|   15:07:40
  בנימין נתניהו  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
נתניהו באו"ם [צילום: מארי אלטפר/AP]

"אנחנו על סף פריצת דרך לשלום היסטורי"

נאום ראש הממשלה נתניהו בעצרת האו"ם [ז׳ בתשרי ה׳תשפ"ד, 22.09.2023]
28/09/2023  |   בנימין נתניהו   |   נאומים   |   תגובות
נוריד חומות של עוינות
תראו מה יכול לקרות אם נעשה שלום בין ישראל לערב הסעודית. כל המזרח התיכון משתנה. נוריד חומות של עוינות. נביא את הסיכוי לשגשוג ושלום עבור כל האזור. אבל נעשה גם דבר נוסף. לפני שנים אחדות, עמדתי כאן עם טוש אדום כדי להראות את הקללה, קללה גדולה - הקללה של אירן גרעינית. אך היום הבאתי את הטוש הזה כדי להראות ברכה גדולה - ברכה של מזרח תיכון חדש בין ישראל, ערב הסעודית ושכנות אחרות שלנו. לא רק שנוריד מחסומים בין ישראל לשכנותיה, אלא נבנה פרוזדור חדש של שלום ושגשוג שיקשר בין אסיה דרך איחוד האמירויות, ערב הסעודית, ירדן, ישראל לאירופה.

   רשימות קודמות
  צר לי עליך אחי יהונתן, נעמת לי מאוד
  נאבקים בכל הסכם גרעין
  לזהות בזמן את הסכנות האורבות לאומה
  אירן אחראית ל-90% מבעיות המזה"ת
  סיבוב הפרסה של עדי התביעה

גבירותיי ורבותיי,

לפני יותר משלושת אלפים שנה, פנה מנהיגנו הדגול משה רבנו אל בני ישראל בעומדם להיכנס לארץ המובטחת. הוא אמר שהם ימצאו שם שני הרים הניצבים זה מול זה: הר גריזים, בו יתבשרו על ברכה גדולה והר עיבל, בו תהיה קללה גדולה.

משה אמר כי גורלו של העם יקבע על-ידי הבחירה שיעשו בין הברכה והקללה. אותה בחירה הדהדה לאורך הדורות, לא רק עבור עם ישראל אלא עבור האנושות כולה.כיום אנו עומדים בפני בחירה דומה. היא תקבע האם נהנה מברכותיו של שלום היסטורי, שגשוג אינסופי ותקווה או שנסבול מקללת מלחמה נוראית, טרור וייאוש.כאשר נאמתי על במה זו לפני חמש שנים, הזהרתי מפני הרודנים בטהרן שהיו לקללה עבור עמם, עבור אזורנו ועבור העולם כולו. בה בעת, דיברתי גם על ברכה גדולה שראיתי באופק. אמרתי אז: "האיום המשותף של אירן קירב יותר מתמיד את ישראל ומדינות ערביות רבות בקשרי ידידות, באופן שלא ראיתי מימיי. היום שבו ישראל תוכל להרחיב את השלום לשכנים ערבים אחרים מעבר למצרים וירדן קרב ובא."בפגישותיי הרבות עם מנהיגים מהעולם, טענתי שלישראל ולמדינות ערב יש אינטרסים משותפים רבים ושאני מאמין שאותם אינטרסים משותפים יכולים לסייע להגיע לפריצת דרך לשלום רחב יותר באזורנו. רבים באותה תקופה ביטלו את האופטימיות שלי כתקוות שווא. הפסימיות שלהם התבססה על יותר מעשרים וחמש שנים של כוונות טובות לצד כישלון בהשגת שלום.

מדוע אותן כוונות טובות הסתיימו תמיד בכישלון?

כיוון שהן היו מבוססות על רעיון אחד שגוי והוא שאף מדינה ערבית נוספת לא תנרמל את יחסיה עם ישראל בטרם יושג שלום עם הפלשתינים.זה זמן רב שאני מנסה להגיע לשלום עם הפלשתינים. אך בה בעת האמנתי שאסור לתת לפלשתינים כוח וטו על הסכמי שלום חדשים עם מדינות ערביות.הפלשתינים, שיכולים להפיק תועלת רבה משלום רחב יותר, צריכים להיות חלק מהתהליך הזה אבל לא צריך להיות להם כוח וטו על התהליך עצמו. האמנתי גם שהשגת שלום עם מדינות ערביות נוספות תגדיל למעשה את הסיכויים לשלום עם הפלשתינים. הפלשתינים מהווים שני אחוזים מהעולם הערבי. הם מאמינים שכל עוד אותם תשעים האחוזים האחרים יישארו במצב מלחמה עם ישראל אותו עולם ערבי גדול יותר יכול בסופו של דבר לחנוק, לפרק ולהרוס את המדינה היהודית.

לכן, כאשר הפלשתינים ייווכחו שרוב העולם הערבי השלים עם מדינת היהודים, הם יהיו נכונים יותר לנטוש את הפנטזיה של השמדת ישראל ולאמץ סוף-סוף במקומה נתיב של שלום אמיתי עם ישראל.במשך שנים, הגישה שלי להשגת שלום נדחתה על-ידי המומחים לכאורה. הם טעו. דווקא הגישה שלהם לא הביאה אף לא להסכם שלום אחד במשך עשרים וחמש שנים.ב-2020, תחת הגישה שתמכתי בה ניסינו משהו שונה, ומהר מאוד השגנו פריצת דרך מרשימה. בתיאום עם ארצות הברית, ישראל השיגה ארבעה הסכמי שלום בארבעה חודשים עם ארבע מדינות ערביות: איחוד האמירויות הערביות, בחריין, סודן ומרוקו. הסכמי אברהם סימנו נקודת מפנה בהיסטוריה והיום אנו עדים לפירות מההסכמים הללו. הסחר וההשקעות עם שותפות השלום החדשות שלנו משגשגים. אומותינו משתפות פעולה במסחר, אנרגיה, מים, חקלאות, רפואה, אקלים ותחומים רבים אחרים. קרוב למיליון ישראלים ביקרו באיחוד האמירויות הערביות בשלוש השנים האחרונות. מדי יום ישראלים חוסכים זמן וכסף כשהם עושים משהו שלא היה אפשרי במשך 70 שנה: טיסה ישירה מעל חצי האי ערב ליעדים במפרץ, הודו, המזרח הרחוק ואוסטרליה.הסכמי אברהם חוללו שינוי דרמטי נוסף. הם קירבו בין ערבים ויהודים. אנחנו רואים זאת בחתונות יהודיות תכופות בדובאי, בהקדשת ספר תורה בבית כנסת בבחריין ובמבקרים הנוהרים למוזאון יהדות מרוקו בקזבלנקה. אנו רואים זאת בשיעורים על השואה שמועברים לסטודנטים ערבים באיחוד האמירויות הערביות. אין ספק - הסכמי אברהם בישרו על עידן חדש של שלום.



אבל אני מאמין שאנו נמצאים על סף פריצת דרך גדולה עוד יותר: שלום היסטורי בין ישראל וערב הסעודית. שלום כזה יתרום רבות לסיום הסכסוך הערבי-ישראלי. הוא יעודד מדינות ערביות אחרות לנרמל את יחסיהן עם ישראל. הוא ישפר את הסיכויים לשלום עם הפלשתינים, יעודד פיוס רחב יותר בין היהדות והאיסלאם, בין ירושלים ומכה, בין צאצאי יצחק וצאצאי ישמעאל. כל אלה ברכות אדירות. לפני שבועיים ראינו באופק ברכה נוספת. בפסגת ה-G20, הנשיא ביידן, ראש הממשלה מודי, יחד עם מנהיגים אירופים וערבים, הכריזו על תוכניות לפרוזדור כלכלי שישתרע לאורכו של חצי האי ערב ועד לישראל. הוא יחבר בין הודו לאירופה באמצעות קשרים ימיים ומסילתיים, צינורות אנרגיה וכבלי סיב אופטי. פרוזדור זה יעקוף נקודות ימיות מסוכנות ויפחית באופן דרמטי את עלויות שינוע סחורות, התקשורת והאנרגיה עבור יותר משני מיליארד בני אדם.איזה שינוי היסטורי עבור ארצנו!בשוכנה על צומת הדרכים בין אפריקה, אסיה ואירופה, במשך מאות שנים ארץ ישראל נכבשה שוב ושוב על-ידי אימפריות בדרכן למסעות ביזה וכיבוש במקומות אחרים. אבל כיום, כאשר אנו מסירים חומות של עוינות, ישראל יכולה להפוך לגשר של שלום ושגשוג בין היבשות האלה. שלום בין ישראל לערב הסעודית ייצור מזרח תיכון חדש באמת ובתמים.כדי להבין את ממדי השינוי שאנו עמלים עליו, אראה לכם מפה של המזרח התיכון ב-1948, השנה בה הוקמה מדינה ישראל. הנה ישראל ב-1948 - מדינה זעירה, מבודדת, מוקפת בעולם ערבי עוין. בשבעים השנים הראשונות שלנו עשינו שלום עם מצרים וירדן, ואז ב-2020 עשינו שלום עם ארבע מדינות ערביות נוספות.

עכשיו תראו מה יכול לקרות אם נעשה שלום בין ישראל לערב הסעודית. כל המזרח התיכון משתנה. נוריד חומות של עוינות. נביא את הסיכוי לשגשוג ושלום עבור כל האזור. אבל נעשה גם דבר נוסף. לפני שנים אחדות, עמדתי כאן עם טוש אדום כדי להראות את הקללה, קללה גדולה - הקללה של אירן גרעינית. אך היום הבאתי את הטוש הזה כדי להראות ברכה גדולה - ברכה של מזרח תיכון חדש בין ישראל, ערב הסעודית ושכנות אחרות שלנו. לא רק שנוריד מחסומים בין ישראל לשכנותיה, אלא נבנה פרוזדור חדש של שלום ושגשוג שיקשר בין אסיה דרך איחוד האמירויות, ערב הסעודית, ירדן, ישראל לאירופה. זה שינוי היסטורי. שינוי אדיר. נקודת מפנה נוספת בהיסטוריה.עם הרחבתו של מעגל השלום, אני מאמין שניתן יהיה סוף-סוף לסלול נתיב אמיתי לשלום עם שכנינו הפלשתינים. אבל יש לזה סייג והוא צריך להיאמר כאן בצורה ברורה. ניתן להשיג שלום רק אם הוא מבוסס על אמת. הוא לא יכול להיות מבוסס על שקרים. הוא לא יכול להיות מבוסס על הכפשה בלתי פוסקת של העם היהודי.

המנהיג הפלשתיני מחמוד עבאס חייב להפסיק להפיץ קנוניות אנטישמיות נוראיות נגד העם היהודי והמדינה היהודית. עבאס טען לא מזמן שהיטלר לא היה אנטישמי. אי-אפשר להמציא את הדברים האלה. אבל הוא עשה את זה. הוא באמת אמר את זה.
והרשות הפלשתינית חייבת להפסיק להאדיר מחבלים ואת המדיניות המבישה שלה של תגמול לרצח, המעניקה כסף למחבלים פלשתינים תמורת רצח יהודים. כל הדברים האלה מזעזעים. הם חייבים להיפסק כדי שישרור שלום.

יש לדחות את האנטישמיות בכל מקום - בין אם בשמאל או בימין, בין אם באולמות באוניברסיטאות או באולמות האו"ם.על-מנת שהשלום ישרור, על הפלשתינים להפסיק להטיף לשנאת יהודים וסוף-סוף לקבל את המדינה היהודית - לא רק את קיומה של המדינה היהודית אלא את זכותו של העם היהודי למדינה משלהם במולדתו ההיסטורית, ארץ ישראל. ואני אומר לכם: עם ישראל כמה לשלום כזה, וכמותו גם אני. כחייל צעיר לפני יותר מחמישים שנה, חבריי בסיירת ואני התמודדנו עם סכנות קטלניות בחזיתות ובשדות קרב רבים - מהמים החמים של תעלת סואץ, עד למדרונות הקפואים של הר חרמון, מגדותיו של נהר הירדן ועד למסלול ההמראה של נמל התעופה בביירות.חוויות אלו ואחרות לימדו אותי את מחירה של המלחמה. חברי לנשק נהרג לצדי. אחר מת בזרועותיי. קברתי את אחי הבכור. רק מי שסבלו אישית מקללות המלחמה יכולים להעריך באופן הטוב ביותר את ברכת השלום. ישנן משוכות רבות בדרך לשלום. ישנן משוכות רבות בדרך יוצאת הדופן לשלום שתיארתי הרגע. אך אני מחויב לעשות כל שביכולתי כדי להתגבר על המכשולים האלה וליצור עתיד טוב יותר למדינת ישראל ולכל עמי האזור.לפני יומיים דנתי בחזון שלום זה עם הנשיא ביידן. אנחנו חולקים אופטימיות זהה לגבי מה שניתן להשיג. אני מוקיר מאוד את מחויבותו לנצל הזדמנות היסטורית זו. ארצות הברית היא גורם חיוני במאמץ זה.

בדיוק כפי שהשגנו את הסכמי אברהם תחת הנהגתו של הנשיא טראמפ, אני מאמין שנוכל להשיג שלום עם ערב הסעודית תחת הנהגתו של הנשיא ביידן. בשיתוף פעולה עם מנהיגותו של יורש העצר מוחמד בן סלמאן, אנחנו יכולים לעצב עתיד של ברכות גדולות לכל העמים שלנו.

גבירותי ורבותי,
אתם יודעים שיש דבר אחד שמקלקל את השמחה הזאת כיוון שתהיו בטוחים שהקנאים השולטים באירן יעשו כל שביכולתם כדי לסכל את השלום ההיסטורי הזה. אירן ממשיכה להשקיע מיליארדים בחימוש שלוחות הטרור שלה. היא ממשיכה לפרוש את זרועות הטרור שלה במזרח התיכון, באירופה, אסיה, דרום אמריקה ואפילו בצפון אמריקה. הם ניסו אפילו להתנקש במזכיר המדינה וביועץ לביטחון לאומי האמריקנים. זה אומר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על הכוונות הרצחניות של אירן ועל טבעה הרצחני. אירן ממשיכה לאיים על נתיבי שייט בינלאומיים, להחזיק בבני ערובה זרים למטרת כופר ולעסוק בסחיטה גרעינית. במהלך השנה האחרונה, הבריונים הרצחניים שלה הרגו מאות ועצרו אלפים מאזרחיה האמיצים של אירן.תוכנית הרחפנים והטילים של אירן מאיימת על ישראל ועל שכנותיה הערביות. הרחפנים של אירן מביאים למוות והרס בקרב אנשים חפים מפשע באוקראינה. ובכל זאת, תוקפנותו של המשטר מתקבלת לרוב באדישות בקרב הקהילה הבינלאומית. לפני שמונה שנים, מעצמות המערב הבטיחו שאם אירן תפר את הסכם הגרעין, הסנקציות יוחזרו. ובכן, אירן מפרה את ההסכם אך הסנקציות לא הושבו על-כנן. כדי לעצור את שאיפותיה הגרעיניות של אירן, מדיניות זו חייבת להשתנות. הסנקציות חייבות לחזור ומעל לכל, אירן חייבת לעמוד בפני איום גרעיני אמין. כל עוד אני ראש ממשלת ישראל, אני אעשה כל שביכולתי למנוע מאירן להשיג נשק גרעיני. באותה מידה, עלינו לתמוך בנשים ובגברים האמיצים של אירן אשר מתעבים את המשטר וכמהים לחרות. אותם אנשים אשר יצאו בגבורה לרחובות טהרן וערים אחרות באירן ועמדו מול סכנת מוות. העם של אירן, ולא מדכאיו, הם השותפים האמיתיים שלנו לעתיד טוב יותר.


גבירותיי ורבותיי,
בין אם עתידנו יהיה לברכה או לקללה תלוי גם באופן שבו נתמודד עם ההתפתחות, אולי ההתפתחות המשמעותית ביותר זמננו - עלייתה של הבינה המלאכותית.מהפכת הבינה המלאכותית מתקדמת במהירות הבזק. נדרשו מאות שנים לאנושות להסתגל למהפכה החקלאית. נדרשו לה עשורים להסתגל למהפכה התעשייתית. ייתכן שיש לנו רק שנים ספורות להסתגל למהפכת הבינה המלאכותית.הסכנות הן גדולות והן ניצבות לפנינו; שיבוש הדמוקרטיה, מניפולציה של דעת הקהל, הכחדה של משרות, התפשטות הפשיעה ופריצה לכל המערכות המאפשרות את חיינו המודרניים. מטרידה אף יותר היא אפשרות לפרוץ מלחמות המונעות על-ידי בינה מלאכותית בקנה מידה בלתי נתפס. ומעבר לכך מרחף אולי איום גדול אף יותר, כזה שהיה פעם נחלת המדע הבדיוני: מכונות בעלות יכולות של למידה עצמית השולטות בבני האדם, במקום ההפך.למרות התחרותיות השוררת בין המדינות המובילות בעולם, עליהן לטפל בסכנות הללו. אנחנו חייבים לעשות זאת במהירות וביחד. אנו חייבים לוודא שההבטחה של אוטופיית בינה מלאכותית לא תהפוך לדיסטופיה של בינה מלאכותית.יש לנו כל כך הרבה מה להרוויח. תארו לעצמכם את הברכות של פיצוחו של הקוד הגנטי, הארכת חיי האדם בעשרות שנים והפחתה דרמטית של נזקי ההזדקנות.דמיינו רפואה מותאמת אישית להרכב הגנטי של כל אחד ואחת, ורפואה שתמנע מחלות זמן רב לפני שהן מתרחשות. שוו בנפשכם רובוטים שעוזרים לטפל בקשישים. תארו לעצמכם סוף לפקקי התנועה עם כלי רכב אוטונומיים על הקרקע, מתחת לקרקע ובאוויר; חינוך מותאם אישית שמממש את הפוטנציאל המלא של כל אדם לאורך חייו; עולם עם אנרגיה נקייה ומשאבי טבע בלתי מוגבלים עבורכל אומות העולם; . שוו בנפשכם חקלאות מדויקת ומפעלים אוטומטיים שמייצרים מזון וסחורות בשפע אשר יביאו קץ לרעב ולמחסור.אני יודע שזה נשמע כמו שיר של ג'ון לנון אבל כל זה יכול לקרות.תארו לכם שנוכל לשים קץ למחסור - משהו שהאנושות לא הצליחה להשיג עד כה. הדבר נמצא בהישג יד. והנה עוד משהו שנמצא בהישג ידנו עם בינה מלאכותית: לחקור את שמי היקום כפי שלא היה ניתן מעולם ולהרחיב את האנושות מעבר לכוכב הלכת הכחול שלנו.לטוב ולרע, פיתוחי הבינה המלאכותית יובלו על-ידי מספר מצומצם של מדינות. המדינה שלי, ישראל, כבר נמנית עליהן. ממש כפי שהמהפכה הטכנולוגית של ישראל סיפקה לעולם חידושים מרהיבים, אני בטוח שבינה מלאכותית שפותחה בישראל תסייע שוב לכלל האנושות. אני קורא למנהיגי העולם להתכנס יחד כדי לעצב את השינויים הגדולים שלפנינו - אבל לעשות זאת בצורה אחראית ומוסרית. מטרתנו חייבת להיות להבטיח שבינה מלאכותית תביא יותר חופש ולא פחות, תמנע מלחמות ולא תגרום להן, ותבטיח שאנשים יחיו חיים ארוכים, בריאים, פוריים ושלווים יותר. זה נמצא בהישג ידנו. בעודנו מנצלים את כוחה של הבינה המלאכותית, עלינו לזכור תמיד את הערכים של האינטואיציה והחוכמה האנושית - ערכים שאין להם תחליף. הבה נוקיר ונשמר את היכולת האנושית לאמפתיה - יכולת שאף מכונה לא יכולה להחליף.לפני אלפי שנים, משה רבנו הציג בפני בני ישראל בחירה נצחית ואוניברסלית:

"רְאֵה אָנֹכִי נֹתֵן לִפְנֵיכֶם הַיּוֹם בְּרָכָה וְקְלָלָה"

הלוואי שנבחר בחוכמה בין הקללה לברכה העומדות לפנינו היום. הבה ננצל את נחישותנו ואומץ לבנו כדי לעצור את קללת אירן הגרעינית ולעצור את הפנאטיות והתוקפנות שלה.הבה נביא את הברכות של מזרח תיכון חדש, אשר יהפוך ארצות שהיו שרויות פעם בסכסוך וכאוס לשדות של שגשוג ושלום. מי יתן ונמנע את סכנות הבינה המלאכותית על-ידי שילוב הכוחות של האינטליגנציה האנושית וזו של המכונה כדי לפלס דרך לעתיד מזהיר לעולמנו - בזמננו ולעתיד לבוא.

תודה לכם.

תאריך:  28/09/2023   |   עודכן:  28/09/2023
בנימין נתניהו
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"אנחנו על סף פריצת דרך לשלום היסטורי"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
סתם אחד
29/09/23 11:49
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דברי פתיחה של ראש המוסד לאירוע המוסד ויום הכיפורים
10/09/2023  |  דוד ברנע  |   נאומים
31-30 במאי 2023 | מלון אוריינט ירושלים | נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה: יוחנן פלסנר | יו"ר הכנס: פרופ' קרנית פלוג ופרופ' יוג'ין קנדל | מנהלת הכנס: דפנה אבירם-ניצן
09/08/2023  |  מחלקה ראשונה  |   נאומים
כבוד יושב-ראש הכנסת, מזל טוב. כבוד יושב-ראש הכנסת, כבוד השר, ברשות הוריי, אבי ואימי היקרים, עדי רעייתי והחברה שלצידי, ילדיי האהובים, משפחתי אשר כאן איתי ואלה שאינם נמצאים כאן פיזית, אך נמצאים כאן ברוחם ובעיקר בליבי, מכובדיי כולם, היום א' באב, חודש שמוגדר כחודש הפורענות והאבלות, חודש שבו נפתח מחנה ההשמדה בוכנוואלד, החלה ההשמדה במחנה טרבלינקה, חוסל גטו ביאליסטוק וגטו לודג', נחרב בית המקדש. משנכנס אב, ממעטים בשמחה. אך חודש אב נקרא גם מנחם אב - זאת הנחמה שתבוא לעתיד לבוא. זהו בתמצית סיפורו של עמנו, שיצא מאפלה וגם התקומה לעתיד לבוא; זהו גם הסיפור המשפחתי שאציג בפניכם בדקות הקרובות.
03/08/2023  |  יצחק קרויזר  |   נאומים
אדוני היושב-ראש, גברתי סגנית הנשיא, בעשירי בנובמבר 1987 ישבתי בבית, עם אשתי מיכל; מצפים להולדת בננו הבכור, וצופים יחד בנשיא הישראלי הראשון שהוזמן לנאום מול מושב משותף של הקונגרס, לכבוד שנת ה-40 לעצמאות מדינת ישראל. הנשיא הזה היה אבא שלי. עבורי, לעמוד כאן היום, בשמה של מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית, בשנתה ה-75, מעל אותו דוכן ממנו נאם אבי זכרו לברכה - הנשיא חיים הרצוג - זו זכות של פעם בחיים.
19/07/2023  |  יצחק הרצוג  |   נאומים
החוק שאנו מביאים היום לקריאה ראשונה מחזיר את ישראל לשורת העמים הדמוקרטים ומיישר קו עם מה שנהוג בכל העולם. הממשלה לא נמצאת מעל החוק. היא חייבת לפעול אך ורק במסגרת החוק. על-פי הסמכויות המוקנות לה, בהליך תקין, ללא ניגוד עניינים.
11/07/2023  |  יריב לוין  |   נאומים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il