|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
נתניהו. מכיר היטב את הסכנות [צילום: אביר סולטן/POOL AP]

המשך המלחמה עלול להביא לקריסת המדינה

נתניהו יודע היטב שמה שקורה בימים אלה בזירה הדרומית ובזירה הצפונית עלול להביא לקריסת המדינה נתניהו איש חכם והוא קורא את המפה היטב הוא מכיר היטב את המצב העגום ואת האמת לאשורה ישבתי איתו שש פעמים ואני חותם על כל מילה
03/05/2024  |   יצחק בריק   |   יומני בלוגרים   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

ראש הממשלה בנימין נתניהו מכיר היטב את מה שקורה ממש בימים אלה בזירות המלחמה. הוא גם יודע שאם תהליך זה ימשך זה יביא לידי קריסת מדינת ישראל מבחינה צבאית, כלכלית, מדינית וחברתית. גם אם ימשיכו החמאס והחיזבאללה להילחם בדיוק כפי שהם נלחמים כיום, ללא הפתעות צבאיות, תקרוס מדינת ישראל לתוך עצמה.

1) דרך ללא מוצא

ביבי יודע היטב שמבחינה צבאית אנו נתונים במצב ללא מוצא: בעשרים השנים האחרונות קיצצו הרמטכ"לים את צבא היבשה בשש אוגדות מתוך תפיסת עולמם שהסתיימו המלחמות הגדולות. הם בנו צבא יבשה קטן שבקושי יכול להילחם בגזרה אחת, (במלחמה האזורית נצטרך להילחם בשש גזרות בו-זמנית). ביבי גם יודע שמצב זה גרר תופעות חמורות במלחמה מול החמאס בעזה. לאחר שכבש צה"ל שמונים אחוז מרצועת עזה (למעט מחנות רפיח),הוא הוציא ממנה את כוחותיו משום שלא היו לו כוחות אחרים להחליפם. התוצאה - חזר החמאס בהמוניו לכל השטחים שעזב צה"ל והשתלט עליהם מחדש.

כוונת צה"ל להמשיך במלחמת התשה בחמאס על-ידי פשיטות - אין בהן ממש כי תקיפות אלו הן טיפה בים למיטוט חמאס, ולכן צה"ל לא יוכל לא למוטט את החמאס ולא למנוע את התחזקותו מחדש. ביבי מבין היטב שכל עוד תימשך מלחמת ההתשה שלנו בחמאס, גם החיזבאללה ימשיך להתיש את כוחותינו בגבול הצפון, ולכך יש משמעויות חמורות מאוד. ביבי גם מבין שהכניסה לרפיח לא תביא שום תוצאה, אלא ההפך הוא הנכון, היא תחריף בעשרות מונים את הבעיה.גם מרפיח נצטרך לצאת לאחר כיבושה, ויקרה לנו בדיוק מה שקרה בשמונים אחוז של הרצועה. כניסתנו לרפיח תהרוס הרס מוחלט את יחסינו עם מדינות העולם ועם מדינות ערב שאיתן אנו בשלום. יהיו לכך משמעויות קשות מאוד, וראש לכולן -בידודה של מדינת ישראל בתחום המדיני, הכלכלי והטלת אמברגו על הנשק שכבר החלו. הכניסה לרפיח גם לא תשאיר אף לא חטוף אחד חי, ולנו יהיו הרבה מאוד אבֵדות, לרבות לפליטים הבלתי מעורבים. החמאס כבר מוכן היטב לכניסת צה"ל והכין לנו מארב אסטרטגי של מלכודים ומטענים ברחובות, בחצרות ובבתים עצמם. לא ניתקל בלחימה במחבלי חמאס רבים כי הם יתפנו עם 1.4 מיליון הפליטים לשטחים הבטוחים, ומשם יחזרו דרך המנהרות.ביבי גם מודע לכך שבכניסתנו לרפיח לא יעלה בידינו לנטרל את המנהרות העוברות מסיני תחת ציר פילדלפי בעומק עשרות מטרים לתוך רצועת עזה ודרכן מגיעים כבר שנים אמצעי הלחימה לידי החמאס, מצרים הודיעה לאחרונה שכניסת צה"ל ללחימה ברפיח תסכן את השלום איתה . ביבי שולח את הלוחמים למותם ללא שום תוחלת וללא תועלת, אלא מסיבה אחת בלבד לשמר את הנרטיב של המשך הלחימה.בנוסף על כך, ביבי מודע שאנו מגייסים כל הזמן את אותם אנשי מילואים, והם נשחקים. כבר אמרתי לפני חודשים מספר שבעטיו של קיצוץ צבא היבשה בעשרים השנים האחרונות, אין לנו עוד כוחות להחליף את הלוחמים. יעברו כמה חודשים עד שיצביעו חיילי המילואים ברגליים ולא יצייתו לצווי הגיוס כפי שזה החל לקרות ביחידת צנחנים שעשרות מהם מסרבים להתגייס שוב. לטענתם, יש שחיקה, ובעוד זמן מה יהיה היקפה מאות ואפילו אלפי חיילים, וצבא המילואים עלול להתמוטט. זה קורה כי קיצצו חמישה רמטכ"לים את גודל צבא היבשה בעשרים השנים האחרונות ושחקו אותו עד דק, ואין לנו תשובה ניצחת איך להגן על אזרחי המדינה.

2) המשך המלחמה מסכן כלכלת המדינה

ביבי יודע היטב שגם אם לא תגבר עצימות הלחימה בין ישראל לחמאס בעזה ולחיזבאללה בלבנון, המשך מלחמת ההתשה מול החמאס והחיזבאללה יביא לידי קריסת כלכלת ישראל בהקדם. מערך הסיבות לכך רבות הן, ולהלן אמנה רק מקצתן: מאה אלף עקורים שלא יוכלו לחזור לביתם, והם אינם עובדים ואיבדו כבר את פרנסתם; מדינת ישראל משלמת הון עתק להחזיקם בבתי מלון. יתר על כן, עשרות אלפי חיילי מילואים מגויסים בכל יום מימות השנה. הם אינם עובדים וגם אינם תורמים לכלכלת המדינה.לא זו אף זו, יש הוצאות אדירות של המדינה על המשך הלחימה. הגירעון התקציבי מרקיע שחקים, ועל אלה נוספת הורדת דירוג האשראי של מדינת ישראל, ומשום כך ישראל צריכה לשלם ריביות מאוד גבוהות על ההלוואות שהיא לוקחת לממן את המלחמה, לשקם את הישובים בצפון ובדרום שנהרסו ואת הפעילות הכלכלית של מדינת ישראל. אם נוסיף לכל אלה את החרמות הכלכליות שהולכות וגדלות ממדינות העולם כלפינו גם ביבוא וגם ביצוא, הרי בתוך זמן לא ארוך תגיע ישראל לחדלות פירעון.

3) המשך המלחמה מסכן יחסי החוץ של ישראל
ביידן, ניתנהו. סכנה ליחסים [צילום: אוון ווצ'י, AP]

ביבי מכיר היטב כיצד ישפיע המשך הלחימה מבחינה מדינית. בחצי השנה האחרונה של המלחמה אנו מאבדים את יחסינו הטובים עם מדינות ידידות לנו. הדבר ניכר בהטלת אמברגו ליצוא נשק לישראל, וצרפת היא המובילה בהן. למעלה מזה, ישראל מורחקת מאירועים בינלאומיים. אנו נפגעים בתחום הכלכלי כי ממשלתנו נתפסת כממשלה קיצונית והזויה בקרב מדינות העולם שהיו איתנו ביחסים מצוינים. ראש הממשלה מייצג את מדיניות ישראל בעולם שבעיניו הפך להיות ראש ממשלה שנוא ביותר בקרב מדינות רבות. שנאה זו ניכרת גם במדינתו שלו כי ראייתו האינטרסנטית הצרה, טובתו האישית ותועלתו האישית חשובות לו מטובת המדינה.ואף גם זאת, אחת הבעיות הקשות ביותר הפוגעות אנושות בדימוי המדינה ומזיקות לה נזק רב בעולם היא המידע הכוזב שמפרסמים על מעשי חיילינו בעזה מעשים שתולים בהם פשעי מלחמה. זה ניכר בהסתה קשה של אוכלוסיות איסלאמיות בעולם הרחב, כולל במדינות המערב ובראשן ארה"ב.ישראל עומדת חדלת אונים מול השיטפון הנורא הזה, והסברת מדינת ישראל היא מגומגמת כרגיל וחסרת השפעה.

4) המשך המלחמה מסכן את החברה בישראל

ביבי גם מכיר מקרוב כיצד תשפיע המלחמה על חברתנו. נתרסק בתוך עצמנו ונאבד את חוסננו הלאומי. אמות הסיפים החלו לנוע ברפורמה המשפטית לפני המלחמה, שעיקרה - עימותים קשים בין ימין לשמאל, בין דתיים ובין חילוניים, והתופעות הנלוזות האלה חוזרות חלילה לאחר כמה חודשים שהייתה לנו עדנה. במצב זה עלולה ישראל לקרוס מבפנים עוד קודם שיממשו אויבינו מבחוץ את איומיהם כי הגיס החמישי של מדינתנו הוא בראש ובראשונה שנאת חינם לפי שלא השכלנו להרבות מחלוקות בשום שכל ובאהבת חינם.

5) ביבי מתנהג כחיה פצועה ונרדפת

ביבי ספון בלשכתו ואפילו ביטל את השתתפותו בכל טקסי יום העצמאות מחשש למהומת. לא רחוק היום שביבי לא יוכל לטוס לחו"ל מחשש למעצרו. הוא מתנהג כחיה פצועה ונרדפת, וכל עולמו מתמקד בשלטונו כראש ממשלה. ע"פ הבנתו המשך המלחמה תיתן לו ערובה להמשך שלטונו כראש ממשלה . ולכן הוא איבד כל שיקול דעת, אין פה עניין של שכנוע. מה שמוביל את ביבי זו הישרדות אישית, הוא מבין שהמשך הלחימה מהווה לו שכפ"ץ (אפוד מגן), מפני איום פרוקה של הממשלה ע"י סמוטריץ' ובן-גביר. ביבי יודע היטב לאן כדור השלג מתגלגל במדרון החלקלק, אבל שיקול דעתו על גורלה של המדינה לפי התנהגותו זה לא ממש מעניינו.

6) "אנה אנו באים"

לסיום, כדי שלא נשאל כבני אדם מבוהלים או נואשים: "אנה אנו באים", עלינו להציל את המדינה מקריסה מבחוץ ומבפנים ולהחליט מיד על הפסקת הלחימה. כל יום שעובר בה מוסיף לדרדרנו לתהום. מדינת ישראל חייבת לקחת פסק זמן ולשקם את עצמה מחדש בכל תחומי החיים שעליהם דיברתי ולא דברתי. אין לנו פשוט ברירה. מי שעיניו בראשו ושכל בקודקודו, מבין שמי שמובילים אותנו היום לתהום עמוקה הם אנשים המתעלמים מהמציאות העגומה. מהם לא יורדים לשורשי בעיות קיומנו ואינם מבינים אותה, ומהם חיים במציאות מדומה או מאמינים בכוח עליון. להוותנו, גם מנהיגי המדינה איבדו שליטה במצב, ואין לאל ידם לאחוז בהגה האוניה כדי להובילנו אל חוף מבטחים; לכן היא נסחפת מהר ובסופה היא עלולה לשקוע במצולות הים. מה שמניע אותם "מנהיגים" הוא אחיזה בקרנות השלטון, משיחיות, אינטרסים אישיים, כוחנות וכסילות. אם לא נדע לקחת את גורלנו בידנו, ולהעיף אותם מתפקידם לא נשרוד פה.

תאריך:  03/05/2024   |   עודכן:  03/05/2024
יצחק בריק
+סגן מנהיג חיזבאללה: חיזבאללה אינו מעוניין במלחמה
12:56 04/05/24  |  מירב ארד
סגן מנהיג חיזבאללה, נעים קאסם, אמר אמש כי חיזבאללה אינו מעוניין במלחמה, אך אם "ישראל תחליט להרחיב את העימות ולפתוח במלחמה אנחנו מוכנים לה". כך דווח העיתונאי רועי נקייס. קאסם הוסיף כי לפי הנתונים, ישראל אינה מסוגלת ואין לה אינטרס במלחמה ו"אנחנו גם לא רואים אינטרס במלחמה נרחבת".
+דיווח: חמאס יודיע בשעות הקרובות על קבלת ההצעה המצרית
11:41 04/05/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ערוץ א-שרק הסעודי דיווח כי ארגון הטרור קיבל ערבויות אמריקניות להפסקה קבועה של המלחמה ולנסיגת צה"ל מרצועת עזה  ▪  גורם מדיני: "ישראל לא תסכים לסיום המלחמה כחלק מהסכם - צה"ל יכנס לרפיח, בין אם תהיה הפוגה ובין אם לאו"
מסתמנת עסקה אפשרית [צילום: לירון מולדובן/פלאש 90]
+עובדות מול טענות - על מכינת 'בני דוד' בעלי
10:07 04/05/24  |  משה יעלון   |   לרשימה המלאה
הטענה שלי היא כלפי ראשי המכינה, שהלכו והקצינו במהלך השנים (כמו רבים מהדתיים הלאומיים שהכרתי, גם במשפחתי)  ▪  דינת ישראל לא צריכה לממן מוסדות חינוך, שאינם מחנכים לדרך ממלכתית ברוח מגילת העצמאות
מכינת עלי [צילום: מכינת עלי]
+קריאת השכמה לימין
09:52 04/05/24  |  מיכאל דבורין   |   לרשימה המלאה
זה לא לעניין להאשים את הרמטכ"ל. נתניהו הוא ראש הממשלה והוא מוביל את זה. צריך להפסיק את המשחקים בעניין הזה  ▪  הייתכן שסינוואר מביס את נתניהו פעם אחר פעם מאז עסקת שליט? לדמיין את סינוואר יוצא מהמנהרה כמנצח לאחר עסקת כניעה זה בלתי נתפס
לא לתמונת ניצחון לסינוואר
+סיפור על "אחריות"
09:42 04/05/24  |  מתן כהנא   |   לרשימה המלאה
הכי קל בעולם זה לספר לעצמך כל מיני סיפורים על ההוא שהטעה אותך, וההוא שהיה אמור להתריע, או אולי אפילו הרגיע אותך, והכי קל להגיד שאתה בעצם עשית כל מה שאתה יכול כדי להתכונן לתרחיש הכי קיצוני ובסך-הכל סמכת על האנשים הכי טובים שיש
[צילום: דו"צ]
+ארה"ב הורתה לקטר: לגרש את מנהיגי חמאס - אם לא יסכימו בקרוב לעסקה עם ישראל
08:50 04/05/24  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה
ההוראה ניתנה באמצעות מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן  ▪  איסמעיל הנייה ובכירים נוספים מצמרת חמאס מוגנים בהסכמת ישראל מחיסול כל עוד הם פועלים להשבת החטופים  ▪  הןראת הגירוש המותנית גרמה להנייה ושות' לחפש מקלט מדיני בטורקיה, ירדן ואף באירן
בלינקן. העביר את המסר לראש ממשלת קטר [צילום: אורן בן חקון/פלאש 90]
+השימוש באונס כנשק מלחמה
08:28 04/05/24  |  שירה אדרי   |   לרשימה המלאה
מקרים בהיסטוריה שהאויב הערבי השתמש באונס כנשק מלחמה - הרבה לפני מתקפת ה-7 באוקטובר
[צילום: מרים אלסטר/]פלאש 90]
+מתקדמים לעסקה? עיתון סעודי: משלחת חמאס יוצאת לקהיר להגיע להסכמה
00:04 04/05/24  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה
כיממה לאחר שהקבינט המדיני-ביטחוני התכנס בישראל לדיון מכריע, חמאס מאותת על כוונה חיובית להגיע להסכמות  ▪  משלחת של חמאס תקיים שיחות בקהיר בשבת  ▪  בישראל דוחים את הדרישה להכריז על הפסקת המלחמה
הניה, סינוואר [צילום: עבד ראחים חאטיב/פלאש 90]
+גופתו של אליקים ליבמן שסברו כי נחטף לעזה אותרה בישראל
17:02 03/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אליקים שלמה ליבמן שנעדר מאז 7 באוקטובר הוכרז כחלל לאחר שבפתיחת קברים התברר שנקבר בטעות עם מאבטחת אחרת מהמסיבה ברעים  ▪  חלקים מגופתו נמצאו לאחרונה בחניון בו נערכה המסיבה
אליקים ליברמן. נעדר במשך כשבעה חודשים
+צה"ל תקף מספר מבנים צבאיים של חיזבאללה בדרום לבנון
16:44 03/05/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב מרכבא שבדרום לבנון. כמו-כן, כוחות צה"ל ביצעו ירי להסרת איום באמצעות ארטילריה במרחב עלמא א-שעב.

במהלך הלילה הותקפו שני מבנים צבאיים של הארגון במרחב עייתא א-שעב שבדרום לבנון.
+ריח של תבוסה
16:11 03/05/24  |  יואב שורק   |   לרשימה המלאה
אחרי 7 באוקטובר היה ברור לכולנו שמה שהיה לא יהיה עוד - שהמנהיגות תתחלף ושנתפכח מרעיונות מסוכנים שהובילו לאסון  ▪  כל זה התכרסם לאיטו בחודשים הארוכים שעברו  ▪  ההצעה הישראלית לעסקה מלמדת: ויתרנו על כל מה שלמדנו  ▪  מדינה שמוכנה לחרפה מזמינה לעצמה תבוסה
המנהיגות עדיין נעדרת [צילום: אורי פרקש]
+קצינים זוטרים יורשו ללבוש מדי ב' בטקסי הזיכרון
15:53 03/05/24  |  עידן יוסף
השנה הוחלט בצה"ל כי קצינים בדרגת סרן ומעלה ונגדים בדרגת רס"ל ומעלה ילבשו מדי ב' בטקסי יום השואה, יום הזיכרון ויום העצמאות, המתקיימים מחוץ ליחידות צה"ל, לאור קיום הטקסים בצל המלחמה. יתר משרתי צה"ל ובעלי תפקידים טקסיים ילבשו מדי א'.
+נתניהו: נחושים להחזיר את כולם - גם את החיים וגם את החללים
15:51 03/05/24  |  עידן יוסף
ראש הממשלה נתניהו התייחס למאמץ להשבת החטופים, בפגישה עם שורדי השואה משיאי המשואות של יד ושם: "אנחנו נחושים להחזיר את כולם - גם את החיים וגם את החללים. לא שוכחים אף אחד".
+בריטניה הטילה עיצומים על ארגון להב"ה ו-4 ישראלים
15:47 03/05/24  |  עידן יוסף
בריטניה הטילה עיצומים על ארגון להב"ה ו-4 ישראלים בשל "אלימות כלפי פלשתינים".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המשך המלחמה עלול להביא לקריסת המדינה
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בוקי שמואל
3/05/24 23:55
2
יונתן נ
4/05/24 21:27
3
שמואל א
4/05/24 23:16
4
פגאסוס
5/05/24 13:06
5
שמואל א
6/05/24 07:40
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
נציגי צה״ל והמכון הלאומי לרפואה משפטית, משרד הבריאות למשפחתו של אליקים שלמה ליבמן ז״ל הי"ד, אשר הוגדר עד היום כחטוף, כי הוא נרצח במתקפת הטרור שהוביל ארגון הטרור חמאס ב-7 באוקטובר וגופתו נמצאה בשטח ישראל.
03/05/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
במוצאי השבעה באוקטובר היה ברור לכל ישראלי שמה שהיה לא יהיה. הקריעה הגסה של רקמת ההרתעה הישראלית והחוויות השוואתיות; הקריסה של שורה ארוכה של קונספציות שהיוו את הבסיס לאופן שבו ניהלנו את הסכסוך שנים ארוכות, במקום להכריע אותו - כל אלה טלטלו את כולנו עד כדי כך שהיינו בטוחים שהפעם, הפעם, הגענו לרגע לאומי נורא שטומן בחובו בהכרח גם התחדשות עמוקה. כי חייבים. כי עלינו ליטול עוד הפעם את גורלנו בידינו ולחדול מלתת לנסיבות לגלגל אותנו אל מציאויות המאיימות עלינו יום יום.
03/05/2024  |  יואב שורק  |   מאמרים
לאחר ימים די שקטים: חיזבאללה שיגר (יום ו', 3.5.24) כ-18 רקטות לעבר מרחב הר מירון. אין נזק או נפגעים. התרעה הופעלה בקיבוץ צבעון.
03/05/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
השב"כ עצר (2.5.24) את אביעד מהצרי בן 35 מבית אל. בית משפט השלום בירושלים האריך עד יום שני את מעצרו. הוא חשוד בעבירת רצח כמעשה טרור של נער פלשתיני בן 17 בכפר ביתין שאירע לפני כשלושה שבועות במהלך הפרות סדר בכפר, לאחר גילוי גופתו של הנער בנימין אחימאיר בן 14, שנרצח בפיגוע טרור, וגורמי הביטחון מייחסים את האירוע לחשוד.
03/05/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
קיבוץ בארי הודיע אמש (2.5.24) כי דרור אור שנחטף לרצועת עזה נרצח כבר ב-7 באוקטובר וגופתו מוחזקת בידי חמאס. בן 48 היה במותו. אשתו של אור, יונת, נרצחה גם היא במתקפה בקיבוץ וילדיהם, נועם בן 17 ועלמה בת 13, נחטפו ושוחררו בעסקה בנובמבר.
03/05/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
באופן צפוי לחלוטין, כל התוכניות ההזויות שקידם שר הביטחון התפוגגו בלי שום הישג    בעצם, התוכניות של גלנט השיגו דבר אחד - חיזוק השלטון האזרחי של החמאס
צבי גיל
צבי גיל
אין כאן איזה עניין שבין הצמרת המדינית לצמרת הביטחונית    יש כאן עניין של עתיד המדינה אשר שוקעת יותר ויותר בביצה ואין כל סימן שהיא תיחלץ ממנה בקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראל תוקפת בזעיר אנפין, אבל כדי לא להכעיס את האמריקנים נמנעת או מסתייגת מהפעלת חיל-האוויר    התוצאה היא עם פוטנציאל לאסון
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il