|   15:07:40
  אמין זאהר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

אזרחים מבוזים

ניתוק מים לדרוזים - הצהרת כוונות להשמדה המונית

ניתוק אספקת המים לבתי האזרחים הדרוזים בימי חום קיצי לוהט מטרתו למנוע מי שתייה מתינוקות, מנשים הרות, מילדים, מחולים ומקשישים יש במעשה זה הצהרת כוונות ל"השמדת עם" העינוי הוא הרבה יותר קשה וכואב מהעינוי שהיה במחנות ההשמדה בגרמניה שואה ברשויות המקומיות הדרוזיות
13/07/2009  |   אמין זאהר   |   מאמרים   |   ישראלי-ערבי   |   תגובות
סגירה תביא לאיבוד הסבלנות והדעת ולמאבקים [צילום: AP]

אנחנו לא יודעים את הסיבה לעינוי שלנו. אולי בגלל שאנחנו כל-כך נאמנים למדינה מענים אותנו? או בגלל שאנחנו לא שייכים לדת משה מענים אותנו? קשה לנו לדעת...

   אמין זאהר
ביבי, תתחיל להקשיב לדרוזים

   אמין זאהר
מלחמה בתאונות דרכים? לא אצלנו

החלטתי לכתוב מאמר זה ללא כל משוא פנים וללא כל חשבון. אומרים "מים הגיעו עד נפש", כשהאדם מגיע לנקודת הייאוש הוא הופך להיות מסוכן ובלתי צפוי. מזה יותר מ-10 שנים הרשויות הדרוזיות סובלות ממחסור בתקציבים, מאי-מתן שירותים מינמליים ונאותים לאזרחים המקומיים.

ממשלת ישראל, פקידי האוצר והפנים מפיצים שקרים נגד התנהלות ראשי המועצות הדרוזיות בכדי להצדיק את המחדלים שלהם. נניח והתנהלות ראשי הרשויות הייתה לקויה במשך שנים, איפה היה משרד הפנים? איפה היה מבקר הפנים של משרד הפנים (המבקר לשעבר מר שוקי עמרני)? וכל המערכת המשומנת שאמורה לפקח ולבקר את התנהלות ראשי הרשויות? למה נתנו להם למעוד? שיקומו ויענו למה נתנו יד להמשך אי-הסדרים ולשחיתויות (כטענתם). שתיקתם והעלמת העין הייתה העידוד להמשך ההתנהלות הלא-חוקית ואף נתנה לה לגיטימציה. תלונות רבות הוגשו להם, אך ללא כל התייחסות. מי אישר את המינויים הבלתי-חוקיים? מי לא טרח לבדוק זיוף מכרזים וניהול ביצוע פרויקטים? מה תוצאת החקירה שהייתה במועצת עוספיה? למה הסתירו את תוצאותיה? חבר'ה, אתם האשמים והליקוי הוא בכם.

אותם מפיצי שמועות שקריות מהאוצר ומהפנים, לא הסבירו שבכפרים הדרוזים הגבייה היא מעל 75% אך ורק ממבני מגורים. כל הסכומים הנגבים אינם מספיקים לממן משכורות עובדי המועצות לשלושה חודשים. מאיפה יביאו את שאר הכסף? יש לציין שמדיניות ממשלות ישראל מנעה הקמת אזורי תעשיה במגזר הדרוזי, בהמשך אסביר מדוע. הממשלה חייבת לסגור את הפערים בין ההכנסות של המועצות להוצאותיהן על-ידי מתן מענקי איזון. מענקי האיזון לדרוזים אינם שווים למענקי האיזון ליישובים יהודים דומים. גולגולת דרוזית שווה חצי גולגולת יהודית.

השמדה המונית

יושבת בירושלים לצד בית המשפט העליון ממשלה אכזרית ודורסנית המנוהלת על-ידי אנשים אטומים, קהי חושים. תקציב "שרי השום-כלום" המוסריים (לטענתם, אוכלי חינם לטענתי) יכול לפתור את בעיית הדרוזים בישראל

ניתוק המים בכוונה תחילה למטרות הפעלת לחץ וענישה המונית יש בו הצהרת כוונות להשמדה המונית. ב-12 באוקטובר 680 לספירה היה הניסיון הראשון להשמדה המונית על-ידי ניתוק אספקת המים ובמיוחד מי השתייה. זה היה בעירק בעיר כרבלאא, כשכוחותיו של הח'ליף הסוני, יזיד בן מועאוויה האמווי, ניתקו את אספקת המים לכוחותיו של אלחוסין בן עלי, האימאם השיעי הראשון. בעקבות ניתוק אספקת המים, אנשיו של אלחוסין התייאשו ונשברו בשל הצמאון, שלף אלחוסין בן עלי את תינוקו, הניפו אל-על והתחנן בפני הכוחות הסונים לתת מים לתינוק, ואז חץ נורה לכיוון התינוק והרגו. אירוע זה הביא לסיומה של מערכת כרבללא ולזכרה הוקם יום עשורא, שבו השיעים מענים ומכים את עצמם בשלשלאות ברזל כאות הזדהות עם כאבי כוחותיו של אלחוסין בן עלי. המתה המונית יכולה להיעשות על-ידי מלחמה, מחלה, רעידת אדמה וגם על-ידי הפסקת מי שתייה לאורך זמן.

ניתוק אספקת המים לבתי האזרחים הדרוזים בימי חום קיצי לוהט מטרתו למנוע מי שתייה מתינוקות, מנשים הרות, מילדים, מחולים ומקשישים. יש במעשה זה הצהרת כוונות ל"השמדת עם". יש בו מטרה לייבש את האנשים עד מוות, להמית את האנשים לאט ובטוח מצמאון, מטינופת ומצחנה. אין לי הסבר אחר. העינוי מהפסקת זרימת המים בכוונה תחילה וללא הודעה מוקדמת לבתי התושבים הוא הרבה יותר קשה וכואב מהעינוי שהיה במחנות ההשמדה בגרמניה. במחנות ההשמדה ידעו שבגלל היותם יהודים הנאצים מענים אותם. שם לא היה ניתן לבטל את העינוי בעבור חופן דולרים. כאן אנחנו לא יודעים את הסיבה לעינוי שלנו. אולי בגלל שאנחנו כל-כך נאמנים למדינה מענים אותנו? או בגלל שאנחנו לא שייכים לדת משה מענים אותנו? קשה לנו לדעת, אך כאן המקום המתאים לצטט את כבוד השופט ברנזון כשאמר:

"כשגלינו מארצנו ונתרחקנו מעל אדמתנו קרבנות היינו לאומות העולם שבתוכן ישבנו ובכל הדורות טעמנו את הטעם המר של רדיפות, נגישות והפליות רק בגלל היותנו יהודים".... מלומדי ניסיון מר ואומלל זה, שחדר עמוק להכרתנו ולתודעתנו הלאומית והאנושית, ניתן לצפות שלא נלך בדרכים הנלוזות של הגויים, ובהתחדש עצמאותנו במדינת ישראל עלינו להיזהר ולהישמר מכל צל של הפליה ומנהג של איפה ואיפה כלפי כל אדם לא-יהודי שומר חוק הנמצא אתנו ורוצה לחיות עמנו בדרכו שלו, לפי דתו ואמונתו. שנאת זרים קללה כפולה בה: היא משחיתה את צלם אלוהים של השונא וממיטה רעה של השנוא על לא אוון בכפו. עלינו לגלות יחס אנושי וסובלני כלפי כל מי שנברא בצלם ולקיים את הכלל הגדול של שוויון בין כל בני האדם בזכויות ובחובות".

[בג"צ 72/392 ברגר נ' הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה, מחוז חיפה, פ"ד כז(2) 764, 771]

מצד אחד, דבריו המלומדים של כבוד השופט ברנזון מוכיחים מעל כל ספק שיש "שופטים בירושלים", אך מצד שני יושבת בירושלים לצד בית המשפט העליון ממשלה אכזרית ודורסנית המנוהלת על-ידי אנשים אטומים, קהי חושים. תקציב "שרי השום-כלום" המוסריים (לטענתם, אוכלי חינם לטענתי) יכול לפתור את בעיית הדרוזים בישראל. התקציב שמונעים מהדרוזים הולך לממן את "שרי השום-כלום" המוסריים. אתם רואים איזה בזיון וחוסר הגינות קיים כאן... אין בושה! ממשלה שמאבדת את הבושה שלה מסוגלת לעשות כל דבר.

עלילות ביביהו

אדם שנולד עם סיגר משובח בפה, שמעולם לא נסע בתחבורה ציבורית, שכח מתי כף רגלו דרכה במכולת בכדי לקנות חמאה, לחם וחלב, מעולם לא הרגיש מחסור, הוא לעולם לא יבין אותנו. הוא לא שייך לנו. הוא בעולם אחר

היה לי הכבוד להיות תלמידם של ד"ר צבי שולנדר (מנהל ציבורי מכללת ספיר) וד"ר דניאל אדם (המכון הישראלי לדמוקרטיה). אצל הראשון למדתי מנהל ציבורי ואצל השני למדתי ממשל ופוליטיקה. מד"ר שולנדר למדתי את שם החיבה של שר האוצר לשעבר וראש הממשלה להיום "ביביהו". בתפיסת עולמו הכלכלית/חברתית של ביביהו מאז היותו שר אוצר אצל אריק שרון, אין מקום לעניים, אין מקום לנכים ולמוגבלים, ואין מקום לקשישים ולחולים. זוכרים את הגזירות שלו אז? והיום הוכח שגם אין מקום למי שאינו משתייך לדת משה.

אדם שנולד עם סיגר משובח בפה, שמעולם לא נסע בתחבורה ציבורית, שכח מתי כף רגלו דרכה במכולת בכדי לקנות חמאה, לחם וחלב, מעולם לא הרגיש מחסור, הוא לעולם לא יבין אותנו. הוא לא שייך לנו. הוא בעולם אחר, הוא רגיל כל חייו להסתובב בחברת העשירים עם הסיגרים היקרים. מתגורר בסוויטות יוקרתיות, מחזיק שלושה בתים "על חשבוננו" בעלויות דמיוניות, אוכל במסעדות יוקרה ושכח מתי לאחרונה הוא שילם על סעודה. למה שיקשיב למצוקות שלנו? לידו מסתובבים עשירי "מדינת תל אביב", אלו שביכולתם לתרום הרבה כספים, לקנות שלטון בכסף. לאלה הוא "חייב" לדאוג להוריד להם את מס ההכנסה. חוק ההסדרים כפי שהוגש בהתחלה מוכיח את הדברים. לקחת מאיתנו את הפרוטות האחרונות ולמסור אותן לעשירי מדינת תל אביב. אגב, במדינת תל אביב יש מאגר עצום של קולות. טומי לפיד ז"ל הבין את זאת קודם (זכה ב-15 חברי כנסת) ועכשיו ביביהו מבין זאת. כדאי לו להשקיע שם כי תהיה לו תמורה.

אי-תשלום משכורות לעובדי המועצות המקומיות משך חודשים רבים הוא עוד הצהרת כוונות ל"השמדה המונית". אנשים חסרי כל הגיעו עד פת לחם, חייבים כספים מפה ועד להודעה חדשה, מתביישים מהילדים שלהם, הפכו לקבצני נדבות, עדיף להם למות ולא להרגיש את הבושה והחיסרון. אנשים אלה נפלטו בעל-כורחם מתוך החברה. זה נקרא מוות איטי ובטוח. מה פשעם של אנשים אלה? למרות המצב הקשה ממנו הם סובלים, הם ממשיכים לעבוד ולשרת את הציבור.

בהתחלה, משרד הפנים התנה את תשלום המשכורות ביישום תוכנית ההבראה, ואף הצמיד חשב מלווה מטעמו בכדי לפקח על יישומה. כל המועצות יישמו את תוכנית ההבראה המוכתבת של משרד הפנים, אך משרד הפנים כהרגלו הסתלק מהבטחותיו ולא העביר משכורות לעובדים. על הממשלה להכין תוכנית הבראה ולא להטיל הכנתה על הרשויות. הממשלה אחראית כלפי האזרח. אזרחי המגזר הדרוזי ברובם משלמים מיסים עירוניים ומיסים ממשלתיים, ברובם משרתים שירות חובה בצה"ל, הם זכאים לקבל שירותים כמו שמקבלים אותו במעלות, בכרמיאל, ביוקנעם ובנשר. הממשלה חייבת להבטיח שירותים אלה. המחדל הוא של הממשלה ולא שלנו. הזכויות מגיעות לנו בדין ואנחנו תובעים אותן.

פילוסופיה אפלייתית מדינית

בסיס מדיניות הממשלה:
לא לאפשר, ולמנוע, עצמאות כלכלית ועצמאות חינוכית מהמיעוטים. להעמיק את הבורות, את העוני ואת הפחד בקרב המיעוטים וכך יהיה קל לשלוט בהם

הפילוסוף ההנדי "אושו" כתב בספרו אומץ לב: "היטלר (יימח שמו וזכרו) אמר בכדי לשלוט בעם צריך להפחיד אותו, להרעיב אותו על-מנת להשאירו קשור ותלוי בחסדי הממשל". אנחנו בודקים מה קורה לנו ומגלים שדבריו של "יימח שמו" מתאימים למדיניות הממשלה נגדנו. בבסיס מדיניות הממשלה מעוגן דבר חשוב והוא: לא לאפשר, ולמנוע, עצמאות כלכלית ועצמאות חינוכית מהמיעוטים. להעמיק את הבורות, את העוני ואת הפחד בקרב המיעוטים וכך יהיה קל לשלוט בהם. זאת המדיניות הקיימת כ-61 שנים נגד המיעוטים בישראל.

לנו אין בעיה עם המדינה, היא שלנו, אין לנו בעיה עם העם היהודי, שבחלקו הגדול מזדהה איתנו. אנחנו לא תובעים מילימטר אחד מירושלים, לא רוצים להקים מדינה במקום ו/או על יד ישראל. בעייתנו היא מדיניות הממשלות האטומות של ישראל. אין יותר מתאים מאשר לסיים מאמר זה בדברי כבוד השופט מישאל חשין:

"טענת הפליה לעולם נשמע לה, והיא בתשתית התשתיות. עקרון ההפליה יסודו בצורך עמוק הטבוע בנו, בכל אחד מאתנו - שמא נאמר ביצר ובצורך שבאדם: באדם, אבל לא רק בו - כי לא יפלו אותנו לרעה, כי נזכה לשוויון, מאלוה ממעל ולמיצער מן האדם... הפליה (אמיתית או מדומה) מוליכה אל תחושה-של-קיפוח ותסכול, תחושת קיפוח ותסכול מישירים אל קנאה. ובבוא קנאה תאבד תבונה... נכונים אנו לשאת בעול ובסבל ובמצוקה אם נדע כי גם זולתנו - השווה לנו - כמותנו ועימנו; אך נתקומם ולא נשלים במקום בו יקבל זולתנו - השווה לנו - את שאנו לא נקבל".

[בג"צ 1703/92 ק.א.ל קווי אויר למטען נ' ראש הממשלה (טרם פורסם)].

תאריך:  13/07/2009   |   עודכן:  25/11/2009
אמין זאהר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ניתוק מים לדרוזים - הצהרת כוונות להשמדה המונית
תגובות  [ 21 ] מוצגות   [ 21 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
נחום שחף
13/07/09 16:17
2
שואה והשמדת עם
13/07/09 16:27
3
cvgfy5rt
13/07/09 17:14
4
איתמר ב"ש
13/07/09 19:45
5
משה, עורך-דין
13/07/09 21:24
 
דרוזי
14/07/09 19:53
6
א"ק
13/07/09 22:08
7
ירון זכאי
13/07/09 23:33
8
vמענה לכותב ולשכמ
14/07/09 00:17
9
מ.הלוי
14/07/09 02:22
10
שמוליק 22
14/07/09 07:44
11
ג.ר.
14/07/09 09:02
12
קצת נסחפת
14/07/09 09:03
13
אייל.ב
14/07/09 09:16
14
אלה אחים שלנו?
14/07/09 09:42
 
נחום שחף
14/07/09 10:27
15
פרח
14/07/09 10:33
16
רמי מתל אביב
14/07/09 20:53
17
דב שטיין
15/07/09 09:25
 
פרח
15/07/09 18:53
18
נחום שחף
17/07/09 12:12
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בשבוע החולף פרסם משרד החינוך נתונים לפיהם שיעור התלמידים הזכאים לתעודת בגרות ירד מ-46.3% בשנת 2007 ל-44.4% בשנת 2008. מדובר בירידה מתמשכת, בתוך ארבע שנים ירד שיעור התלמידים הזכאים לתעודת בגרות מ-49.2% ל-44.4%.
13/07/2009  |  משה שלם  |   מאמרים
ראוי להיות מוטרד עד מאוד מהערתו של הפרופסור עוזי ארד כי בנושא האירני ממשלות ישראל השאירו אחריהן אדמה חרוכה. אדם מן היישוב מבין מן הסתם כי ממשלות אלה כשלו בסיכול הפוטנציאל הגרעיני של טהרן, אם מפני שלא זיהו אותו, אם מפני שזיהו אך לא עשו את הנדרש - לא בתיחום קווי מדיניות ולא ביישום אמצעים גלויים וסמויים כדי לנטרל אותו. בחסות המחדל הזה אירן עברה את נקודת האל-חזור לכל דבר ועניין. היא כבר גרעינית גם אם הפצצה אינה אופרטיבית עדיין. עד כאן הפרופסור עוזי ארד.
13/07/2009  |  יצחק מאיר  |   מאמרים
מאה ימים שלאחר הקמת ממשלת נתניהו, והשנאה שרוחשת כלפיו תחנת השידור של צה"ל איננה מתמתנת. נושא השיחה של מיכה פרידמן, השדרן המעגן את מהדורת הבוקר, היא התבטאות בשפה הגרמנית שיצאה מפיו של ראש ממשלת ישראל, יודן-ריין, בגרמנית Juden-rein ובעברית מטוהר-מיהודים. זו המדיניות של הרייך השלישי (שנבחר באורח דמוקרטי בגרמניה הויימרית הזכורה בערגה לכל אבירי התקשורת והספרות), לטהר את השטחים מיהודים. שטחי גרמניה, שטחי אוסטריה, שטחי פולין, שטחי אוקראינה, הולנד וכמובן שטחי ארץ-ישראל, כאשר יכבשו. עם סיום ההשמדה של שטח, היה מפקד האס-אס מדווח למפקדתו של הימלר-אייכמן-חוסייני בברלין שהשטח הוא עתה טהור, יודן-ריין. ומה אמר נתניהו החוצפן לשר-החוץ הגרמני? שליבת ארץ ישראל לא תהיה יודן-ריין.
13/07/2009  |  ד"ר יובל ברנדשטטר  |   מאמרים
כאשר רואים את רשימת 30 שרי ישראל הכוללת שישה שרים, אוכלי חינם שאין להם תפקיד, מבינים כי סוג הנורמות שקיימות במדינת ישראל על כל תחלואיה, מתחילות במקום הזה. שישה שרים, לא פחות מקבלים משכורת, תנאי פנסיה והטבות מפליגות המאפשרים להם חיים טובים ונוחים על חשבון המדינה וללא תמורה. אילו שמענו על תופעה כזו בכל ארץ אחרת היינו מסננים בבוז: "איזה פרימיטיביים מושחתים"... איך אפשר להרשות בכלל דבר כזה.
13/07/2009  |  שולמית קיסרי  |   מאמרים
דבריו המקוממים של נשיא בית המשפט העליון לשעבר, אהרן ברק, שנאמרו לאחרונה, סיפקו את ההוכחה הסופית להצדקת הביקורת הנפוצה נגד הבג"צ, שהחלטותיו במקרים רבים, נגועות ומעוגנות בהטיות ובדעות האישיות של שופטיו ולא כביכול אך ורק על בסיס של מתמטיקה משפטית מדעית כאליבי וככִּיסוי.
13/07/2009  |  מתי דוד  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il