orange עולה בקמפיין ל-oboxlive tv בהשקעה של כ-4 מיליון ש"ח. הקמפיין הוא השלישי בסדרת הקמפיינים לדור 3.5 וממשיך את קמפיין ההשקה וקמפיין המכשירים. ססמת הקמפיין: oboxlive tv - טלוויזיה בדור 3.5, 50 ערוצים לבחירתך".
איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של פרטנר, אמרה כי "ה-oboxlive tv הינו יישום אינטראקטיבי מתקדם לצפייה בשידור וידאו רב ערוציים בדור השלישי, מהראשונים מסוגו בעולם, פרי פיתוח ייחודי בשיתוף עם חברת streamezzo הצרפתית". "היישום מאפשר, לראשונה בישראל, צפייה במידע אודות התוכנית המשודרת והתוכניות הצפויות (EPG) ל"זפזפ" בין הערוצים באופן קל ופשוט".