אליהו מחלב מירושלים תבע את חברת קווי זהב בע"מ בבית המשפט לתביעות קטנות בעיר בסכום של 3,752 שקל. לדבריו, בחודש ספטמבר 2005, הצטרף למבצע, "500 דקות שיחה מארה"ב ומשלמים רק 29.9 שקל" ובפועל חויב בתעריף רגיל. מאמציו לקבל החזר בסך 752 שקל עלו בתוהו למרות פניותיו החוזרות והנשנות.
בכתב התביעה ביקש מחלב פיצוי נוסף בסך 3,000 שקל בגין עוגמת נפש והוצאות. לטענתו, למרות שביקש להתנתק מהחברה, בחודש ינואר אשתקד, המשיך להיות מחובר לשירותי האינטרנט וחויב בדמי מנוי.
בכתב ההגנה טענה חברת קווי זהב בע"מ שעל-פי הרישומים, חשבונו של התובע חויב על-פי התעריף המדויק, ל-5 מספרי טלפון אליהם חייג תדירות, ולא נפלה שגגה. בד בבד הודתה החברה שהתובע חויב, בטעות, בחיוב יתר בשירותי אינטרנט בסך של 300 שקל ובחודש יוני אשתקד, נשלחה המחאה לביתו בסך 483.94 שקל הכוללת פיצוי בגין עוגמת נפש בשל הטעות. ההמחאה מעולם לא הגיעה למחלב.
בדיון בפני השופטת אנה שניידר, שהתקיים בחודש שעבר, הודה התובע שלא שם לב שהמבצע הוגבל ל-5 מספרי טלפון המחוייגים ביותר, "ועל כן דין טענותיו בעניין זה להידחות", נאמר בפסק הדין. נציגת החברה הודתה שעקב תקלה לא טופל מכתבו של התובע ורק לאחר ששלח מכתב מעו"ד בקשתו התקבלה והשירותים נותקו. זו הסיבה לדבריה, שהחברה מצאה לנכון לפצותו ב-100 שקלים נוספים בגין עוגמת נפש. השופטת שניידר קיבלה את הטענה בדבר עוגמת נפש: "נראה שאכן נגרמה לתובע עוגמת נפש לעניין הסכומים שבהם חויב לאחר הודעת הניתוק ביום 8.1.06 ועד למשלוח ההמחאה ביום 22.6.06 אשר אין מחלוקת שלא הגיעה ליעדה ולא נפרעה על יד התובע".
בפסק דין, שניתן בהעדר הצדדים, חייבה השופטת את חברת קווי זהב בע"מ לשלם למחלב את סכום הזיכוי בסך 484 שקל בתוספת 1,500 שקל בגין עוגמת נפש והוצאות, "שנגרמו עקב התרשלותה בטיפול בעניינו". השופטת הוסיפה: "ניתן להגיש בר"ע לבית המשפט המחוזי בתוך 15 ימים".