
אנשי "צוות אמנון", ששרתו בסיירת מטכ"ל כשאחי יוני פיקד עליה, ופעלו בגבורה במבצע באנטבה, כתבו מכתב גלוי אל ביבי ואליי. בתחילה, לא התכוונתי לכתוב מאמר תגובה ולהתייחס שוב לסילופים עליי ועל בני משפחתי, כשהפעם זה מגיע מפקודיו של יוני. אולם, בכל זאת החלטתי להגיב, בעיקר בגלל אמירה אחת שלהם שהטרידה אותי מאוד ושאינה נותנת לי מנוח. נגיע אליה בהמשך.
11/03/2023  |  עדו נתניהו  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il