משרד התיירות יחל בקמפיין לעידוד תיירות הפנים בצפון לקראת עונת סתיו-חורף 2006-2007. הקמפיין יעלה במהלך חודש אוקטובר, ועלותו נאמדת בכ- 1.5 מיליון ש"ח.
הקמפיין ממשיך את הקמפיין השיווקי שיזם משרד התיירות אחרי המלחמה בצפון, בשיתוף עם משרד המשנה לראש הממשלה, משרד החקלאות והרשות לפיתוח הגליל.
במסגרת הקמפיין החדש הופק תשדיר טלוויזיוני (באורך של 30 שניות), שישודר בערוצים 1,2,10 למשך שבועיים ימים. התשדיר, תחת הסיסמא: "ישראל חופשת בצפון", יכלול צילומי אטרקציות, אתרים ולינות שמציע אזור הצפון על שלל גווניו עם מסר הקורא לתייר הישראלי לצאת ולנפוש בצפון.
בימים אלו בוחן המשרד עיבוי הקמפיין הטלוויזיוני באמצעות פרסום חוצות ופרסום בערוצי הרדיו, בעלות כוללת של כמיליון ש"ח נוספים.
במקביל לקמפיין שיווקי-תדמיתי זה, יוצא משרד התיירות בימים אלו ממש, במיזם לחיזוק המותג המוביל "חופשה בגליל". מיזם זה שיכלול פרסום בעיתונות, אינטרנט, ופעילות יחסי ציבור, ימשך עד סוף 2006, והוא נערך בשיתוף עם הרשות לפיתוח הגליל (המאגדת בתוכה 9 עמותות תיירות בצפון הארץ) בעלות משותפת של מעל מיליון ש"ח. מיזם זה יתמקד בחיזוק התיירות הכפרית, אירועים ופסטיבלים שיתקיימו בגליל בחודשים הקרובים.
פעולה נוספת בדגש מכירתי הינה מיזם משותף מול רשות הטבע והגנים שתצא אחרי החגים ותכלול פרסום בעיתונות וברדיו להנחות מיוחדות לביקורים באטרקציות תיירותיות ובתי מלון בצפון הארץ.
כדי לתת מענה רחב ככל שניתן להשגת היעד להחזרת תיירות הפנים לצפון, בחר המשרד להשתתף במחצית מעלות קמפיין לשיווק אזור חיפה והכרמלים בסכום כולל של כ- 700,000 ש"ח, בשיתוף עמותות התיירות מאזורים אלו. הקמפיין ימשך עד אחרי החגים והוא כולל פרסום בעיתונות, ברדיו ובאינטרנט.