חברת ויריאנט, המתמחה בפיתוח מוצרים לניהול יעיל של ספקי שירות ניידים בשטח (מהנדסי וטכנאי שירות), הכריזה על תוצאותיה העסקיות לרבעון השני של שנת 2006.
ההכנסות ברבעון השני הסתכמו ב- 3.9 מיליון דולר, גידול של 14% לעומת הרבעון המקביל אשתקד וירידה של 2.5% לעומת הרבעון הראשון של 2006. בששת החודשים הראשונים של 2006 הסתכמו הכנסות החברה ב- 7.8 מיליון דולר, גידול של 10% לעומת הכנסות בהיקף של 7.1 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2005.
הרווח נטו ברבעון השני של 2006 הסתכם ב- 0.4 מיליון דולר, או 5 סנט למנייה מדוללת, בהשוואה להפסד של 1.4 מיליון דולר, או 23 סנט למנייה מדוללת, ברבעון הראשון של 2006. ההפסד נטו בששת החודשים הראשונים של 2006 הסתכם ב- 0.3 מיליון דולר, או 3 סנט למנייה מדוללת, בהשוואה להפסד נטו של 2.5 מיליון דולר (41 סנט למניה) בתקופה המקבילה אשתקד.
בפועל, התוצאות העסקיות של הרבעון משקפות איזון תפעולי, כאשר ההפסד התפעולי הסתכם ב- 15 אלף דולר בלבד, בהשוואה להפסד תפעולי של 1.3 מיליון דולר ברבעון השני של 2005 ו- 0.4 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2006. מוריאנט נמסר, כי התוצאות התפעוליות ברבעון השני של 2006 משקפות את יתרונות תהליך הארגון מחדש, שבוצע בחברה, ואת הפעולות שננקטו במהלך הרבעון במטרה לצמצם עלויות.
"אנו שבעי רצון מהשיפור בתוצאות העסקיות ברבעון האחרון. אנו מחויבים להשיג רווחיות יציבה ומעודדים מההתקדמות שהשגנו ומיעילות הפעולות בהן נקטנו, כפי שהדבר משתקף בתוצאות הרבעון", אמר נשיא ומנכ"ל ויריאנט, ממי איש-שלום.
"במהלך הרבעון האחרון ביצענו תהליך התייעלות משמעותי, כולל השקת יוזמות חדשות לשיפור השירות ללקוחותינו ופישוט התפעול. התוצאה הייתה זכייה בארבעה לקוחות חדשים, כולל עסקות ערוצי הפצה משמעותיות, אשר פתחו בפנינו שני שווקים חדשים עבורנו. המשכנו את המיקוד באיכות ובשביעות רצון הלקוחות וסיימנו את היישום בשלושה פרויקטים ללקוחותינו".
הכנסות החברה ממכירת רשיונות תוכנה הסתכמו ברבעון השני של 2006 ב- 365 אלף דולר, בהשוואה ל- 27 אלף דולר ברבעון השני של 2005 ו- 460 אלף דולר ברבעון הראשון של 2006. ההכנסות משירותים מקצועיים צמחו ברבעון השני של 2006 ב- 4%, ל- 3.5 מיליון דולר, בהשוואה ל- 3.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, ובדומה להיקף ההכנסות ברבעון הראשון של 2006.
החברה דיווחה על רווח גולמי של 1.9 מיליון דולר לרבעון השני של 2006, בהשוואה לרווח גולמי של 1.4 מיליון דולר ברבעון השני של 2005.
במהלך הרבעון השני של 2006 ביצעה החברה גיוס הון פרטי בהיקף של 1.3 מיליון דולר, והמירה למניות את החוב ארוך-הטווח שלה בהיקף של שני מיליון דולר.