ארז ויגודמן אמר היום: "הצמיחה וההתרחבות הגלובלית של קבוצת שטראוס מובילים אותנו להפנות יותר משאבים לפיתוח מותגים במדינות שונות ובתחומים שונים, לרבות לבניית מותגים חוצי גבולות. אני משוכנע שניסיונו הניהולי והשיווקי העשיר של אלאן לרבות בניהול רב תרבותי ובבניית מותגים גלובליים יתרום רבות לקבוצה ויסייע לנו במימוש יעדינו בכלל, בבניית מותג חברה גלובלי בפרט ובפיתוח מותגים בינלאומיים נוספים בקבוצה. אני מודה לשלי שליט על תרומתה הגדולה לשטראוס בכל התפקידים שעשתה ובמיוחד בתפקידה האחרון כסמנכ"לית שיווק קונצרני וחברת הנהלת הקבוצה, תפקיד שבו הובילה לקפיצה גדולה של היכולות התשתיות וההיערכות של הקבוצה בתחום השיווק הכללי ובתחום השיווק הבינלאומי בפרט."
אלאן לוס הוא בן 52, נשוי, בוגר בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת ליון בצרפת, בעל-רקע וניסיון עשיר בשיווק בינלאומי בבסט פודס (Best Foods), שנרכשה בהמשך על-ידי יוניליוור.
ביוניליוור העולמית שימש אלאן בתפקידו האחרון, במטה הראשי של הקונצרן ברוטרדם, כסגן נשיא בכיר לשיווק גלובלי של תחום המזון היבש. אלאן מילא תפקיד מרכזי במיזוג ובאינטגרציה של תחום המזון היבש בבסט פודס, ולאחר הרכישה ביוניליוור, בעיקר תחת המותג "קנור". מהלך זה יצר מגה-מותג גלובלי בסך של כ-5 מיליארד דולר שמייצג פעילות ביותר ממאה מדינות בעולם והשיג מובילות גלובלית בתחומו.
תהליך החפיפה בין אלאן לוס לשלי שליט יתחיל באוקטובר 2007 ויימשך עד סוף שנת 2007.
שלי שליט, מנהלת מוערכת מאוד בקבוצת שטראוס, ביקשה עוד בתחילת 2007 לצאת לשנת חופשה בסוף השנה, וזאת לאחר 17 שנים בקבוצה, בהן מילאה תפקידי ניהול בכירים ובניהם מנהלת מפעל השוקולד בצרפת ומנכ"לית חברת הקפה בישראל. במהלך שלוש השנים האחרונות, הובילה שלי שליט את תהליכי ההיערכות של תחום השיווק בשטראוס תוך התאמתו לאסטרטגיה העסקית הגלובלית של הקבוצה. במסגרת זאת, גובשה זהות תאגידית חדשה לקבוצה, נבנה צוות מקצועי ואופיינו תהליכים שמאפשרים לקבוצה לממש את יעדי הצמיחה וההתרחבות הגלובלית שלה.
בתום שנת החופשה תחזור שלי לתפקיד אחר בקבוצה.