s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תוכנית ד'
מאת: אורי מילשטיין  |  01/08/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
המשמיץ והמכפיש הלאומי ממשיך
  לוחם ותיק יגור   1/08/14 13:04
בדרכו הנלוזה גם בעת מלחמה.הפסק מיד את ההשמצות על צבאנו ומפקדיו,אתה מחבל במוראל העם.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
אתה מתכוון למורל האישי שלך?
  כינרת   1/08/14 14:14
או שאתה הממונה על מורל העם?
כתוב תגובה ל- כינרת
ברור,שוב ה-אידיוט
  דוד נ   1/08/14 14:30
כתוב תגובה ל- דוד נ
במהלך כל הפרסומים של
  כינרת   1/08/14 15:14
אורי מילשטיין אתה מנסה להציג אותו כאחד לא נחשב, ומקשט זאת בביטויי רפש מנבכי אישיותך. אבל אין לך אף מעט מן המעט אינטליגנציה להבין שאם אתה מייחס לו את התואר "לאומי" ואם אתה מייחס לו חבלה במורל הלאומי, אתה בעצם מצביע על כוחו הגדול.
כתוב תגובה ל- כינרת
הופה ,, יש מעודדת חדשה
  אלפרדו ב' הצעיר   1/08/14 15:41
כינרתוש את לא במקרה הבת של המקלל הלאומי??.איזו חגיגה תהיה למילשטיינים היתה פשלה-נחטף קצין.אפשר כעת להשמיץ את צה"ל ומפקדיו ולקשור כתרי תהילה למחבלים הקניבלים..מילשטיין מת על קניבלים ג'יאהדיסטים עורפי ראשים.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
באותו היגיון: אתה לא במקרה
  כינרת   1/08/14 18:47
החבר של הגברת זועבי?
כתוב תגובה ל- כינרת
זה חלק מובנה של אידיוט
  דוד נ   1/08/14 15:46
כתוב תגובה ל- דוד נ
יגורנישט, נמאס ממך
  מקס פאואר   1/08/14 23:00
לך לעזעזל ואל תחזור משם.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
איש יגור, של נעליך מעל רגליך!
  הניה   2/08/14 09:32
יש לי חברה מוותיקי יגור והיא כתבה לי שאתה איש קשיש ולא מקובל בקיבוצך, עם תחילת תסמיני סניליות. אם לא תחדל לזרוק רפש באחד מגדולי ההיסטוריונים הצבאיים שלנו, איאלץ לחשוף את שמך.
כתוב תגובה ל- הניה
המורה הניה שכותבת בשגיאות
  לוחם ותיק יגור   2/08/14 13:29
אין לך מושג קלוש מי אני. קודם כל זה ארבעה חברים ולא אחד,ושנים מהם בכלל צעירים.ובאשר למקובלות-גם כאן פיספסת בגדול.איומי החשיפה שלך מצחיקים אותי..קדימה נראה אותך..ואגב מילשטיין הוא לא היסטוריון אלא עתונאי צהוב,אני מכיר אותו עוד כשהיה הפודל של אריה טפר,כלבלב בידי -בם -בם ..
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
חבל שאתה לא מבין...
  ישראל ה   3/08/14 13:50
רק טיפוסים כושלים חוששים מביקורת- אם היה לך שכל היית קורא ומנסה להבין את חשיבות הביקורת.
כתוב תגובה ל- ישראל ה
2
נו אידיוטים מיגור- כמו כלבי
  חבר קיבוץ יגור   1/08/14 13:13
פאבלוב , מחכה לתגובה מאלו שלא מייצגים אותי ולא את קיבוצי , אלא רק את תיסכולם המיני . נו... אז קדימה
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אתה שרץ מתחזה
  לוחם ותיק יגור   1/08/14 14:20
אינך חבר קיבוץ יגור,אתה אידיוט ממשפחת מילשטיין -שכיר מיקלדת בזוי,גם אתה משת"פ גיס חמישי.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
לא לוחם ולא חבר פשוט אידיוט
  דוד נ   1/08/14 16:15
כתוב תגובה ל- דוד נ
בעיניך כל חברי יגור הם שרצים.
  לכן אתה שנוא   1/08/14 16:43
בקיבוץ שלך. אידיוט!!!
כתוב תגובה ל- לכן אתה שנוא
מילשטיין איבד שליטה ועשתונות
  אלפרדו ב' הצעיר   1/08/14 18:13
את מי אתה מכיר ביגור אפס מאופס ??אריה טפר עזב ומת מזמן. כל השאר מתעבים ויורקים על הבואש מילשטיין.אתה איש חולה.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
ברור שרוב חברי קיבוץ יגור
  מסתייגים   1/08/14 14:41
מחברם האוויל, על גבול הפיגור. יש לרחם עליכם שאתם חיים עם טיפוס כזה.
כתוב תגובה ל- מסתייגים
החפרפר הלבקן הגיח מהמחילה
  אלפרדו ב' הצעיר.   1/08/14 15:35
מילשטיין הגיב סוף סוף[אם כי בלי ציון שמו המפורש..פחחח],הוא בלחץ.אבל מאידך גיסא יש מחדל -נחטף לנו חייל, ואפשר יהיה להשמיץ ולהכפיש עד זוב דם, איזו חגיגה יעשה מילשטיין וחבורת מרעיו.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר.
3
מדוע לא אומנו מפקדים
  ראומה   1/08/14 13:29
בדרגות הגבוהות? מאחר שהיה צפוי שהמלחמה על חיי המדינה הצעירה תהיה כוללת, מול סדירים של המדינות השכנות, ולא רק מול הכנופיות המקומיות, היה ברור שאין להסתפק באימון חיילים ומ"מים - ושהתברר שהם שעשו את המלאכה - וחובה לקיים קורסים עבור הדרגות הגבוהות יותר, כפי שדרש קולונל מרכוס. זה היה מחדל קריטי, אף שהמלה "מחדל" לא הייתה קיימת אז.
כתוב תגובה ל- ראומה
בצה"ל אין מאמנים מפקדים בכירים
  אורי מילשטיין   1/08/14 14:28
באופן רציני עד היום וסומכים על ניסיונם הרע במלחמת הגרועות האחרונות. בוודאי הם לא אומנו למלחמה נגד ארגון גרילה. לכן הם מתפקדים גרוע במבצע "צוק איתן"
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
רק מילשטיין מכשיר," מפקדים "
  לוחם ותיק יגור   1/08/14 15:54
בתחום כתיבה רעילה.אין לך מושג מהי לחימה נגד גרילה קשקשן. מקסימום אתה יודע מה זה תחבושת וערכת עירוי. חובש ירוד סוג ז'.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
על תפקוד צה"ל ב "צוק איתן"
  לא יגורנישט=כלומנ   2/08/14 09:00
לדעתי מוקדם עדיין לקבוע את איכות תיפקוד המפקדים במבצע ויש להמתין לשקיעת האבק. כמו כן כשאנו מדברים על מפקדים , יש להבחין בין תפקוד מפקדים טאקטיים (מ"מ מ"פ מג"ד ומח"ט) לבין תפקוד המפקדים האיסטרטגיים -אוגדונרים,אלוף פיקוד, ראש אמ"ן, רמטכ"ל, שר ביטחון וצפונה . כי לא הרי מפקד שלא מתריע על שאננות (הפילבוקס בנחל עוז). כרמטכ"ל המורה לכוחות להכנס לעזה.נכון ש"מחדל" המנהרות , כפי שמוצג לציבור נראה בלתי נסלח. אבל רק חקירה פרטנית תוכל להראות היכן מתחיל הכשל ובפרט של אימון חיילים ללחימה ב"תופעה כזאת".
כתוב תגובה ל- לא יגורנישט=כלומנ
מזכיר את מלחמת העולם הראשונה
  ערן גפני   2/08/14 18:17
התנהלות צה"ל ב"צוק איתן" מאד דומה להתנהלות הכושלת של מפקדי החזית המערבית במלחמת העולם הראשונה - מציגים התקדמות של ק"מ כהישג עצום וכחדירה עמוקה לעומק שטח האויב בעוד מיני פרשנים כשוקו מנשה ואמנון תבוסתנוביץ מכתיבים לראש הממשלה עד היכן מותר לו להתקדם לדעתם (והוא כפרה עיוורת מציית להם). אגב, תכנון תכנית ד' היה למופת, אבל מתכנניה כשלו להבין כי קודם יש להשקיע במודיעין ואימון הכוחות לכדי צבא ולא מיליציה פוליטית שעיקר גבורתה עד 1948 היה בלכידת והסגרת לוחמי מחתרות יהודיות לאויב הבריטי.
כתוב תגובה ל- ערן גפני
4
פעם ראשונה אני קורא על
  דוד נ   1/08/14 13:31
התוכנית האיסטרטגית של תוכנית ד'.רק לחשוב על המחסור אדיר באמצעים ועל נכונות בן גוריון לקחת סיכונים.על נושא הקווים הפנימיים, קראתי בזמנו בספר של אורי אבנרי.אבל כעת התמונה הרבה יותר מלאה.תודה לד"ר מילשטיין על "עונג השבת".נקודה נוספת ,אל תירא ד"ר מילשטיין מהמופרעים האידיוטים שתגובתם לא ראויה אפילו להיקרא.(אני מזוכיסט שנהנה לראותם מתפלשים ברפש של עצמם).שוב תודה על הפרק מאיר העיניים.
כתוב תגובה ל- דוד נ
דוד, אינני ירא מאיש! אפילו לא
  אורי מילשטיין   1/08/14 14:12
מחוקי הטבע שמאיימים עלי ובסופו של דבר יביאו לקריסתי.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מילשטיין, מישהו העלה כאן ידיעה
  חשדנית   1/08/14 14:19
שקולונל מרכוס נרצח ע"י אנשי הפלמ"ח בגלל הביקורת שהעביר עליהם בפני בן גוריון. האם יש לזה ביסוס או הוכחות ? מה דעתך ?
כתוב תגובה ל- חשדנית
הריגה בשוגג/רצח קולונל מרכוס
  אורי מילשטיין   1/08/14 16:33
אלה העובדות:
א. הקולונל מרכוס הגיע לישראל בפרוץ מלחמת העצמאות כדי לסייע לנו לבנות צבא.
ב. בפברואר 1948 הוא דיווח לבן גוריון שאיכות המפקדים של ההגנה לרבות הפלמ"ח נמוכה מאוד.
ג. ביוני, לפני ההפוגה, הוא מונה למפקד חזית המרכז/ירושלים והפעיל שני גדודי פלמ"ח לכבוש את לטרון במבצע "יורם".
ד. במהלך המבצע אנשי הפלמ"ח עשו לדעתו סבוטז'ה וחזרו מבלי לבצע את המשימה
ה. מרכוס העביר דווח חריף על הפלמ"ח לבן גוריון.
ו. בהפוגה התמקם מטהו ליד הכנסייה באבו ג'וש. בלילה הוא הלך להשתין ונורה על ידי איש פלמ"ח
ז. ספק אם הנושא נחקר לעומק. הגרסה הרשמית שהיתה טעות אך נשמעו טענות שהוא נרצח.
ח. לא בדקתי את הנושא לעומק ואינני יכול לחוות דעה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
בשורה טובה ביום קשה לצה"ל
  אלפרדו ב' הצעיר   1/08/14 14:32
לפחות ההשמצות מבית -בשלבי קריסה.נתאחד ונביס את המחבלים.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
אתה אכן דפ"ר 0-תוכנית ד'
  לוחם ותיק יגור   1/08/14 14:26
פורסמה בעשרות מקורות כבר לפני 55 שנים... בלי הפרשנות העקומה והמעוותת של מילשטיין החובבן.הוא לא מחדש דבר.אם את זה לא הכרת אז אתה בור ועם הארץ.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
שובו של האידיוט
  דוד נ   1/08/14 15:40
כתוב תגובה ל- דוד נ
5
ליוספוס פלאביוס השני יש עכשיו
  חשדנית   1/08/14 14:14
תירוץ לשחרר עוד 1000 מחבלים עם דם על הידיים. הבוקר ברפיח נחטף חייל צה"ל, קצין, במהלך 'הפסקת האש' של ביבי...

וחוץ מזה, הידעתם ? יוספוס פלאביוס הראשון עינה במו ידיו לוחמים יהודיים שנתפסו מחוץ לחומות ירושלים על ידי הרומאים, כדי להוציא מהם מידע שיוכל להעביר לנציג אימפריית הרשע הרומית בארץ, טיטוס. החיילים הרומים לא ידעו עברית ולכן יוסף בן מתתיהו היה בעיניהם משת"פ יקר מפז....

בתמורה לבגידתו, קיבל יוסף בן מתתיהו ערימות של כסף, אחוזה ענקית ברומא (שהייתה שייכת למשפחתו של טיטוס), משרתים ועוזרים, חסות של משפחת הקיסר, נשים (יהודיות ולא יהודיות), ועוד. מעניין מה יקבל יוספוס פלאביוס השני מאמריקה...
כתוב תגובה ל- חשדנית
מספיק בשביל להרוס את הארץ!
  אור אור   1/08/14 15:44
כתוב תגובה ל- אור אור
חשדנית את משתפת פעולה ומחבלת
  אלפרדו ב'   1/08/14 15:47
התגובה שפרסמת כאן היא בבחינת בגידה ושיתוף פעולה עם הגרועים שבאויבי ישראל,מעשה כזה בזמן מלחמה הוא חציית קו אדום בוהק.השנאה לביבי[שאינני מאוהדיו]העבירה אותך על דעתך,ראוי שתתנצלי על דברי האיוולת שכתבת.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
נבואה ותו לא
  אנאליסט   1/08/14 16:45
לדעתי אתה קצת מגזים במשקל שאתה מייחס לחשדנית. החמאס ודומיו אינם זקוקים לרעיונות ובוודאי שחשדנית ודבריה אינם משנים דבר באג'נדה שלהם ו/או בדרך המיקוח שלהם. אף אני חלוק על מסקנתה החפוזה, אך עם כל הכבוד מדובר בסוג של נבואה וככזאת יש להתייחס אליה. בכל מקרה על דבר שלא קרה אי אפשר להתווכח. בשולי הדברים אציין שהנסיבות דהיום שונות באופן מהותי מנסיבות חטיפתו של גלעד שליט בכל ההקשרים: פוליטי, מדיני וצבאי.לכן אני סבור שנבואתה של חשדנית, הגם שהיא לגיטימית ואיננה מזיקה, היא חפוזה ואיננה רצינית.
כתוב תגובה ל- אנאליסט
אכן. התברר כעת שהנסיבות שונות
  חשדנית   1/08/14 18:26
החייל החטוף הוא 'סג"מ איסטראטגי', כפי שאמרו ב-TV, אולי הוכחה לכך שהוא בן אחות של אישיות ביטחונית-מדינית בכירה ביותר... במקרה כזה ייתכן שהתגובה של ביבי תהיה שונה, ממה שהיה צפוי...
כתוב תגובה ל- חשדנית
הערכה שלי-חמאס יתן לצה"ל
  חשדנית   1/08/14 20:40
'למצוא' את החייל החטוף. העניין הוא כזה - זהות החייל כבר ידועה, בן אחותו של בוגי יעלון. ברור שזה משנה לגמרי את המשוואה. כנראה ש-BBB נתנו לחמאס אולטימטום להחזיר את החייל עוד היום, או שישמידו את כל הראשים שלהם ואת ביה"ח שיפא על כל מנהרותיו. התוצאה - החמאס התחיל להתבלבל ולא אישר שחטף חייל, למרות שבהתחלה מוסא אבו מרזוק טען שהחייל בידיהם. עכשיו נראה שהחמאס 'ישאיר' את החייל בשטח כדי שצה"ל 'ימצא' אותו, כאילו לא נחטף....
עוד פרטים על האולטימטום כאן:
kr8.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
בוגדים ומשת"פים היו תמיד ויהיו
  תמיד   1/08/14 17:01
כתוב תגובה ל- תמיד
6
תגובה למאמר ומספר הארות
  יוסף מהגליל   1/08/14 14:31
שוב תודה למאמר מלא המידע והתוכן. להלן מספר הארות: המחבר, אני יודע שאתה מעריך את תפיסת הביטחון של האצ''ל והלח''י אך יש להתחשב בעובדה שהקמנו צבא יש מאין, למרות חוסר האחראיות שהיה בקרב חלק ממפקדיו. ההגנה פעלה במתכונת של "מכבי אש התנדבותיים" לפי דברי דוד תהומי מייסד האצ''ל, אך השאלה העיקרית היא מתי בדיוק החלו בן גוריון וצמרת ההגנה והפלמח ליישם את רעיון הביטחון של ז'בוטינסקי? האם יש לך עותק של הדוח של קולונל מרכוס ז''ל? האם הוא נרצח בשוגג או בכוונה? לתשומת ליבך: מחקרך על מלחמת יום הכיפורים וטענותיך אכן מופיעות במאמרים של אתרים ערבים, והם מצדיקים את "הפסדה" של ישראל שם האם תכנית ד' יכלה להגיע למצב אחר אילולא הייתה מיושמת בזמן מאוחר יותר? ממתי הפלמ'ח החל להיות גוף מפלגתי במנהלת העם? ממתי טבנקין החל להשתמש בו לצרכים פוליטיים? האם קראת את המאמר של אמנון לורד "מי הפחיד א5ת הזקן"? בו הוא אומר כי בישיבות מפ''ם בשנות ה-50 נאמר כי אחת מסיבות הקמת הפלמ''ח הייתה שיהיה מי שיהרוג את בגין כאשר תינתן ההוראה. האם ידוע לך כי בפרשת אלטלנה בגין הוריד את הדגל הלבן של מפקד האונייה כי רצה למות על האונייה (ראה את הביוגרפיה שנכתבה עליו)? האם ידוע לך מדוע יחסי אצ''ל ולח''י היו עכורים כל כך (רמז לכך ניתן בספרו של נחום ברנע מסעות עם פנקס)? האם האצ''ל פעל בטרור בשנות ה-30 או שזה בא נגד ההבלגה בלבד? מהיכן ידוע לך כי דני מס ז''ל ברח משיירת נבי דניאל? במאמר שנכתב עליך לפני מספר שנים שאל הכותב "עם צבי זמיר היה מג''ד כה גרוע מדוע מחצית מחייליו של לסקוב עברו אליו"? לסיום? מלבד אריה טפר יש עוד חיילים אשר היו מופת במלחמת תש''ח או מלחמות אחרות? יש לך דוגמאות של כאלה? אם ידוע לך על "הנטיות הפאשיסטיות" כביכול של תנועת בית''ר על פי ספרו של תום שגב "המליון השביעי" והמאמר שלו על אב''א אחימאיר? (אני יודע שזה עוד טריק מהשמאל, מכיבן שראש בית''ר לא רק נזף באחימאיר על המאמר שלו על היטלר אלה גם איים בפיטוריו, בנוסף: ע''פ יוסף אלגזי נאמר כי מוסוליני פתח בית ספר ימי עבור חניכי בית''ר וזאב ז'בוטינסקי קרא לעם האיטלקי העם הכי פחות אנטישמי) מה היה היחס של ההגנה והפלמח ליישובים שעליהם חתמו עם ברית אי התקפה? מהו מבצע "לוויתן" שעליו דיבר ישראל בר? האם התאים החשאים בצה''ל היו במסגרת מפ''ם או השומר העציר? שבת שלום ויום נעים.
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
אריה טפר
  אורי מילשטיין   1/08/14 17:32
יוסף הגלילי,

שאלת/טענת דברים רבים והתייחסות לכל מהם מצריך מאמר בפני עצמו. אני מכיר את הנושאים שהעלית ואת הפרסומים שהזכרת. לפיכך תיקון קטן ותשובה קטנה:
א. לא דני מס אלא צבי זמיר ברח משיירת נבי דניאל כי דני מס נהרג חודשים ולפני כן.זה שצבי זמיר היה חביב מחיים לסקוב ובייחוד "איש משלנו", אינו אומר שהוא היה מפקד טוב. גם כראש המוסד הוא נכשל באשר למלחמת יום הכיפורים.

ב. אשר לאריה טפר, שהוא גיבור קרב שיירת נבי דניאל: היו הרבה מפקדים טקטיים טובים במלחמת העצמאות. הרי אחדים: נחום אריאלי שפיקד על פלוגה בגדוד החמישי ונהרג בקרב הקסטל; משה קלמן שפיקד על הגדוד השלישי; "פוזה"- חיים פוזננסקי שפיקד על פלוגה בגדוד הרביעי ונהרג בנבי סמואל. אריה טפר סימל בעיני את המפקד הקרבי המעולה שמפקדי הפלמ"ח ומפקדי צה"ל דחקו אותו לפינה בגלל ביקורתיותו. הצגתי אותו לא כיחיד בדורו אלא כהיפוך ליצחק רבין ואידך זיל גמור.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אריה טפר-זה לא הברחן מיגור ??
  לוחם ותיק יגור   1/08/14 18:00
ברח מחזית קרית ענבים[מאי 1948],ברח מהקרב בכפר הדרוזי יאנוח תוך הפקרת הפצועים[מבצע חירם אוק' 48],ברח מתל מוטילה בעילה שחלה במלריה[מאי1951],היה מג"ד סיור בששת הימים ולא עשה כלום,זה הקצין למופת גיבורו של מילשטיין..לפחות הוא היה בקו האש בניגוד לפקיד מילשטיין.המשותף לשנים =אנשי ריב ומדון.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
איפה נלחמת אתה ? הלוחם מיגור ?
  שמעון מהצפון   2/08/14 22:52
בהנחה שאתה יודע שאתה כותב על אדם שמת ומשמיץ אותו בגסות, בכל עת נשמח לשמוע איפה נלחמת ? בתור מה ? ויעזרו גם עדויות לחיזוק והשלמה
כתוב תגובה ל- שמעון מהצפון
שמעון המושתן
  לןחם ותיק יגור   3/08/14 21:23
כאשר אני לחמתי בשורות הפלמ"ח לך החליפו חיתולים בגנון.איפה מילשטיין מצא אותך [הוא מומחה למציאת הזויים]וכמה שפרה משלמת לך עבור תגובותיך האויליות?
כתוב תגובה ל- לןחם ותיק יגור
אתה ? לחמת ? בפלמ"ח ?
  חבר קיבוץ יגור   4/08/14 19:26
מקסימום הרגת גמל מיסכן- כמו דן בן אמוץ.סיפורים שסיפרת לנכדים שלך - אנחנו בקיבוץ לא קונים אותם- חאנטאריש
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
כבר הבנו רבי לא היה אלכסנדר
  שבץ חלובה   3/08/14 07:12
מוקדון שהיה גם חייל גדול עשוי ללא חת וגם מפקד ואיסרטג דגול שידע להפעיל כוחות גדולים תוך כדי קריאת מפת הקרב. רבין היה בסך הכל נשמה של מחסנאי ראשי שהיא חזק בלנהל חשבונות של מלאי צבאי. הרי זה מה שמפקדיו בבי"ס הגבוה למלחמה באנגליה קבעו לגביו שהיא טוב כדי להיות מפקד חיל האפסנאות. אצלינו התעלמו מהמלצות האנגלים והפכו או ניסו להפוך אותו למפקד קרבי ראשי. את המחיר שילם עם ישראל ומשלם את זה עד היום. רק בישראל יכולים לרומם נפלים כמו רבין ולהשפיל מפקדים דגולים כמו אריה טפר ז"ל.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
7
עכשיו ביבי קיבל את התירוץ
  חשדנית   1/08/14 14:59
שחיפש, לשחרר את מרואן ברגותי, ביחד עם עוד 1000 מחבלים.

ותזכרו שאני כתבתי את זה ראשונה !!!



כתוב תגובה ל- חשדנית
את בדרכו של וידקון הנאלח
  ויקינג   1/08/14 16:30
חשדנית בשיטות שלך פעל אצלנו אחד בשם וידקון אברהם לוריץ יונסון. הוא התחיל כפטריוט מתלהם נגד המלך וראה"מ וסיים כמשת"פ עם הכובש הנאצי,הוא ידוע אצלכם כקוויזליג.נא להפנים לקחים.
כתוב תגובה ל- ויקינג
אתה מתבלבל, לא אני שחררתי 1000
  חשדנית   1/08/14 20:08
מחבלים מהכלא תמורת חייל אחד ששבר שמירה בכרם שלום... גם לא אני שחררתי מאות מחבלים עם דם על הידיים ב-3 פעימות תמורת הזכות לנהל מתן ומתן עם הרשעות הפלסטינית...זה האליל שלך
כתוב תגובה ל- חשדנית
8
גם היום בצה''ל החיליים לא
  אור אור   1/08/14 15:54
מאומנים לפגוע ממוקד באוייב. בניגוד לכך החמאס מוכיח שאומן היטב לסבב הלחימה הזה! ורק ביבייהו נתקע בשירותים!
כתוב תגובה ל- אור אור
9
די עם המאמרים הללו.לא מספיק
  צרות יש לנו?   1/08/14 16:02
כתוב תגובה ל- צרות יש לנו?
לא חובה
  לקרוא!   1/08/14 17:15
כתוב תגובה ל- לקרוא!
לא חובה לכתוב--מאמרי הבל
  לוחם ותיק יגור   1/08/14 17:46
רסן את עצמך קאקער זקן,יש עכשיו מלחמה ומיטב בנינו נופלים ,לא יזיק אם תגנוז לשבועיים את ההשמצות נגד צה"ל.אין לך בנים בחזית ואתה רובץ בין המשפתיים ...גיבור גדול.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
מי אתה אידיוט שתגיד למי ומה
  חייל   1/08/14 19:18
לכתוב?מי שמך להיות מורה כשבקושי אתה יודע מה נעשה סביבך, חתיכת אידיוט מיגור
כתוב תגובה ל- חייל
הוא חולה רוח. זאת פסיכוטרפיה
  בשבילו   1/08/14 21:17
כתוב תגובה ל- בשבילו
מילשטיין מעיד מניסיונו האישי
  לוחם ותיק יגור   1/08/14 22:31
כחולה רוח שמתרגל פסיכותרפיה.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
מילשטיין מעיד מניסיונו האישי
  לוחם ותיק יגור   1/08/14 22:31
כחולה רוח שמתרגל פסיכותרפיה.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
אתה אידיוט ללא תקנה
  דוד נ   1/08/14 19:34
כתוב תגובה ל- דוד נ
כאלו גסי רוח יש ביגור ?
  שמעון מהצפון   1/08/14 21:11
גר לידי שכן שהוריו ברחו מיגור ,כיוון שדעותיהם לא תאמו לפרופיל בקיבוץ, וסטיית התקן המוכרת כנראה סטתה בפרומיל מהמותר. אבל עכשיו אני מבין שגם היום השפה ,שמנתבת את המחשבה, נשארה נמוכה במקצת. אורי מתעד הסטוריה, אם אתה חושב שהוא טועה בה, אתה מוזמן להרים תרומה למדינת ישראל בעשיית תיעוד שיחזק את דעתך. אסימוב אמר שאלימות היא המפלט האחרון של חסרי היכולת, ויש לי חשש שהוא התכוון אלייך
כתוב תגובה ל- שמעון מהצפון
מאיזה מחילה צצת שמעון הלקקן
  אלפרדו ב' הצעיר   1/08/14 22:25
מעשי ההתחזות של מילשטיין נחשפו והוא הזעיק אותך לעזרה.? אתה פאטטי,שכיר מיקלדת מגוייס.מה הקירבה שלך לחפרפר מאפעל ?.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
גסות רוחך מעידה עלייך הרבה
  שמעון מהצפון   2/08/14 22:59
מילותיך הגסות מעידות על הלך חשיבתך אפשר להעריך אנשים ,גם בלי לצפות למשהו מהם אני מניח שאתה כנראה מחלק מילים טובות למאמצי אנשים,רק כשאתה מחובר אליהם לשיפולי הגב כל מי שראה את עבודתו של מילשטיין יכול לעריך את ערכה של העדות שהוא אסף מהלוחמים . אין לזה שום קשר להסכמה עם מסקנותיו. אבל רדידות לשונך, מעידה עליך שאתה כנראה מתקשה בנושא.
כתוב תגובה ל- שמעון מהצפון
10
יש מחדל, חגיגה למילשטיין
  חבר קיבוץ יגור   1/08/14 16:15
עכשיו אפשר יהיה להשמיץ את מפקדי צה"ל ולנעוץ סכינים בגב.מהכסא המרופד באפעל ישפוך הג'ובניק המנוקנק אש וגפרית על הלוחמים,יקרא להפקת לקחים[רק הוא יודע להפיק לקחים..]ואולי דובר החמאס "אבו- עוביידה" יראיין אותו ברדיו על הצלחות ההתנגדות [המוקוואמה] מול הכיבוש הציוני. ...אבל לא לשכוח:כל כאלב ביג'י יומו. הפנקס פתוח והיד רושמת.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
איזה אידיוטים יש אצלנו ,פששש
  חבר קיבוץ יגור   1/08/14 16:33
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אתה מרמת אפעל
  חברי קיבוץ יגור   1/08/14 18:48
לפי כתובת ה-ip שלך אתה ממאורת המשמיץ...נחשפת שרץ.
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
אם אתה חושב שלא צריך ביקורת.
  חבר קיבוץ יגור   1/08/14 17:57
אם אתה חושב שמוצדק לשלוח חיילים בנגמ"ש משנות ה 70 מול אר.פי.גי של שנות האלפיים אתה ערל לב . אם אתה חושב שלמקם שטח כינוס לא ממוגן של חיילים בטווח של מרגמות- אתה אידיוט גמור. אם אתה חושב שחיילים בשטח אש , צריכים להיות שאננים, לא להיות עירניים ולשכוח לסגור דלתות מגדל התצפית . אז באמת שאין טעם להגיב לשטויות שאתה פולט כאן. חבל מאוד שאתה חבר קיבוצי
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
11
אני איש דל ביטוי=אידיוט
  דוד נ.   1/08/14 16:36
הלקסיקון שלי כולל מילה אחת --אידיוט,זה משהו כפייתי-אידיוט,אידיוט, אידיוט,אין ספק שמילשטיין אידיוט.
כתוב תגובה ל- דוד נ.
אני מתביש באידיוט מקיבוצי יגור
  חבר קיבוץ יגור   1/08/14 17:44
שגם להעתיק שם לא יודע. תמשיך אידיוט תמשיך.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אתה המתחזה- דוד נ
  אלפרדו ב' הצעיר   1/08/14 18:35
אתה טמבל אמיתי,כאשר אתה מתחזה ל"חבר קיבוץ יגור" תדאג להחליף את כתובת ה-ip שלך, אבל אתה קשיש מוגבל כמו אורי מילשטיין ולא יודע להפעיל מחשב,והמילה היחידה שאתה מפיק היא: אידיוט,אידיוט.ואכן שניכם -התוכי ובעליו-אידיוטים גמורים.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
שכחתי לקחת את התרופות
  דוד נ   1/08/14 18:42
ואני כותב שטויות ומתחזה לחבר קיבוץ יגור[לא קיבלו אותי בשל גזענות],נא להתחשב במצבי הנפשי.מי שאשם הוא מילשטיין שמסרב לאפשר לי לפרוש,לא קיבלתי את התשלום האחרון...
כתוב תגובה ל- דוד נ
שמח לשמוע שיש גם הגונים בקיבוץ
  שמעון מהצפון   2/08/14 23:10
הייצוג של אותו אלמוני שלא מסוגל להביע בקורת לגוף העניין ,בלי להראות שיש בו ליקוי אישי הטריד אותי. שמחתי שזה לא מייצג את הקיבוץ.
כתוב תגובה ל- שמעון מהצפון
12
נחשפה ההתחזות המילשטיינית
  אלפרדו ב' הצעיר   1/08/14 19:44
היום התברר סופית ששני המגיבים = "דוד נ" והמתחזה "חבר קיבוץ יגור" פועלים מאותה כתובת ip הנמצאת ברמת אפעל,קרוב לוודאי בביתו של אורי מילשטיין,זה הוא, או אשתו שפרה או בנותיו או בן משפחה אחר.קרוב לשנה המילשטיינים המתחזים מחרפים, מגדפים ומקללים,וטוענים בצדקנות כי הם רק מתגוננים.אגב בימים האחרונים הם ירדו למיץ של הזבל-כל התגובות הן -אידיוט...זה מילשטיין המתחזה וזה סברו,איש מסכן ,תת-רמה. היסטוריון דמיקולו.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
הכל בחיים יחסי..השמצותיך נכלל
  שמעון מהצפון   1/08/14 21:05
אורי כבר שנים עושה עבודת תיעוד מרשימה אתה יכול לא להסכים למסקנותיו...אבל בנושא עובדות ספק אם למישהו יש מאגר רציני כל כך של ידע ,תיעוד והבנה בהיסטוריה הצבאית של ישראל. ואתה ? מה הייתה תרומת הצבאית במלחמות ישראל ?? בתיעוד קרבות ישראל ?? בהפצת הידע ? כשמהירות השמצותיך עוברת את מהירות הגינותך ...ראוי שתבהיר מהם האינטרסים שלך .??.פשוט לגילוי נאות בבקשה להתמודד לגופו של עניין ..במקום לגופו של אדם אם יש בך הגינות
כתוב תגובה ל- שמעון מהצפון
תגובת מילשטיין=לא ידעתי
  אלפרדו ב'   1/08/14 22:06
הוא בוודאי יטיל את האשמה על מישהו אחר=כנראה זה מישהו ממקורבי, אפילו ממשפחתי,אך זה נעשה בלי ידיעתי,ולכן אינני אשם... וכמובן יופיעו מיד הסנגורים["שמעון מהצפון "] בנוסח הקבוע : מילשטיין הוא נפלא, הטוב שבהיסטוריונים,למה אתם שופטים את אופיו[המחורבן] והתנהגותו [הנלוזה],שיפטו את העובדות.זאת הבעיה -העובדות המסולפות והשקריות,וכאשר מעלים מידע שסותר אותן ,"הנפלא" מתחמק ונעלם למחילתו.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
על מה נזעקת? ומחדל המנהרות?
  חזקי שנאן   2/08/14 12:52
כבר לקראת אמצע שנות 2000 התפתח איום מנהרות בדרום עזה כולל פיצוץ מנהרת תופת מתחת למוצב. אחד מבניי היה ב2005 מקד מוצב מול עזה והפצרתי בו כתרגולת קבע להאזין לחפירות ולהיות ב]פק"ל לחייליו מתורגל לאפשרות כזו במוצבו. לאור בקשותיי גם פנה למפקדיו בכתב בעניין סכנת המינהור. אני עצמי פניתי בכתב לגורמים במערכת הביטחון והפוליטית באותו עניין. לוחם הפרט של היום עולה בהכשרתו ובציודו אף על הלוחם של מלחמת יום הכיפורים גם האויב התפתח מאז. אלא שמערכת הפיקוד העליונה ודרכי חשיבתה לא התפתחו, עד היום עיקר האימון הוא במתכונת של המלחמות הישנות נגד צבאות גדולים כך גם התו"ל והדפ"א כאשר למעשה שדה המערכה עבר שינוי עמוק והינו דואלי. לכן כל ניתוח וכל ביקורת חשובה שאולי תמריץ מחשבה ותציל חיי לוחמים. בחנתי את המערכה האחרונה כולל הפרטים הדלים שיש בידי ומצאתי כי בדפ"א אחר שונה חיי עשרות הוי נשמרים.
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
אבל אין בו
  הגינות!!!   1/08/14 22:42
כתוב תגובה ל- הגינות!!!
13
תיעוד יפה ומיוחד...ממליץ...
  שמעון מהצפון   1/08/14 20:57
עבודת הנמלים של התיעוד חשובה ,לתיעוד שרוב עדויותיו דוהות בימים אלו,כאשר הנפשות שפעלו עוברים מעולמנו ,כדרכו של עולם,או שזכרונם מתאייד . אישית ,רובנו שקועים במאבק היומי, ובדריכות מה ילד יום מול עזה.עקב הלחימה החודש. לכן המסקנות הם החשובות. למשל שהדרג המדיני לא הגדיר מטרות במדוייק למספר פרמטרים....אילו כפרי ערבים לפנות ? אילו ערים לפנות ?וההשלכה למלחמתנו היום. האם לנצל משבר טוב לפינוי מוחלט של רפיח ?? האם למחוק 5 ק"מ מהגבול כל בית ? האם לחזור ולבדוק עם בית המשפט העליון את נושא סירוס כוחות הבטחון לפגוע בבתים שם בעבר ??..ולהעמיד את בית המשפט במשמעות הנזק שבוצע למדינה ??? האם למגבלות בית המשפט לנושא בטחון מדינת ישראל יש משמעות ? ואם יש מדינאי שיש לו בשיפולי בטנו גרעין של אומץ להעביר סיוע חוקי בכנסת ??? האם תפקידו של היועץ המשפטי הוא לחסום את הצבא ? או ליעץ לקבינט איך לפתור את המכשולים ,כדי לבצע מטרות מדיניות ?
כתוב תגובה ל- שמעון מהצפון
14
שפרה מילשטיין יא מהבולה
  לוחם ותיק יגור   1/08/14 21:21
נתפשת כבר פעם בהתחזות[ פרשת קבלות] ולא הפנמת את הלקח ??תפסיקו להתחזות ,זה מגעיל ומעיד על חוסר בטחון עצמי,אז נא לגנוז את דוד נ ואת חבר קיבוץ יגור[המתחזה],ושלפי את אורי החוצה,לפני שלושים שנה הוא התנהג אחרת , אמנם קישקש אך לא היה שפן.. הזהו אורי ??
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
15
כבכל שבוע,פרק מרתק .תודה לך.
  דר'מ,אתה אמיץ!   1/08/14 21:35
אמנם הדברים נדמים רחוקים בזמן מימינו אלה, אולם הם מסבירים הרבה על התפתחות ההתנהלות בדרגים הצבאיים והאידאולוגיים ולכן כל כך חשוב להביאם.
תולדות המדינה הזו רצופים פרשיות.
ברור כי טואטאו דברים אל מתחת לשטיח, נכתב נאראטיב שהושפע מהאידיאולוגיה השלטת עד ה"מהפך" .
מי שקרא בספריך אולי ידע כל זאת. אך לכל האחרים כיום ניתן לקרוא את הדברים באכסניה זו.
טוב שיש -עדיין-אינטרנט חופשי!
תודה לך דר' מילשטיין ושבת שלום.
כתוב תגובה ל- דר'מ,אתה אמיץ!
ידיעת ההיסטוריההאמיתית של צה"ל
  אורי מילשטיין   1/08/14 22:04
ומלחמותיו תאפשר לנו לפתח תרבות ביטחון מעמיקה וכך להשביח מאוד את צה"ל ואת תפקודו שהיום הם די בינוניים בניגוד לתעמולה סביבו.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
פרק משעמם- זאת תכנית ד'?
  חברי קיבוץ יגור   1/08/14 22:15
לא הבנת את מטרות התכנית,כתוב יובשני ומרדים....מצויין ,זה מבריח את הצעירים שלא יקנו את הרעל שלך נגד צה"ל. והעיקר=פונדק ידידך הפקיר למוות את לוחמי ניצנים,מעניין את מי תפעילו עכשיו לכתיבת הגידוף=אידיוט??מי יחליף את דוד נ?אולי אור אור אולי דן דן? קדימה מילשטיינים.
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
פרק משעמם, אבל קראת עד הסוף!
  ראומה   1/08/14 23:31
כתוב תגובה ל- ראומה
המטומטם מיגור מגיב בלי
  לקרוא!   2/08/14 06:22
אופייני לחבורה שהוא חלק ממנה ושהרסו כל חלקה טובה בישראליות. אם היה מדובר על בו אפשר היה להגיב ברחמים. אבל מדובר בחבורה שלמה המהווה גדול ממאיר לישראל.
כתוב תגובה ל- לקרוא!
המטומטם מאפעל שוב מגדף
  לוחם ותיק יגור   2/08/14 13:00
שפרה את מאכזבת.חשבנו שלמדתם לקח, אך בעלך החולה ניצל את העובדה שישנת והשכם בבוקר חמק למחשב וחזר לסורו.הוא לא מסוגל לבלום את עצמו,למחלה של אורי קוראים תיסמונת טורט.תפסיקי את החיפוי האיש זקוק לטיפול דחוף.הוכיחי שאת המבוגר האחראי.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
נו באמת ראומה-שפרי ,עדכני
  חברי קיבוץ יגור   2/08/14 09:12
שוב אותן תגובות סכמטיות,מרובעות,מה עם קצת שאר רוח? אנחנו מתגעגעים לסינדרלה הפואטית...
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
פרק משעמם- זאת תכנית ד'?
  חברי קיבוץ יגור   1/08/14 22:15
לא הבנת את מטרות התכנית,כתוב יובשני ומרדים....מצויין ,זה מבריח את הצעירים שלא יקנו את הרעל שלך נגד צה"ל. והעיקר=פונדק ידידך הפקיר למוות את לוחמי ניצנים,מעניין את מי תפעילו עכשיו לכתיבת הגידוף=אידיוט??מי יחליף את דוד נ?אולי אור אור אולי דן דן? קדימה מילשטיינים.
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
יש האידיוטים מיגור חזרו להגיב
  דוד נ   2/08/14 10:03
כתוב תגובה ל- דוד נ
דוד נ המתחזה חזר להפליץ
  אלפרדו ב' הצעיר   2/08/14 13:06
אך האהבל לא יודע שכתובת ה-ip של דוד המקורי היא66.249.93.69. ושל האידיוט המילשטייני-79.180.53.177,אז שפרה טפלי בגולם השני שאת האפוטרופסית שלו\שלה...
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
16
מה עם פרץ מהדרום ??
  אלפרדו ב' הצעיר   1/08/14 22:52
אחרי שנחשפו דוד נ והמתחזה לחבר קיבוץ יגור, הופיע ביעף במקומם "שמעון מהצפון" אלא שהוא תרבותי ומיושב[לא מקלל -אידיוט..]לכן אורי -שפרה צריך מישהו תוקפן לאיזון.מה דעתך על "פרץ מהדרום" ??
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
שמעון מהצפון הוא - קלינסקי
  חשדנית   2/08/14 08:38
קל מאוד לזהות, על פי שיטת הפיסוק המיוחדת שלו (רווח לפני פסיק או נקודה)... שיטה שלא יצליח להפטר ממנה גם אם ינסה מאוד...חחח זה פשוט בטבע שלו. והנה עוד דוגמא, בחתימתו של קלינסקי:

news1.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
ברית הדחויים המתוסכלים
  צייד מתחזים -יגור   2/08/14 13:15
איתור מבריק חשדנית, השמאלן הקיצוני קלינסקי והימני הקיצוני [שמאלן לשעבר]מילשטיין חברו יחדיו. בגדול שניהם אנרכיסטים דפוקים ברמות..... לבקשת חברי הבוגרים התחלתי לבדוק לעומק את כתובות המגיבים באתר וכבר בשלב א' יש מימצאים מפתיעים.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים -יגור
יש תקוה --המילשטיינים הפנימו
  חברי קיבוץ יגור   2/08/14 09:38
כי הטקטיקה הקודמת שלהם= מגיבים מתחזים שמקללים ומחרפים את בני הפלוגתא שלהם,נכשלה כשלון חרוץ.אולי עתה יתנהלו באתר דיונים תרבותיים[ולא הפיגור של "אידיוט, אידיוט"...].ימים יגידו.
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
תמיד יש
  תקווה   2/08/14 18:36
כתוב תגובה ל- תקווה
17
שערוריה לפרסם בימי מלחמה אלה
  פשקוויל כזה !!!!   2/08/14 10:00
רק נבלות בעלי מגמה פוליטית ימנית קיצונית מסוגלים בימים קשים אלה של מלחמה בגבולות רצועת עזה ,מלחמה בה נהרגים מידי יום חיילי צה'ל . לכתוב כתבי פלסטר שיקרים בגנותם של אלה שלחמו ושחררו את ישובי עוטף עזה של היום ....... הב ו ז - ל כ ם !!!!!!
כתוב תגובה ל- פשקוויל כזה !!!!
שערוריה שאני מגיב לך אידיוט
  חייל   2/08/14 20:19
כתוב תגובה ל- חייל
18
אזהרת אמינות
  קבלות   2/08/14 11:00
news1.co.il news1.co.il מתוך המחקר ייאנוש ברק news1.co.il נא לשים לב לכתובת הip של המעריצה מתגובה 3 היא זהה לכתובת ה ip של "ההיסטוריון " מילשטיין זה מראה על רמת האמינות שלו ולו פחות על היכולות השכלית שלו "היסטוריון ״ צבאי ואפילו לא יודע לשלוח מייל בדוי בלי שהתגלה , ואחר כך הוא יועץ איך לנהל קרבות וטוען שאחרים רמאים איך החברה אומרים רב״ט מושתן כתוב תגובה ל- קבלות
כתוב תגובה ל- קבלות
19
ביבי לשגריר ארה"ב : "אל תפקפקו
  חשדנית   2/08/14 11:16
בי"
מתוך טמקא:

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם שגריר ארצות הברית בישראל דן שפירו... על פי גורמים המעורים בשיחה, נתניהו אמר לשפירו כי ממשל אובמה "לעולם לא צריך לפקפק בי שוב", וכי וושינגטון צריכה לסמוך על שיקול דעתו בלחימה מול חמאס. נתניהו הוסיף כי הוא כעת מצפה לתמיכתה המלאה של ארה"ב ומדינות אחרות."
ynet.co.il

פירוש רש"י:
נתניהו לארה"ב - אל תפקפקו בי שוב, אני לא סוכן כפול, אני עובד רק בשבילכם, תסמכו עלי !!

כתוב תגובה ל- חשדנית
20
הצביעות: אבחנה בין דם לדם
  חשדנית   2/08/14 11:34
שימו לב ל'טיפול' של BBB בשני האירועים השונים של חטיפת גופות חיילים.
- במקרה הראשון, החמאס חטף את החייל שאול אורון הי"ד, ואז מיהרו לשכנע את המשפחה לשבת שבעה גם ללא גופה, כנראה הבטיחו להם שיחזירו את בנם בהסכמים שאחרי המלחמה, אולי ביחד עם שחרור 1000 מחבלים של החמאס מהכלא
- במקרה השני, החמאס חטף את החייל הדר גולדין, בן אחותו של שר הביטחון בוגי יעלון. במקרה הזה BBB הפכו עולמות !! הרסו את רפיח ואפילו ערבו את אובמבה כדי שיצהיר שצריך להחזיר את החייל מייד וללא תנאים. כנראה שזה עזר, וצה"ל בדרך למצוא אותו (כך לפחות השתמע מהדיווח של אור הלר בערוץ 10 מלפני כמה דקות)
הבנתם ?
כתוב תגובה ל- חשדנית
21
יחי אידיוטי יגור. אולה!
  דוד נ   2/08/14 13:25
כתוב תגובה ל- דוד נ
22
כפיים לאידיוטים מיגור,בראבו
  דוד נ   2/08/14 13:48
כתוב תגובה ל- דוד נ
23
מילשטיין, ידוע לך בוודאי שכל
  חשדנית   2/08/14 13:53
המגיבים כאן נגדך הם אדם אחד בלבד ושמו קלינסקי. הוא מגיב בשמות שונים כמו אלפרדו ב' הצעיר, חבר קיבוץ יגור, שמעון מהצפון, ועוד. נראה, שהאלצהיימר עלה לו לראש...חחח
כתוב תגובה ל- חשדנית
חשדנית, לפחות שמעון מהצפון
  אורי מילשטיין   2/08/14 14:50
אינו קלינסקי. השאר אינני יודע. מכל מקום ל"לוחם מיגור" ל"אלפרדו ב'" ול"אלפרדו הצעיר" שהם כנראה אותו אדם, ואם את אומרת ששמו קלינסקי, שיהיה קלינסקי, אינני מתייחס ואינני קורא מה הוא כותב. אם עוד שם כותב בסגנון האשפתות שלו, גם אותו אינני קורא. את השאר אני קורא, גם הביקורתיים ומשיב להם.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מפקד "שועלי שלשום "
  אלפרדו ב'   2/08/14 15:55
מילשטיין התמנה למפקד יחידת "שועלי שלשום" - הפרשנים שמנסים לנתח את מהלכי צה"ל במבצע "צוק איתן" על פי לקחיהם ממלחמת העצמאות...הזוי?אלוף ההזויים ,פון קלאוזביץ החדש...עאלק.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
אבי אבות המתחסדים
  אלפרדו ב' הצעיר   2/08/14 16:02
לא קורא?קורא באבו-אבוה,וזועם,אך אינו מסוגל להתווכח עם מישהו ששם אותו בכיס הקטן ומכיר את הטריקים והשטיקים שלו.מכמיר לב לראות איך מילשטיין הזקן כמהה לקבל מחמאה,וכאשר מגיעה אחת כזאת..נדירה,..הוא נרגש ויוצא מגדרו כדי להודות לפראייר,..מסכן...יהודים רחמו רחמו.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
גם 'שמעון מהצפון' הוא קלינסקי
  חשדנית   2/08/14 19:07
שים לב לשיטת הפיסוק שלו - רווח לפני פסיק או נקודה, בדיוק כמו שקלינסקי רגיל...
כתוב תגובה ל- חשדנית
אם יש לך הערה תכתבי לעניין
  שמעון מהצפון   2/08/14 23:30
שמי שמעון ,ואינני יודע על מה את מדברת ההערות הנלעגות כאן לגופו של אדם ,הן לא מכובדות אני הגבתי ,כי חשבתי שמילשטיין אוסף בסיזיפיות רבה ,חומר ארכיוני עצום ,לפני שיתנדף מדעיכתם של לוחמים.. ואני אחד מהם. שמך מעיד על עצמך,שאמון בבני אדם קצת חסר בך. אבל את תצטרכי לחיות עם זה את שארית חייך במקום להינות ממה שיש לך אל תענישי עצמך יותר ממה שאת חייבת
כתוב תגובה ל- שמעון מהצפון
קשקשן, אני מזהה את הסגנון שלך
  חשדנית   3/08/14 10:25
מקילומטרים... אדם יכול לשנות את שמו, אך לא יכול לשנות את סגנונו, את הדרך שבה הוא כותב, את הדרך שבה הוא חושב ואותה מעביר אל הנייר/מחשב, בפאתוס-סמולני נמלץ שהתחפש לימין, גם לא את הדרך שבה הוא רגיל להקליד עם רווחים לפני נקודות ופסיקים כמה שינסה להסתיר. קלינסקי, גם עם אלף שמות בדויים, לא תוכל להסתתר ממני...חחח
כתוב תגובה ל- חשדנית
24
כפיים לאידיוטים מיגור.ברבו
  דוד נ   2/08/14 17:43
כתוב תגובה ל- דוד נ
התאומים דוד ואורי
  אלפרדו ב'   2/08/14 19:41
כמה שהם דומים. מילשטיין אתה לא קולט ש"דוד נ" המדומה גורם לך נזק תדמיתי כבד. ואולי זה בכלל מילשטיין עצמו ? ואללה מי שמכיר אותך יודע שהתנהגותך דומה לעתים להתנהגות של חולי שסעת[סכיזופרניה],יש את מילשטיין הרציני והמיושב,אך יש גם את מילשטיין הפרוע שמגדף בחוסר שליטה.אז "דוד" זאת האישיות הפסיכית?? שפרה,דחוף לטיפולך...
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
25
שוב התברר: חיל האוויר כשל
  חשדנית   2/08/14 18:19
כמו במלחמת יום כיפורים כך במבצע צוק איתן התבררה האמת המרה - חיל האוויר לא מילא אחר הציפיות ממנו. הוא כשל בהגנה וגם בהתקפה. הנה הפרטים:

1. חיל האוויר לא הצליח להתמודד עם ירי רקטות לעבר ישראל. הם ממשיכים לירות עלינו יותר ממאה טילים/פצמ"רים כל יום במשך כל ימי המלחמה
2. חיל האוויר לא הצליח להתמודד עם המינהרות, גילוי או פיצוץ שלהן.
3. חיל האוויר לא הצליח להכות באוייב בגלל ההרתעה שיצר החמאס עם 'הלא מעורבים' שחיפו על המחבלים ועל מפקדותיו (בי"ח שיפא דוגמא אחת)

למרות זאת, חיל האוויר קיבל תקציבים בשפע. שפכו עליו מיליארדים... עד כדי כך שלא נשאר כסף לחיל היבשה ואפילו עצרו את כל האימונים למילואימניקים...

להבא, אסור יהיה להסתמך על חיל האוויר ובמיוחד לא על מפקדיו הרברבנים. לא נשכח את מפקד חיל האוויר אמיר אשל, שרק לפני חודשיים ניסה לקושש עוד תקציבים לחיל שלו:
מתוך NEWS1:
"אשל גילה, כי לחיל האוויר יש כיום מה שכינה "יכולת התקפית חסרת תקדים של אלפי מטרות ביממה באופן מדויק. את היכולות שלנו הכפלנו כבר פעמיים בשנתיים האחרונות. זה לא רק עניין כמותי; זה מתחבר לאיכויות מודיעיניות שנותנות כתובות במאמץ ההתקפי הזה. חיל האוויר של סוף 2014 יודע לתקוף בפחות מ-24 שעות את מה שהוא עשה ב-33 ימים בלבנון השנייה. האיכות גם השתפרה בסדרי גודל גדולים. חיל האוויר יכול לעשות ב-12 שעות את מה שהוא עשה בשמונה ימים בעמוד ענן."...

news1.co.il

במבחן התוצאה - לחיל האוויר אולי יש יכולות אבל הוא לא יכול להשתמש בהן במלחמות... אז מה עשינו ?
כתוב תגובה ל- חשדנית
טכנית דווקא חיל האויר השתפר
  שבץ חלובה   4/08/14 19:38
לאין שעור אבל פוליטית ידיו כבולות בגלל חוקי מלחמה וכל מיני מגבלות משפטיות. בבעיות שיש לחיל האויר גם החי"ר לא מסוגל לטפל ביחד חופשית כי מיד אובמקה וכל יפי הנפש יורדים עלינו. זאת מלחמה בעיתית שאין לנו בשבל זה פתרון איך לטפל בה. בענין הזה החמס שם לנו מאט כי לו מותר להיות ילד רע כי הוא לא מדינה אלא אירגון טרור ולנו בתור מדינה אסור להגיב לפי הכללים שלו. לא יפה שאת מקניטה את ראשי הצבא שלנו. גם אם את היית מפקדת היו לך את אותן הבעיות ואני לא יודע איך היית יוצאת מהן. נכון אפשר להלחם איתם בשיטת הפינצטה אבל זה יעלה לנו בהרבה הרוגים. ביבי חס על החיילים שלנו כי לא מסוגל לעמוד בלוויות.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
26
בקשה לאורי מילשטיין
  יוסף60   2/08/14 18:59
נשמח מאד אם תתייחס באחד המאמרים הבאים לתפקוד של צהל במבצע צוק איתן . קראתי כבר מספר הערות שלך שאתה טוען שהתפקוד בינוני ומטה ואשמח לקבל דוגמאות לכך. תודה
כתוב תגובה ל- יוסף60
יוסף ראוי להמתין לסוף המבצע
  אלפרדו ב'   2/08/14 19:31
הרי ממילא מילשטיין ישמיץ את צה"ל בגסות,אז תנו להשלים את המשימות,לקבור את החללים ולנחם את המשפחות של הגיבורים שיצאו כדי להגן על "בטטת הכורסה" מרמת אפעל וחבר מרעיו.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
האידיוט מגיב ! ישששש
  חייל   2/08/14 20:24
כתוב תגובה ל- חייל
אורי הגיבור אולי תתחלף עם הדר
  חברי קיבוץ יגור   2/08/14 21:03
מילשטיין אתה הרי גיבור מופלא ואוהב ישראל אולי תתנדב להחליף את הקצין הפצוע הדר גולדין הנמצא בשבי החמאס? אבל אתה זקן חולה,וגם נמושה.אז אולי "החייל"[דמיקולו]יתנדב במקומך ??
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
אוי אתה אידיוט,נאצי באופיך.
  דוד נ   2/08/14 21:40
כתוב תגובה ל- דוד נ
יוסף, ראה שני סרטי וידאו
  אורי מילשטיין   3/08/14 09:09
בניוז1 בהם אני מתייחס למבצע צוק איתן. הסרט השני מוצג עכשיו בעמוד הפותח
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
ראו תגובה 29 -נפוח ופטאטי
  אלפרדו ב' הצעיר   3/08/14 15:31
מילשטיין אתה מגוחך,אז לקחת "עורכות " את אופירה לוי ויהודית אוריה, נו באמת ,אתה מתחרה בלואי דה-פינס??
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
27
מהתגובה האחרונה של מי שמכנה
  דוד נ   2/08/14 21:47
עצמו "לוחם מיגור".מהיום אני מתייחס אליו כיהודונאצי באופיו ,התנהלותו ודרכי פעולתו. אני קורא לכל מי שרוצה להגיב לדבריו כאן ,שיזכיר תמיד בתחילה את גישתו הנאצית לכל עניין ודבר של אותו יהודונאצי.
כתוב תגובה ל- דוד נ
כאשר הקאפו מאבד שליטה
  לוחם ותיק יגור   2/08/14 22:36
הוא קורא ליריביו נאצי. מילשטיין איכה הדרדרת ? לאיזה שפל ירדת ?אלה אנשיך -דוד נ הסוטה,החולה בתסמונת טורט ? עצוב לראות איך זקנתך מביישת את נעוריך...
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
דוד נ= , הוא גם "חייל"
  אלפרדו ב' הצעיר   2/08/14 22:48
מרוב כעס שכח הטמבל שהוא מגיב מאותה כתובת .79.180.53. עכשיו אנחנו יודעים מי אתה."חייל" ברוסית הוא הומו.ואתה בטח "חייל עם חליל"=שזה הומו פאסיבי מוצץ...אלה נערי מילשטיין..
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
28
פונדק היה היחידי שהודה בטעויות
  שבץ חלובה   3/08/14 00:23
שלו וגם ביקש סליחה עליהן. אבידן אף פעם לא הודה בשום דבר לא ביקש סליחה מאף אחד ומת עם חיוך של שביעות רצון על פניו. פונדק טעה או שגה בתום לב בין היתר כתוצאה מזה שהולך שולל ע"י פיקודיו השונים אבל ברגע שעמד על כך לא היסס לבקש סליחה ולהתנצל. בשבילי פונדק הוא זכאי בבחינת מודה ועוזב ירוחם ומי שאשם זה אבידן שהיה מפקדו של פונדק שעירבב פוליטיקה מפלגתית עם שיקולים צבאיים וככה הגיע לידי הפקרת ניצנים. אבידן התבלבל וחשב שמלחמת השחרור זה המשך המהפיכה הקומוניסטית הרוסית שגם שם התחשבנו עם כל מיני פרקציות פוליטיות שלא הלכו לפי הזרם השליט.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
29
מופע הבידור של הקיץ
  אלפרדו ב' הצעיר   3/08/14 09:18
כאן באתר=אופירה לוי מצלמת את מילשטיין הישיש,הנפוח מחשיבות עצמית,מסביר ברצינות תהומית מדוע נכשלו רבין ושרון בעזה, ובעיקר מקונן על שמילשטיין לא מונה במקום שני הפשלנים.הייתם מאמינים? אולי ניתן לו לנהל את בית גיל הזהב ??
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
30
לסיכום=אבידן מח"ט מעולה
  לוחם ותיק יגור   3/08/14 16:27
הטוב במח"טים של תש"ח. פיקד על הבצעים החשובים ביותר במלחמה=מבצעי ההכרעה מנחשון ועד יואב. יפונדק לעומתו מג"דכושלן ומשלשל...מחדלטור.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
לסיכום היה אידיוט כמוך-אבידן
  דוד נ   3/08/14 17:59
כתוב תגובה ל- דוד נ
דוד נ - -חזור לגן העצמאות
  אלפרדו ב' הצעיר   4/08/14 09:56
וחפש שם סטוצים. הגם מילשטיין חבר בקהילה הגאה?.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
31
בערוץ 10 מתחילים לאתרג את ביבי
  חשדנית   3/08/14 16:39
בערוץ 10 עכשיו, בתכנית של רפי רשף - הסמולנים מתחילים לאתרג את נתניהו... מדברים על זה שהוא לבד, שהוא בודד בצמרת, נמצא לבד בחדר עם ספר, כל השרים נגדו (חוץ מארדן ויעלון), אין לו עם מי לדבר, וכמה שהוא מסכן.... בקיצור, התחילו לאתרג את ביבי...
עכשיו, כשכולם מבינים בשביל מי ביבי עובד, מנסים להגן עליו מזעם העם וזעם הליכוד, מנסים להגן עליו מהפיכה בתוך המפלגה !
אז בשביל מי ביבי עובד ? עכשיו זה ברור, בטח לא בשביל הימין...סוכן כפול של אירו-ארה"ב עומד בראש מדינת ישראל !!
ז-ו-ו-ע-ה
אין פלא שהוא דאג למנות את פיירעס לנשיא המדינה...ואת גנץ לרמטכ"ל...כולם כולם עבדים של אמריקה
כתוב תגובה ל- חשדנית
מילשטיין מאתרג את בי-בו
  לוחם ותיק יגור   3/08/14 19:25
זאת ממשלת הליכוד עם ההדר הז'בוטינסקאי המחורבן שלך מילשטיין.הליכודניקים הנמושות ביבי ובוגי[ממשלת "בי-בו" ]לא הצליחו במשך חודש, עם כל הצבא הסדיר,חיל האויר והיח' המיוחדות לחסל ארגון טרור סוג ב'.רבין ושרון שאתה שונא היו עושים זאת תוך שבוע. ועל מה תרצה עכשיו במרכז מורשת בגין ?על מבצע "צוק רעוע"? נחשפה ערוותם של פטרוניך עלובי הליכוד,הרבה פאקה פאקה [כמוך] ומעשים אין... איסטרא בלגינא קיש קיש קריא.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
ביבי סוכן אמריקקי
  חשדנית   4/08/14 13:09
הסיבה שביבי מעז להתעמת עם אובמבה, המוסלמי השחור מהבית הלבן, היא שאובמבה הוא מהדמוקרטים, ואילו ביבי הוא סוכן מטעם הרפובליקנים. בקיצור, ביבי סוכן של הרפובליקנים - בישראל ובארה"ב
אני לא אתפלא אם בסיום תפקידיו בישראל, יקודם הסוכן הבכיר ביבי, לתפקיד רציני במימשל האמריקקי. בדיוק כמו שנגיד בנק ישראל סטנלי פישר (עוד סוכן מטעם) קודם לתפקיד סגן יו"ר הפדרל ריזרב בארה"ב...
כתוב תגובה ל- חשדנית
32
אזהרה: הסבא, הבן והצעיר מיגור
  חבר קיבוץ יגור   3/08/14 18:05
עברו שטיפת מוח נאצית בקיבוץ, אם הם מסוגלים לומר למישהו- לך תהייה שבוי בעזה.. רק בגלל שדעותיו לא מתאימות לדעותיהם - אני מודיע בהכנעה,ששטיפת מוח זאת זה לא היתה באחריותי. מבקש מי כל מי שחושב להגיב להם , שיקח זאת בחשבון.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אתה לא חבר יגור אתה מאפעל
  החברים מיגור   3/08/14 22:11
מהמחילה המצחינה של משפחת מילשטיין שכירי הליכוד.כמו מנהיגם ביבי הם רק מדברים גבוהה גבוהה ותרומתם למדינה אפסית, ותמסור ד"ש לחברך דוד נ ההומו -אתם הרי חולקים אותה כתובת ip ובטח גם אותה מיטה.
כתוב תגובה ל- החברים מיגור
33
הליכודניקים של מילשטיין
  לוחם ותיק יגור   3/08/14 20:38
ביבי ובוגי חדלי האישים=גיבוריו של מילשטיין הפכו את צה"ל לצד"ל-צבא דישדוש לישראל. מדשדשים בפאתי עזה כבר 26 ימים....מעניין איך יציג את הביזיון שכיר הליכוד אורי מילשטיין ?? מה היה אומר על זה ז'בו ? הדר.בית"ר, אצ"ל...פחחח
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
34
מילשטיין הצבוע
  אלפרדו ב'   4/08/14 08:53
ואת מי משמיץ מילשטיין בסרט על תיפקוד המנהיגים בעזה? כמובן שאת יצחק רבין. אף מילה על "צוק איתן" הביזיון המחפיר של ביבי האפס -הלום הקרב,הכשלון הגדול ביותר בכל מלחמות ישראל.ברור,אם יבקר יסולק ממכון ז'בוטינסקי וממרכז מורשת בגין.זהו מילשטיין הפחדן, המוטה פוליטית,רודף הבצע והשלמונים.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
35
מילשטיין נעלם ונאלם
  לוחם ותיק יגור   4/08/14 12:39
מפיק לקחי המלחמות המהולל והגיבור ללא חת, מבצע צוק שבור הסתיים ,מצפים לסרט בהפקת אופירה לוי בנושא :איך הפך ביבי את צה"ל לצמ"ן[צבא מישגל נסוג],קדימה נראה אותך היסטוריון החצר..
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
אתה כבר מקרה אבוד,הידד....
  חבר קיבוץ יגור   4/08/14 16:49
אתה כבר לא אחראי למעשיך, כל בית דין יקבל טענה זאת. סוף סוף נפתרנו ממך , נותרו עוד 2 אידיוטים במשפחתך(או לפחות משתמשים במחשב שלך), הסימפטום שלך כבר אצלהם בגלל קשר הגנים .
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
דוד נ ההומו רוצה את יגור
  אלפרדו ב' הצעיר   4/08/14 21:33
הוא משתוקק להיות "חבר קיבוץ יגור " בכל נפשו ומאודו אך מה לעשות וכתובת ה-ip חשפה אותו[מתחזה טמבל ופרימיטיבי..].אין לך סיכוי טמבל =יש לנו סנן שמזהה מיד סוטים ומטומטמים.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
ירה בגמל וקורא לעצמו לוחם ?
  ההומו מיגור   5/08/14 08:20
איכחס.כנראה שהישגו היחידי בחיים ,זה להביא עוד 2 אידיוטים לעולם הזה.
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
36
דרוש: שם למלחמה
  חשדנית   4/08/14 18:05
כמובן ש'מבצע צוק איתן' הוא לא שם מתאים למלחמה שמתנהלת עכשיו. לכן, צריך לבחור שם חדש ומתאים. הנה ההצעות שלי:

1. מלחמת הפסקות האש (היו 7 כאלה)
2. מלחמת עזה השלישית (אחרי עופרת בחושה ועמוד עשן)
3. מלחמת עבודה בעיניים
4. מלחמת המינהרות
5. מלחמת 'עזה תחילה' (באדיבות: יצחק רבין שר"י)
6. מלחמת שלושת הביבים BBB (ביבי, בוגי, בני)
7. מלחמת כיפת ברזל
8. מלחמת צוק קשקשן

מגיבים יקרים, באיזה שם אתם בוחרים ?
כתוב תגובה ל- חשדנית
ההצעות שלך חסרות מעוף
  אלפרדו ב' הצעיר   4/08/14 19:17
השם המתאים ביותר: "מלחמת משגל נסוג", יצאו להבקיע את קרום הבתולים של תנועת החמאס ולחדור לעומק, אך נרתעו ולאחר פתיחה ראשונית[2 ק"מ], נבהלו מזעקות הבתולה וקרוביה,נסוגו וגמרו בחוץ. נקווה שבקרוב יהיה שלב ב' ונקרע את הבתולים עד תום.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
סוטה !
  חשדנית   4/08/14 21:21
כתוב תגובה ל- חשדנית
37
גם מילשטיין בנסיגה נפל למקום 7
  חברי קיבוץ יגור   4/08/14 19:22
הידד, הוא צונח לאחור ומקווים שייעלם סופית...
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
על אפך וחמתך האידיוט מיגור
  חבר קיבוץ יגור   4/08/14 21:38
יש מי שיקרא את מחקריו של ד"ר מילשטיין ויגיע למסקנות הנכונות. אנו תקווה שאתם "חברי" הקיבוץ -- 3 האידיוטים , תפסיקו לקרוא..... במחשבה שניה , המשיכו, המשיכו לקרוא להתרגז , בין כה וכה אתם לא משכנעים אף אחד- אידיוטים מושלמים שכמותכם.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
דוד נ ההומו מתחזה לחבר יגור
  חברי קיבוץ יגור   5/08/14 08:14
הסוכן המילשטייני המסכן נחשף בקלונו.הפעם חשפנו בבירור את השיטה הפסולה של אורי מילשטיין=התחזות שיטתית,הטחת חרפות וגידופים מבחילים במתנגדים,והיתממות-אנחנו צדיקים זה לא אנחנו...זה האיש מילשטיין וזה פרצופו האמיתי הכעור.וכמובן כאשר נחשפו מעלליו הוא בורח ומסתתר.והעיקר=מי שהפקיר את לוחמי ניצנים למוות -הוא המחדלטוריצחק פונדק,והוא שכר את מילשטיין לסלף את העובדות ההיסטוריות.
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
38
נחשף ! שטייניץ כרגע בגלי צה"ל
  חשדנית   5/08/14 07:27
בלי לשים לב, חשף את המטרה העיקרית של המבצע בעזה, שהיה אמור להיות מבצע נקודתי, ז"א מבצע 'לייט'. וכך הוא אמר:

"מטרת העל שלנו במבצע הייתה - כיבוד הסכמים קודמים"

ולמי שלא הבין - 'מטרת העל' של המבצע הייתה להשלים את ההבטחות לחמאס במבצע עמוד ענן, אלה שלא בוצעו עד כה, ביניהן - סיום המצור הימי על עזה והתחלת העבודות על שדה הגז.

הבנתם ?
בשביל זה נהרגו 64 חיילים ומאות נפצעו.

ועכשיו, שבץ חלובה, אני מחכה להתנצלותך !
כתוב תגובה ל- חשדנית
הנה ההוכחה :
  חשדנית   5/08/14 09:51
player.glz.co.il

דקה 17:35

שטייניץ מודה - מטרת העל של המבצע היא - כיבוד הסכמים קודמים
כתוב תגובה ל- חשדנית
ביבי מסנדל את השרים בממשלה
  חשדנית   5/08/14 10:38
מתוך רוטר:
rotter.net

"גורם מדיני: הקבינט יצביע על כל הצעה שתכלול ויתורים.
מקורות ישראליים אמרו הערב (שני) כי לא הייתה הצבעה בקבינט לגבי ההצעה המצרית להפסקת האש שתחל מחר ב-08:00, אך כל הפסקת אש לטווח הארוך שתכלול "ויתורים" לעזה, תהיה חייבת בהצבעה."

הבנתם ? כל השרים שיכולים להוות איום לשלטונו של ביבי יאולצו לחתום על הסכמתם לכל 'הויתורים' שביבי מתכנן לעשות לטובת החמאס. ככה שבעתיד לא יוכלו להגיד אני התנגדתי...וכו וכו בדיוק כמו שביבי עשה עם ההצבעה על ההתנתקות בזמן שרון - ביבי הצביע פעמיים בעד ההתנתקות ורק בפעם השלישית נגד, כדי שיוכל להגיד אני התנגדתי להתנתקות, ועל הטיקט הזה לרוץ לבחירות ולנצח. את זה הוא רוצה למנוע מליברמן, בנט, סער וכל מי שיכול לאיים על שלטונו בעתיד...

'הויתורים' שביבי מתכנן לעשות לחמאס בעזה הם לא באמת 'ויתורים' אלא תכנית סדורה ומאורגנת שתוכננה ביחד עם ארה"ב עוד לפני שהתחיל 'המבצע' (שהיה אמור להיות 'נקודתי' אבל נסחב יותר בגלל שהחמאס רצה לנצל את ההזדמנות, ולא עמד בהסכמים שנעשו אתו לפני כן). הויתורים הם:

- פתיחת כל המעברים היבשתיים (כולל ברפיח המצרית)
- הקמת נמל ימי ושדה תעופה
- התחלת העבודות על שדה הגז שנגנב מישראל ע"י ברק וניתן לפלסטינים
- שחרור מחבלים כולל משוחררי שליט שנעצרו שוב
- וכרגיל - עוד אספקה של הררי דולרים במשאיות ברינקס, כולל משכורות למחבלים, מלט, ברזל (לטובת עוד מנהרות וקאסמים) מזון, פירות וירקות, תרופות ומנות דם של יהודים שתרמו במד"א ללא ידיעתם לטובת המחבלים...
- והכי חשוב - הכרה בשלטונו של החמאס-האחים המוסלמים בעזה.

בקיצור, שלא יעבדו עליכם בעיניים. כל המבצע הזה היה המשך של המבצעים הקודמים של ביבי - עמוד ענן והמרמרה, שמטרתם הייתה לרמות את עם ישראל כדי שאפשר יהיה להשיג הישגים לטובת החמאס, בעיקר בגלל האינטרסים הגלובאליים של ארה"ב באזור.

ועוד פעם - כל שלושת המבצעים של ביבי נועדו למטרה אחת - לקדם את האינטרסים של ארה"ב באזור - להעלות את האחים המוסלמים לשלטון בכל מדינות ערב ולהקים את הח'אליפות המוסלמית החדשה...

ביבי סוכן אמריקקי כבר אמרנו ?
כתוב תגובה ל- חשדנית
39
הומו זאת גאווה-לאידיוט 3# מיגו
  ההומו מיגור   5/08/14 08:14
חוץ מזה מאחר ואתה צעיר,רך וענוג .אחכה לך לילה לילה ליד טרקטור האוליבר - שבמתחם תחנת רכבת העמק אצלנו.כי ראיתי אותך כמה פעמים יושב על ידית ההילוכים שלו.
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
עוד סוטה !
  חשדנית   5/08/14 09:33
כתוב תגובה ל- חשדנית
אלה תומכי מילשטיין הבזויים
  חברי קיבוץ יגור   5/08/14 09:56
כל מילה מיותרת. שפרה'לה האם ידעת כי אורי הצטרף לקהילה "הגאה "?? יופי שפרה -מילשטיין בתחת - תרתי משמע.ופונדק הפקיר למוות את ניצנים... ועכשיו נראה מה יכתוב אורי-בורי על הביזיון של מלחמת "צוק נפול " =הכשלון הגדול ביותר של צה"ל ב-67 שנןתיו.... בהנהגת ממשלת הליכוד=הדר,בית"ר , תלחי,ז'בו מתהפך בקברו..פחחחח..
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
מסקנה."הלוחם" בגמלים הוא הומו
  חבר קיבוץ יגור   5/08/14 11:31
מעניין , נקודה זאת עלתה אצלנו כמה פעמים, עכשיו יש אישוש , הגיבור הגדול "לוחם ותיק יגור" נלחם בגמלים - אכן גיבור מה זה גדול... wow . יחד עם זאת הוא נלחם בתיסכוליו המיניים כפי שנרמז כאן לא אחת , אבל לא כל כך מצליח כמו עם הגמלים. אז הבה נרים כוסית לכבוד "גיבורנו" זה -הלוחם בגמלים. לתפארתו ולתפארת קיבוצנו, קיבוץ יגור .
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מעניין, היה בן זוג של יערי ?
  חשדנית   5/08/14 12:32
קיבוץ יגור היה הקיבוץ הראשון של תנועת 'השומר הצעיר' שמנהיגו היה מאיר יערי. מעניין אם יערי 'לימד' את חברי הקיבוץ ביניהם חבר קיבוץ יגור שמגיב כאן, מה זה הומו...
ולמי שלא יודע - יערי היה הומו.

כך לפחות עולה ממחקרה של ד"ר אביבה חלמיש, מהמחלקה להיסטוריה, פילוסופיה ומדעי היהדות של האוניברסיטה הפתוחה, שכותבת כעת את הביוגרפיה של יערי.

דוגמא אחת:

בהיותו בן 23 יערי כותב במכתב לחברי תנועת השומר הצעיר בחו"ל ובו תיאור חי מאד של סער רגשי ויצרי שתקף אותו בעת שצפה בפועלים שיצאו במחולות..."באותה מכתב", אומרת ד"ר חלמיש, "יש קטע חושפני מאד שבו מספר יערי על לילה שבילה בחברת צעיר בלונדיני על שפת הכינרת. היה זה ליל ירח ודמו של יערי החל לסעור. הוא קם על רגליו משך את חברו, 'בעל פני הגוי', אחריו, השניים פשטו את בגדיהם נכנסו שיכורי התרגשות למים 'לדוג את הירח', ואז כותב יערי: 'גם בו תססו הזיות והנימה הרומנטית פעמה גם בו. פרענו את פניהם החלקים (של המים) והשתוללנו כל עוד נשמה בקרבנו. זרועותיו עוררו בי פחד ותשוקה … ברגע כזה אפשר לארש את המוות'. אלא שאז קרבה אליהם סירה, שהחזירה אותם "אל החיים הריאליים" והם נסוגו בבהלה אל החוף.

בקיצור, יערי היה הומו...והוא עוד היה מושא הערצתם של הסמולנים...חחח בין השאר אלה שמגיבים כאן בשם 'חבר קיבוץ יגור'...איכסססה

מקור:
zeevgalili.com
כתוב תגובה ל- חשדנית
לא לחבר,אל"החייל האמיץ שוויק
  חבר קיבוץ יגור   5/08/14 12:52
מיגור" הגיבור על גמלים פששששש. אליו תפני תמיהתך , שאלתך. תודה על הארת פינה זו בחייו של יערי - עכשיו אני מבין מאין הגיעו ההומואים ליגור ויחד איתם גם תיסכולם המיני - שהוציאו על הרג גמלים ופורקן היצרים בדיר וברפת.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אורי מילשטיין =הומו בארון
  לוחם ותיק יגור   5/08/14 18:21
מכיון שהמתחזה ל"חבר קיבוץ יגור"הוא "דוד נ ההומו" שמתגורר ברמת אפעל,ברור שזהו אורי מילשטיין.עכשיו כל התמיהות מתבררות.יש לנו ענין עם הומו סמוי,זה מסביר את הכפילות הנפשית של הברנש. מסכנה שפרה'לה....מעניין מה קרה בפנימיה בהדסים לפני שנות דור-שם כנראה אורי'לה התהפך והחל לנשוך כריות...
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
אנו כעת 11 הומואים ביגור,אתה
  ההומו מיגור   6/08/14 06:04
מוזמן להצטרף-לוחם דגול,אל תשכח להביא את בני ביתך איתך,הבנתי שהם גם בקטע.יחד ננצח !
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
שכחתי לוחם דגול מיגור,לך
  ההומו מיגור   6/08/14 06:12
נחכה בכניסה לבריכת השחייה.נהייה כמה חבר'ה,נעשה עלייך סיבובים כפי שאתה אוהב ואנו יודעים.בוא בוא נצפה לך .שלך ,ההומואים מיגור.
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
להומו מאפעל דוד נ -מילשטיין
  אלפרדו ב' הצעיר   6/08/14 11:59
אורי ממתין לך בבריכה , אתה גולם אמיתי,לא יודע להתחזות ,חשפת את מילשטיין ודרכי פעולתו המלוכלכות,גרמת לו נזק בל ישוער,הכתם שדבק בו לא ניתן להסרה.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
חשדנית התבלבלת לגמרי
  אלפרדו ב'   5/08/14 19:29
קיבוצו של ההומו יערי הוא מרחביה. קיבוץ יגור שייך לקיבוץ המאוחד ואין לנו שום קשר לשמאל התבוסתן=סוכני ברה"מ הנאלחת.היה לנו חשד שמילשטיין הוא סוטה,ומסתבר שלא חשדנו בכשרים...
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
קשקשן, המייסדים של קיבוץ יגור
  חשדנית   5/08/14 20:50
והמתיישבים הראשונים על אדמותיו, ב-1921, היו אנשי השומר הצעיר (גדוד שומריה ע"ש ואדי שומריה הסמוך לקיבוץ יגור וגדוד ביתניה בהנהגתו של יערי). מאותו הזמן זכור לרעה 'ליל השימורים', אותו לילה שבו דרש יערי להכפיף את שני הגדודים תחת הנהגתו ולגרש את אלה שלא הסכימו. 'המלחמה' בין שני הצדדים באותו לילה הייתה כל כך רעה, עד שאחד החברים התאבד שם

מתוך ויקיפדיה:
"...הגדיל לעשות מאיר יערי מנהיגם, כאשר תכנן למיין את חברי הגדוד, את חלקם לצרף לקבוצת ביתניה ואת חלקם להותיר בחוץ. לכך לא היו יכולים אנשי שומריה להסכים. בוויכוח לילי מר ונוקב, שלימים זכה לכינוי 'ליל השימורים', הואשם מנהיג 'השומר הצעיר' מאיר יערי, בהפצת דעות הרסניות, והוא נאלץ לעזוב בחברת אשתו, אנדה. עד כמה מר היה הוויכוח תעיד התאבדותו של חבר הגדוד, שמואל (מילא) הלר, בן בוצ'אץ', באותו 'ליל השימורים'."

ונראה לי, שאת המסורת הזאת של ויכוחים קשים מכוערים ורעים עד-מוות הוא השאיר בקיבוץ עד היום... וההוכחה הכי טובה היא התגובות של 'חבר קיבוץ יגור'!!
כתוב תגובה ל- חשדנית
40
מי שחושב שהמבצע נגמר-טועה !
  חשדנית   5/08/14 15:59
שיחשוב עוד פעם ! המבצע לא נגמר. כעת יש מו"מ עם החמאס במצרים. אבל, סיסי לא יתן לחמאס כל מה שהחמאס מבקש ולכן החמאס יחזיר בטילים על ישראל. וגם מחבלים ממנהרות.
לא זה לא נגמר, ולדעתי גם לא ייגמר בזמן הנראה לעין.
נראה לי שלא תהיה לנו ברירה אלא להתחיל שוב את המלחמה והפעם - דבר ראשון לחסל את ראשי החמאס. רק כך נוכל להתחיל לדבר אתם...כלומר, עם מי שיישאר...רק כך.
כתוב תגובה ל- חשדנית
וההוכחה לא איחרה לבוא...חחח
  חשדנית   5/08/14 18:23

"הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל קסאם, פרסמה הודעה ראשונה לאחר כניסתה לתוקפה של הפסקת האש שבה נאמר: "המערכה הזו נמשכת. אנחנו עדיין משנסים מותניים וידנו על ההדק".

עוד נאמר בהודעה כי "המערכה הזו לא תסתיים עד שהאויב לא ייכנע לכל הזכויות של העם שלנו ודרישותיו הצודקות. אנחנו מתייחסים לשלב הנוכחי כשלב זמני. ההתנהגות של האויב היא שתקבע את מהלך המערכה".

rotter.net
כתוב תגובה ל- חשדנית
זה לא ממש חדשות...
  אנאליסט   6/08/14 09:08
אין בכך כל רבותא. זאת עמדתם - הייתה לאחר עמוד ענן וכך תישאר עד שיתחולל שינוי פנים-פלשתינאי .
כתוב תגובה ל- אנאליסט
עד שסיסי יכבוש את הרצועה מחדש
  חשדנית   6/08/14 17:51
לא יהיה כל פיתרון פנים-פלסטיני. ונראה לי שזה יהיה הפיתרון הטוב ביותר לכל הצדדים במחנה שלנו, הפיתרון שבו שהרצועה תחזור לשליטה של מצרים.

הנה למה זה טוב לנו:

1. מצרים - לא תיאלץ להתמודד עם אוייב (האחים המוסלמים) על סף דלתה מצפון, כאשר גם עכשיו היא נאלצת להתמודד אתם בדרום (בגבול לוב וסודן), וסיסי לא יצטרך לחשוש ממחבלים מהחמאס על סף דלתו תרתי משמע

2. ישראל - מדינה פלסטינית לא תוכל להתקיים בעזה, וגם לא יהיה מעבר מעזה ליו"ש דרך ישראל, וגם החמאס/הג'יהאד האיסלאמי יחדלו מלאיים על הגבול הדרומי שלנו. העניין הזה יכול לעזור לנו גם במלחמה עתידית עם איראן, אם תהיה

3. אשפ של אבו-מאזן - קיים איום ממשי שחמאס יכבוש אותם בגדה המערבית ויחסל אותם כמו שחיסל את אנשיהם בעזה לפני 7 שנים

4. העולם הערבי הסוני המתון - סעודיה, המפרציות, ירדן, ביחד עם מצרים - שמתנגדים לח'אליפות האיסלאמית, שחמאס חלק ממנה, וקיומה יאיים על המדינות האלה ועל השליטים שלהם בחיסולם.

5. פוטין וכל המחנה שלו - שמתנגד להקמת ח'אליפות איסלאמית שיכולה לאיים גם עליו

בקיצור כולנו נרוויח....חוץ מארה"ב והחברים שלה בקטאר ותורכיה. ועם זה צריך להתמודד...
כתוב תגובה ל- חשדנית
למען הדיוק
  אנאליסט   7/08/14 01:01
ככלל, הפעם אני מסכים לחלוקה הפוליטית - מי בעד/נגד חמאס. יחד עם זאת המציאות הינה מורכבת יותר ולכן למשל, עבד אל-פתאח א-סיסי איננו סבור שהוא צריך לעשות את העבודה למיגור החמאס: עובדה שעד עתה לא עשה זאת למרות עמדתו החד משמעית כלפי האירגון. מה שא-סיסי סימן הוא המתווה שהתרחש זה עתה: שיתוף פעולה הדוק מיצרי-ישראלי, כאשר ישראל פועלת בתוך עזה ומצרים מבחוץ בגיזרה שלה. לדעתי א-סיסי מבין היטב את תפקידו הדסטרוקטיבי של חמאס ,אך איננו רוצה בהרחבת החזית עם האחים המוסלמים (צריך לזכור שעזה היא בסה"כ קוץ בישבן המיצרי ותו לא). לגבי אהוד ברק את שוגה. את כורכת אותו במקום לא לו. אין להשוות את מה שמתרחש עתה עם מה שהתרחש בעמוד ענן - שם היה צורך להגיע לידי הסדרה כאשר בעל הבית הוא מורסי וכאשר ברמה האסטרטגית עננה של אי וודאות ריחפה על התאום הבטחוני עם מצרים. כעת המצב שונה בתכלית: ביבי יכול וצריך היה לפעול הרבה יותר חזק מול רמות הפיקוד הבכירות יותר. להערכתי לשם כך לא היה נחוץ לכבוש את כל רצועת עזה, אלא לבצע פעולה יותר מהירה ועוצמתית מלכתחילה ובמיוחד שהיה לו גיבוי מוחלט של א-סיסי (את זה לא היה לברק בעמוד ענן!).
כתוב תגובה ל- אנאליסט
ברור שסיסי לא יכבוש את עזה
  חשדנית   8/08/14 08:29
בעצמו, אלא יחכה שאנחנו נעשה את זה בשבילו, על גב החיילים שלנו, ורק אחרי שמנהיגי החמאס בעזה יחוסלו על ידי צה"ל, רק אז הוא יכנס לשם כמנצח. אבל, הבעיה שארה"ב מפריעה, ולא מאפשרת לישראל לבצע את המהלך הנדרש הזה.
לגבי אהוד ברק - הוא עבד של אובמה (בעצם, של האנשים שעומדים מאחורי אובמה), ועושה כל מה שהם מצווים עליו. הוא מחפש כסף, אהדה, הכרה ו'טפיחה על שכם' מהשליטים הגדולים שלמעלה, ולכן תמיד יישאר העבד שלהם...
דוגמא אחת - המרמרה, לא קשור ישירות למורסי ולמצרים, ובכל זאת ברק השתדל מאוד שגם באותה הפעם נפסיד...

בבקשה:
news1.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
אובאמה עבד של הימין?
  אנאליסט   8/08/14 10:29
הניתוח שלך פשטני ולדעתי הינו מוטה מתוקף ראייה ריגשית (אם לא ייצרית) וילדותית משהו. ברק הוא עבד של אובאמה כשם שהקלינטונים הם גם עבדים של אובאמה... וכמו שרבין היה עבד של פרס... ושמיר עבד של רבין... ואלון עבד של דיין וקיסינג'ר עבד של הוייטקונג וכיוב' קביעות שטחיות ואפילו אבסורדיות . תאור המציאות על-פי הסרגל עבדות-אדנות הינו תאור יותר ריגשי סובייקטיבי מעובדתי-אובייקטיבי. אני מסכים איתך שמבחינת הימין הקיצוני ברק הוא יריב מר (בשפתו של הימין הקיצוני: אוייב) כשם שרבין היה כזה לגבי גוש-אמונים (בניגוד לפרס!שהיה פטרונם). אגב, אובאמה הוא מייצר מדיניות המסייעת לימין הרבה יותר מאשר לשמאל...
כתוב תגובה ל- אנאליסט
אהוד ברק הוא ע-ב-ד !!
  חשדנית   8/08/14 16:11
של האדונים מאמריקה. שום דבר לא יכול לשנות עובדה מצערת זו... העניין הוא כזה: אהוד ברק הוא אדם קטן מאד עם רגשי נחיתות גדולים מאד, עוד מילדותו, כנראה בגלל גובהו ואולי גם בגלל פגם באישיות או בהבנה שלו או דיסלקציה מסויימת שגרמה וגורמת לאנשים להתרחק ממנו. זאת הסיבה שהוא מנסה כל הזמן להשתלט על האנשים שמתחתיו, ולמצוא חן בעיני האנשים החזקים שמעליו. וזאת הסיבה שהוא תמיד ינסה לרצות את האנשים הגדולים שמנהלים את העולם, ויעשה כל מה שיאמרו לו. כי זה כל מה שהוא יודע לעשות. אני בטוחה שהאמריקאים יודעים את זה טוב מאוד ואפילו הכינו עליו תיק פסיכולוגי שיגלה להם איך לרתום את הדפקטים שלו לטובתם !!
כתוב תגובה ל- חשדנית
ופרס של מי הוא ע-ב-ד ?
  אנאליסט   9/08/14 13:38
כפי שציינתי את לוקה בהטייה ריגשית, כדי-כך שאת גולשת למישורים לא רציניים בבחינת פסיכלוגיה בגרוש. בכל מקרה היה מעניין אותי , לשיטתך, של מי פרס ע-ב-ד ?
כתוב תגובה ל- אנאליסט
אנאליסט, אני רואה שזה בנפשך
  חשדנית   9/08/14 19:30
אז אתן לך תשובה: גם פרס וגם ברק הם עבדים של האמריקקים. פשוט, שניהם מתחרים ביניהם מי יהיה אהוב יותר על השליטים מאמריקה. מי יהיה הבן-יקיר-לי-אפריים של אמא-אמריקה (או יותר נכון של קיסינג'ר ושות'). התחרות הזאת עושה רק טוב לאמריקקים, שיש להם סוכנים כל כך טובים בישראל...לאחד הם נתנו מדליית החירות ומדליית הזהב והשני קיבל מדלייה ממשרד ההגנה האמריקאי. והם עדיין ממשיכים להתקוטט על הבכורה. בינתיים פרס משיג את ברק בגדול...חחח
כתוב תגובה ל- חשדנית
41
הקיבוצים מעוטף עזה מתכננים
  חשדנית   5/08/14 16:22
הפגנה בירושלים נגד הממשלה. טוענים שהם לא יכולים לחזור לקיבוצים כי המבצע לא השיג את מטרותיו. מחר-מחרתיים יצוצו להם מחבלים מתוך הדשא של הקיבוץ ליד חדר האוכל וחדר הילדים... מחר-מחרתיים שוב יטפטפו להם פצמ"רים על השדות. בקיצור הם רוצים ביטחון !!
עכשיו, תחשבו על זה שאותם קיבוצניקים הפגינו נגד מתיישבי גוש קטיף בעזה, עמדו בכל הצמתים עם שלטים "שובו אחים", וכשגירשו את המשפחות מגוש קטיף הם שמחו, חשבו שהגיע השלום...

סמולנים יקרים, שלום לא היה ולא יהיה - בגללכם. שלום משיגים רק בכוח ולא בחולשה. רק בזרוע ולא במסירת שטחים. בגלל הסמולנים שהצביעו מרצ ועבודה, בגלל הסמולנים ששולטים בכל מוקדי התקשורת, האקדמיה, הפרקליטות, בתי המשפט והממשלה בראשם פרס ורבין, בגלל הסמולנים האלה אין שלום... ולא יהיה.
קיבוצניקים מעוטף עזה היקרים, תאכלו עכשיו מה שבישלתם !!

כתוב תגובה ל- חשדנית
42
איזה דברים מזעזעים נחשפים
  צייד מתחזים יגור   5/08/14 19:01
על אורי מילשטיין,ידענו שהוא חולה בשסעת ורבינופוביה,אבל לא ידענו שהוא סוטה. זה מסביר הרבה מוזרויות..
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים יגור
חזור לדיר ולרפת "לוחם" אידיוט
  חבר קיבוץ יגור   5/08/14 23:51
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
43
ולסיכום פרק ניצנים
  לוחם ותיק יגור   5/08/14 19:42
יצחק פונדק המג"ד הכושל הפקיר למוות את לוחמי ניצנים-לשבי ולחורבן..הוא שכר את אורי מילשטיין לזייף את עובדות הקרב ולהטיל את האשמה על המח"ט המעולה אבידן.מילשטיין ביצע את המשימה הבזוייה אך נכשל בגדול .ממה שכתב עולה שפונדק היה מחדלטור סידרתי. המשך יבוא=פונדק לא מחליף את מח' הטירונים,פונדק לא ממנה מפקד מנוסה,פונדק לא מעביר נשק כבד לקיבוץ.. חידה --איפה היה פונדק ביום הקרב??
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
הסיכום שאתה אידיוט 3x
  חבר קיבוץ יגור   5/08/14 23:45
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
תודה לדוד נ ההומו מאפעל
  חברי קיבוץ יגור   6/08/14 09:07
המנסה להתחזות ל"חבר קיבוץ יגור", שחשף בפני כולם את שיטות העבודה הכעורות של משפחת אורי מילשטיין,את הקשר של מילשטיין לקהילה הלהט"בית,את סגנון הקללות והגידופים ואת השימוש באנשים מוגבלים שהלקסיקון הדל שלהם הוא: אידיוט,חזרת מהדיר ,מהרפת...זה עצוב,זה מבחיל .אם היו לנו ספקות אנחנו יודעים בדיוק מיהו מילשטיין האומלל.
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
לחברי מקיבוץ יגור- הקיאו את
  חבר קיבוץ יגור   6/08/14 09:37
"הלוחם הותיק" מהקיבוץ וירווח לכולנו. כמה אידיוטים אנחנו צריכים לממן ? אנשים שבחיים לא תרמו כלום וגם לא נראה שבעתיד יתרמו משהו , לא למדינה , לא לקיבוץ ולא לחברה. סתם פרזיטים- הקיאו אותם בההה גועל נפש.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
"ללוחם הותיק מיגור", אני פונה
  חבר קיבוץ יגור   6/08/14 09:45
אלייך, כי אני רואה בך את החוליה החלשה בין שלושת האידיוטים , שלא לדבר על כך שאתה כנראה גם החוליה החסרה בין האדם לבין הקוף. דרך אגב לשני האחרים -"אלפרדו ואלפרדו הצעיר" אין טעם להתייחס ואני אפילו לא יורק לעברם. לגופו של עניין, האם אתה נהנה ממה שהולך כאן ? אם כן , אז כנראה לא טעיתי . שיהיה לך יום טוב בבריכה .
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
לדוד נ ההומו האומלל מאפעל
  לוחם ותיק יגור   6/08/14 10:09
תודות לניסיון ההתחזות הפאטטי שלך לחבר קיבוץ יגור,נחשף הסוד האפל של אורי מילשטיין.שנים רבות היו רינונים בקיבוץ על מהות הקשר בין החבר הבעייתי אריה טפר לבין היצור הבעייתי אורי מילשטיין,עתה מסתבר שאין עשן בלי אש...ודי לחכימא...מכל מקום גרמת למילשטיינים נזק כבד וראוי שתתנדף מהזירה.תודה על הסיוע הבלתי צפוי.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
איך אמר איינשטיין, אין סוף
  חבר קיבוץ   6/08/14 13:17
ליקום ולטיפשות האנושית, אבל בקשר ליקום, אני לא בטוח. "לוחם"אידיוט, אכן אין סוף לטיפשות שלך,אתה החוליה החסרה בין הקוף לאדם.מאחר שבעיניי ובעיניי רבים אחרים אתה האידיוט המושלם.אז נשאיר זאת ככה.4
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ
מקומך באורוות הסוסים
  חבר קיבוץ   6/08/14 13:33
שבתחנת המשטרה המנדטורית שבקיבוץ שלנו-אידיוט כאילו "לוחם ותיק". או יותר נכון בבניין האיזולייטד, שתינוקות לא ידבקו ממך.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ
איך אמר איינשטיין, אין סוף
  חבר קיבוץ   6/08/14 15:16
ליקום ולטיפשות האנושית, אבל בקשר ליקום, אני לא בטוח. "לוחם"אידיוט, אכן אין סוף לטיפשות שלך,אתה החוליה החסרה בין הקוף לאדם.חבר קיבוץ
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ
44
המחיר הכבד של ההתחזות
  אלפרדו ב' הצעיר   6/08/14 13:51
כרה בור ויחפרהו ויפול בשחת יפעל.זה התחיל כמשחק,מילשטיין התחזה והפעיל מגיבים מתחזים-חלקם אמיתיים וחלקם פיקטיביים.בשלב א' זה היה משעשע=היו שפרה[אשתו של..], סינדרלה, סיבוש ואחרים,ואז הגיעה הנפילה.למערכה חדרו אלמנטים פסיכוטיים שהחלו לפרוק כאן את כל תסכוליהם.מילשטיין איבד שליטה והתבזה.השיא היה הופעתן של ההומו "דוד נ" שהתחזה גם לחבר קיבוץ יגור-יצור עילג ומתועב,שגרר את מילשטיין לתוך הבוץ הטובעני. בקיצור אורי בישל דייסה מסריחה ועכשיו הוא אוכל אותה...בתיאבון.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
אתה כנראה לא יורד מידית
  חבר קיבוץ   6/08/14 15:21
הטרקטור, נעים לך ? כבר אין לך עצירות ? ההומו מיגור מחכה לך !
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ
45
פונדק הכניס את מילשטיין לשד"מ
  ח בר קבוץ יגור   6/08/14 16:46
מילשטיין הזחוח והיהיר נכנס לשדה המוקשים בלי ציוד פילוס ועלה על כמה מוקשים.הפגיעה בו חמורה כנראה אפילו אנושה, בגדול יצא טמבל ואפילו חסידיו השוטים מתחילים לראות את המציאות העגומה.
כתוב תגובה ל- ח בר קבוץ יגור
46
הפיקוד העליון וב"ג לא הבינו
  שבץ חלובה   6/08/14 18:22
שאסור למלחמה להסתיים כשבתוך המדינה נותרים מיעוטים ערביים שבעתיד יתרבו ויצטרפו לאויבי המדינה בכל קונפליקט עתידי. הם סבלו מחוסר השכלה ומקוצר ראות וגם מכשל בהיגיון שלהם. צריך אפילו היה לוותר כבר אז על שטחים אבל לדאוג שאותם שטחים שנותרו בידינו יהיו מה שקרוי "ערב רהיין" כלומר נקיים מערבים. היחידי שהבין את זה היה האלוף יגאל אלון שדאג שבכל שטח שכוחותיו יכבשו אז מיד יש לסלק את כל הערבים. הצרה היתה שאלון לא היה רמטכ"ל ולא יכול היה ליישם את התאוריה שלו על כל שיטחי ישראל. היום כל יחד בכיתה גימל מבין את גודל הטעות. אם לא היו לנו ערבים היום אז היינו צריכים לסבול את חנין זועבי את אחמד טיבי ואת שאר הגייס החמישי שחי כאן? חבל שאתם מבזבזים אנרגיה על הסכסוך אבידן פונדק. מה זה משנה מי טעה ולמה אתם מתעלמים מטעויות יותר גדולות שהיום אנחנו משלמים עליהם. לא שמעתי שהמוטו של אבידן היה לגרש ערבים. אם אבידן היה לומד היסטוריה צבאית היה יודע מה צריך לעשות אבל הוא היה סתם בולשביק ששנא קפיטליסטים ליברלים.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
אבידן לא השאיר ערבי אחד בשטח
  לוחם ותיק יגור   6/08/14 19:02
ששיחרר, במקביל ובעצה אחת עם יגאל אלון. המקום היחיד שהוא אולץ להשאיר ערבים בפקודה היה מג'דל.אם חלילה פונדק הנפל היה המח"ט היתה לנו היום רצועת עזה שניה בשפלה.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
מאיפה הידע ? מקורות בבקשה
  חבר קיבוץ   6/08/14 22:30
אחרת נתייחס אלייך כשרלטן משכתב היסטוריה.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ
לא מתייחסים למתחזה -סוטה
  אלפרדו ב' הצעיר   7/08/14 09:01
חבר קיבוץ ס.ס.ס.ר-עלאק...הצחקתנו,תברר קודם בשל איזה סטייה סולקו הוריו של מילשטיין מן הקיבוץ,מסתבר שזה בגנטיקה.ולך לבלות בברים של הלהט"בים.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
מה עם המקורות לקביעה על
  חבר קיבוץ   7/08/14 16:19
אבידן ? יש לכם מקורות ראשוניים (לא יומנים , ספרי זכרונות או דוחות מוטים כמו של מאיר פעיל ודומיו) או שאתם סתם 3 יגורנישטים שרלטנים משכתבי היסטוריה בגלל חוק העדר, עמדות פוליטיות ושטיפת המוח שאין לכם .
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ
איזה מקורות אתה רוצה?
  שבץ חלובה   8/08/14 09:46
אני לא פרופסור או דוקטור להיסטוריה שעובגד לפי ארכיונים אני עובד לפי עובדות בשטח שמעידות על הכל. עם סיום מלחמת השחרור נותרו כאן כ 150000 ערבים שלא גורשו. ב 1949 נידמה לי נערך כאן מפקד אוכלוסין ואז עוד 40-50 אלף ערבים גנבו את הגבולות הפרוצים והצטרפו למפקד וקיבלו תעודות זהות כחולות אלו עובדות מהשטח. היום גלל המחדלים של אז יש לנו איזה 2 מיליונים של גייס חמישי ואתם רבים היום מי דרעק יותר גדול פונדק או שימון אבידן. אני מאשים את בן גוריון שניהל את המלחמה בהזנחה פושעת של ענין השארת ערבים במדינה אחרי המלחמה פשלה שאנחו משלמים עבודה ביוקר ועלולה לשים קץ לקיום המדינה הציונית. עכשיו גם תגידו לי שאני חבר של יגאל אמיר. דבר אחד אני יודע ממה שקראתי על התקופה ההיא שיגאל אלון יה מודע לבעיה ודאג לנקות את השטח מערבים איפה שרק יכול רק שיגאל לא היה הרמטכ"ל ולא שלט בכל הגזרות. מלחמת השחרור היא עוגה חצי אפויה ובגלל זה אנחנו נילחמים היום על קיומנו. מי שידרוש ממני מקורות אני אחתוך לו את הביצה הסמולית שלו.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
ברוך הבא למקהלת מלשטין
  שרץ עלובה   7/08/14 09:25
כתוב תגובה ל- שרץ עלובה
שרץ עלובה כמו מילשטיין הבינו
  טוב יותר מרבין !!   7/08/14 09:39
השרץ העלוב בשם שבץ חלובה כמו הצבוע אורי המשטין. הבינו בניהול מלחמה טוב יותר מהרמטכ'ל יצחק רבין . ולכן תמכו ותומכים כנראה ברצח יצחק רבין .ראש ממשלת ישראל הי'ד
כתוב תגובה ל- טוב יותר מרבין !!
47
מילשטיין שוב בפוסט-טרומה
  אלפרדו ב' הצעיר   6/08/14 20:54
החפרפר הלבן בהלם קרב ברמה גבוהה, לא מתפקד, לא עונה לא מצייץ,יאללה לך לבית גיל הזהב ופנה את הזירה לצעירים מוכשרים.וד"ש לפונדק. אורי-פוצי, ביבי מצפה "לליקוק ",על הצלחתו הכבירה בחיסול ארגון הטרור חמאס ,אז שחרר איזה מאמר תהילה לבוסים שלך =הרכיכות בליכוד,ואל תשכח להדגיש כי הם פעלו בהדר-ז'בוטינסקאי...פחחחח.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
ה-אידיוט בהא הידיעה -למרות
  ההומו מיגור   7/08/14 05:43
שאני בהצהרה זאת מפחית לי פרטנר, לא רע דווקא.
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
הרווחת פרטנר=אורי מילשטיין
  אלפרדו ב' הצעיר   7/08/14 09:44
למרות שהוא זקן ומכוער,אבל גם אתה כזה..מצא מין את מינו תרתי משמע.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
48
האיסטראטגיה של ביבי
  חשדנית   7/08/14 00:06
מי שלא יודע מה עומד מאחורי כל המהלכים של ביבי (וברק לפניו), בעימות עם הפלסטינים, הנה ההסבר :

ביבי פועל בדיוק כמו דיין ביום הכיפורים.

וזה אומר 2 דברים -

1. ישראל צריכה 'להפסיד' במלחמה עם הערבים, כדי להעלות להם את המורל, שלא ירגישו מושפלים וימשיכו לרצות להילחם בנו. זאת הסיבה שביבי התעקש שנפסיד למעשה בכל המבצעים בעזה - מבצע צוק איתן, עמוד ענן ובמרמרה. בכולם יצאנו בפחות מתיקו עם המחבלים...

2. ישראל צריכה לשלם לערבים דמי חסות. במלחמת יום כיפורים המצרים קיבלו מיליארדי $ תמורת הסכמתם לחוזה 'שלום' עם ישראל + הזכות להפעיל מחדש את תעלת סואץ, תוואי הסחר העולמי החשוב ביותר בין מזרח ומערב, ואת העמלות השמנות מאוניות הסוחר שעברו בה. כעת, ביבי ממשיך לשלם, והפעם לחמאס ולאבו-מאזן, מיליארדי $ תמורת ה'שקט'. זה כולל מתן חשמל חינם, מים, עזרה רפואית ואפילו דם מתורמים יהודים (כמובן ללא ידיעתם), עבור המחבלים בעזה

האיסטראטגיה הזאת לא מפתיעה בכלל, בהתחשב בכך שמי שהוביל ומוביל אותה, בשני המקרים, זו אותה החונטה מארה"ב והאיחוד האירופי (אם תרצו אפשר לקרוא לה 'הטייקונה' כמו שאהרון שחר אוהב...חחח), שפעלה באמצעות קיסינג'ר ביום כיפור וכעת באמצעות קרי...(אובמבה לא נחשב הוא סתם בובה שלהם), וגם בהתחשב בכך שביבי הוא ת"פ שלהם, בדיוק כמו דיין. לצערנו.

ברור, שהאיסטראטגיה הזאת לא מחזיקה מים. עובדה, שהשלום עם מצרים רק הזיק לנו כשוויתרנו על סיני והפכנו אותו לבירת אל-קעידה, ובמיוחד בתקופה של מורסי. הכל ממש נזיל ושום דבר לא מחזיק מעמד. אותו דבר כשהכנסנו לכאן את הטירוריסטים מטוניס ועד היום לא הגענו אתם ל'שלום' למרות שקיבלו די הרבה שטחים והבטחות לקבל עוד שטחים (בהסכם עזה ויריחו תחילה, הסכמי אוסלו, הסכם וואי והסכם חברון), והרבה הרבה הרבה כסף...בקיצור, מישהו צריך להחליף את האיסטראטגיה שלו. מה שמתאים לארה"ב, ממש לא מתאים לנו.
כתוב תגובה ל- חשדנית
49
מילשטיין בבעיה קשה
  אלפרדו ב'   7/08/14 11:27
יצחק פונדק האכיל אותו בלוקשים ,וסיבך אותו קשות. מסתבר שהמשמיץ הסידרתי בלהיטותו להשמיץ לא בודק את העובדות לעומק,ונפל בפח.לאחרונה התגלתה עדות מרתקת על פונדק בפרשת ניצנים ואפרסם אותה בבוא העת במקביל לבלוף המילשטייני. מילשטיין מחכה לך הפתעה... ראוי שתכין פיר מחבוא כמו חבריך מהחמאס.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
50
מחר יצא פרק נוסף של הפשקוויל
  בשם ..פרק ז'   7/08/14 11:42
וכך גם צריך להתיחס למילשטיין ו"מחקריו" עד היום !!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- בשם ..פרק ז'
ונראה 3 הומואים מיגור מגיבים ?
  "ההומו מיגור"   7/08/14 14:24
כתוב תגובה ל- "ההומו מיגור"
דוד נ משתוקק להיות יגורי
  אלפרדו ב'   7/08/14 18:38
אין סיכוי, ביגור לא מקבלים סוטים.נסה אצל אורי ושפרה ברמת אפעל. ולחץ על מילשטיין לפרסם מאמר דחוף על הכשלון המוחץ של ממשלת ביבי- בוגי[ ממשלת הליכוד המגמגמת והרפוסה] מול ארגון המחבלים הירוד ברצועת עזה.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
נקבע מחר תגובות,חזרזירים מיגור
  חבר קיבוץ יגור   8/08/14 01:07
בושה למשק ולעם ישראל שישנם אנשים כמוכם.יגורנישטים.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אידיוט גורנישטי "אלפרדו"
  ההומו מיגור   8/08/14 08:45
אחד אתה לא מקבל את מחקריו של ד"ר מילשטיין על מלחמת השיחרור,לא בגלל שהם מוטים לצד זה או אחר.,אלא בגלל שהם ממוטטים את עולמך הרוחני ושטיפת המוח שעברת.מצד שני אתה רוצה לקרוא מחקר שלו על מבצע "צוק איתן" ? תגיד אז אתה באמת בטוח שאתה לא אידיוט. כן , אבל מחכה לך ליד "המעגל" כל ערב. לפני פגישה עם האידיוט הצעיר,בתחנת הרכבת של המשק.כאן אני לא צריך שכל אלא דבר אחר.
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
51
שמעון אבידן-אפריל 1948
  לוחם ותיק יגור   7/08/14 17:03
מתמנה למפקד מבצע "נחשון" לפריצת הדרך לירושלים הנצורה.ולא במקרה שהרי הוא ויגאל אלון הם שני המח"טים הטובים ביותר של ההגנה.מצליח במשימה ומעביר אספקה רבה לירושלים. בהמשך מטהר את כפרי הדרום,. בשל התקפת האצ"ל הכושלת במנשיה נאלץ להפסיק את המבצע ולהפנות כוחות לתקיפת יפו.ממוטט את מגיני יפו שבורחים מעירם...ומה עשה פונדק באותו זמן ?? לא הוציא את האצבע מהתחת...מילשטיין יצאת אהבל.. זקנתך מביישת את בחרותך.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
סיפורי פוגי-למפגרים-מקורות ?
  חבר קיבוץ   7/08/14 18:32
להקיש על מקלדת גם אני יודע זה בקלי קלות - אתה בטח קורא, אבל לא מבין ! דרך אגב , מהן המילים הללו דפ"ר 0 , נפל וכו... לא הבנתי משמעותן ,אנו ב 2014 ולא ב 1948
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ
חבר קיבוץ מתחזה=דמיקולו
  חברי קיבוץ יגור   7/08/14 20:42
תסתכל במראה ותראה=זה אתה ,והמחזה מאד לא מרנין.מסתבר שאתה גם בור ועם הארץ,דפ"ר 0, קב"א 0, פרופיל 21,כ"מ[כמעט מת], נציג אופייני של המילשטיינים מרמת אפעל.העברנו את המידע עליך להנהלת הספארי הסמוך, הם יגיעו אליך, תהיה אטרקציה לילדי גוש דן בחופש הגדול...
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
מקורות לקביעות שלך על
  חבר קיבוץ   8/08/14 01:00
אבידן ותיפקודו- אידיוט,. אתה לא מבין מה מבקשים ממך, עד כדי כך סתום
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ
52
החוקר האמיץ מילשטיין,
  אלפרדו ב'   8/08/14 08:18
דממה רועמת על התיפקוד הביזיוני של ממשלת הליכוד הכושלת בראשות האפס הפחדן ביבי...אורי הארנב לא מעז לצייץ,,בושה,חרפה,הכסף יענה את הכל ??
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
קרא תגובה 51 שלי-סתום
  ההומו מיגור   8/08/14 09:30
אם אתה לא רוצה שיראו אותנו ליד ה"מעגל", בוא ניפגש ליד "גשר השלום" ונלך חבוקים בוואדי. נשיקות ממני ההומו מיגור. נ.ב מחכה כבר לתגובות שלכם על הפרק הבא של מילשטיין.
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
הצייד נשלח בעקבותיכם
  הומואים ועכברושי   8/08/14 10:28
מילשטיין בכוננות ספיגה.אורי יצאת מה זה טמבל : 1.פונדק הזקן תיחמן אותך 2.הפכת להיות הגורו של ההומואים והטרנסים... במחשבה שניה מתאים לך כי כל השנים היית הומו בארון...
כתוב תגובה ל- הומואים ועכברושי
מקורות לקביעה שאורי בארון
  ההומו מיגור   8/08/14 10:56
מהם המקורות שמילשטיין הוא הומו נחבא? יש לך יומני מבצעים,עדויות משנות ה-60...,ספרי זכרונות לא נחשבים...
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
למי השאלה ? אידיוט
  הומו מקורי מיגור   8/08/14 12:10
פתאום אני מגלה עוד מצטרפים חדשים אלינו ,יחד עם ה"חייל הותיק" ו 2 האידיוטים הצמודים אליו.לפי זה מסתבר שיש אצלנו בקיבוץ שיא בכמות ההומואים מעל % 50 ,לא כמו בכל האוכלוסיה שזה קרוב ל % 10. כמות זאת נוצרה כנראה בגלל החינוך הטוב אצלנו + איכות החלב. בואו הומואים חדשים,אצלנו הכל פתוח,ניפגש במעגל ליד חדר האוכל לאורגיה המונית. נ.ב מחכה לתגובותיכם על הפרק החדש ממחקריו של מילשטיין -אל תאכזבו בבקשה.
כתוב תגובה ל- הומו מקורי מיגור
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il