כנס שכמותו לא נערך שנים נערך אמש (מוצ"ש, 18.11.06) באולם טמיר בירושלים במעמד גדולי רבני הציבור החרדי - הרבנים יוסף שלום אלישיב, אהרן ליב שטיינמן, נתן צבי פינקל וברוך אזרחי. על הפרק - נושא "אופנת הרחוב" שנכנס בציבור החרדי, והיציאה של בנות ישראל לקניונים.
הכנס, שנערך על טהרת הגברים, אברכים נשואים כולם, ביקש לחזק את נושא הצניעות. ראשון הדוברים, ראש ישיבת חברון הרב דוד כהן, אמר כי "יושבים אנשים שכל תכליתם ועבודתם היא לייצר בגדים של היפך מהצניעות, והדבר מגיע לנשות אברכים ולבנות הסמינרים". הוא גרס כי עצם המושג אופנה הינו הפך הצניעות, ולא זו העת לחשות.
ההנחיה המרכזית שיצאה מהכנס - "חובה על כל אחד ואחד לעמוד על המשמר שמלבושי אשתו ובנותיו יהיו על-פי גדרי הצניעות. הן בכיסוי הגוף והן בצורת הלבוש" - הופנתה דווקא לגברים. ההסבר לכך מסתמך בין היתר על דברי ראש הפלג הליטאי לשעבר הרב אליעזר מנחם מן שך ז"ל, שכאשר אברך התלונן בפניו, על חוסר הצניעות של אשתו הסביר לו שהכל מתחיל ממנו: "אם אשתך תראה שזה באמת חשוב לך - גם לה זה יהיה חשוב".
הרב שמואל בצלאל, מראשי הישיבה הספרדית "פורת יוסף", הגיע לכנס והראה כי הנושא אינו נחלתו של הציבור האשכנזי בלבד. הרב ליפקוביץ שדיבר בהמשך דיבר על ההבדל שבין ישראל לעמים כעל הבדל אור מחושך, וקרא לשמור על צניעות גם בין כותלי הבית. הוא תלה את חוליי ואסונות הדור בחוסר צניעות הנשים. כך למשל ציין את
מותם בגיל צעיר של אברכים, תאונות וילדים שנולדים עם מומים. הרב שטיינמן שנאם בהמשך, דיבר בשבח הצניעות והבטיח בנים טובים לשומרים על הלכות צניעות.
הרב ברוך שפירא, מראשי "לב לאחים" הקריא את ההחלטות, בהן נכתב בין היתר, כי "החולצות, החצאיות, הסוודרים וכדומה יהיו רחבים דיים שלא תראה צורת הגוף. הבגדים לא יהיו שקופים, כאשר הבד שקוף מעט יש להשתמש בחולצת תחתית או בבטנה. החולצות תהיינה ארוכות מקצה החצאית במותן (ב-10 ס"מ לפחות) באופן שיכסו בכל תנועה. פתח הצוואר יהיה סגור כראוי. השרוולים יכסו את המרפק בכל תנועות היד. אריגים שמטבעם צמודים כמו לייקרה, טריקו, סטרץ', ודומיהם אסורים בלבישה; נפרצה לאחורה פרצה חמורה בנוגע לאורך החצאית יש להקפיד על אורך נכון כמפורט: חצאית, תחילתה במותן, ואורכה אמצע הרגל, וכאמור עליה להיות רחבה דייה ולא מאריגים נצמדים; על חובשות פאה נוכרית, להקפיד מאוד שלא תהיה ארוכה ולא בדגמים שנאסרו... יש להחדיר בחינוך הנשים והבנות גאווה במלבושי הצניעות והנהגותיה. ראוי לשבח את המוסיפות גדרים וסייגים בעניין".