חברת הביטוח AIG, החלה לשווק פוליסה ראשונה בישראל, לעוסקים בתחום המדיה. הביטוח יגן על בעלי מקצוע בתחום, מפני תביעות נזיקין כמו: תביעות הוצאת דיבה, השמצה, תביעות בגין הוצאת לשון הרע, גניבת זכויות יוצרים, פגיעה בסימנים מסחריים מוסכמים, חשיפת שערוריות, פגיעה בפרטיות, גניבה של סיסמא ועוד.
הביטוח מיועד בין השאר, לחברות פרסום, הוצאות לאור של מגזינים עיתונים וספרים, לערוצי טלוויזיה ורדיו, הוצאות מוסיקה. גבולות אחריות של הפוליסה, הן עד ל-5 מיליון דולר.
עד כה ניתן היה לרכוש ביטוח מסוג זה, במסגרת חברות בינלאומיות ובפרמיה גבוהה ביחס לסיכון. ב-AIG סבורים, כי מעתה תאפשר הפוליסה גם לבעלי עסקים קטנים בתחום (שהם הרוב בשוק זה - ש.פ.), לרכוש הגנה לעסק שלהם.
מנהלת הביטוח המסחרי ב-AIG, מורלי דורי מסרה, כי בעולם מרובה ערוצי תקשורת, ’שם המשחק’ הוא מעבר מהיר של מידע, קריאטיביות ותחרות על תשומת לב הצרכן, הגורמים לעיתים קרובות נזק לצד שלישי - פרט או ארגון. לכן, לדבריה, תדירות התביעות וסכומי הפיצויים הנפסקים בו, נמצאים בעלייה מתמדת. דורי מסרה, כי הפוליסה זוכה להתעניינות ונמכרת לערוצי טלוויזיה, חברות פרסום ואחרות בתחום.