|   15:07:40
  יוסי אחימאיר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
שם רע [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]

הרהורים בצוק העתים (6)

הנשק הסודי החדש שנתגלה אצל המחבלים המפלצתיים הוא - התמר חמאס סמך על מצבורי התמרים לצד האמל"ח שהביא עימו לביצוע משימותיו הרצחניות
18/11/2023  |   יוסי אחימאיר   |   יומני בלוגרים   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

א. בצפון כבר מתנהלת מלחמה. למראה ההרס ברצועת עזה, מחבלי הצפון אולי נרתעים מלהחריף את תוקפנותם. אבל חיזבאללה כמו חמאס אינם רציונלים. אפילו אירן לא יכולה לעצור בעדם. לתחושתי, נסראללה מכין לנו גם הפתעה - יהיה המחיר ללבנון אשר יהיה.

ב. זעקת משפחות החטופים מעלה הילוך בדרך לירושלים. המאבק שלהן הולך ומחריף - ואפשר להבין. האם יקיריהן בחיים? מה עובר עליהם? בריאים? גורם הזמן מגביר את הדאגה והזעם. הסבלנות פוקעת - ואפשר להבין.

ג. "ביחד ננצח" - סיסמת הקרב המתנוססת על שלטי החוצות ובעמודי העיתונים. אכן היחד מתבלט בכל היחידות הלוחמות. אבל מה יהיה אחרי הניצחון? האם תתפרץ מלחמת אזרחים בתוכנו, שתחליף את המלחמה בחמאס, לשמחת אויבינו?

ד. סקרי ערוץ 12 ומעריב משקפים כמובן את היום שבו נעשו, אבל בוודאי המגמה ברורה. האם תנועת הליכוד מתחילה עכשיו את תהליך צניחתה שכמותו עבר על מפלגת העבודה המפוארת עד שהתאיידה כליל?

ה. הנשק הסודי החדש שנתגלה אצל המחבלים המפלצתיים הוא - התמר. חמאס סמך על מצבורי התמרים לצד האמל"ח שהביא עימו לביצוע משימותיו הרצחניות, והוציא שם רע לפרי המתקתק.

ו. בן 22 וכבר סיים את חייו. בגבורה, בתעוזה, בלחימה למען הגנת העם והמולדת, וכדי לשים קץ לחמאס. זהו סרן אסף מסטר ז"ל, בן בחן בעמק חפר שנפל בעזה. לא יכולתי שלא לחשוב בעת ההלוויה: במה זכיתי דוקא אני, שעברתי את כל מלחמות ישראל, להגיע לגבורות?

ז. קיבוץ בחן הוא ישוב קהילתי, נושק לגדר ההפרדה מול טול-כרם הפורעת. עדיין אפשר לראות במורדותיו המזרחיים עמדות ירי שמהן התגוננו ראשוניו כנגד העירקים שפלשו לארץ-ישראל בתש"ח. חללים נפלו מקרבו. עברו 75 שנה, ובחן שוב משלם במחיר דמים.

ח. למרות האנטישמיות הגואה באירופה ואמריקה, ישנם ישראלים שעדיין מחפשים שם שקט ושלווה מעבר לים. בביקור ניחומים אצל משפחת חבר שהלך לעולמו, שאלתי היכן אחיו. עזב לפורטוגל - סיפרו לי. מדינה שהוציאה מתוכה את מזכ"ל האו"ם האנטישמי.

ט. באתרי מכירות באינטרנט מציעים בין השאר עיתונים ישנים ממלחמות ישראל הקודמות. מי שטרם עשה זאת, כדאי לו לצבור את עיתוני המלחמה הזאת. מי יודע מה יהיה ערכם בעוד כמה עשורים...

י. בתי פגשה את ממציא כיפת הברזל, דני גולד הנערץ. "למה לא להחליף את השם לכיפת זהב"? - שאלה אותו. לבן שלה הציעה להצטלם עם גולד. הילד סירב. "שאלת אותו אם הוא רוצה להצטלם אתי"? - הגיב החכם בן 7. ילד זהב.

תאריך:  18/11/2023   |   עודכן:  18/11/2023
יוסי אחימאיר
+"חדשות" הטלוויזיה פוגעות בבריאותנו
11:00 19/11/23  |  צבי גיל   |   לרשימה המלאה
ערוצי הטלוויזיה, ובייחוד בימים אלה, מאביסיים את הצופים ב"חדשות" ותופעה זאת יוצרת התמכרות כמו לסם אשר משפיעה על הגוף והנפש
יותר מדי חדשות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+כטב"ם יורט בגבול לבנון; הקבינט אישר את הכנסת הדלק לעזה
10:52 19/11/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כלי טיס של חיזבאללה יורט מעל לבנון  ▪  אזעקות הופעלו ברחבי הגליל מחשד לחדירה נוספת  ▪  אושרה החלטת של הקבינט המצומצם להכניס דלק בכמות מוגבלת
מתיחות גוברת בצפון [צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
+אזעקות בחצור הגלילית ובעמוקה שבגליל העליון
10:44 19/11/23  |  מירב ארד
אזעקות בחצור הגלילית ובעמוקה שבגליל העליון
+ביהמ"ש: אנשי חמאס שנלכדו ייעצרו ל-45 יום ולא פחות
10:27 19/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
שופטת השלום רבקה גלט קובעת שהתקנות מורות לבית המשפט להאריך ב-45 יום ולא פחות את מעצרם של המחבלים שנלכדו אחרי 7 באוקטובר
עצורי חמאס. לא כמו מעצר רגיל [צילום: משטרת ישראל]
+ביהמ"ש: רק מעצר מלא למואשמים בתמיכה בחמאס
10:12 19/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
שופט השלום שלמה בנג'ו אומר שהמסוכנות הנובעות מן הנאשמים הללו אינה מאפשרת אפילו לשקול חלופת מעצר - על אחת כמה וכמה בזמן מלחמה
בנג'ו. "התומך בהם אינו שונה מהם"
+לזכרם של יקירים בעם ישראל שחייהם נקטפו
09:45 19/11/23  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
לזכרו של אלכסנדר לווין  ▪  את נקמת הילד, שנטבח על-ידי פורעים בקישינב, ונקמת הילד בן הארבע שנטבח על-ידי פורעים בקיבוץ כפר עזה, עוֹד לֹא ברא השטן

על השחיטה [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+סטי"לים מסייעים לתמרון בעזה, לוחמים חיסלו מחבלים בג'אבליה
09:36 19/11/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ספינות טילים תקפו מטרות של ארגון הטרור חמאס לאורך רצועת עזה  ▪  מטוסי קרב וטנקים השמידו מטרות של חיזבאללה  ▪  עשר פצצות מרגמה נורו לכיוון שלומי, נפלו בשטחים פתוחים
פעילות צה"ל ברצועה [צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+קבינט המלחמה מגמגם
09:13 19/11/23  |  צ'לו רוזנברג   |   לרשימה המלאה
ראו את הסתירה: בראשית המלחמה, לאחר השחיטה האיומה של 1,400 גברים, נשים וטף, ולאחר שמאות שבויים שלנו נלקחו לעזה, החליטה הממשלה שלא תיעשה שום מחווה הומניטרית עד שהחטופים לא יוחזרו
נתניהו, גלנט וגנץ. העם לא מאמין להבטחות [צילום: מרק ישראל סלם]
+מטוסי קרב של צה"ל השמידו תשתיות של ארגון חיזבאללה
09:00 19/11/23  |  מירב ארד
מטוסי קרב של צה"ל השמידו לפני זמן קצר תשתיות של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון. בנוסף, זוהו כעשרה שיגורים של פצצות מרגמה לעבר מרחב שלומי שנפלו בשטח פתוח, צה"ל תוקף את מקור הירי בשטח לבנון.
+בהמשך לאזעקה בשלומי: עד כה לא התקבלו דיווחים על נפגעים
08:52 19/11/23  |  מירב ארד
בהמשך לשמיעת האזעקה בשלומי: לפחות חמישה שיגורים זוהו מלבנון לעבר שלומי שבגליל המערבי. מדובר בנפילות בשטחים פתוחים. עד כה לא התקבלו במוקד איחוד הצלה דיווחים על נפגעים.
+הותרו לפרסום: שני לוחמים נוספים נפלו בקרבות בעזה
08:08 19/11/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בכך, עלה מספר חללי צה"ל ל-380 מתחילת המלחמה בעזה  ▪  אתמול הותרו לפרסום שמותיהם של 6 חללים שנפלו בקרבות
פעילות צה"ל ברצועה [צילום: דובר צה"ל]
+מקור ערבי: העסקה המוצעת כוללת 87 חטופים
01:44 19/11/23  |  עידן יוסף
מקור ערבי המקורב לחמאס זו העסקה: 87 חטופים - 53 אימהות וילדים ו-34 חטופים זרים, בתמורה: 5 ימי הפוגה בלחימה שחרור של אסירות, ילדים ואסירים ביטחוניים, כמות דלק מוגדלת לרצועה.
+ארטילריה כבדה במיוחד על כיכר בית לאהיא בצפון הרצועה
01:39 19/11/23  |  עידן יוסף
דיווחים פלשתינים על תקיפות ארטילריות כבדות של צה"ל על כיכר בית לאהיא בצפון רצועת עזה. הדי הפיצוצים נשמעים עד אשדוד. הפלשתינים מדווחים עוד על 13 הרוגים בתקיפת בית משפחת זהד שלא התפנתה מביתה בנציראת שבמרכז הרצועה.

פיקוד הדרום ממשיך בהרחבת הפעילות ההתקפית לשכונות נוספות במרחב רצועת עזה ופשט על מרחבי זייתון וג'באלייה במטרה לפגוע במחבלים ובתשתיות הטרור של חמאס.


+CNN: חמאס דרש להפסיק להטיס מל"טי מעקב מעל עזה
01:14 19/11/23  |  עידן יוסף
דיווח ברשת CNN: חמאס דרש מישראל להפסיק להטיס מל"טי מעקב מעל עזה כחלק מהדרישה שישראל תפסיק את הפעילות הצבאית שלה בתמורה לשחרור החטופים, כך על-פי גורמים.

+ביידן: רשות פלשתינית מחודשת תשלוט בעזה ויו"ש
01:05 19/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
קורא לקהילה הבינלאומית לתמוך בשיקום עזה, כולל בהסדרי ביטחון זמניים  ▪  מזהיר שארה"ב תמנע ויזות מקיצונים ישראלים התוקפים פלשתינים ביו"ש  ▪  "אם לחמאס היה אכפת מחיי פלשתינים - הוא היה מתפרק מנשקו ומסגיר את מנהיגיו"
"העולם תולה בנו את עיניו" [צילום: מנואל סנטה, AP]
+ראיינה את דובר צה"ל בערבית וקיבלה זימון לחקירה מפרקליטות לבנון
01:02 19/11/23  |  עידן יוסף
עיתונאית לבנונית שעובדת בערוץ הסעודי אל-ערביה ראיינה את דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי - וקיבלה זימון לחקירה מפרקליטות לבנון. בתוך כך, בעזה מדווחים כי מוסטפא סואף, עיתונאי בכיר שמקורב מאוד להנהגת חמאס, חוסל אתמול בתקיפת ביתו בעזה.

ואצלנו - עיתונאית המועסקת ברשת NBC ומתגוררת במזרח ירושלים, נעצרה ביום חמישי האחרון בחשד להסתה לטרור והזדהות עם ארגון טרור. זאת, לאחר ארבעה פרסומים בפייסבוק האישי שלה בתקופה האחרונה הנוגעים למתקפה הרצחנית של מחבלי חמאס בעוטף עזה.
+שר החוץ הסעודי: שרי חוץ ממדינות ערב יפעלו להפסקת אש
00:55 19/11/23  |  עידן יוסף
שר החוץ הסעודי בן פרחאן הודיע כי ביום שני יחלו שרי חוץ ממדינות ערב סבב בינלאומי במטרה להביא להפסקת אש מיידית במלחמה.
+יחיא סינוואר ומוחמד דף ברחו לחאן יונס
00:51 19/11/23  |  עידן יוסף
יחיא סינוואר ומוחמד דף ברחו לחאן יונס (כאן חדשות). דובר צה"ל התייחס בתדריך לשאלה בנושא ואמר כי התמרון דרומה יהיה מתי שצה"ל ימצא לנכון. לדבריו, אגף המודיעין, שב"כ, חיל האוויר ופיקוד הדרום מחפשים מסביב לשעון את מנהיגי החמאס.

ראש המל"ל הקודם איל חולתא: "רק כשסינוואר ירגיש שסופו קרב הוא ישחרר אותם. תומך בעמדה של גלנט, הרמטכ"ל וראש השב"כ, שצריך להפעיל על חמאס עוד לחץ. ההתעקשות הישראלית שצריך להביא את כל הנשים והילדים היא נכונה.
+מאמץ משמעותי לחשיפת התת-קרקע שמתחת לבי"ח שיפא והשמדתו
00:47 19/11/23  |  עידן יוסף
דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי אמר כי הצבא נענה בשבת בבוקר לבקשת הנהלת בית החולים שיפא ופתח ציר מאובטח למעבר אזרחים ששהו בבית החולים דרומה. בנוסף הכניס מים ומזון לשטח בית החולים.

לדבריו, הכוחות ממשיכים לפעול בבית החולים בארבעה מאמצים מרכזיים - 1. איתור ומידע על חטופים; 2. איתור אמצעי לחימה וחדרי פיקוד ושליטה; 3. איתור מחבלים שנמצאים במרחב בתי החולים; 4. מאמץ משמעותי לחשיפת התת-קרקע שמתחת לבית החולים והשמדתו.

"גם בשעה זו כוחות מיוחדים פועלים כעת בפיר שחשפנו בליל שבת, בבית החולים שיפא ואנחנו נפיץ את החומרים שיגיעו משם בהמשך", אמר הגרי. "המאמצים נמשכים גם בבתי חולים אחרים, גם בבית החולים רנתיסי, גם בבית החולים אל-קודס ובבתי חולים נוספים".

הניו-יורק טיימס פרסם כי צה"ל הציג לכתבים סרטון של מנהרה באורך 15 מטרים מתחת לביה"ח שיפא. בקצה המנהרה תועדה דלת ברזל עם חרך ירי.

+לתצפיתניות נאמר: "אם לא תפסיקו להציק - תישפטו"
00:17 19/11/23  |  עידן יוסף
עדויות נוספות לכך שסימנים מקדימים למתקפת הטרור ב-7 באוקטובר, לא זכו להתייחסות ראויה. תצפיתניות ששירתו סמוך לגבול עזה מעידות שבמשך חודשים לפני 7 באוקטובר התריעו על אירועים חריגים מהצד השני של הגדר. אחרי שהרגישו שלא מקשיבים להן, היו שהחליטו להתריע בפני אחד המפקדים הבכירים בגזרה, שהשיב: "אני לא רוצה לשמוע עוד פעם על השטויות האלה. אם שוב תציקו עם הדברים האלה, אתן תעמדו למשפט".

התצפיתניות לא מקבלות ליווי פסיכולוגי צמוד - ומפקדים דרשו מהן לחזור לתפקיד או לחתום על ויתור. דובר צה"ל: "אין כל כוונה בנקיטת צעדים משמעתיים כנגדן" (חדשות 12).
+לונדון: עשרות מפגינים פרו-פלשתינים נעצרו במהלך הפרות סדר
00:04 19/11/23  |  עידן יוסף
מפגינים פרו פלשתינים ניסו לחסום את הכניסה לתחנת הרכבת ווטרלו בלונדון בקריאה להפסקת אש מיידית, כשהם עטופים בדגלי אש"ף ומסרבים להתפנות. מספר גדול של שוטרים הגיעו למקום הפרת הסדר ועצרו עשרות מהם.
+יוזמה: עיגון מעמד הדרוזים ללא שינוי חוק הלאום
23:55 18/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בליכוד מקדמים הצעת חוק לעיגון מעמד העדה בישראל  ▪  פרטי ההצעה טרם פורסמו  ▪  נתניהו: "נמצא את הדרכים לתת לדרוזים כל מה שמגיע להם"
מתנדב דרוזי מחלק מזון לחיילים בצפון הארץ [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
+סקר: 44% מהציבור רוצה להתיישב שוב ברצועת עזה
23:25 18/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
על-פי הסקר שפורסם בחדשות 12, 58% בעד בחירות חדשות  ▪  36% מעידים שהפכו ימנים יותר, אל מול 6% שהפכו לשמאלנים יותר  ▪  רק 10% מהישראלים תומכים בהעברת השליטה על רצועת עזה לידי הרש"פ, 30% מעדיפים שכוחות בינלאומיים ישלטו בה
גוש-קטיף. האם נחזור? [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
+אין מקום לאמירות לאומניות ומשיחיות
22:20 18/11/23  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
מצער אותי, שבמלחמה הצודקת אותה אנחנו מנהלים, אני שומע את הקול הצורמני של איש צבא המתפקד כרב, המופקד על הישיבות בנח"ל, המביע את איחוליו, שמהר מאוד נחזור להקמת יישובים של עם ישראל בגוש-קטיף
קולות מדאיגים במלחמה צודקת [צילום: עטיה מוחמד/פלאש 90]
+מטוסי קרב וטנקים השמידו מטרות של חיזבאללה
22:19 18/11/23  |  עידן יוסף
מטוסי קרב וטנקים של צה"ל השמידו מספר מטרות של חיזבאללה בשטח לבנון, בין המטרות שהותקפו, עמדת טרור ומתחמים צבאיים. במקביל, כלי טיס מאוייש מרחוק תקף חוליית מחבלים מארגון הטרור.
+נתניהו: "הדפנו לחצים מהעולם, נמשיך להילחם עד לניצחון"
22:14 18/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה, שר הביטחון והשר גנץ קיימו מסיבת עיתונאים  ▪  נתניהו על העברת הדלק: "אי אפשר לנהל מלחמה בלי סיוע הומניטרי" ▪  גלנט: "גם בדרום הרצועה יפגשו את עוצמת צה"ל"
בני גנץ, יואב גלנט ובנימין נתניהו [צילום: מרק ישראל סלם/פול פלאש 90]
+לפני הספירה ואחריה
22:01 18/11/23  |  דרור אידר   |   לרשימה המלאה
המאורעות והמלחמה פתחו עידן חדש המכריח אותנו לשנות את תפיסותינו הישנות  ▪  החדש שבא במקום, מתגלה כישן: רוח תש"ח העולה מתהום הזיכרון  ▪  ועוד זיכרון נורא של מלחמת האחים בירושלים הנצורה
"וְזוֹנֵק הַחַיָּל הַמֵּגִיחַ/ וְבְקוֹלוֹ צַעֲקַת אִמּוֹ" (אלתרמן). לוחמים במלחמת העצמאות [צילום: זולטן קלוגר/לע"מ]
+לפיד פועל לפיצול הליכוד
21:50 18/11/23  |  עידן יוסף
יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד שוחח בשבוע שעבר עם חברי כנסת מהליכוד, שמותחים בשיחות סגורות ביקורת קשה על רה״מ נתניהו. לדבריו, הוא הציע להם להתפצל מסיעתם, להצביע אי-אמון בממשלה ולתמוך בהקמת ממשלה חלופית בראשות מועמד אחר מהליכוד. בין השמות שעלו בשיחות: יואב גלנט ויולי אדלשטיין (הארץ).
+מערכת הביטחון גיבשה מנגנון להעברת כסף לעזה מבלי שיגיע לחמאס
21:44 18/11/23  |  עידן יוסף
תוך כדי המלחמה: במערכת הביטחון גיבשו בימים האחרונים מנגנון שיאפשר העברת כספי מיסים פלשתינים גם לתוך עזה, ללא שיגיע לידי חמאס. ההחלטה כפופה לקבלת אישור מהדרג המדיני (חדשות 13). השר בן-גביר: "אם הפרסום לפיו במערכת הביטחון גיבשו מנגנון שיאפשר העברת כספים שביודעין חלקו יגיע לחמאס הוא נכון, הרי שמדובר באיוולת חמורה שמשמעה המשך אותה הקונספציה שהובילה אותנו לאסון השבת השחורה. נתנגד בתוקף להצעה האווילית הזו, ואני מקווה שגם שאר שרי הקבינט וראש הממשלה לא יתנו ידם להצעה המסוכנת הזו".
+100,000 תושבים נמלטו בדרום לבנון
21:40 18/11/23  |  עידן יוסף
100,000 תושבים נמלטו בדרום לבנון מאז ה-7.10 (כאן חדשות)
+מדינה פלשתינית - פגיעה בביטחון וכלכלת ארה"ב
21:36 18/11/23  |  יורם אטינגר   |   לרשימה המלאה
מדינות ערב לא הפעילו שריר צבאי או כלכלי למען הפלשתינים במלחמה הנוכחית, כפי שהיה גם בכל מלחמות ישראל מול טרור אש"ף וחמאס
לא רצויים [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
+ערוץ 14: צוות שלנו הותקף בעצרת בני משפחות החטופים
21:18 18/11/23  |  עידן יוסף
ערוץ עכשיו 14 הודיע כי שלח כתבים לסקר הערב (מוצ"ש) את עצרת משפחות החטופים. אך "לצערנו, פעילים פוליטיים שאינם חלק ממשפחות החטופים, תקפו את צוות הצילום של הערוץ ולא איפשרו לו לשדר מהמקום והוא נאלץ לעבור לשדר מרחוק".
+קבינט המלחמה ייפגש עם נציגי משפחות החטופים
20:55 18/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מנהיג חמאס סינוואר אינו יוצר קשר עם המתווכים, אך העמקת האחיזה של צה"ל ברצועה דוחקת את חמאס לפינה  ▪  בישראל לא מוכנים לעסקה שלא תכלול את כל הילדים ואימותיהם
צעדת בני משפחות החטופים [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+אין נפגעים בירי לשפלה; נזק מרקטה בשדרות
20:16 18/11/23  |  עידן יוסף
שתי רקטות יורטו ושתיים נפלו בשטחים לא מאוכלסים כתוצאה משיגורים לשפלה. מוקדם יותר פגעה רקטה בבניין מגורים בשדרות. לא היו נפגעים אך נזק נגרם לבניין.
+"מתגעגע אליך, אוהב אותך, מחכה שתחזור"
19:37 18/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השיחה האחרונה בקשר בין סרן ג'מאל עבאס שנפל בקרב בשיח עגלין ברצועת עזה לאביו ואחיו
שיחה אחרונה עם המשפחה
+הותרו לפרסום שמותיהם של שישה חללי צה"ל
18:47 18/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ארבעה לוחמי מילואים מגדוד 6863, חטיבה 12, נפצעו באורח קשה בקרבות בצפון רצועת עזה  ▪  קצין לוחם בגדוד 17, ביסל״ח נפצע באורח קשה בקרבות בצפון רצועת עזה
פעילות כוחותינו ברצועת עזה [צילום: דובר צה''ל]
+צה"ל השמיד מערכת טילי קרקע-אוויר מתקדמת של חיזבאללה
17:59 18/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מסוקי קרב תקפו מטרות טרור של חיזבאללה בלבנון, בתגובה לירי טק"א ושיגורים לעבר מוצבי צה"ל  ▪  לוחמי ההגנה האווירית יירטו מטרה אווירית חשודה  ▪  כלי טיס מאויש של צה"ל ביצע נחיתת חרום בצפון הארץ
משוריין של צה"ל מול הגבול בצפון [צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
+הקרבות בצפון הרצועה: לוחמי דובדבן ירו על מחבלים בתוך בי"ס
15:00 18/11/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בתיעוד שפרסם צה"ל נראים הלוחמים פותחים באש בקרבות מול המחבלים, בתוך אחת הכיתות  ▪  מנהלת התיאום והקישור העבירה לעזה למעלה מ-6,000 ליטרים של מים ולמעלה מ-2,300 ק״ג מנות מזון
יחידת דודבדבן בקרב בבית הספר [צילום: דובר צה"ל]
חוברת הכשרה של ארגון חמאס [צילום: דובר צה"ל]
+התרעת צבע אדום הופעלה באשקלון והסביבה
14:12 18/11/23  |  מירב ארד
צבע אדום באשקלון - דרום, אשקלון - צפון ו ביישובים נוספים בעוטף עזה.
+אזעקות בצפון; מד"א: לא התקבלו קריאות על נפילות או נפגעים
13:38 18/11/23  |  מירב ארד
אזעקות בקריית שמונה ובמבואות החרמון. מד"א עדכן כי לא התקבלו קריאות על נפילות או נפגעים.
+ראשוני: תושבים דיווחו על נפילת כטב"ם בשדרות

13:36 18/11/23  |  מירב ארד
תושבים דיווחו (שבת) על נפילת מל"ט צה"לי בשדרות. צה"ל בודק את הדיווח.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
ראש הממשלה בנימין נתניהו יכנס את קבינט המלחמה ביום שני לפגישה עם נציגי משפחות החטופים. חלק ממשפחות החטופים כועסות על כך שהערב הסכימו להיפגש עימן רק שניים מבין שרי הפורום המצומצם.
18/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
סרן ג'מאל עבאס ז"ל הי"ד, מ"פ בגדוד 101 בחטיבת הצנחנים, נפל (שבת, 18.11.23) בקרב בשיח עג׳לין ברצועת עזה. תוך כדי הלחימה, הצליחו בני משפחתו, אביו אל"ם (מיל') ענן ואחיו סרן (מיל') גדעון המשרתים שניהם בפיקוד הצפון, לתפוס את ג׳מאל ז״ל הי"ד לשיחה בקשר, שלבסוף הפכה לשיחתם האחרונה עימו.
18/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
דובר צה"ל התיר לפרסום (מוצ"ש, 18.11.23) את שמותיהם של שישה חללי צה"ל:
18/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
צה"ל תקף (שבת, 18.11.23) מספר מטרות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה, בשטח לבנון. בין המטרות מתחמים צבאיים ועמדות טרור.
18/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
כוחות צה״ל ממשיכים בשעות האחרונות בלחימה ברצועת עזה. יחידת דובדבן בסדיר ובמילואים לוקחת חלק בלחימה, הלוחמים ביצעו פשיטות על תשתיות טרור במהלכן חיסלו מחבלים בהיתקלויות. במהלך אחת הפשיטות נמצאה כמות גדולה של אמצעי לחימה וציוד צבאי בתוך בית ספר תיכון.
18/11/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il