|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

כדור הרגעה

איך ומתי בדיוק השתלטו הבוטיקים לשוקולד גורמה על רחובות ארצנו (ואבן גבירול בראשם) והפכו כל פרלין לפלאפל החדש? לכבוד האהבה בכלל והשוקולד בפרט, מיפינו את שוקולטיות ישראל
26/07/2007  |   Rest Rest   |   חדשות   |   יום האהבה   |   תגובות
מאת: מערכת rest  |    |  Rest   |  rest.co.il  |  תגובות    יום האהבה

אם יצא לכם לאחרונה לחלוף לאורכו של רחוב אבן גבירול בת"א, אין מצב שלא הבחנתם שלצד הפלאפליות והשווארמיות והטורטיות שצצו תחת כל עץ רענן, יש גם קינוח. בכל פינה - לעתים אפילו ארבע או חמש חנויות על פני 100 מ' מסכנים של רחוב - נעוץ בוטיק ממורק שמוכר לכם את הכדורים החדשים שכבשו את ישראל בסערה – הפרלינים.

ה'שוקולטיות' החדשות הן טרנד מוביל לא רק בעיר הגדולה וברחובה הראשי, אלא בכל רחבי הארץ. מראש פינה ועד אילת, יושבים להם שוקולטיירים, ממיסים מטבעות שוקולד עם 70% קקאו ומעלה, יוצקים לתבניות, ממלאים בכל העולה במוחם הקודח, מצננים ומסדרים במארזים דקורטיביים במיוחד. ואנחנו רק שואלים: מה זה? נהיינו בלגיה? ואם נהיינו, אז איפה היהלומים, הבירות, המולים, הצ'יפס והשלום? אולי בגלל שמר לנו, הפכנו מכורים למתוק? לא ברור. בכל מקרה, למה לשאול שאלות מיותרות, עדיף פשוט לשמוח שהקהל הישראלי משבח את חוש הטעם שלו ולא מסתפק יותר בבונבוניירות עבשות במילוי שרי מזויף או בכדורי שוקולד בטעם מרגרינה.

העילה שלנו להתעמקות במגיפת השוקולטיות הנוכחית היא כמובן ט"ו באב, חג האהבה העברי, שמשדך את עצמו (כאחיו הגוי ולנטין) לשוקולד בכל מצב צבירה ורצוי בצורת לב. אם אתם תוהים מה הקשר בין המוצר המתוק, המבריק, הממריץ ובעל פוטנציאל ההמסה הזה לאהבה (אתם באמת תוהים?), דעו שפולי עץ הקקאו, מהם מייצרים את השוקולד, מכילים כ-1.5% תאוברומין, המשתייך לקבוצת החומרים הממריצים שגורמים לתחושת אושר וריחוף ומדמים את תחושת ההתאהבות. מחקר שנערך לאחרונה באנגליה גילה כי שוקולד גורם לשיכרון חושים אפילו יותר מנשיקות. מתברר שכשממתק קקאו נמס בפה, כל אזורי המוח מגורים באופן אינטנסיבי יותר ולמשך זמן ארוך יותר מאשר בזמן הנשיקה וכי תגובת הגוף לשוקולד נמשכת פי 4 יותר מאשר הנשיקה הכי לוהטת שזכורה לכם (תוצאות המחקר היו זהות אצל נשים וגברים). בנוסף, ממצאיו של מחקר איטלקי מעידים שנשים הנוהגות לאכול שוקולד על בסיס יומיומי נהנות מחיי מין מספקים יותר.

עד כאן 60 שניות על שוקולד ואהבה (באדיבות "אגף המחקר" של רשת לאונידס) ועכשיו למטרה שלשמה התכנסנו: מיפוי שוקולטיות ישראל, למען לא תהלכו בדד ביום האהבה ולמען תבינו מי נגד מי בסבך הרשתות, החנויות והסדנאות.

Leonidas

סוקולוב 83, רמת השרון, 03-5400646
יפו 33, ירושלים, 02-6223262
אבן גבירול 74, תל אביב, 03-6093363

על המקום: Leonidas היא שוקולטייה בלגית מאז 1913. החברה נקראת של שמו של הקונדיטור היווני לאונידס קסטקידס, שבשנת 1910 נסע לבלגיה על-מנת להציג את מוצריו בתערוכה בינלאומית בבריסל וזכה במדליית ברונזה. ב-1913 הוא כבר זכה במדליית הזהב ביריד גנת' ובעקבות הזכייה, הבין שהייעוד שלו הוא שוקולד ונטש את תחום הקונדיטוריה. כעבור כמה חודשים
פתח השוקולייטר הצעיר את חנות השוקולד הראשונה שלו בבריסל וכיום מונה הרשת למעלה מ-1400 סניפים ברחבי העולם, שמתוכם 3 בארץ. הסניף הראשון בישראל נפתח ברמה"ש ע"י שלומי ואסנת צינגלר, ששהו בשליחות בבלגיה מספר שנים, התמכרו למותג והחליטו לייבא אותו ארצה. כל הפרלינים של הרשת מיוצרים בבלגיה ומיובאים בהטסה בקירור מיוחד. מלבד השוקולדים ניתן להשיג גם מרמלדות ומרציפנים תוצרת החברה וחליטות תה גורמה.

הכי פופולרי: מארז פרלינים שנבחרים בהתאמה מדויקת לכל אחד (300 גרם).

הכי יצירתי: פרלין הערמון - שוקולד מריר משובח עם נוגט קפה ושברי אגוז מקורמלים.

שוקולד למאמינים? המוצרים כשרים באישור הרבנות הראשית ישראל.

לשבת או לקחת: בכל הסניפים יש פינת ישיבה לפאוזה קצרה עם איזה פרלין לבחירתכם.

קריאה בשוקולד: כששאלנו אותם אם כמו בסרט "שוקולד" הם יכולים להתאים שוקולד לאדם לפי האופי, הם טענו שילדים, או מבוגרים בנפש צעירה, יעדיפו פרלין במילוי נוגט. יותר מזה לא קיבלנו, אז לא כדאי בשלב זה לוותר על הרורשך או על ההורוסקופ.

ממתק לאוהבים: לכבוד החג משיקה הרשת זוג פרלינים במיוחד לזוגות. פרליני "L Raspberry" מורכבים מצמד פרליני שוקולד מריר במילוי פטל, שהחיבור ביניהם יוצר צורת פרפר, שאמור לסמל את הפרפרים בבטן כשמתאהבים. הצמד מצטרף למבחר פרליני האהבה של הרשת - "פרליני לנצח", שמעוצבים בצורת לב ומגיעים בטעמי שוקולד חלב במילוי קרם קפה מיוחד, שוקולד חלב במילוי נוגט ושוקולד מריר במילוי קרם פסיפלורה וקרמל (28 ש"ח ל–100 גר'). בנוסף, יש מבחר מארזי מתנה לאוהבים: מארז מעוצב בעיטורי לבבות, מהסדרה החדשה של Leonidas, מארז מטאלי אלגנטי בצבע אדום לוהט, מארז לב אדום מסאטן ומארז רומנטי ענק בצורת לב, המכיל כ-100 פרלינים (75-440 ש"ח).
leonidas

Roy שוקולד

יד חרוצים 15
03-6874411

על המקום: רואי גרשון ניפץ את בועת ההייטק בה חי לטובת לימודי שוקולטייריות בבלגיה. כשחזר, לפני יותר משלוש שנים, מכר שוקולדים בעבודת יד מביתו שבגבעתיים ולאור ההצלחה הקים שוקולד בר ביד חרוצים. השוקולד הגולמי של Roy מגיע ממספר מפעלים ידועים באירופה. השוקולד המריר שנמכר אצלו וממנו מיוצרים הפרלינים הוא בעל אחוזי קקאו שנעים בין 70% ל-99% וכל המוצרים מיוצרים במקום בעבודת יד.

בנוסף לפרלינים ועשרות סוגי חטיפים ניתן למצוא כאן מגוון עוגות מיוחדות המיוצרות גם הן בעבודת יד ומחומרי גלם איכותיים.

הכי פופולרי: המוצר הנמכר ביותר הוא חטיף קראנצ'י של קרמל, פצפוצי אורז ושכבה עליונה של שוקולד מריר או לבן עם אגוזים מקורמלים (9 ש"ח ליחידה).

הכי יצירתי: מגוון מוצרי ט"ו באב כמו ליקר שוקולד בבקבוק דמוי לב, לב בתוך לב משוקולד על מקל קינמון וממרח שוקולד אלכוהולי לגוף במרקם עדין ונעים במיוחד (29 ש"ח לממרח) וגם, פרלינים ייחודיים עם סאקה, צ'אי ועוד.

שוקולד למאמינים? הכל תחת השגחת הרבנות תל אביב.

לשבת או לקחת: גם וגם. במקום למעלה מעשרים מקומות ישיבה ומתקיימות בו סדנאות ואירועים לכמות של עד שלושים וחמישה אנשים.

קריאה בשוקולד: לפי Roy ניתן גם ניתן לאפיין אנשים לפי סוג השוקולד שהם אוהבים. כדי להמחיש את הנקודה הם סיפרו לנו שחברה גדולה שהזמינה מהם שוקולדים ללקוחותיה, סיווגה את הלקוחות על-פי קריטריונים של "נועז" "שמרן" "סולידי" "פחדן" וכו' והתאימה לכל לקוח את הפרלין ההולם.

ממתק לאוהבים: שני מארזים מומלצים לחג - המארז הסקסי, שמכיל בקבוק בצורת לב מלא בליקר שוקולד בשילוב מארז פרלינים, ממרח שוקולד אלכוהולי לגוף ומקל קינמון עם לב שוקולד ענק, והמארז הרומנטי שבו 18 פרלינים בטעמי קרם פסיפלורה, פרלין שרי דובדבנים ועוד, זוג פמוטי זכוכית עם ליקר שוקולד וליקר קפוצ'ינו וזוג כוסיות לשתיית הליקר. את המארז או כל אחד מהמוצרים שבתוכו תוכלו לקנות ישירות במקום או להזמין עד לבית (בתוספת של 25 ש"ח).
Roy שוקולד

הפטיפורים של אביטל

אסיף, אזור תעשיה רכבת, בנימינה
04-6288689

על המקום: אווירה כפרית נטולת פוזה ואוהבת אדם בבנימינה ושוקולד שמגיע ברובו מבלגיה.

הכי פופולרי: סדנת שוקולד חווייתית לגיבוש.

הכי יצירתי: פאדג' שוקולד אלכוהולי עם פירות יבשים.

שוקולד למאמינים? יש תעודת כשרות.

לשבת או לקחת: לא מדובר בבית קפה, אבל אם אתם עייפים, אתם מוזמנים לשבת, לשתות משהו ולכרסם פרלינים.

ממתק לאוהבים: פרח שוקולד, זר שלם משוקולד וקופסאות שוקולדים (המקום לא דוגל בלבבות).
הפטיפורים של אביטל

ולנטינו

אבן גבירול 149, 077-7090149
אבן גבירול 85, 077-5070085

על המקום: גם כאן יש מקרה של ייבוא זוגי מוצלח, הפעם של איזי ואירית לירון שפגשו את השוקולטייר הבינלאומי ולנטינו בבלגיה ושכנעו אותו שעל אף מזג האוויר, שווה למכור שוקולד בארץ הקודש. כל סוגי הפרלינים מיוצרים בבלגיה מחומרים טבעיים וללא חומרים משמרים ומוטסים ישירות ממטבחו של ולנטינו לשולחן המכירה הגדול בחנות. מלבד שוקולד, תמצאו בחנות מרמלדות שנרקחות גם הן בבלגיה מפירות טבעיים ולפי מסורת המטבח הפלמי ומרציפנים מסוגים שונים.

הכי פופולרי: פרלינים ממולאים בטעמים (28.5 ש"ח ל-100 גרם).

הכי יצירתי: FRAMBOISE - פרי יער צף בקרם פטל קטיפתי עטוף בשוקולד חלב (28.5 ש"ח ל-100 גרם).

שוקולד למאמינים? חלק מהשוקולד כשר.

לשבת או לקחת: רק לקחת, לשבת זה לא מתאים לקונספט השוקולטייר הבלגי.

קריאה בשוקולד: מולנטינו שלחו לנו אפיון שוקולדי תמוה במיוחד - "כן, אנשים מאופיינים לפי השוקולד שהם אוהבים: כל הסינגלים אוהבים רק סוג אחד של פרלינים, הסלבריטאים אוהבים את כל הסוגים וכל המאוהבים קונים שוקולד מריר ש גורם להם WELL BEING".

ממתק לאוהבים: מארז לאוהבים משני המינים שממולא בפרלינים מסוגים שונים בצורת לבבות.
ולנטינו

טרינידד

אבו גבירול 90 מול גן העיר
077-7850053

על המקום: טרינידד, אם תהיתם לפשר השם, הוא מקום מוצאם של פולי הטריניטריו שמהם מיוצרים הפרלינים שנמכרים בטרינידד המקומי, שנמצא, איך לא, באבן גבירול בת"א. נקודת הפתיחה היתה בכלל בחיפה, במפעלון הקטן של אמציה ורותי בן-אליעזר (שוקוטופ, שגם עליו תוכלו לקרוא כאן). בעקבות ההצלחה החליטו השניים לייבא את הפרלינים שלהם לעיר הגדולה. כל המוצרים במקום נעשים מחומרי גלם מיובאים איכותיים ובעבודת יד, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. מלבד פרלינים ניתן לרכוש בחנות חפיסות שוקולד עם עד 90% מוצקי קקאו, משקאות שוקולד ועוד.

הכי פופולרי: פרלין דובדבן באלכוהול (6 ש"ח ליח') וחפיסת שוקולד מריר עם 85% מוצקי קקאו (25 ש"ח לחפיסה).

הכי יצירתי: פרלין צ'ילי – מתיקות שוקולדית עם עוקץ קל בסוף הביס (6 ש"ח ליח').

שוקולד למאמינים? כל המוצרים כשרים.

לשבת או לקחת: גם וגם - יש גם משקאות קרים וחמים במקום.

ממתק לאוהבים: פרלין האהבה – פרלינים בצורת לב במגוון טעמים 'חושניים' רק לכבוד החג (קופסאות החל מ-54 ש"ח).
טרינידד

מקס ברנר

על המקום: מקס ברנר היה סנונית השוקולד שבישרה את הטרנד העולה וללא ספק תרם רבות ליצירתו. מאז הוא כבר הפך לאווזה שמטילה ביצי שוקולד והצלחה בינלאומית בחסות עלית, שרכשה את מותג הגורמה בכמה מיליונים מכובדים. בחנויות של ברנר נמכרים מלבד מיני שוקולדים מוצלחים, כלים מיוחדים שיוצרו במיוחד כך שיתאימו לשתיית משקאות השוקולד של השוקולד בר וברנר עצמו התקבל באהבה גדולה ברחבי העולם ובעיקר בניו-יורק, שם הוא מופיע כשוקולטייר מחמד אצל מגישות טלוויזיה חובבות ממתקים כמו מרתה סטיוארט ואופרה ווינפרי. השוקולד עצמו, אם תהיתם, מיוצר במפעל קטן בישראל שמשלב עבודת יד על קו הייצור. עוד תרומה מוצלחת לחזון הציוני.

הכי פופולרי: NUTS - פקאן סיני עטוף בנוגט ואבקת קקאו כהה (80 גרם, 31 ש"ח).

הכי יצירתי: Magnet - ביצת השוקולד של מקס ברנר לטקס הנשיקה הנמסה, או כמו שמתארות ההוראות הדביקות בקפידה: "תדליקו נרות ותקשיבו למוזיקה הכי יפה. שימו את הביצה בפה ותתנשקו. תעבירו אותה מהאחד לשני, עד שקליפת השוקולד תימס ונוזל קסום יהפוך אתכם לאחד. אל תדברו. רק תרגישו בשקט ותאהבו כמו שאף אחד לא אהב מעולם" (16 ש"ח). אין מילים (ויש מצב לפוסטינור).

שוקולד למאמינים? המוצרים כשרים בהשגחת הרבנות.

לשבת או לקחת: השוקולד בר הוא פטנט של מקס - החנות והבר משולבים ומשלימים זה את זה, כך שאפשר לטעום את מוצרי החנות בבר ולקנות היילייטים מחוויית הבר שעברתם בחנות. לרשת 6 שוקולד ברים בישראל (תל אביב, נתניה, הרצליה וראשל"צ) וסניפים נוספים בניו-יורק, אוסטרליה ואסיה.

ממתק לאוהבים: לכבוד החג ובכלל מציע מקס מגוון גדול במיוחד של מוצרים רומנטיים: מארז אהבה Just love - קופסת מתנה של 9 פרלינים מודפסים עם לבבות; Magnet – ביצת השוקולד לנשיקה הנמסה (16 ש"ח); Loves me / loves me not – משחק אוהב/ לא אוהב של 5 פרלינים בקופסא (29 ש"ח); צ'יקאו מריר – דפי שוקולד עדינים עם שברי פולי קקאו במחיר מיוחד לחג (135 ש"ח לאחר 15% הנחה); Love - קופסא מאוירת של 9 פרלינים עם מילוי נוגט וטראפל (36 ש"ח); Roses and chocolate - שילוב בין שני הסמלים הרומנטיים האולטימטיביים - 6 פרלינים וזר ורדים אדומים מיובשים (44 ש"ח); קופסת כרטיס ברכה Be my valentine - קוביות תפוחים בשוקולד לבן וקינמון בעיצוב מיוחד (14 ש"ח).
מקס ברנר

סטודיו אמנות מתוקה - מיה שטרן

טלפון: 077-3220220, פקס: 153-9-9557907,נייד : 054-4465414
מייל: maya-stern@013.net

על המקום: השוקולד בסטודיו הוא שוקולד בלגי מתוצרת קאליבו וההתמחות המקומית היא לא בייצור שוקולד, אלא בהעברת הידע של ייצורו הלאה לקהל שמעוניין ללמוד. לקהל הפרטי מציע הסטודיו סדנת לימוד הכנת פרלינים (שהיא המקצועית בין הסדנאות), סדנת "מכורים לשוקולד" - סדנה חווייתית בה לומדים ומכינים מיני שוקולד וסדנת עיצוב ופיסול בשוקולד, בה רוכשים כלים לקישוט עוגות וקינוחים, הכנת מתנות שוקולד ועוד. לקבוצות, חברות וארגונים מוצעות מגוון סדנאות הנתפרות לצרכים והרצונות הספציפיים שלהם. המקום מציע גם מסיבת שוקולד, שמותאמת לאירועים חגיגיים ומסיבות רווקות. מיה שטרן עצמה היא מהבודדים בעולם היוצרים בשוקולד (יצירות המוצגות בתערוכות בגלריות ובמוזיאונים).

שוקולד למאמינים? הכל כשר.

לשבת או לקחת: סדנאות קטנות לקהל הפרטי מתקיימות בסטודיו בהרצליה והסדנאות הקבוצתיות מתקיימות אצל הלקוח או במקום לפי בחירתו.

ממתק לאוהבים: חלק ניכר ממשתתפי הסדנאות בסטודיו הינם זוגות החוגגים יום הולדת, יום נישואין ועוד, בנוסף יש סדנה זוגית פרטית המתאימה מאוד לבילוי רומנטי. בט"ו באב מקיים הסטודיו סדנה מיוחדת ומשלהבת.
סטודיו אמנות מתוקה - מיה שטרן

רותי שוקולדים

אוסישקין 49, רמת השרון, 03-5492895
אשתורי הפרחי 16, ת"א, 03-5465886

על המקום: כבר עשור שרותי מלמד עושה ניסויים בשוקולד ומייצרת פרלינים בעבודת יד משוקולד גולמי איכותי שמיובא מארצות שונות לפי סוגים ייחודיים. חוץ מהשוקולד עצמו מוכרים בסניפים (הרמה"שי הוותיק ואחיו הצעיר והתל אביבי) גם ריבות וסוגי תה שונים וכן מוצרים הקשורים בשוקולד כמו ספרים ואפילו מוזיקה.

הכי פופולרי: מגוון הפרלינים (4 ש"ח ליחידה, 40 ש"ח ל-400 גר').

הכי יצירתי: תיבה קטנה בצורת לב משוקולד שממלאים בה פרלינים (מגיעה בשני גדלים) וגם קומבינציות הזויות משהו של שוקולד עם צנוברים, טימין, גרניום ושאר 'ירקות'.

שוקולד למאמינים? אין תעודה, אך הכל כשר.

לשבת או לקחת: ברמה"ש רק לקחת, במתחם בזל אפשר גם לשבת.
ממתק לאוהבים: מארזי לבבות בגדלים שונים ופרלינים מיוחדים בצורת לב.
רותי שוקולדים

שוקוטופ

פלימן 8, מרכז קסטרא, חיפה
04-8500518

על המקום: אחרי שחלמה במשך שנים על שוקולד משלה, פתחה רותי בן-אליעזר יחד עם בעלה אמציה, המסטר שף מיכה גינטר ובתה איריס מפעלונצ'יק וחנות מפעל בחיפה. הפרלינים מבוססים על חומרי גלם מיובאים ואיכותיים, ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל ובעבודת יד מוקפדת. מלבד פרלינים ניתן לרכוש במקום גם שוקולד בצורת חיות, חפיסות שוקולד עם עד 92% מוצקי קקאו ומוצרים נוספים. ניתן להתאים מדבקה לקופסא שתכיל
תמונה ו/או הקדשה אישית. ממש לאחרונה החליטו 'בני אליעזר' לכבד גם את אזור המרכז בנוכחותם השוקולדית והקימו את "טרינידד", בוטיק שוקולד בת"א.

הכי פופולרי: פרלין מסוג נוטלה (6 ש"ח ליח').

הכי יצירתי: פרלין מסוג רויאל המאחד בתוכו שני מילויים שונים (6 ש"ח ליח').

שוקולד למאמינים? כל המוצרים כשרים.

לשבת או לקחת: גם וגם.

ממתק לאוהבים: 3 סוגי קופסאות: קופסת לב אוהב קטן (2 פרלינים, 12 ש"ח לקופסא), קופסת לב אוהב גדול (5 פרלינים, 29 ש"ח לקופסא) וקופסת לב אוהב ענק (9 פרלינים, 50 ש"ח לקופסא). כל הפרלינים בצורת לב ובמגוון טעמים.
שוקוטופ

שוקולד

אבן גבירול 5
03-6851234

על המקום: כל הפרלינים נעשים בעבודת יד משוקולד בלגי וצרפתי בטעמים קלאסיים ואקזוטיים. חוץ משוקולד בעבודת יד, יש במקום מבחר שוקולדים איכותיים מהעולם: Cafe Tasse הבלגי או Vivani הגרמני אורגני וכן, כלים וקופסאות להגשת השוקולד ומתנות.

הכי פופולרי: פרלינים במבחר טעמים (32 ש"ח ל-100
גר') וטבלאות שוקולד (17/19/22 ש"ח ליחידה).

הכי יצירתי: לבבות שוקולד ענקיים (46 ש"ח), בקבוקי
שמפניה משוקולד (78 ש"ח), משקה שוקולד קר (14 ש"ח) ומשקה שוקולד זוגי להכנה ביתית (18 ש"ח).

שוקולד למאמינים? אין תעודת כשרות.

לשבת או לקחת: לקחת – כמובן ואפשר גם לשבת (המקום קטן).
קריאה בשוקולד: עוזי מ"שוקולד" טוען שאם פעם ניתן היה להתאים בקלות יחסית את השוקולד לאדם ולאפיין אנשים לפי השוקולד שהם אוהבים, כיום הקהל הישראלי נפתח לטעמים חדשים ומוכן להתנסויות חדשות, כך שההתאמה הפכה למשימה כמעט בלתי אפשרית.
ממתק לאוהבים: פרלינים אקזוטיים במגוון טעמים וצבעים שכולם בצורת לב כמתבקש, ומגיעים באריזות מיוחדות ורומנטיות. גם בקבוק השמפניה משוקולד, יכול להוביל להרבה אהבה.
שוקולד

שוקולדה – יעל מילשטיין

המלאכה 4, ביתן 26, פארק אפק, ראש העין,
03-9102962
צומת שילת, במתחם "פלורוז", מודיעין, 08-9762555

על המקום: בשוקולדה משלבים בין תהליכי ייצור מסורתיים אירופאים לבין טעמים ים תיכוניים וכל המוצרים נעשים בעבודת יד במקום. אם אתם בעניין של התנסות בהכנת שוקולד, המקום מציע סדנאות שוקולד מקצועיות וחווייתיות.

הכי פופולרי: פרלינים בטעמים שונים, שהמיוחדים שבהם הם: ארל גריי, פסיפלורה, חלבה, סמבוקה, נענע וג'ינג'ר
(4-5 ש"ח לפרלין).

הכי יצירתי: טבלאות שוקולד בשילובים מעניינים כמו משמש מיובש, קוקוס קלוי, פיסטוק, שברי קקאו, חלבה, קליפות תפוזים ועוד (18 ש"ח).

שוקולד למאמינים? יש תעודת כשרות.

לשבת או לקחת: רק לקחת.

קריאה בשוקולד: השמרנים מעדיפים פרלינים קלאסיים בטעמים מוכרים כמו חלב, וניל, ליקר וכו' והנועזים הולכים על ג'ינג'ר, נענע וחבריהם.

ממתק לאוהבים: לקראת החג יוצאים במקום בקו אריזות מיוחד של פרלינים וטבלאות שוקולד; לבבות שוקולד על מקל; לבבות שוקולד מעוטרים ועוד.
שוקולדה - יעל מילשטיין

שוקולה

ארלוזורוב 8, רחביה, ירושלים
02-5635957

על המקום: האווירה רומנטית, השוקולד מגיע מבלגיה וחוץ משוקולדים מוכרים גם גלידות ועוגות.

הכי פופולרי: פרלין merveilleux - שוקולד מריר ובתוכו קרם פרלין אגוזים (30 ש"ח ל-100 גרם).

הכי יצירתי: שוקולה - ממיסים שוקולד בלגי בתוך סיר, מוזגים לכוס ומוסיפים חלב חם וקצפת.

שוקולד למאמינים? יש תעודת כשרות.

לשבת או לקחת: גם וגם.

קריאה בשוקולד: למבינים יותר - שוקולד מריר בעל 70% מוצקי קקאו בתוספת ליקר קוניאק, לצעירים - פרלינים מתוקים יותר עם שוקולד חלב.

ממתק לאוהבים: מארזים מיוחדים עם לבבות ופרלינים בצורת לב.
שוקולה

שוקונוי

הצורן 4 מתחם B א.ת. דרומי, נתניה
09-8659960

על המקום: חנות מפעל שמייצרת פרלינים בידע צרפתי על בסיס שמנת טרייה וחומרים טבעיים בלבד. יש גם אפשרות למתג באופן אישי אריזות לשוקולד.

הכי פופולרי: פרלינים בטעמים (4 ש"ח ליח').

הכי יצירתי: מיתוג אישי, מוצרים יצוקים, פולי קפה מצופים ועוד.

שוקולד למאמינים? תעודת כשרות חלבית.

לשבת או לקחת: רק לקחת.

ממתק לאוהבים: בנוסף למארזים הרגילים, מארז עם הכיתוב "באהבה", הטבעת לבבות על השוקולד עצמו ולב משוקולד שבתוכו ניתן להכניס שוקולדים נוספים.
שוקונוי

והנה עוד כמה מקומות ששווה להזכיר: Artdecoco בחוצות כרמיאל, מותק בזיכרון יעקב, דסקלידס עם סניפים באבן גבירול בת"א ובהרצליה וקרדינל, שגם הוא התמקם לו ברחוב השוקולדים של ת"א.
תאריך:  26/07/2007   |   עודכן:  27/07/2007
מערכת rest
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כדור הרגעה
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מיכלי שוקולד
19/03/11 19:59
פורום: יום האהבה כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ה"מסיבאפי" חוזרת בפעם החמישית! האירוע השנתי של חובבי הסדרות "באפי קוטלת הערפדים", "אנג'ל" ו"פיירפליי" יתרחש השנה ב-2 באוגוסט, יום חמישי, החל מהשעה 21:00 במועדון ה"קולטורה", הרצל 154, תל -אביב.
26/07/2007  |  מערכת סרט  |   חדשות
בימים אלו יצאו למכירה והשכרה גם המיני סדרה וגם העונה הראשונה של סדרת המדע בידיוני המצליחה "באטלסטאר גלקטיקה" (הוצאת גלובוס יונייטד) והצפייה במיני סדרה מעלה שאלות פילוסופיות כמעט על מהות הבית, הסביבה בה אנו חיים, באם זו ספינת חלל, בניין דירות או כל מקום בו מקובצים ביחד סוגים שונים של בני אדם ועוד.
26/07/2007  |  רון פוגל  |   חדשות
תאמינו או לא, אבל בספר השיאים של גינס קיים התואר "האצבע החזקה בעולם".
26/07/2007  |  מערכת ONE  |   חדשות
האלוף דוד בן בעש"ט לא ימשיך לכהונה נוספת כמפקד חיל הים. בקשתו זו של בן בעש"ט נמסרה היום (ה', 26.7.07) לרא שהמטה הכללי, רב-אלוף גבי אשכנזי, בפגישה שנערכה בין השניים.
26/07/2007  |  עידן יוסף  |   חדשות
את מה המתרחש הערב בשוק המניות האמריקני ניתן לתאר במילה אחת - פאניקה. מדדי המניות נופלים בחדות לטובת עליות במחירי האג"ח מתרוממים ומדד התנודתיות, אשר משקף את מפלס החששות בשוק, מטפס לשיא של 13 חודשים. כך, נאלצים המשקיעים להתמודד עם מה שהולך ומסתמן כתיקון מהיר ואגרסיווי לגל העליות האחרון.
26/07/2007  |  עומרי כהן  |   חדשות
רשימות נוספות   /   יום האהבה  
נשבר לכם הלב?   /  יפעת גדות
היכן מעדיפים הישראלים להציע נישואים?  /  מירב לוי
39,855 זוגות התחתנו ב- 2004  /  גלית יצחק
סליחה  /  מני יריב
הודעה אנונימית  /  עידן סובול
הכל בסדר נערה!  /  אודי רוזנטל
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
[צילום: יוסי זמיר, פלאש 90]
מתן גולדבלט
בית המשפט העליון של קנדה בבחינה חוקתית של פגיעה בחופש ההתאגדות של מנהלים זוטרים בבתי קזינו: האם יש הבדל בין פגיעה בזכות שלילית לפגיעה בזכות חיובית?
יריב גוטמן
יריב גוטמן
דוח פיץ' רובו ככולו מזהיר שוב ושוב מפני תרחיש אפשרי של ירידת הדירוג של ישראל, זאת בעיקר בשל האפשרות של הארכות המלחמה ובד בבד רמיזה שעל מקבלי ההחלטות בממשלת ישראל לעשות את הנדרש כדי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il