|   15:07:40
  רבקה שפק ליסק  
ד"ר להיסטוריה אמריקנית
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
[צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

ההפיכה המישטרית פירושה דיקטטורה ומדינת הלכה משיחית

התוצאות של מדיניות הממשלה הנוכחית: ישראל תהפוך לדיקטטורה. ישראל תהפוך בהדרגה למדינה למדינת הלכה ויבוא הקץ על החזון הציוני. הגדה המערבית תסופח לישראל וישראל תהפוך למצורעת בעולם כולו
החילונים שבזכותם הייתה לישראל כלכלה משגשגת, אקדמיה נערצת, רפואה יוקרתית, צבא מעולה וחברה ליברלית יעזבו את הארץ למדינות דמוקרטיות. מדינת ההלכה תהפוך למדינת עולם שלישי
05/08/2023  |   רבקה שפק ליסק   |   יומני בלוגרים   |   סערת הרפורמה במשפט   |   תגובות

אני פונה לאותם שרים וחברי כנסת בליכוד הנחשבים לשפויים: האם אתם מעדיפים כיסא ושלטון על מדינה ציונית ליברלית. אני פונה אליכם בשם רוב העם - 70% על-פי הסקרים - בתחינה להעדיף את טובת המדינה על כסא בממשלה זו שאינה עוסקת בטיפול בצורכי האזרחים אלא בביטול כל פיקוח על מעשיה מצד הרשות המשפטית. הממשלה פועלת להפיכה מישטרית והפיכת ישראל למדינת הלכה משיחית.

האסונות שממשלת נתניהו מטילה על אזרחי המדינה ועל עתידה:

ביטול שיטת 3 הרשויות

המהות של הדמוקרטיה איננה שלטון מוחלט של הרוב כפי שטוענים יריב לוין ותומכיו אלא שיטת 3 הרשויות. שלטון הרוב פירושו ביטול שיטת 3 הרשויות וריכוז כל הסמכויות בידי הרשות המבצעת. שיטת 3 הרשויות מבוססת על מחקרו של מונטסקייה שהניח את היסודות למשטר הדמוקרטי וארה"ב הייתה הראשונה לאמץ את השיטה.

אחד התפקידים של הרשות השופטת במשטר דמוקרטי הוא פיקוח על החלטות הרשות המחוקקת והמבצעת כדי שיפעלו על-פי חוקת המדינה. בישראל אין חוקה אבל עם קום המדינה הוכרזה הכרזת העצמאות ומסמך זה עם מספר חוקי יסוד שהתקבלו בכנסת הם הבסיס עליו פועלת הרשות המשפטית. הערובה להבטחת זכויות האזרח היא בקיומה של רשות שופטת עצמאית.

ביטול עיקרון הסבירות פירושו שהממשלה יכולה לנהל מדיניות הסותרת את החוק וכן למנות את שומרי החוק וכך הרשות המחוקקת והמבצעת ימנו את שופטי בית המשפט העליון ואלו יאבדו את עצמאותם והאזרחים יאבדו את ההגנה על זכויותיהם.

לביטול עיקרון הסבירות יש גם השלכות מסוכנות על הקצונה וחיילי צה"ל, אנשי המוסד והשב"כ. עד עכשיו נחשב בית המשפט העליון הישראלי בעולם לעצמאי ולכן בית הדין הבינלאומי בהאג לא יכול היה להיענות לתביעות לתבוע אותם על פשעי מלחמה. כך מדינת ישראל מפקירה את אלה שנועדו להגן עליה מפני אויביה.

מדינת הלכה

מדינת ישראל נבנתה והוקמה ע"י התנועה הציונית במטרה להקים מדינה מודרנית ליברלית יהודית ודמוקרטית. אבל, ראש הממשלה נתניהו נכנע לדרישות המפלגות החרדיות, יהדות התורה וש"ס והסכים להעברת שורה של כ-200 חוקים שיהפכו את ישראל ממדינה ציונית למדינת הלכה נוסח אירן. כלומר, למדינה שבה שולט דין ההלכה כשם שבאירן שליט דין האיסלאם, השריעה. נתניהו מוכן לעשות זאת על-מנת שהחרדים יתמכו בו במאבקו לבטל את התביעות המשפטיות נגדו.

דוגמה לחוקים שהחרדים מעוניינים לחוקק או כבר נחקקו: כל הדוגמאות מעידות על תהליך הדרגתי של הקצנה דתית והמגמה של החרדים והחרדל,ים להמשיך בתהליך הדרגתי עד להפיכתה של ישראל למדינת הלכה

חוק התורה

החוק יקבע שלימוד תורה שווה בחשיבותו למדינה כמו השירות בצה"ל. כך יקבלו האברכים הלומדים בישיבות- מספרם גדל מ-400 עם קום המדינה ל-170,000 כיום ומי יודע כמה בעתיד- פטור משירות בצבא או בשירות לאומי וייהנו מתשלום קבוע מטעם המדינה שהוא יהיה גבוה מזה שמקבלים חיילים תחת חוק גיוס חובה.

הצעת חוק זה היא אנטי- מוסרית. כיצד יכולים האברכים להסתכל לעצמם בראי. איש מהם לא נהרג או נפצע או היה לנכה מלימוד תורה. אף משפחה של אברך אינה משפחה שכולה. לעומתם יש למעלה מ-24,000 משפחות שכולות חילוניות ומסורתיות, ואלפי פצועים שחלקם הגדול היו לנכים לכל חייהם. מה יקרה ללימוד התורה אם הם ישרתו בכל חייהם 3 שנים בלבד בצבא או בשירות לאומי?

יתר על כן. אין בתנ"ך או בתלמוד תקנה נגד שירות צבאי. להפך. בצורה נאמר בפירוש "אפילו חתן מחופתו". רבי עקיבא גיים 12,000 תלמידי חכמים לצבאו של בר כוכבא ועוד...

הפרדה בין גברים לנשים במרחב הציבורי

בציונות הדתית וביהדות התורה דורשים במו"מ הקואליציוני עיגון מסודר בחוק לכך שהפרדה בין גברים לנשים באירועים ציבוריים, בדגש על אירועי תרבות לדתיים וחרדים, לימודים ושירותים ציבוריים, לא תיחשב אפליה.

בינואר 2012 מינה היועץ המשפטי לממשלה צוות משרדי בנושא "תופעת הדרת הנשים במרחב הציבורי", וזה הגיש את המלצותיו במרס 2013. במרס 2014 החליטה הממשלה על יישום ההמלצות וקבעה כי חל איסור בדין על רשות שלטונית להנהיג במישרין או בעקיפין הפרדה בין גברים לנשים, שיש בה "פגיעה חמורה ובלתי מידתית בזכויות היסוד החוקתיות לכבוד האדם ולשוויון". פעמים אחדות הובאו סוגיות של הפרדה מגדרית לדיון בבג"ץ.

חופי רחצה ובריכות שחייה

ברוב החופים בישראל לא מתקיימת הפרדה מגדרית, אך זו קיימת בחופים שנועדו לאוכלוסייה הדתית, שבהם יש שני מצבים אפשריים - או שבשעות/ימים מסוימים החוף פתוח לנשים בלבד, ובשעות/ימים אחרים לגברים בלבד, כמו בחוף שרתון, או שיש שני חופים צמודים, אחד לנשים והשני לגברים, כמו בחוף כינר. חופים אלו מכונים חופים נפרדים. מצב דומה לזה קיים בבריכות שחייה.

חינוך

הפרדה מגדרית בין בנים ובנות מתקיימת בהקפדה בחינוך החרדי עם גני ילדים ובתי ספר נפרדים לבנים ולבנות החל מגיל 3. כאשר ההבדל בתכנים הניתנים בחינוך העצמאי, הם שונים בין בנים לבנות לכל אורך שלבי החינוך.

בחינוך הממלכתי-דתי אין מדיניות אחידה וישנם מודלים שונים של הפרדה מגדרית, בעיקר בחינוך היסודי: בתי ספר נפרדים, בתי ספר מעורבים עם כיתות נפרדות ובתי ספר עם כיתות מעורבות. בנוסף, ישנם מוסדות שבהם נהוגה הפרדה מגדרית רק בכיתות העליונות, וישנם מוסדות שבהם ההפרדה היא אופציה, כשלצד כיתות נפרדות פועלות גם כיתות מעורבות.

אבל, יש מגמה לכיוון הפרדה; בעוד שבשנת 2000 למדו 43% מתלמידי בתי הספר היסודיים של החינוך הממלכתי-דתי בכיתות נפרדות, עד שנת 2015 עלה שיעור זה ל-61%. בחינוך הממלכתי דתי מקובל שבתי הספר היסודיים הם מעורבים אך עם כיתות נפרדות, ובהמשך, בנוסף לתיכונים דתיים, המוסדות נפרדים, כאשר הבנים לומדים בישיבות תיכוניות, והבנות באולפנות.

בכל האוניברסיטאות בישראל הלימודים מתקיימים ללא הפרדה מגדרית. אבל, באוניברסיטת בר-אילן פועלים בהפרדה "המכון הגבוה לתורה", שבו בית מדרש לגברים בלבד ומדרשה לנשים בלבד. במסגרת המאמץ לשילוב חרדים בשוק העבודה ובאקדמיה קידמה המועצה להשכלה גבוהה מסלולי לימוד ייעודיים למגזר החרדי באוניברסיטאות. היום קיימים מסלולי לימוד לתואר ראשון הייעודיים לאוכלוסייה החרדית, וההרשמה אליהם מתאפשרת לחרדים בלבד. מסלולים אלה מאפשרים הפרדה מגדרית בכיתות הלימוד בין גברים חרדים לנשים חרדיות, אך בהתאם לפסיקת בג"ץ ילמדו בהן מרצים וגם מרצות. ההרשמה לתוכניות לימוד אלה נועדה להיות מצומצמת, וכיום מתאפשרת הרשמה בעיקר לחרדים שלמדו בחינוך החרדי או בישיבות מסוימות, ובנוסף מתאפשר רישום של עד 10% סטודנטים חרדים שלא נכללים בהגדרה זו.

במכללות הפרדה מגדרית נפוצה יותר. המרכז האקדמי לב מקיים לימודים בקמפוסים נפרדים לגברים ולנשים. בקריה האקדמית אונו פועל, בנוסף לקמפוס המשמש את שני המינים, קמפוס חרדי, באור יהודה ובירושלים, שבו מתקיימים לימודים בהפרדה מגדרית. בשאנן - המכללה האקדמית הדתית לחינוך בחיפה מתקיימים הלימודים ברוב המסלולים בהפרדה מגדרית. מכללת תלפיות בחולון מיועדת לנשים בלבד.

ד"ר יופי תירוש ואחרים מבקרים את ההפרדה באקדמיה, בטענה שהיא פוגעת בשוויון וחמורה מהנדרש לצורך שילובם של החרדים באקדמיה ובתעסוקה.

תנועות נוער

בתנועות נוער חרדיות קיימת הפרדה מגדרית כדבר מובן מאליו, כמקובל בחברה החרדית. באחדות מתנועות הנוער הדתיות, ובראשן "בני עקיבא", מתקיים פולמוס בסוגיה זו מאז הקמתן. מתנגדים בולטים לפעילות מעורבת הם הרבנים השייכים לציבור החרדי לאומי. בהם הרב שלמה אבינר והרב זלמן מלמד. מצד שני אנשי הקיבוץ הדתי ורבנים נוספים כמו הרב אליקים אלינסון והרב צפניה דרורי, רבה של קריית שמונה, צידדו בפעילות מעורבת. באותה עת ד"ר אמנון שפירא שהיה מזכ"ל תנועת בני עקיבא הוציא חוברת ובה קיבץ דעות הלכתיות להתיר פעילות מעורבת. בהסכמתו לספר "קדושים תהיו" של הרב שמואל כץ כתב הרב משה צבי נריה, אחד ממקימי התנועה, שהתנועה קמה מעורבת אך פניה מועדות להפרדה מגדרית שתבוא כאשר הרמה הרוחנית תאפשר זאת. כיום ישנם ב"בני עקיבא" סניפים נפרדים לגמרי ליד סניפי מעורבים כאשר לכל סניף קיימת האוטונומיה להחליט איך תראה הפעילות בתחומו. גם במפעלים השונים יצרה "בני עקיבא" מסגרת לסניפים נפרדים לצד מסגרת לסניפים המעורבים.

בעקבות הפולמוס התפצלה ב-1980 מתוך "בני עקיבא" תנועת הנוער "אריאל", שאחד מעקרונותיה הוא פעילות נפרדת לבנים ובנות.

תחבורה ציבורית

ב-1986, עקב תלונות שהועלו בנושא, החליטו מספר פוסקי הלכה חסידיים מאזור גוש-דן, ובהם שמואל הלוי וואזנר ומשה יהודה ליב לנדא, להורות על הפרדה מגדרית בקו 54ב משני צדי האוטובוס. ב-1991 פרסם בד"ץ העדה החרדית בירושלים אזהרה מפני נסיעה מעורבת לרחצה במעיינות מרפא, תוך שהוא מתיר בלית ברירה נסיעה שכזו כאשר גברים יישבו מלפנים ונשים מאחור. במהלך שנות ה-90 של המאה ה-20 התקיימו בישראל מערכי היסעים פרטיים ומקומיים, ללא רישיון להפעלת תחבורה ציבורית, שהפעילו הסדר הפרדה מגדרי תחת השם "קווי מהדרין" עבור הציבור החרדי. מתחילת המאה ה-21 הופעלו קווי מהדרין בקווים בין-עירוניים ששימשו בעיקר נוסעים חרדים ומספר קווים עירוניים בירושלים, העיר היחידה בה הונהגו קווי מהדרין עירוניים. בשנים 2003-2006 הנהיגה "אגד" מדיניות של הקמת קווים חדשים בהתאם לצורכי הציבור החרדי ורבים מקווים אלו היו קווי מהדרין. בשנת 2009 הופעל גם בבית שמש קו מהדרין עירוני על-ידי חברת סופרבוס.

בעקבות עתירה שהוגשה לבג"ץ על-ידי המרכז הרפורמי לדת ומדינה לביטול קווי המהדרין, מינה שר התחבורה ב--11 במאי 2008 ועדה בראשות מנכ"ל משרדו, אלכס לנגר, לבחינת סוגיה זו. בדוח שהגישה קבעה הוועדה שהפרדה מגדרית כפויה אסורה בתחבורה הציבורית וכי כל נוסע יוכל לשבת בכל מקום פנוי. שר התחבורה אימץ את המלצות הוועדה, ובהמשך לכך פסק בג"ץ שהפרדה כפויה בין נשים לגברים באוטובוסים אינה חוקית, וכי הטרדת נוסעות בעניין, כמו גם לגבי לבושן, עלולה להיות עבירה פלילית. בג"ץ התיר את המשך ההסדר של העלאת נוסעים ונוסעות מהדלת האחורית כדי לאפשר לכל אחד ואחת לבחור את מקומו.

סיפוח דה פקטו של הגדה המערבית לישראל

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיע למשרד הביטחון כשר נוסף עם תוכנית מוכנה. סמוטריץ' קיבל שליטה מלאה על שני גופים צה"ליים: המנהל האזרחי שאחראי על ההתנהלות האזרחית של המתיישבים ביו"ש ומתאם פעולות הממשלה בשטחים, והוא עתיד לשנות את תפקודם. סמוטריץ' מתכוון לנתק את המתיישבים משני הגופים הצה"ליים. בעתיד הכל יעבור דרך סמוטריץ.

מינויו של סמוטריץ' לשר במשרד הביטחון והעברת האחריות על הגדה המערבית לאחריותו הביאו לשינוי המדיניות לגבי הגדה המערבית. סמוטריץ' יעסוק בסיפוח דה פקטו של הגדה המערבית לישראל ע"י העברת האחריות בעניינים אזרחיים מהצבא לידיו.

התוצאות של מדיניות הממשלה הנוכחית:

  • ישראל תהפוך לדיקטטורה
  • ישראל תהפוך בהדרגה למדינה למדינת הלכה ויבוא הקץ על החזון הציוני.
  • הגדה המערבית תסופח לישראל וישראל תהפוך למצורעת בעולם כולו.
  • החילונים שבזכותם הייתה לישראל כלכלה משגשגת, אקדמיה נערצת, רפואה יוקרתית, צבא מעולה וחברה ליברלית יעזבו את הארץ למדינות דמוקרטיות.
  • מדינת ההלכה תהפוך למדינת עולם שלישי.
  • בהעדר צבא, החרדים יאלצו לגייס את הנוער החרדי לצבא כדי להגן על המדינה.
  • האברכים יאלצו לצאת לעבודה ולשלם מיסים כדי לממן את הוצאות המדינה.
ספק אם המדינה תחזיק מעמד. הקואליציה הנוכחית תביא לחורבן הבית השלישי.

* הקטעים על הפרדה מגזרית הובאו בתיקונים קלים מתוך ויקיפדיה.
* הקטע על סמוטריץ' כשר במשרד הביטחון- מבוסס על מאמר של הילל ביטון רוזן.
תאריך:  05/08/2023   |   עודכן:  05/08/2023
רבקה שפק ליסק
+השר לוין הוריד כביסה והופרע בידי פעילי מחאה
01:16 06/08/23  |  עידן יוסף
במודיעין הגיעו פעילי מחאה נגד הממשלה לדירה מול ביתו של שר המשפטים יריב לוין. הם כרזו לעברו תוך הטחת עלבונות, אך הא התעלם מהם בהפגנתיות.

המחאה בשבת בתל אביב הייתה חלשה יחסית, והשתתפו בה רק כמה אלפים. המשתתפים לא קיימו צעדות ולא ניסו לחסום את נתיבי איילון.
[צילום: דוברות המחאה]
+סקר: מפלגת מחאה תמחק את מרצ והעבודה
01:01 06/08/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מפלגת כוח קפלן תפגע גם בלפיד, בגנץ ובליברמן אך לא תגדיל את כוחו של גוש השמאל - מרכז - ערבים, שנשאר גם לפי תמונת המושבים בסקר ללא מפלגת מחאה
[צילום מסך של הסקר: ערוץ 12]
+דרך חדשה/ישנה של בג"ץ
17:04 05/08/23  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
יש האומרים כי על בית המשפט לבטל את התיקון בחוק יסוד השפיטה לעניין עילת הסבירות  ▪  יש כאלה הסוברים כי אסור לבית המשפט לבטל את התיקון  ▪  אני מציע לבית המשפט העליון לומר לכנסת: כן, אבל! ובכך לצאת לדרך חדשה/ישנה
דרעי. צריך אותו [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+לנגד עיניו וליד אוזנו
10:51 05/08/23  |  יוסי אוחיון   |   לרשימה המלאה
תעלה בפני ההיסטוריון השאלה - למה הוא נכנע לפלג הקיצוני שדחף וגרם לקרע ולמשבר?, התשובה תהיה: הוא חשש לכבודו ומעמדו. הוא לא אזר את האומץ להעמיד על המאזניים את מעמדו וכבודו בעיני שותפיו, מול גורלה של המדינה. ולמרבה הטרגדיה הוא הכריע נגד החברה והמדינה
+בית המשפט שם ללעג את הטייסים
10:42 05/08/23  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
בית המשפט לא הוציא צווי בינים לעיכוב החקיקה  ▪  זה ברור, עיכוב חקיקה מחייב דיון עמוק  ▪  אך דחייה של הדיון בבג"ץ עד לאחר הפגרה היא יריקה בפני המוחים, שימה ללעג של הטייסים
נופשים בתאילנד [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ההפיכה המישטרית פירושה דיקטטורה ומדינת הלכה משיחית
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סערת הרפורמה במשפט
מול עיניו - בן-גביר בעקביות ובשיטתיות מחריב את משטרה ומתעמר במפקדיה.
05/08/2023  |  יוסי אוחיון  |   יומני בלוגרים
תקנות בתי המשפט, פגרות קובעות: "בימי הפגרה בית משפט ידון בעניין מסוים אשר לגביו הורה נשיא בית המשפט או שופט של בית משפט שנשיאו מינהו לכך, שיש לשמוע אותו, או בעניין מסוים שהובא לפניו אשר אינו סובל דחייה".
מדינת ישראל נחלשה בשנה האחרונה כתוצאה מהמאבק סביב השינויים במערכת המשפט. נסראללה הקים את נווה חיזבאללה בהר דב ואינו חושש להתגרות, תוך כרסום בלתי נסבל בהרתעה הישראלית. מרוץ החימוש בלבנון ממשיך והאיומים על ישראל הולכים ומתרבים. אירן הופכת למדינת סף גרעינית, משקיעים זרים בורחים מהארץ וקרנה של ישראל בעולם מתעמעמת. מילא, אם בסופו של תהליך כואב משהו היה משתנה לטובה. האם הטירוף שאחז במדינת ישראל היה שווה את התוצאה? התשובה ברורה, לא.
04/08/2023  |  איילת שקד  |   יומני בלוגרים
סיטי בנק, אחד מששת הבנקים האמריקנים הגדולים, פרסם אזהרת צמיחה ביחס לכלכלת ישראל ולפיה הצמיחה הפוטנציאלית של ישראל צפויה לרדת בטווח הבינוני לרמה של 3.4%. בכך, הוא מצטרף לאזהרות שפרסמו סוכנויות דירוג האשראי מודי'ס ו-S&P.
03/08/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
נכבדי השופטים, העותרים, המשיבים. כולכם אהובים, כולכם יקרים, אך יש לי על כולכם ביקורת נוקבת. כולכם ביחד וכל אחד לחוד, לא מכוונים כלל למטרה, ולכן אין לכם סיכוי לפגוע. אנו נמצאים בלבו של עימות בין רשויות השלטון בישראל, אשר ברוב חוכמתנו ערבנו בו עימות תרבותי/דתי/חברתי/פוליטי.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דרור גרין
דרור גרין
יש סוג נוסף של בני-אדם, ואלו הם בעלי האישיות הפסיכופתית    לפסיכופתים אין סולם ערכים, והאישיות שלהם ריקה    הם אנוכיים באופן טבעי, והם מאמצים, כמו טפילים, את מחשבותיהם והישגיהם של אח...
יגאל יששכרוב
יגאל יששכרוב
מרק אברג'ל, גמלאי של צה"ל, רב נגד בצנחנים וחבר ממשפחתו הקימו בחודש שעבר אנדרטה לזכרו של אלירן הי"ד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il