שלושה חברים יצאו לטיול בברצלונה וחזרו ארצה במפח נפש. השלושה תבעו את חברת הנסיעות אשת טורס ארגון שרותי תיירות בע"מ בבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב בסכום של 12,802 שקל.
לטענתם, התארחו במלון בדרגת 3 כוכבים במקום בדרגת 4 כוכבים. המלון דמה לאכסניית נוער, והיה רועש ביום ובלילה. "החדר השלישי היה חדרון ודמה לצינוק. חדר הרחצה היה במידה של תא טלפון והדחיפות במדרגות לחדר האוכל היו בתי נסבלים, הבלגאן חגג".
לטענתם, כשעזבו את המלון לכיוון שדה התעופה, נדחסו לאוטובוס עמוס בנוסעים וציוד, "ואז החלה תגרה". לדבריהם, נגרמה להם עוגמת נפש ואכזבה מטיול עבורו שילמו במיטב כספם. "אנחנו אנשים מבוגרים וכשאנחנו יוצאים לטיול ברצוננו ליהנות. לא היתה הצדקה לשלוח אותנו למלון 3 כוכבים".
בכתב הגנה התרעמה חברת אשת טורס שהתביעה היא דוגמא לנגע שהתפשט בין מטיילים, שרוצים את כספם בחזרה ומגישים תביעות טורדניות.
החברה הכחישה את טענות התובעים והתנערה מחבות ואחריות לאירוע. לטענתה, טענות התובעים סתמיות וחסרות אחיזה במציאות. החברה הודתה שעקב טעות אנוש הקליד נציגה בטעות את שם המלון בו התארחו התובעים. "מדובר במלון טוב, ונופשים רבים שחזרו ממנו הביעו את שביעות רצונם".
החברה הוסיפה שהציעה לתובעים הנחה עתידית בשיעור 5% אולם נתקלה בסירוב. "התובעים התכוונו מלכתחילה להגיש תביעה כדי לקבל את מלוא עלות החופשה".
בדיון שהתקיים בחודש שעבר בפני השופט אריה שרעבי, אמרה נציגת הנתבעת: "אין מחלוקת שהתובעים היו זכאים לקבל מלון ברמה של 4 כוכבים, וזה מופיע בהסכם. לא ברור מדוע לא מצאו לנכון לפנות לחברה במהלך שמונה לילות ולהתלונן".
אחד התובעים טען שהשלושה ניסו לעבור למלון אחר, אולם הדבר לא הסתייע בהעדר תקציב.
לבסוף, בהמלצת בית המשפט, הצדדים הסכימו שהנתבעת תשלם לתובעים 6,500 שקל בתוך 30 יום. השופט שרעבי העניק תוקף של פסק דין להסכמת הצדדים.